Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 165
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2557

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 26. maj 2016, 05:39

MilleMercy skrev:I de tilfælde, hvor han får dobbeltbooket sig, vælger han da ikke at holde fast i den først indgåede aftale?

De par gange, det er sket, der har vi alligevel haft mulighed for at se hinanden op til, og så gør det jo ikke så meget. Så er det mere princippet i, at han laver en aftale oveni, når han selv har bedt mig booke sig ind i god tid.
1
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 26. maj 2016, 05:53

Mi55y skrev:Alt er ved det gamle her...

Min mor har fødselsdag i dag og har inviteret på middag 17:30 for en uge siden, hvor jeg oplyste, at min kæreste ikke kunne komme, fordi jeg vidste, at han havde en aftale med sin far. Han skrev så i fredags, at han godt kunne alligevel, fordi han havde ordnet det med sin far. Men så har han alligevel lavet en aftale med en gammel kammerat, som lige er vendt hjem til DK. Han vil først være hjemme kl. 19, så vi havde aftalt, at han kunne kigge forbi min mor derefter. Nu har han så pludselig planlagt, at han skal forbi sin mor også, så nu er han først hjemme ved 20-21-tiden. OK, så svigermor kan åbenbart rende ham i røven...

Derudover havde vi en aftale om at ses torsdag, når han var færdig med sport, fordi det var den eneste dag i ugen, vi kunne ses. Så sidder han glad og fortæller i søndags, at der skal han mødes med brætspilsklubben. Nå, men nu havde vi jo så også onsdag alligevel - som jo så bare er blevet nedgraderet til et par timer før sengetid. Så hans kæreste kan åbenbart også rende ham i røven...

Jeg er SÅ træt af hans manglende evne til at holde styr på sine aftaler medmindre jeg direkte beder ham skrive det ind i sin kalender. Det gør mig ked af det, at han ikke husker vores aftaler, og at han ikke selv bider mærke i, når han pludselig har planlagt en hel uge, uden at der er plads til mig. Og nu bliver jeg jo nødt til at bruge den lille mængde tid vi har i dag til at tage det op...

Så viser det sig jo, at der er tale om misforståelser. Aftalen med kammeraten var en gammel aftale, som han havde glemt - så er alt jo fint, men det fik han lige besked på at udpensle en anden gang, så jeg ikke bare får beskeden: Jeg skal mødes med en kammerat, kan ikke komme alligevel. Derudover viser det sig også, at hans aftale i aften først er i næste uge - så heller ikke der var der noget reelt problem.

Men altså, det fik jo sat nogle tanker i gang, så vi fik snakket om det i går og fik behovsafstemt lidt. Han kan godt nøjes med at se mig en gang om ugen i hans travle perioder, hvor han så til gengæld kan give mig kvalitetstid. Jeg vil gerne se ham mere, men kan til gengæld godt nøjes med et par timer, eller at vi bare sover sammen. Jeg forklarede ham, at mit behov fint opfyldes, selvom der ikke er tale om en helaftensforestilling, hvor vi laver mad sammen, ser film, snakker og kigger hinanden dybt i øjnene. Og kan egentlig godt forstå, hvis han har følt sig presset nogle gange, når han har følt, at det var det, han skulle sætte tid af til flere gange om ugen. Og han gav udtryk for, at han ikke følte sig god nok, når jeg blev ked af det, når han selv føler, at han gør, hvad han kan for at sætte tid af til mig.

Til gengæld fik vi ikke rigtig nogen løsning på det der med, at det er mig, der må sørge for, at vi ser hinanden, når han har travlt. Han medgav, at hvis jeg ikke gjorde det, så ville der nok fra tid til anden forekomme længere perioder, hvor vi ikke så hinanden. Så det er nok bare noget, jeg må leve med...
2

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Precaseptica
Kort karma: 74
Likede indlæg: 655

Indlægaf Precaseptica » 26. maj 2016, 06:01

Da hun lige sagde: "Nej, jeg gider da ikke skrive din eksamen for dig. Se at komme i gang."

Dér synes jeg faktisk hun var lidt en hat.
1
Sorenspige
Kort karma: 215
Likede indlæg: 1017

Indlægaf Sorenspige » 27. maj 2016, 17:46

Mi54y, hvor længe har I været sammen?
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 354
Likede indlæg: 3520

Indlægaf Ballademager » 27. maj 2016, 19:55

Jeg har en måned uden sukker etc., fordi jeg ville se, om det kunne afhjælpe diverse maveproblemer. Har ikke rørt is, slik og chokolade siden sidste dag i april.

I dag havde jeg dog virkelig lyst til noget sødt, da kæresten først besluttede sig for at tale om daim-is, hvorefter han besluttede sig for at spise en portion. Kort efter sker følgende:

Ham: "Hey skat, du har da en sukkerfri is i fryseren"
Mig (skeptisk): "Er du sikker?"
Ham: "Ja!"

