Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Pixie88 » 24. sep 2015, 08:59

kidkomb skrev:
Pixie88 skrev::genert:
Fordi det kun varer i en uge mere, så bor vi i en lejlighed hvor soveværelset ligger væk fra stue og køkken.
Til hans forsvar så ved han ikke hvor meget han larmer i køkkenet og på altanen, har kun kommenteret på hans en milliard vækkeure.

Ja, ok, det kan jeg godt se. Men husk ikke at lide for meget af hensynsbetændelse. Pludselig kan man vågne op en dag og have fået nok og det er et ærgerligt problem, hvis man kunne have gjort noget ved at få snakket om det i tide (ikke dermed sagt at du er dårlig til dét eller noget!)

Og tillykke med nye lejlighed :banan:

Tak ;)

Jeg kan godt tolerere det, men det er stadig pisse irriterende. Men jeg er jo også selv irriterende, det går nok lige op i sidste ende :cool:
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 493
Likede indlæg: 1602

Indlægaf Spjaerten » 24. sep 2015, 09:10

Pixie88 skrev:Jeg troede det her var en tråd hvor man kunne bitche, uden at skulle forsvare sit eget forhold, medmindre man ber om andres holdning om ens partner som person ;)
Hvis min kæreste var en egocentreret nar, så var jeg skredet for længst. Men alle de gode ting han gør, hans person og tålmodig med mig, det opvejer at han har svært ved at komme op om morgenen, med en milliard million.

Hvis andre, som Spjaerten, skulle føle behov for at ytre deres meninger om mit forhold, der bunder i 0,1% viden, så gør det i en PB til hinanden. Jeg sidder heller ikke og kalder andres kærester for fesne. Det er for latterligt.

Men det er da rart at vide folk bekymrer sig :D

Jeg bad dig ikke forsvare dit forhold. Jeg gav dig mit syn på det.

Og så skriver du forresten bagefter det kun er for 1 uge, fordi fakta ændrer sig med ny lejlighed, den oplysning havde nok været meget god at få med.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9237

Indlægaf Fru Sunshine » 24. sep 2015, 09:10

@Pixie88 Jeg bliver sådan lidt glad i låget, når jeg ser, hvordan du forsvarer ham. :blush:
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Pixie88

Indlægaf Pixie88 » 24. sep 2015, 09:20

Spjaerten skrev:
Pixie88 skrev:Jeg troede det her var en tråd hvor man kunne bitche, uden at skulle forsvare sit eget forhold, medmindre man ber om andres holdning om ens partner som person ;)
Hvis min kæreste var en egocentreret nar, så var jeg skredet for længst. Men alle de gode ting han gør, hans person og tålmodig med mig, det opvejer at han har svært ved at komme op om morgenen, med en milliard million.

Hvis andre, som Spjaerten, skulle føle behov for at ytre deres meninger om mit forhold, der bunder i 0,1% viden, så gør det i en PB til hinanden. Jeg sidder heller ikke og kalder andres kærester for fesne. Det er for latterligt.

Og så skriver du forresten bagefter det kun er for 1 uge, fordi fakta ændrer sig med ny lejlighed, den oplysning havde nok været meget god at få med.

Du formår at stemple min kæreste på en ret uklædelig måde op til flere gange.
DEn kan du ikke helt pakke ind i, at det 'bare er dit syn på sagen'.

Det gør Ingen forskel om vi flytter om en uge eller ej, det har været sådan altid.
2
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 355
Likede indlæg: 3526

Indlægaf Ballademager » 24. sep 2015, 09:24

Det må du undskylde, det var bestemt ikke min hensigt at rakke ned på dit forhold :genert: Ville bare udtrykke min sympati for at blive vækket, før man er færdig med at sove.
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Pixie88

Indlægaf Pixie88 » 24. sep 2015, 09:27

Fru Sunshine skrev:@Pixie88 Jeg bliver sådan lidt glad i låget, når jeg ser, hvordan du forsvarer ham. :blush:

Sådan er det jo, man kan ikke helt undgå at blive glad for de der mænd :D
2
Brugeravatar
Pixie88

Indlægaf Pixie88 » 24. sep 2015, 09:28

Ballademager skrev:

Det må du undskylde, det var bestemt ikke min hensigt at rakke ned på dit forhold :genert: Ville bare udtrykke min sympati for at blive vækket, før man er færdig med at sove.

