Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Knirkemis
Kort karma: 49
Likede indlæg: 303

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Knirkemis » 22. jun 2016, 08:04

kidkomb skrev:Great. Og nu tuder jeg igen.
Småbørnsforældre vil kunne sætte sig ind i situationen tror jeg.
Det er helt hjernedødt så udkørt og desperat man bliver, når man ikke kan få lov til at sove.
Jeg hader ham.

I hear you :ae: Vi er nybagte småbørnsforældre, og det har hele tiden været meningen at han tager nætterne, fordi jeg har brug for søvn. Jeg har øget risiko for fødselsdepression, pga tidligere depressive tendenser, og manglende søvn øger risikoen.
Men det fungerer bare slet ikke. Han sover fra hendes lyde, så jeg ender med alligevel, at være vågen det meste af natten. De sidste to nætter har jeg stort set ikke sovet, og jeg kan ikke falde i søvn om dagen. Så da han stod op for en time siden, frisk og veludhvilet, og fortalte hvor godt han har sovet, var jeg ved at rive hovedet af ham.
Klart, at du har sover godt, når nu jeg tager både nattevagten, morgentimerne og formiddagen :sur:
Jeg har fortalt ham, meget bestemt, at sådan her kan vi ikke fortsætte, medmindre han vil have en meget, meget negativ kæreste.
2
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3509

Indlægaf Ballademager » 22. jun 2016, 09:51

Knirkemis skrev:
Det er helt hjernedødt så udkørt og desperat man bliver, når man ikke kan få lov til at sove.
Jeg hader ham.

I hear you :ae: Vi er nybagte småbørnsforældre, og det har hele tiden været meningen at han tager nætterne, fordi jeg har brug for søvn. Jeg har øget risiko for fødselsdepression, pga tidligere depressive tendenser, og manglende søvn øger risikoen.
Men det fungerer bare slet ikke. Han sover fra hendes lyde, så jeg ender med alligevel, at være vågen det meste af natten. De sidste to nætter har jeg stort set ikke sovet, og jeg kan ikke falde i søvn om dagen. Så da han stod op for en time siden, frisk og veludhvilet, og fortalte hvor godt han har sovet, var jeg ved at rive hovedet af ham.
Klart, at du har sover godt, når nu jeg tager både nattevagten, morgentimerne og formiddagen :sur:
Jeg har fortalt ham, meget bestemt, at sådan her kan vi ikke fortsætte, medmindre han vil have en meget, meget negativ kæreste.

:ae: Håber du snart får noget søvn. Og tillykke med jeres lille datter :blomst:,

Håber ikke, at du tager dette ilde op, sådan er det ikke ment :genert: Men hvis han ikke selv vågner, når hun siger noget, hvordan skal han så kunne tage hende om natten?
2
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Lulu
Kort karma: 55
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 567

Indlægaf Lulu » 22. jun 2016, 10:18

Ballademager skrev:
Knirkemis skrev:
Jeg hader ham.

:ae: Håber du snart får noget søvn. Og tillykke med jeres lille datter :blomst:,

Håber ikke, at du tager dette ilde op, sådan er det ikke ment :genert: Men hvis han ikke selv vågner, når hun siger noget, hvordan skal han så kunne tage hende om natten?

Min hjemmestrikket teori er at mænd ikke vågner når deres kærester er der fordi de ved kæresten vågner hvis der er noget. er kæresten er ikke vågner de uden problem fordi ingen andre gør. Den virker også fint på min mand den teori. Når jeg er på forretningsrejse vågner min mand uden problem hvad vores dreng kommer ind i soveværelset i løbet af natten. Når jeg er hjemme bliver han altid overrasket af at drengen ligger i sengen når han vågner.

@knirkemis måske du skulle prøve at sove i et andet rum? Jeg går ud fra at du ikke ammer om natten eller at det ikke er meningen hvis han skal tage hende så måske det hjælper.
13
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1151
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9685

Indlægaf kidkomb » 22. jun 2016, 10:54

Jeg hader ham.