Jeg bliver enig med mig selv om, at lidt sukkerfri is ikke er så meget snyd, og går glad ud til fryseren. Der ligger ganske rigtigt en bøtte med sukkerfri is. Da jeg tager bøtten op viser den sig at indeholde frossen kødsovs :whine:

Kæresten knækker sammen af grin (ok, det gør vi begge :D) og æder en halv liter is...

:D :genert:
3
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 27. maj 2016, 21:06

Sorenspige skrev:Mi54y, hvor længe har I været sammen?

Siden oktober sidste år...
0

Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 29. maj 2016, 13:40

Ved sgu ikke, om jeg er urimelig... :genert:

For nogle måneder siden fik han, uden at tænke sig om, sagt til to af mine venner, at "hvis vi da nogensinde skulle giftes, så *et eller andet, jeg ikke kan huske*". Blev ret ked af, at han kunne sige sådan, særligt fordi, det kom sådan helt fra hoften. Selvom vi har talt om det siden, så sidder det stadig i mig, for det var sgu lidt ydmygende, fordi det bare virkede så ægte, da han sagde det.

Nu er endnu en af mine veninder så blevet forlovet. Og jeg er, indrømmet, ret misundelig, fordi der bare IKKE sker noget som helst på den front her.

Det har han så travlt med at påpege, at "nogen" nok er misundelig, bare fordi jeg er blevet lidt stille. Og ja, det er jeg, for jeg vil sgu også gerne spørges pænt og ikke bare spises af med "hvis vi nogensinde..."

Synes, at det er rimelig nederen ligefrem at drille mig med det :genert:
9

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Lykke
Kort karma: 45
Likede indlæg: 721

Indlægaf Lykke » 29. maj 2016, 13:44

Ballademager skrev:Ved sgu ikke, om jeg er urimelig... :genert:

For nogle måneder siden fik han, uden at tænke sig om, sagt til to af mine venner, at "hvis vi da nogensinde skulle giftes, så *et eller andet, jeg ikke kan huske*". Blev ret ked af, at han kunne sige sådan, særligt fordi, det kom sådan helt fra hoften. Selvom vi har talt om det siden, så sidder det stadig i mig, for det var sgu lidt ydmygende, fordi det bare virkede så ægte, da han sagde det.

Nu er endnu en af mine veninder så blevet forlovet. Og jeg er, indrømmet, ret misundelig, fordi der bare IKKE sker noget som helst på den front her.

Det har han så travlt med at påpege, at "nogen" nok er misundelig, bare fordi jeg er blevet lidt stille. Og ja, det er jeg, for jeg vil sgu også gerne spørges pænt og ikke bare spises af med "hvis vi nogensinde..."

Urimelig? Nej! Nej slet ikke.
Ej jeg var blevet SÅ skuffet.

Hvad siger han til det hele når I snakker om det?
0
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 29. maj 2016, 13:47

Lykke skrev:

Han vil gerne giftes... En gang. For ham kunne der gå ti år mere, det ville ikke genere ham det mindste. Min kæreste hader at tage beslutninger, og jeg tror, det er det, det bunder i. Men det gør mig lidt ked af det, for ægteskab er et af de punkter, der betyder mest for mig.
0

Lykke
Kort karma: 45
Likede indlæg: 721

Indlægaf Lykke » 29. maj 2016, 13:51

Ballademager skrev:
Lykke skrev:

Han vil gerne giftes... En gang. For ham kunne der gå ti år mere, det ville ikke genere ham det mindste. Min kæreste hader at tage beslutninger, og jeg tror, det er det, det bunder i. Men det gør mig lidt ked af det, for ægteskab er et af de punkter, der betyder mest for mig.

Det forstår jeg godt. Jeg tror også det ville være svært for mig at være i. Hvis man er sammen og elsker hinanden, hvad skulle forskellen så være på at blive gift. Andet end at man for alvor siger, ja til kærlighed og os to for evigt.

Den er svær. Men urimelig synes jeg ikke du er.
1
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 29. maj 2016, 13:56

^^ Sådan tænker jeg også. Vi har hus og snakker om børn osv. Kan virkelig ikke se, hvorfor ægteskab skulle være mærkeligt. Men må bare væbne mig med tålmodighed. Det ville nok ikke have været så sårbart, hvis han ikke havde sagt det famøse "hvis vi nogensinde", og hvis vi ikke hele tiden skulle konfronteres med veninder, der bliver friet til. Ej, lyder som en kontrolfreak nu :genert:,Ville bare sådan ønske, at han friede, fordi det ikke kan være anderledes for ham.
2

Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1151
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9693

Indlægaf kidkomb » 29. maj 2016, 14:10

Igår da han altså blev lige lovlig beruset og ringede og skrev sure beskeder, da jeg var gået på toilettet, selvom jeg havde sagt hvor jeg gik hen OG at min tlf lå i HANS bukselomme :stoned:
Senere gik uden at sige det (på toilettet I guess) så jeg sagde til dem vi stod sammen med, at jeg gik over og fik noget vand.
Så kommer han trampende med tårer ned ad kinderne og har sendt mig 12 sms'er og ringet 7 gange..... til min telefon i HANS bukser...

