Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 519
Likede indlæg: 2410

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 8. jun 2016, 06:17

I dag.
Jeg bliver 30 i dag. Og jeg har fået en hårtørrer af ham. Da han blev 30 fik han er weekendophold med alt betalt. (Og han har i weekenden fået en skidedyr Farsdagsgave). Jeg synes simpelthen godt han kunne have oppet sig bare lidt. Jeg er skide skuffet!

Men måske er det i virkeligheden mig, der er en utaknemmelig nar.
2
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Q-beben
Kort karma: 35
Likede indlæg: 561

Indlægaf Q-beben » 8. jun 2016, 06:40

Min kæreste var enormt irriterende - faktisk dobbelt irriterende - i morges.

Han kaldte mig for et brokhoved, der dræner ham for energi. WTF!

Vi blev go'e igen, men den der sætning svider stadigvæk, så jeg synes stadig, at han er irriterende!
0
bluetof1
Kort karma: 132
Likede indlæg: 641

Indlægaf bluetof1 » 8. jun 2016, 06:52

Bøtte skrev:I dag.
Jeg bliver 30 i dag. Og jeg har fået en hårtørrer af ham. Da han blev 30 fik han er weekendophold med alt betalt. (Og han har i weekenden fået en skidedyr Farsdagsgave). Jeg synes simpelthen godt han kunne have oppet sig bare lidt. Jeg er skide skuffet!

Med mindre den hårtørrer har indlagt guld, kan lave kaffe, komme med avisen og riste brød så synes jeg nok han kunne have oppet sig. Meget.
Og jeg er smålig nok til at jeg ville sige til ham at jeg altså følte mig meget lidt værdsat når han lige kunne svinge sig op til at gå i Bilka eller bestille en effing hårtørrer på nettet.

Jeez :rulle:

Tillykke med fødselsdagen, Bøtte :kys:
10
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
Charly
Kort karma: 51
Likede indlæg: 708

Indlægaf Charly » 8. jun 2016, 06:59

Min mand er en røv i dag. Vi går til afsindigt mange hospitalstjek/tandlæge/blodprøver med vores søn. For det første er det hårdt, fordi sønnike bliver bange og ked af det hver gang, og for det andet er det skidesvært at jonglere med alle de aftaler og så et fuldtidsjob. Men manden har åbenbart meldt sig helt ud af det her cirkus, fordi han har travlt på sit arbejde og Ikke kan overskue det.

Nå men, tak for det - for jeg har jo ikke travlt, og jeg er ikke ved at være fed up af at være den onde mor der slæber barnet rundt til diverse torturseancer.
7
Kan man ringe til en voksen?
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11682

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. jun 2016, 09:01

Ikke helt en officiel kæreste, men vi behandler hinanden som om vi var.

En snak om af afprøve en fantasi hvor jeg er hans stuepige som ender med at blive seksuelt forulempet, har nu udviklet sig til at han bare er pisseglad for at jeg snart skal gøre rent hos ham! :sur:
1
The more I eat the butter I feel
HappyHippo
Kort karma: 48
Likede indlæg: 716

Indlægaf HappyHippo » 8. jun 2016, 09:05

Dirtylittledevil skrev:Ikke helt en officiel kæreste, men vi behandler hinanden som om vi var.

En snak om af afprøve en fantasi hvor jeg er hans stuepige som ender med at blive seksuelt forulempet, har nu udviklet sig til at han bare er pisseglad for at jeg snart skal gøre rent hos ham! :sur:

Tal om din fantasi, hvor han renser vandlås, ovn og afrimer fryseren. Hos dig naturligvis.
20
Brugeravatar
billiebean
Kort karma: 23
Likede indlæg: 392

Indlægaf billiebean » 8. jun 2016, 09:22

Charly skrev:Min mand er en røv i dag. Vi går til afsindigt mange hospitalstjek/tandlæge/blodprøver med vores søn. For det første er det hårdt, fordi sønnike bliver bange og ked af det hver gang, og for det andet er det skidesvært at jonglere med alle de aftaler og så et fuldtidsjob. Men manden har åbenbart meldt sig helt ud af det her cirkus, fordi han har travlt på sit arbejde og Ikke kan overskue det.

Nå men, tak for det - for jeg har jo ikke travlt, og jeg er ikke ved at være fed up af at være den onde mor der slæber barnet rundt til diverse torturseancer.

