Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
OberstNasig
Kort karma: 43
Likede indlæg: 398

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf OberstNasig » 11. jun 2016, 20:38

Nu. Vi har igennem hele vores forhold haft det samme issue, som er vendt tilbage som herpes på kønsdelene- dvs. igen og igen.

Rengøring og oprydning.

Han er meget, skal vi sige, afslappet omkring det, hvor jeg har et større behov for at det ser nogenlunde ud. Især da vi bor på ganske få kvadratmeter.

Jeg kommer hjem her til aften efter at have været væk hele fredagen og det meste af lørdagen med. Og vores hjem sejler! Der er en stor opvask i køkkenet, store bunker rent tøj på gulvet, skraldeposer i gangen, planterne på altanen hænger trods aftale om vanding og nok værst af alt, så har han ikke engang skiftet sengetøj, selvom katten havde brækket sig i det. IGÅR AFTES.
Han er kraftedeme ikke i kridthuset. Når han vælger at prioritere at drikke øl dagen forinden, så må han også tage det ansvar, der følger med dagen efter. Og fordi det har været et gennemgående issue, er det bare endnu værre.
3
Thamilde
Kort karma: 1
Likede indlæg: 13

Indlægaf Thamilde » 12. jun 2016, 06:54

:sur: I dag.
Vi har 1/2 år bryllupsdag, og jeg har købt fine billetter til En koncert som vi begge gerne vil med til, men én af os er nødt til at give sig og blive hos børnene. Det bliver så mig.
Jeg står op med hans datter og nu kommer han ned efter at have sovet længe.
Nævner intet, så jeg er nødt til at spørge om han har fået billetten (sendte et billede på hans mobil og skrev tillykke med dagen)
Fik bare et surt "ja. Nu blegner den blomst som jeg skulle ned og købe til dig i eftermiddag jo"

Jamen... Fucking selv tak da.
Og BTW. Jeg GIDER ikke have en fucking blomst fra Kvickly som har stået udenfor og tørret ud i en hel uge og er købt 10 min inden lukketid, det fik jeg til mors dag og min fødselsdag og intet andet.

Er SÅ træt af ikke at føle mig det mindste værdsat.

Nåeh ja, og forresten selv tak for at jeg med slem bækkenløsning brugte 7 timer med 5 skift i offentlig transport for at hente DIN datter til samvær og tager ned med hende igen Idag (tid der går fra MIN weekend med MIN søn)
Tak er måske kun et fattigt ord, men når man ikke engang får det. :cuss:
5
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 112
Likede indlæg: 1104

Indlægaf girl_beat » 12. jun 2016, 07:31

Thamilde skrev::sur: I dag.
Vi har 1/2 år bryllupsdag, og jeg har købt fine billetter til En koncert som vi begge gerne vil med til, men én af os er nødt til at give sig og blive hos børnene. Det bliver så mig.
Nævner intet, så jeg er nødt til at spørge om han har fået billetten (sendte et billede på hans mobil og skrev tillykke med dagen)
Fik bare et surt "ja. Nu blegner den blomst som jeg skulle ned og købe til dig i eftermiddag jo"

Og BTW. Jeg GIDER ikke have en fucking blomst fra Kvickly som har stået udenfor og tørret ud i en hel uge og er købt 10 min inden lukketid, det fik jeg til mors dag og min fødselsdag og intet andet.

Nåeh ja, og forresten selv tak for at jeg med slem bækkenløsning brugte 7 timer med 5 skift i offentlig transport for at hente DIN datter til samvær og tager ned med hende igen Idag (tid der går fra MIN weekend med MIN søn)

Og du giftede dig med ham fordi...? :gruble:
15
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 293
Likede indlæg: 2226

Indlægaf Mulan » 12. jun 2016, 08:37

Thamilde skrev::sur: I dag.

Jge kan godt se, at han er mægtig træls, men øh, hvorfor tilbyder du at blive hjemme fra koncert? Hvorfor hente hans datter, når du har bækkenløsning? Der er sikkert vægtige grunde, men det lugter en lille smule af martyr, hvor du måske selv kunne sige fra?
7
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Thamilde

Indlægaf Thamilde » 12. jun 2016, 08:48

Jeg tænker lidt det damme Girl_Beat,
Mulan: Hvis jeg ikke hentede datteren, så ville hun ikke komme på besøg. Han kan ikke nå det efter job, og med vores økonomi har vi ikke råd til både at bruge 800 på at hente og bringe hende med det offentlige + at han skal have fri en hel fredag. (Og det ville han tage, er jeg 100 på)
Koncerten tænkte jeg ville gøre ham glad. Ikke så meget martyr dér dog. Selvom jeg dog havde forventet et "tak" eller noget.
0
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 293
Likede indlæg: 2226

Indlægaf Mulan » 12. jun 2016, 17:36

Thamilde skrev:Jeg tænker lidt det damme Girl_Beat,
Mulan: Hvis jeg ikke hentede datteren, så ville hun ikke komme på besøg. Han kan ikke nå det efter job, og med vores økonomi har vi ikke råd til både at bruge 800 på at hente og bringe hende med det offentlige + at han skal have fri en hel fredag. (Og det ville han tage, er jeg 100 på)
Koncerten tænkte jeg ville gøre ham glad. Ikke så meget martyr dér dog. Selvom jeg dog havde forventet et "tak" eller noget.