Han rundede aftenen af med at kigge forkert på tavlen ved toget, så vi gik til det forkerte spor og måtte vente 2 timer på hovedbanen på at komme hjem. Mens jeg havde så meget kvalme at nej, vi skulle ikke have en taxa hjem. -yes, fangede mig lige en madforgiftning også, det var derfor det var hans job at få os med det rigtige tog.
1. Det nægter jeg simpelthen at bruge 1300kr på
2. Jeg bliver så køresyg af taxa'er, så jeg ville jo overbrække det hele anyways
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Flowergirl
Kort karma: 9
Likede indlæg: 149

Indlægaf Flowergirl » 31. maj 2016, 12:47

Igår.. Vi har lovet hinanden, at hvis vi har en diskussion så skal jeg lære at snakke pænt med ham (og ikke råbe og skrige som jeg er lidt for god til), og hans skal lade være med at smide i hovedet på mig, at han er en dårlig kæreste og alt det der ( hvilket han gør når vi diskuterer. Han tror altid han ikke er god nok, når det er vi er blevet uvenner).

Vi diskuterede så igår, og igennem samtalen snakkede jeg pænt til ham og lod ham snakke færdigt når det var. Men i stedet for at gøre det samme til mig, var han bare grim i munden og hævede stemmen overfor mig konstant. Bad ham ellers flere gange om, at tale ordentligt til mig, men det sagde han, at det ville han ikke... :sur:
2
Brugeravatar
Q-beben
Kort karma: 35
Likede indlæg: 561

Indlægaf Q-beben » 1. jun 2016, 06:08

Flowergirl skrev:Igår.. Vi har lovet hinanden, at hvis vi har en diskussion så skal jeg lære at snakke pænt med ham (og ikke råbe og skrige som jeg er lidt for god til), og hans skal lade være med at smide i hovedet på mig, at han er en dårlig kæreste og alt det der ( hvilket han gør når vi diskuterer. Han tror altid han ikke er god nok, når det er vi er blevet uvenner).

Vi diskuterede så igår, og igennem samtalen snakkede jeg pænt til ham og lod ham snakke færdigt når det var. Men i stedet for at gøre det samme til mig, var han bare grim i munden og hævede stemmen overfor mig konstant. Bad ham ellers flere gange om, at tale ordentligt til mig, men det sagde han, at det ville han ikke... :sur:

Uf... det der kan jeg så meget genkende. Vi har også talt om og lavet aftaler om, hvordan vi skal blive bedre til at diskutere.

Sidste gang syntes jeg selv, at jeg fulgte vores aftale..., men... mærkelig nok, mente min kæreste ikke, at jeg talte pænt... Han sagde, at vi burde optage det, så jeg kunne høre mig selv.

Hm... jeg kunne faktisk godt tænke mig, at vi optog nogle af vores diskussioner... Men igen, det er også at gå for vidt...

Og et eller andet sted er det så åndssvagt først at diskutere et eller andet ligegyldigt emne - og så bagefter diskutere, hvordan man diskuterer... Jeg bliver træt i hovedet af at tænke på det... :)
1
Flowergirl
Kort karma: 9
Likede indlæg: 149

Indlægaf Flowergirl » 1. jun 2016, 11:51

Q-beben skrev:
Flowergirl skrev:Igår.. Vi har lovet hinanden, at hvis vi har en diskussion så skal jeg lære at snakke pænt med ham (og ikke råbe og skrige som jeg er lidt for god til), og hans skal lade være med at smide i hovedet på mig, at han er en dårlig kæreste og alt det der ( hvilket han gør når vi diskuterer. Han tror altid han ikke er god nok, når det er vi er blevet uvenner).

Uf... det der kan jeg så meget genkende. Vi har også talt om og lavet aftaler om, hvordan vi skal blive bedre til at diskutere.

Sidste gang syntes jeg selv, at jeg fulgte vores aftale..., men... mærkelig nok, mente min kæreste ikke, at jeg talte pænt... Han sagde, at vi burde optage det, så jeg kunne høre mig selv.

Hm... jeg kunne faktisk godt tænke mig, at vi optog nogle af vores diskussioner... Men igen, det er også at gå for vidt...

Og et eller andet sted er det så åndssvagt først at diskutere et eller andet ligegyldigt emne - og så bagefter diskutere, hvordan man diskuterer... Jeg bliver træt i hovedet af at tænke på det... :)

Jeg fik så heldigvis at vide, at jeg talte pænt til ham og at han ikke gjorde, men lige da det stod på virkede det til, at han synes det var ok at han lige brød vores aftale der. :forvirret2:

Hahah, er lettet over, at det ikke er hver gang vi også liiiige skal diskutere, hvordan vi kommunikerer ordentligt med hinanden når vi er uvenner, for man bliver virkelig træt i hovedet af det..
1

Tilbage til "Forhold og sex"