Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf ShuruQ » 25. jun 2016, 16:35

Det er han lige nu. Jeg har det af helvedes til, angsten jager mig og jeg føler jeg er ved at falde fuldstændig fra hinanden.

Responsen: "Så må du samle dig op igen".

Mig: "Det er ikke så nemt".

Respons: "Så læg dig til at sov".

KEGLE, altså.

Jeg ved godt han ikke kan gøre så meget fra den anden ende af landet, men måske en smule mere støttende end det der pis kunne være rart.
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
HappyHippo
Kort karma: 48
Likede indlæg: 716

Indlægaf HappyHippo » 25. jun 2016, 17:17

Han skulle bestille sushi. Nu har han købt en kæmpe box til sig selv og en salat til mig... Øh, tak.
0
Brugeravatar
billiebean
Kort karma: 23
Likede indlæg: 392

Indlægaf billiebean » 25. jun 2016, 17:33

Han skal besøge Beijing i morgen. :cuss: Jeg vil også til Kina med mit arbejde.
1
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 565
Likede indlæg: 5035

Indlægaf ManicNinja » 25. jun 2016, 18:08

HappyHippo skrev:Han skulle bestille sushi. Nu har han købt en kæmpe box til sig selv og en salat til mig... Øh, tak.

Øh? Så deler I vel boksen?
7
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1903

Indlægaf Purple Haze » 27. jun 2016, 10:37

ManicNinja skrev:
HappyHippo skrev:Han skulle bestille sushi. Nu har han købt en kæmpe box til sig selv og en salat til mig... Øh, tak.

Øh? Så deler I vel boksen?

Ja eller også kan han vel æde salaten?
11
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
DenBlødeJyde
Kort karma: 77
Likede indlæg: 896

Indlægaf DenBlødeJyde » 27. jun 2016, 12:28

Altså, hvad er det lige, der går galt for kærester og mad - og drikkevarer? :gruble:
3
Lulu
Kort karma: 55
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 564

Indlægaf Lulu » 27. jun 2016, 12:43

DenBlødeJyde skrev:Altså, hvad er det lige, der går galt for kærester og mad - og drikkevarer? :gruble:

Jeg undrede mig også. Vi har ikke de problemer. Men omvendt er det selvfølgelig også ham der laver maden :P
0
Blonderella
Kort karma: 21
Likede indlæg: 293

Indlægaf Blonderella » 28. jun 2016, 18:40

Lige nu.. det er mig der er hovedansvarlig for økonomien herhjemme. Manden kan ikke forstå hvor alle vores penge bliver af og han fik en mindre nedsmeltning i weekenden over at de 27000 han har fået i bonus er "væk". Ja - der er brugt lidt ekstra penge på bl.a. lækkert tøj til hans børn. Og så er jeg overgået fra forudbetalt løn til bagudbetalte barselsdagpenge. Dvs der er 2 måneder imellem at jeg får penge. Det er træls nu. Det er fedt når jeg starter på arbejde igen. Der kommer der både bagudbetalte dagpenge og forudbetalt løn samme uge.

Men det kan vi ikke leve af nu. Så de 20.000 er gået til at dække den løn jeg ikke har fået. Han mener at jeg smider til højre og venstre med penge.

Jeg kan så se at han lige har smidt 2400 efter mc udstyr.. vi har fælles økonomi så ja - jeg har ret til at synes det er irriterende når jeg lige er blevet grillet fordi jeg har brugt 500 på reima lagersalg.
6
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 161
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2518

Indlægaf Mi55y » 30. jun 2016, 19:28

Lige nu er han ret træls... Vi ser hinanden for første gang siden i søndags, og så ligger han bare og falder hen på sofaen. Når jeg så foreslår, at vi går ind i seng, så uha nej, han er da helt vågen! Og to sekunder senere falder han hen igen... Nu skrider jeg sgu snart i seng, så kan han passe sig selv på sofaen...
0
Frisk på brætspil i Århus? viewtopic.php?f=5&t=4972

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2289

Indlægaf Studsgaard » 2. jul 2016, 14:12

Han går rundt og har vældige humørsvingninger - men der er ikke noget galt.
Røv!
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 346
Likede indlæg: 2369

Indlægaf achillaxedprune » 2. jul 2016, 15:11

Han har lige vækket mig fra min lur, fordi han skal laaaaarmer. Skid.
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
JoyNips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2864

Indlægaf JoyNips » 2. jul 2016, 15:14

Han havde sagt at han skulle til fest i aften, så jeg glædede mig til ostepizza og toblerone alene på sofaen når jeg kom hjem fra Jylland. Træder ind ad døren med min pizza i hånden og så siger han, at det var i går, han var til fest! :sur:
Preggo her deler IKKE sin ostepizza! Glem det! :nej:
4
Lulu
Kort karma: 55
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 564

Indlægaf Lulu » 2. jul 2016, 16:41

JoyNips skrev:Han havde sagt at han skulle til fest i aften, så jeg glædede mig til ostepizza og toblerone alene på sofaen når jeg kom hjem fra Jylland. Træder ind ad døren med min pizza i hånden og så siger han, at det var i går, han var til fest! :sur:
Preggo her deler IKKE sin ostepizza! Glem det! :nej:

Det forventer Haaning da vel heller ikke? :8:

Hvis han gjorde, så må du vidst hellere vise ham hvad preggo hormoner kan gøre ved en kvinde!
0
Jammerdalen
Kort karma: 5
Likede indlæg: 34

Indlægaf Jammerdalen » 7. jul 2016, 22:14

Hmm jeg kan ikke helt finde ud af, om det er min kæreste eller mig, der er en nar.

Han er normalt en hårdtarbejdende mand både på arbejde og i hjemmet. For første gang i lang tid, fik han mulighed for at gå ud med sine to venner. Han ville tage det sidste tog hjem, som kørte inden midnat. Han skrev så, at han lige havde set bagenden af toget. Vi har lidt en aftale om, at det er ham, der er på familiens yngste medlem i disse dage, hvorimod jeg ordner praktiske ting som f.eks. vaske og pakke til vores ferie. Men nu kom han så for sent til toget og ville tage en taxa hjem - men det koster 800 kroner og det synes jeg er ALT for mange penge. Jeg skriver, at han ikke skal tage en taxa men sove hos en kammerat, men han vil åbenbart hjem. Jeg er ret "det er bare ærgerligt" i mine beskeder, mens han mener, at hvis han blødte ihjel i vejkanten, så var jeg én af dem, der gik forbi :-p

Jeg synes bare han skal være glad for at han har nogle kammerater, han kan sove hos og at jeg taget morgentjansen. Jeg har det meget svært med aftaler, der ikke overholdes og jeg er virkelig træt af, at han ikke nåede toget. Hvem er narren? :s
0
Guldfisk
Kort karma: 49
Likede indlæg: 1047

Indlægaf Guldfisk » 8. jul 2016, 04:11

^ Jeg synes ikke, du kan bebrejde ham, at han ikke nåede toget. Han er nok også selv rimeligt træt af det.
Og hvis du er ude i, at han ikke fortjener at bruge 800 kr. på taxa, fordi han selv fuckede op, så er jeg ikke enig.

Hvis det er fordi, det reelt fucker jeres økonomi op, at de 800 kr. ryger, må han overleve at sove ved en ven - men ellers så gør den taxa vel netop, at han kan komme hjem og overholde jeres aftale om arbejdsfordelingen derhjemme?
8

Tilbage til "Forhold og sex"