Den var overhovedet ikke møntet på dig, der var bare en enkelt jeg synes var respektløs :kys:
Men det går sgu nok alt sammen alligevel :D
3
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 24. sep 2015, 09:31

Han driller! :sur:

Fordi jeg kom til at kalde Nettos brødhus for brødskur. :blush:
Synes egentlig skur giver mere mening, et hus har værelser, et skur er et rum, hvor man bare åbner, tager hvad man skal bruge og slut.
Heldigvis har han endnu ikke indset den mest indlysende pun, the loaf shack. :-D
6
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 328
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3263

Indlægaf DD_81 » 24. sep 2015, 09:51

Spjaerten skrev:

Men et synspunkt på et øjebliksbillede, et irritationsmoment ;) - de dukker trods alt op, med jævne mellemrum, i et forhold, uagtet at man elsker hinanden, og er overbærende, og det gør os ikke til dårlige mennesker - bare mennesker!
Der er sikkert andre punkter hvor vores partner irriteres over os, uden at vi er bevidste om det, uden at vi ønskede at være irriterende.

Min mand fremstår da heller ikke voldsomt flaterende i netop denne tråd, men det ændrer da ikke på alt det gode og dejlige han indeholder, det gør ham til HAM, at han også har DE sider. Og det gør måske enddog at jeg sætter endnu mere pris på de gode sider, når han indimellem er en nar ;)
2
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 328
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3263

Indlægaf DD_81 » 24. sep 2015, 09:52

Whoosh skrev:Han driller! :sur:

Fordi jeg kom til at kalde Nettos brødhus for brødskur. :blush:
Synes egentlig skur giver mere mening, et hus har værelser, et skur er et rum, hvor man bare åbner, tager hvad man skal bruge og slut.
Heldigvis har han endnu ikke indset den mest indlysende pun, the loaf shack. :-D

Det er sgu da et brødskur!
1
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 24. sep 2015, 09:53

DD_81 skrev:Det er sgu da et brødskur!

Tak! :-D
1
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 527
Likede indlæg: 2488

Indlægaf Bøtte » 24. sep 2015, 10:37

Vi har kreditforeningslån, barn og ægteskab, der binder os sammen, men fandme nej om mine 10 dvd'er må stå sammen med hans 200, for det er tilsyneladende for stort og bindende et skridt :stoned:
20
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 285
Likede indlæg: 2113

Indlægaf Danseprinsesse » 24. sep 2015, 11:18

Bøtte skrev:Vi har kreditforeningslån, barn og ægteskab, der binder os sammen, men fandme nej om mine 10 dvd'er må stå sammen med hans 200, for det er tilsyneladende for stort og bindende et skridt :stoned:

Vi har netop lige samlet vores DVD'er i forbindelse med flytning.
Jeg har det altså også lidt svært med, at mine mange film, der alle er af sublim kvalitet, skal blandes sammen med - og forpestes af - hans tvivlsomme samling af "Turen går til Egypten"/dårlig actionfilm/afsindigt dårlig gyserfilm/dårlig actionfilm/DVD med akvariefisk (I kid you not!). Det er så løst på den måde, at vores DVD'er er placeret i dybe skuffer, hvor de bagerste 20 cm er skjult, og da det er mig, der har sat vores film på plads, så er hans endt derinde bagved, hvor ingen nogensinde kommer. :)
3
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 527
Likede indlæg: 2488

Indlægaf Bøtte » 24. sep 2015, 11:26

Danseprinsesse skrev:
Bøtte skrev:Vi har kreditforeningslån, barn og ægteskab, der binder os sammen, men fandme nej om mine 10 dvd'er må stå sammen med hans 200, for det er tilsyneladende for stort og bindende et skridt :stoned:

Jeg har det altså også lidt svært med, at mine mange film, der alle er af sublim kvalitet, skal blandes sammen med - og forpestes af - hans tvivlsomme samling af "Turen går til Egypten"/dårlig actionfilm/afsindigt dårlig gyserfilm/dårlig actionfilm/DVD med akvariefisk (I kid you not!). Det er så løst på den måde, at vores DVD'er er placeret i dybe skuffer, hvor de bagerste 20 cm er skjult, og da det er mig, der har sat vores film på plads, så er hans endt derinde bagved, hvor ingen nogensinde kommer. :)

Han mener også at mine dvd'er er dårlige, og forpester han sublime samling (der primært består af julefilm og dårlige action film, og en enkelt med fyrværkeri - wtf?), og det gør de på ingen måde, tværtimod trækker de op ;)
Men mine er havnet i skuffen, mens hans står i en reol :sur:
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Pixie88

Indlægaf Pixie88 » 24. sep 2015, 12:24

Bøtte skrev:
Danseprinsesse skrev:

Han mener også at mine dvd'er er dårlige, og forpester han sublime samling (der primært består af julefilm og dårlige action film, og en enkelt med fyrværkeri - wtf?), og det gør de på ingen måde, tværtimod trækker de op ;)
Men mine er havnet i skuffen, mens hans står i en reol :sur:

Byt rundt på dem. Du skal ikke finde dig i det!
1

Tilbage til "Forhold og sex"