Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 521
Likede indlæg: 2418

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 15. aug 2016, 09:00

Ballademager skrev:
Bøtte skrev:Jeg vender også kun barnets vasketøj og mit eget. Så snart barnet selv er stort nok til at gøre det selv og forstå konsekvensen af ikke at at gøre så, bliver det hendes egen opgave.
Jeg vasker også kun de tøj der ligger i vasketøjskurven til min mands irritation, men jeg gider ikke rende og lede efter vasketøj og jeg kan sgu ikke gennemskue hans system hvor man bare ligger tøjet på skamlen. Jeg har da ikke en chance for at vide hvilket af de tre par jeans, der ligger, som skal vaskes.

Brugte strømper der ligger på gulvet, kyler jeg ind under sengen inden støvsugning :genert:

Jeg kan nærmest ikke huske, hvornår jeg sidst har haft mere end et par stykker af min kærestes tøj med i en 40 graders vask. Kan heller ikke gennemskue hans sindrige system med opbevaring tøj i sofaer, på stole og på gulvet (kan slet ikke se, hvordan det skulle være bedre at opbevare det på gulvet end i skabet?), så han må sejle sin egen sø. Tøj bliver vasket, når det ligger i vasketøjskurven. Skal vi have gæster eller gøre rent samler jeg det hele sammen og lægger det på en stol i soveværelset. Gider ikke lege mor for en voksen mand.

Præcis.
Min mand opbevarer også sit tøj over alt, på stole, gæstesengen, gulvet osv. Det er til at blive idiot af :rulle:
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
billiebean
Kort karma: 23
Likede indlæg: 392

Indlægaf billiebean » 16. aug 2016, 14:31

Han har så formået at fortrænge/glemme en tilbagebetaling af boligsikring fra da han boede i Frankrig. Efter at han forgæves havde forsøgt at få korrigeret regningen til det korrekte beløb (de opkrævede for meget) ad flere omgange har han åbenbart ignoreret det. Så i går lå det et effing brev fra et eller andet med stævningemyndigheden som truer med bål og brand. Venter stadig på at få de specifikke detaljer at vide, men for helvede hvordan kan man fortrænge den slags??? Fix dine problemer i stedet for at løbe fra dem! Shit jeg var gal (også selvom jeg havde lidt ondt af ham. Han var helt lost, tsk.)
2
Brugeravatar
Evapeva
Kort karma: 105
Likede indlæg: 953

Indlægaf Evapeva » 16. aug 2016, 14:43

billiebean skrev:Han har så formået at fortrænge/glemme en tilbagebetaling af boligsikring fra da han boede i Frankrig. Efter at han forgæves havde forsøgt at få korrigeret regningen til det korrekte beløb (de opkrævede for meget) ad flere omgange har han åbenbart ignoreret det. Så i går lå det et effing brev fra et eller andet med stævningemyndigheden som truer med bål og brand. Venter stadig på at få de specifikke detaljer at vide, men for helvede hvordan kan man fortrænge den slags??? Fix dine problemer i stedet for at løbe fra dem! Shit jeg var gal (også selvom jeg havde lidt ondt af ham. Han var helt lost, tsk.)

Been there for 5+ år siden. Min mand var en klaphat til privatøkonomi, og vi har flere gange førhen oplevet, at en regning var vokset over dobbelt så stor i gebyrer alene, fordi han bare gjorde blah med den. Så jeg frygtede faktisk meget ofte, at én eller anden inkasso/stævningstype skulle banke på døren med et eller andet overset + flere tusinde i rykker/inkassogebyr. :sarkasme:

Han er heldigvis kommet efter det, og der har som sagt ikke været "noget" i mange år.
0
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
billiebean
Kort karma: 23
Likede indlæg: 392

Indlægaf billiebean » 16. aug 2016, 19:15

Evapeva skrev:
billiebean skrev:Han har så formået at fortrænge/glemme en tilbagebetaling af boligsikring fra da han boede i Frankrig. Efter at han forgæves havde forsøgt at få korrigeret regningen til det korrekte beløb (de opkrævede for meget) ad flere omgange har han åbenbart ignoreret det. Så i går lå det et effing brev fra et eller andet med stævningemyndigheden som truer med bål og brand. Venter stadig på at få de specifikke detaljer at vide, men for helvede hvordan kan man fortrænge den slags??? Fix dine problemer i stedet for at løbe fra dem! Shit jeg var gal (også selvom jeg havde lidt ondt af ham. Han var helt lost, tsk.)