Det er da også irriiterende. Noget du ville snakke med ham om?
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 61
Likede indlæg: 628

Indlægaf Sevii » 12. jun 2016, 17:40

Jeg har været syg de sidste par dage, hvor jeg ikke har sovet fordi jeg har hostet og kastet op. Dejlig kombination. Og det fortsatte så også i dag, hvilket jeg er godt træt af, så jeg siger: "ej, hvor er det irriterende at jeg er blevet så syg". Så siger min kæreste med en forpint stemme, "ja, jeg er jo også blevet syg! :whine: ".

Nej, det hedder tømmermænd. Jeg er den eneste der rigtigt lider lige nu! :gammel:
7
:banan: :banan:
Thamilde

Indlægaf Thamilde » 12. jun 2016, 18:15

Mulan skrev:
Thamilde skrev:Jeg tænker lidt det damme Girl_Beat,

Det er da også irriiterende. Noget du ville snakke med ham om?

Jah... Har, endelig, taget mig sammen og sagt at vi er nødt til at få en eller anden form for hjælp (læs - oversættelse) vi har haft nogle sindssygt pressede ting udefra + vi bare er fra to VIDT forskellige baggrunde/familier etc.
Så. Nu må vi se hvad der sker.
4
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 13. jun 2016, 17:48

Han sagde 'Prøv om du kan gå på kompromis' ifbm. vores ombygning...
Vi taler om manden, der har fået sidste ord med alt pånær farven på køkkenlågerne!
5
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 61
Likede indlæg: 628

Indlægaf Sevii » 14. jun 2016, 23:36

Jeg sagde at når han gør noget bestemt, får det mig til at føle han er fuldstændig ligeglad mig. Hvad gør han? Går i seng uden at sige noget. Kæft en nar.

Måtte lige ud med det.
0
:banan: :banan:
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 65
Likede indlæg: 1130

Indlægaf Torn » 15. jun 2016, 04:58

Han er begyndt at bande meget. Jeg kan slet ikke holde det ud. Så nu har jeg meddelt ham, at jeg ikke gider tale med ham, når han bander. Det resulterede i, at vi ikke taler sammen... så stop dog med at tale grimt! Argh. Det er så low life.
0
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 285
Likede indlæg: 2115

Indlægaf Danseprinsesse » 18. jun 2016, 20:10

Jeg købte kirsebær i går og har virkelig glædet mig til dem.
Efter aftensmaden i dag skyllede jeg dem og sagde, jeg ville lade dem stå lidt, til de ikke var iskolde længere, for så smager de bedre.
Min kæreste begynder at spise af dem, da han har kværnet omkring halvdelen, fjerner jeg skålen og siger, at nu vil jeg gerne have resten.
Han begynder at kværne abrikoser i stedet.

Jeg går ud på badeværelset og ordner mine negle. Han kommer derud efter tyve minutter og siger, at han vil gå i kælderen og rydde lidt op og spørger om vi skal hygge os med en film bagefter.

Da jeg vender tilbage til stuen, kan jeg se, at han har spist næsten alle kirsebærene og har efterladt en lille håndfuld til mig.
Hold op en lorte-egoist han er, jeg er pissesur. Og han behøver ikke komme op fra kælderen foreløbigt. :evil:
8
HappyHippo
Kort karma: 48
Likede indlæg: 717

Indlægaf HappyHippo » 18. jun 2016, 21:47

Det er altså også svært at stoppe når man først er gået i gang :genert:

(Hentyder til kirsebæerne)
0
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 285
Likede indlæg: 2115

Indlægaf Danseprinsesse » 18. jun 2016, 22:04

HappyHippo skrev:Det er altså også svært at stoppe når man først er gået i gang :genert:

Ja, især hvis man er på samme stadie som et 3-årigt barn i forhold til at kunne behovudsætte.

Jeg synes det er tarvelig og ucharmerende opførsel at spise dem velvidende, at det ville gøre mig skuffet.
25
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 528
Likede indlæg: 2493

Indlægaf Bøtte » 18. jun 2016, 22:13

Danseprinsesse skrev:
HappyHippo skrev:Det er altså også svært at stoppe når man først er gået i gang :genert:

Ja, især hvis man er på samme stadie som et 3-årigt barn i forhold til at kunne behovudsætte.

Jeg synes det er tarvelig og ucharmerende opførsel at spise dem velvidende, at det ville gøre mig skuffet.

Kan godt forstå du er skuffet. Kan du ikke låse kælderdøren lidt? :devil:

Det er næsten på niveau med ham, der spiste glasuren på sin (gravide) kones fastelavnsbolle. Han fik en del gravide damer på nakken :-D

Han må ud og købe nye i morgen. Kun til dig.
5
S :lun:
V :lun:

Tilbage til "Forhold og sex"