Puha, den er dobbeltstreng. Ikke rimeligt overfor jer som familie at melde sig ud på den måde. Og de fleste arbejdsgivere er da også til at tale med når det handler om sygdom..
0
Brugeravatar
Minionine
Kort karma: 43
Likede indlæg: 428

Indlægaf Minionine » 8. jun 2016, 10:46

Først tillykke med fødselsdagen! :pompom:

Jeg runder selv det skarpe hjørne om et par uger :panik:

Jeg kan virkelig godt forstå dig. Nøj hvor bliver jeg også skuffet, hvis min kæreste disker op med en hårtørrer eller lignende :wacko:
3
Brugeravatar
Ea_m
Kort karma: 7
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 101

Indlægaf Ea_m » 8. jun 2016, 11:39

i dag!
Gah aftalte for en uge siden at vi skulle hjem og spise hos min mor i dag, det er første gang han skal møde hende.
Så ringer han i morges og har glemt at han søn har sommerfest på skolen så han bliver nødt til at aflyse!
Ja selvfølgelig skal han tage med sin søn til sommerfest slet ingen tvivl, men er bare SUPER skuffet havde glædet mig til min mor skulle møde ham!
0
Brugeravatar
Lull
Kort karma: 68
Likede indlæg: 875

Indlægaf Lull » 8. jun 2016, 13:53

Tillykke med fødselsdagen søde Bøtte :blomst: :blomst: :blomst:

Håber at han har en awesome overraskelse i ærmet til i aften - ellers må du lige forklare ham at debattens damer har talt og en hårtørrer er bare ikke i nærheden af at være en ok gave til konen, når hun bliver 30 (med mindre den er købt på vegne af evt børn)
Senest rettet af Lull 8. jun 2016, 14:07, rettet i alt 1 gang.
8
Brugeravatar
Anne Droid
Kort karma: 37
Likede indlæg: 974

Indlægaf Anne Droid » 8. jun 2016, 13:59

Bøtte, jeg håber du har en fantastisk dag og at din kæreste opper sig lidt. Ellers kommer jeg gerne og fletter hans røvhår sammen med næsehårene.

Og tillykke med fødselsdagen. 30 år en fantastisk alder.
12
My hovercraft is full of eels
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 519
Likede indlæg: 2410

Indlægaf Bøtte » 8. jun 2016, 19:05

TAK! Tak, for alle jeres grønne kort og indlæg :kys: De varmer et hormonelt hjerte.

Min mand opdagede skuffelsen og var virkelig, virkelig ked af, og har lovet at i weekenden, når han har fri, skal vi kigge på de lamper jeg ønsker mig.

Han havde simpelthen så dårlig samvittighed og skyndte sig ud og købe blomster og chokolade!

Jeg ved jo godt, han ikke gør det for at være kedelig og nærig, men fordi han ikke forstår hvad det betyder for mig. Men jeg havde endda (fordi jeg ved han ikke er god til det) ladet et par hints falde i løbet af den sidste uges tid, så havde virkelig håbet det var trægt ind. Det er det forhåbentligt nu. Og jeg har lært at jeg ikke skal give ham samme ønskeseddel som andre får, men derimod en redigeret udgave uden 'kedelige' gaver.

Men hans reaktion på det gjorde, at min skuffelse hurtigt lagde sig og dagen har været helt fantastisk :love:
40
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1963

Indlægaf Mani » 8. jun 2016, 19:13

Han lod min karamelstang ligge i supermarkedet - og jeg har slet ikke godt af den fordi jeg skal tabe mig, men jeg havde gemt kalorier til den og nu er der luuuuukket :blush:
5
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5032

Indlægaf ManicNinja » 9. jun 2016, 19:49

Bøtte skrev:

TAK! Tak, for alle jeres grønne kort og indlæg :kys: De varmer et hormonelt hjerte.

Min mand opdagede skuffelsen og var virkelig, virkelig ked af, og har lovet at i weekenden, når han har fri, skal vi kigge på de lamper jeg ønsker mig.

Han havde simpelthen så dårlig samvittighed og skyndte sig ud og købe blomster og chokolade!

Jeg ved jo godt, han ikke gør det for at være kedelig og nærig, men fordi han ikke forstår hvad det betyder for mig. Men jeg havde endda (fordi jeg ved han ikke er god til det) ladet et par hints falde i løbet af den sidste uges tid, så havde virkelig håbet det var trægt ind. Det er det forhåbentligt nu. Og jeg har lært at jeg ikke skal give ham samme ønskeseddel som andre får, men derimod en redigeret udgave uden 'kedelige' gaver.

Men hans reaktion på det gjorde, at min skuffelse hurtigt lagde sig og dagen har været helt fantastisk :love:

Årh. Godt han indså miseren! Jeg håber virkelig, du/I får en rigtig hyggelig og gavsommelig weekend. Og ved du hvad? Nu kan du oven i købet se frem til en helt fantastisk 40-års fødselsdag ... ;) :D
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Sorenspige
Kort karma: 215
Likede indlæg: 1015

Indlægaf Sorenspige » 10. jun 2016, 20:37

Han skal støvsuge, men får det ikke gjort, selvom han siger, at det ikke er noget problem, når jeg spørger til det.

Jeg kan ikke selv støvsuge pt, så jeg overvejer at ringe efter et rengøringsfirma.

Jeg har ikke kun ventet i dage, men i uger.... :tie:.
1

Tilbage til "Forhold og sex"