Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 285
Likede indlæg: 2111

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Danseprinsesse » 18. jun 2016, 22:55

Bøtte skrev:
Danseprinsesse skrev:
HappyHippo skrev:Det er altså også svært at stoppe når man først er gået i gang :genert:

(Hentyder til kirsebæerne)

Ja, især hvis man er på samme stadie som et 3-årigt barn i forhold til at kunne behovudsætte.

Jeg synes det er tarvelig og ucharmerende opførsel at spise dem velvidende, at det ville gøre mig skuffet.

Kan godt forstå du er skuffet. Kan du ikke låse kælderdøren lidt? :devil:

Det er næsten på niveau med ham, der spiste glasuren på sin (gravide) kones fastelavnsbolle. Han fik en del gravide damer på nakken :-D

Han må ud og købe nye i morgen. Kun til dig.

Jeg låste døren til lejligheden, men han havde desværre sin nøgle med. :-D

Ja, det har han også tilbudt, men jeg er ikke helt sikker på, jeg er parat til at tilgive ham.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9230

Indlægaf Fru Sunshine » 19. jun 2016, 06:53

Bøtte skrev:
Danseprinsesse skrev:
HappyHippo skrev:Det er altså også svært at stoppe når man først er gået i gang :genert:

Ja, især hvis man er på samme stadie som et 3-årigt barn i forhold til at kunne behovudsætte.

Jeg synes det er tarvelig og ucharmerende opførsel at spise dem velvidende, at det ville gøre mig skuffet.

Det er næsten på niveau med ham, der spiste glasuren på sin (gravide) kones fastelavnsbolle. Han fik en del gravide damer på nakken :-D

Spiste han ikke hele fastelavnsbollen?
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 524
Likede indlæg: 2438

Indlægaf Bøtte » 19. jun 2016, 07:47

Fru Sunshine skrev:
Bøtte skrev:
Danseprinsesse skrev:

Spiste han ikke hele fastelavnsbollen?

Mener kun det var glasuren og hun smed resten ned til hunden og gik i seng.
1
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 353
Likede indlæg: 3513

Indlægaf Ballademager » 19. jun 2016, 09:50

Graviditet eller ej, så MÅ man simpelthen ikke spise glasuren på andre folks fastelavnsboller :naughty:
7
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
HappyHippo
Kort karma: 48
Likede indlæg: 716

Indlægaf HappyHippo » 19. jun 2016, 10:12

Danseprinsesse skrev:

Det gjorde jeg netop da jeg var barn. Spiste alle kirsebær, knæk-selv-nødder, pebernødder osv :fløjt:

Da jeg var gravid turde min mand ikke spise noget uden at spørge mig først. Men det har din måske også lært nu :lol2:
1
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 285
Likede indlæg: 2111

Indlægaf Danseprinsesse » 19. jun 2016, 10:52

HappyHippo skrev:
Danseprinsesse skrev:

Det gjorde jeg netop da jeg var barn. Spiste alle kirsebær, knæk-selv-nødder, pebernødder osv :fløjt:

Da jeg var gravid turde min mand ikke spise noget uden at spørge mig først. Men det har din måske også lært nu :lol2:

Mine kusiners yndlingshistorie er om dengang, hvor vi havde noget familie-sleepover i december, og nissen havde lagt mandariner og smølfer i alle børnenes sko.
Min søster og jeg stod tidligt op, spiste alle mandarinerne og puttede de bedste smølfer i vores egne sko.
Det er lidt sjovt og kært, fordi vi var under 6 år.

Når man er langt over 40 år, må man sgu lige tage sig lidt sammen!

Han har i hvert fald været meget brødbetynget. :)
0
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1914

Indlægaf Purple Haze » 21. jun 2016, 06:04

Han har meddelt at han nok bliver nød til at se GoT alene i dag, fordi han ikke kan vente til i morgen.
Synes det er lidt ufedt at skulle se det med en der allerede har set det, eller måtte blive nød til at vente til søndag .
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
ina
Kort karma: 132
Likede indlæg: 717

Indlægaf ina » 21. jun 2016, 11:36

Han har smidt mine nøgler væk. :cuss:
0
Brugeravatar
didas
Kort karma: 223
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2272

Indlægaf didas » 21. jun 2016, 12:17

Purple Haze skrev:Han har meddelt at han nok bliver nød til at se GoT alene i dag, fordi han ikke kan vente til i morgen.
Synes det er lidt ufedt at skulle se det med en der allerede har set det, eller måtte blive nød til at vente til søndag .