Nå, jeg fik sovet 5 timer (igen :rulle: ) og ikke sammenhængende.
Og jeg hader ham jo ikke.
Jeg elsker ham.
Og det første han gjorde, da jeg stod op var at smøre døren der knirker.
Og masserede min nakke.
Han er den bedste kæreste i verden og jeg har bare altid haft meget store udfordringer med at sove.
Det sidste halve år, har jeg et par gange oplevet hvad det vil sige, at sove 7-8 timer i træk og den forskel der er, den energi man pludselig har, den måde ens hjerne kan gennemskue ting og man føler man pludselig er meget mere intelligent... Den følelse vil jeg bare have! De fleste andre har lov at have den.
Det gør mig endnu mere desperat.
Senest rettet af kidkomb 22. jun 2016, 13:47, rettet i alt 1 gang.
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Knirkemis

Indlægaf Knirkemis » 22. jun 2016, 13:36

Det er præcis som Lulu skriver, at hvis jeg ikke er der, eller hvis jeg har ørepropper i, så hører han alt.
Han er heldigvis lydhør overfor mit brok. Så i nat sover jeg med ørepropper, og så er det ham der er på.
5
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3509

Indlægaf Ballademager » 22. jun 2016, 14:26

Knirkemis skrev:Det er præcis som Lulu skriver, at hvis jeg ikke er der, eller hvis jeg har ørepropper i, så hører han alt.
Han er heldigvis lydhør overfor mit brok. Så i nat sover jeg med ørepropper, og så er det ham der er på.

Tak for uddybningen og sov godt :ae:
1
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 524
Likede indlæg: 2435

Indlægaf Bøtte » 24. jun 2016, 16:14

Han brokker sig over menuen. I stedet for at sætte pris på at han kan lomme hjem fra arbejde og sætte sig til bords. Idiot.

Han skulle fandme have haft lov til at æde rugbrød med leverpostej i stedet. :sur:
19
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Q-beben
Kort karma: 35
Likede indlæg: 561

Indlægaf Q-beben » 24. jun 2016, 16:21

Han var ved at løbe fra en aftale, vi havde lavet. Han kunne bare ikke være det bekendt, da vi har haft aftalt det i lang tid :(

Jeg blev virkelig ked af det. Både, fordi jeg havde fortalt ham, hvor vigtigt det var for mig, at vi lavede den aftale. Og han havde sagt ja. Og for det andet, hvis jeg ikke havde protesteret højlydt og råbt højt, så var han altså bare smuttet fra den aftale.
2
Brugeravatar
Knirkemis

Indlægaf Knirkemis » 24. jun 2016, 16:28

Bøtte skrev:Han brokker sig over menuen. I stedet for at sætte pris på at han kan lomme hjem fra arbejde og sætte sig til bords. Idiot.

Han skulle fandme have haft lov til at æde rugbrød med leverpostej i stedet. :sur:

Det minder mig om, at jeg egentlig også syntes, at min kæreste var en nar i sidste uge. Han var ude og handle til aftensmad, som jeg som regel laver, og så står han for opvasken. Og så kommer han fandme hjem med en frossen and! Fordi den var på tilbud.

1: jeg gider ikke æde and, når det er 25+ grader.
2: jeg har aldrig tilberedt en and, og har andre ting at tage mig til, end at finde opskrifter og bruge en masse tid på køkkenarbejde (aka jeg er lige blevet mor, og der er andre huslige pligter som trækker mere end madlavning).
3: hvem i alverden spiser and om sommeren?
4: neeeeeej, jeg gider bare ikke.

Jeg tøede lidt op, da jeg fandt ud af, at det var en andebryststeg, men jeg havde nået at brokke mig så meget, at sidste gang han købte ind, kom han hjem med færdigblandet salat og en indbagt laks, som jeg bare skulle smide i ovnen :lol:
1
HappyHippo
Kort karma: 48
Likede indlæg: 716

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en n

Indlægaf HappyHippo » 24. jun 2016, 17:35

Knirkemis skrev:
Bøtte skrev:Han brokker sig over menuen. I stedet for at sætte pris på at han kan lomme hjem fra arbejde og sætte sig til bords. Idiot.