Men du kan godt glæde dig til et fedt afsnit uanset :kys:
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1914

Indlægaf Purple Haze » 21. jun 2016, 15:35

didas skrev:
Purple Haze skrev:Han har meddelt at han nok bliver nød til at se GoT alene i dag, fordi han ikke kan vente til i morgen.

Men du kan godt glæde dig til et fedt afsnit uanset :kys:

Det vil jeg gøre.
Han har i øvrigt ikke set det, har "bare" læst en anmeldelse af afsnittet - så synes det var synd for mig at han allerede ved hvad der sker, og at han bør "straffes" :forvirret2:

Så krisen er afblæst og vi ser det sammen i morgen.
Det ville ellersvære vores første par-krise, det går vildt for sig her!
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3943

Indlægaf Angelina » 21. jun 2016, 15:48

Da han smed resten af smørren ud "den var over sidste salgsdato" ... store kraftidiot af en spassernar med hans smide mad ud der ikke fejler en skid, bare fordi der står en eller anden random dato på (og gerne en dag eller to inden det udløber)... p.t er jeg så rasende (og rationel!) at jeg vil insistere på vi deler køleskab og husholdningsbudget op - så må han selv lave sin mad og smide sine egne ting ud ligeså tosset han vil - og så fandm-fuckme holde snitterne væk fra min mad! ARGH!
9
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1151
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9688

Indlægaf kidkomb » 22. jun 2016, 01:35

For 2½ time siden, da jeg endelig var faldet i søvn.
Jeg har så svært ved at sove for tanker og nakkesmerter og jeg har ikke fået mere end 5 timer om natten de sidste 3 dage. Og ikke sammenhængende 5 timer vel at mærke.
Jeg falder så i søvn og han står op igen (vi så mythbusters) og så vader han rundt. Og lukker døren ind til stuen. Den knirker helt sygt. Så åbner han den igen. Så går han på badeværelset. Så lukker han døren igen. Så åbner han døren igen. Så åbner han døren ud til opgangen og så går han ind i stuen og lukker døren igen.
Nu har jeg siddet i 2½ time i køkkenet og spillet kort på computeren (det gør ikke min nakke skide meget bedre, men der er jo ingen herinde på det her tidspunkt og jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal lave)
Det gør for ondt til at ligge ned. Jeg kan ikke ligge i en eneste stilling uden at det gør ondt.
Og jeg var fucking lige faldet i søvn!!
Jeg har tudet i en time og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.
Min refluks, som ellers havde opført sig rigtig pænt inden jeg gik i seng og jeg kunne derfor ligge rigtigt ned, den er selvfølgelig gået helt bananas også.
Han er gået i seng og sover. Meget ked af det og brødebetynget, men jeg kan virkelig ikke bruge det til noget.
Imorgen skal vi ind at høre Bruce Springsteen og jeg kommer til at stå og falde i søvn allerede ved 21-tiden, fordi jeg er så udkørt.
Forpulede idiot!
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1151
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9688

Indlægaf kidkomb » 22. jun 2016, 01:38

Great. Og nu tuder jeg igen.
Småbørnsforældre vil kunne sætte sig ind i situationen tror jeg.
Det er helt hjernedødt så udkørt og desperat man bliver, når man ikke kan få lov til at sove.
Jeg hader ham.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Q-beben
Kort karma: 35
Likede indlæg: 561

Indlægaf Q-beben » 22. jun 2016, 06:38

kidkomb skrev:Great. Og nu tuder jeg igen.
Småbørnsforældre vil kunne sætte sig ind i situationen tror jeg.
Det er helt hjernedødt så udkørt og desperat man bliver, når man ikke kan få lov til at sove.
Jeg hader ham.

Hvad med at prøve ørepropper? Jeg har en veninde, der sover meget let, og som fungerer virkelig dårligt med kun få timers søvn. Hun er begyndt at bruge ørepropper, - og hendes liv har taget en virkelig positiv drejning :)
2
Brugeravatar
ina
Kort karma: 132
Likede indlæg: 717

Indlægaf ina » 22. jun 2016, 07:50

Han har købt buræg. :evil:
13

Tilbage til "Forhold og sex"