Det minder mig om, at jeg egentlig også syntes, at min kæreste var en nar i sidste uge. Han var ude og handle til aftensmad, som jeg som regel laver, og så står han for opvasken. Og så kommer han fandme hjem med en frossen and! Fordi den var på tilbud.

1: jeg gider ikke æde and, når det er 25+ grader.
2: jeg har aldrig tilberedt en and, og har andre ting at tage mig til, end at finde opskrifter og bruge en masse tid på køkkenarbejde (aka jeg er lige blevet mor, og der er andre huslige pligter som trækker mere end madlavning).
3: hvem i alverden spiser and om sommeren?
4: neeeeeej, jeg gider bare ikke.

Jeg tøede lidt op, da jeg fandt ud af, at det var en andebryststeg, men jeg havde nået at brokke mig så meget, at sidste gang han købte ind, kom han hjem med færdigblandet salat og en indbagt laks, som jeg bare skulle smide i ovnen :lol:

Du har ikke hørt om jul i juli :-p

Mht søvnen så pas på dig selv. Ammer du? Her hjalp det at sove ved siden af baby, så jeg kunne amme i søvne. Jeg vågnede på trods af ørepropper, men sov lidt tungere og bedre.
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6025

Indlægaf LadyFox » 24. jun 2016, 17:40

I eftermiddags. Jeg bustede ham i at købe en øl.
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Knirkemis

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en n

Indlægaf Knirkemis » 24. jun 2016, 17:49

HappyHippo skrev:
Du har ikke hørt om jul i juli :-p

Mht søvnen så pas på dig selv. Ammer du? Her hjalp det at sove ved siden af baby, så jeg kunne amme i søvne. Jeg vågnede på trods af ørepropper, men sov lidt tungere og bedre.

Nej, hun er flaskebarn. Jeg har fået sovet fint de sidste to nætter :) Tak for omsorgen :kys:
1
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 230
Likede indlæg: 1391

Indlægaf Filipai » 24. jun 2016, 18:01

Jeg synes han er en nar lige nu, og han synes også jeg er en nar.

Jeg er sådan en type der mega hurtigt får cravings, derfor sørger jeg for madplan, da jeg så kan gå og crave det, og ikke alt muligt andet. Jeg skal på arbejde frem til 19.39 idag, og jeg har sørget for at der er parat til maden, der skal sådan set bare noget i ovnen, og steges frikadeller.

Lige inden jeg har fri skriver han og hører om vi ikke skal tage en burger, og bum, så craver jeg burger, men da jeg fortæller at dellerne jo stadig skal steges, så trækker han lidt i land. Så jeg prøver at få fat i ham så vi lige kan få det udredt, men som altid tager han ikke sin telefon. Og jeg kommer så hjem til dårligt stegte deller, som jeg nu ikke har lyst til. Hvorfor skulle han også nævne den skide burger.

Edit: og ja, jeg det er ikke særligt voksent at have det sådan, men han ved det er sådan, og vi har haft taget diskussion før så han burde vide bedre.
2
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 524
Likede indlæg: 2435

Indlægaf Bøtte » 24. jun 2016, 18:48

Og nu faldt han i søvn, mens han puttede barn. Og jeg er ikke færdig med at være sur på ham. Jeg fik slet ikke fortalt at jeg ikke synes det var okay, fordi jeg ikke ville skændes foran barnet.
1
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 61
Likede indlæg: 625

Indlægaf Sevii » 25. jun 2016, 10:07

Han tog en tår af min kolde dåsecola - Pepsi max, selvfølgelig (mærket er vigtigt at nævne, fordi det er det bedste! :gammel: ), selvom han er pisse syg, så jeg ikke kan drikke det. Og så siger han, at han faktisk ikke kan lide cola.

Dumme nar.
4
:banan: :banan:

Tilbage til "Forhold og sex"