Been there for 5+ år siden. Min mand var en klaphat til privatøkonomi, og vi har flere gange førhen oplevet, at en regning var vokset over dobbelt så stor i gebyrer alene, fordi han bare gjorde blah med den. Så jeg frygtede faktisk meget ofte, at én eller anden inkasso/stævningstype skulle banke på døren med et eller andet overset + flere tusinde i rykker/inkassogebyr. :sarkasme:

Han er heldigvis kommet efter det, og der har som sagt ikke været "noget" i mange år.

Ret fantastisk at man kan præstere at fortrænge og ignorere sådan nogle forhold, altså?
Og han er ellers normalvis efter mig fordi jeg nogle gange udsætter det med at åbne og betale regninger. Men den her kunne han så åbenbart ikke overskue. Men mon ikke han har lært sin lektie nu :sarkasme:
0
Brugeravatar
JackieO
Kort karma: 18
Likede indlæg: 363

Indlægaf JackieO » 18. aug 2016, 07:37

Sådan en eks har jeg haft. Han fik en ekstra elregning på næsten 15000 og konstaterede bare, at den havde han ikke tænkt sig at betale. Han ville heller ikke kontakte elselskabet for at finde ud af, om de havde lavet en fejl, men ville bare vente på inkasso.

Efter at jeg havde brugt en halv dag på at få fat i elselskabet og havde fundet ud af, at det var en fejl, og regningen blev sat ned til mindre end en trediedel, sagde han ikke engang tak for hjælpen. :sur:
7
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 161
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2519

Indlægaf Mi55y » 30. aug 2016, 04:54

I går aftes... Han fik sagt noget, som gjorde mig ked af det, og da jeg påtalte det, ville han hverken anerkende det eller snakke om det men bare sove fordi han "altså har meget lidt overskud til at diskutere i hverdagene!". Han sluttede af med at vende ryggen til og ignorere mig, når jeg talte til ham.

Det faldt så ikke i god jord hos mig og han fik at vide, at det var meget tæt på at være en dealbreaker for mig, hvilket fik ham til at vågne lidt op til dåd. Og vi fik en god snak om, hvordan vi bedst dealer med vores forskelligheder på det punkt.

For helvede, hvis nu manden bare havde lagt ud med at bruge 5 min på at lytte i stedet for at fokusere på hans modvilje mod at taaaaale om tingene, så havde det været overstået!
2
Frisk på brætspil i Århus? viewtopic.php?f=5&t=4972

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 521
Likede indlæg: 2418

Indlægaf Bøtte » 2. sep 2016, 10:28

I en diskussion igår antydede han (meget kraftigt) at jeg tilbringer størstedelen af min dag på sofaen for min fornøjelses skyld.
Det faktum at det er jordemoderens ordre - og at jeg faktisk prøver og håber på - at holde vores datter inde til termin (i modsætning til sidst) tæller åbenbart ikke :sur:
1
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 238
Likede indlæg: 1079

Indlægaf MyGirl » 4. sep 2016, 09:18

Han har fået en meget charmerende vane med kun at rede sin del af sengen. (Kan jeg gøre for, at han sover til klokken 10, mens jeg passer hans børn og laver morgenmad om morgenen?!)

overvejer meget stærkt at begynde at lave mad til alle andre end ham..
9
Smiling_Goat
Kort karma: 466
Likede indlæg: 5881

Indlægaf Smiling_Goat » 4. sep 2016, 09:47

MyGirl skrev:Han har fået en meget charmerende vane med kun at rede sin del af sengen. (Kan jeg gøre for, at han sover til klokken 10, mens jeg passer hans børn og laver morgenmad om morgenen?!)

Altså han står op senere end dig og redder kun sin side af sengen? Det er det, der sker?

Jeg skal bare lige være med :)
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 4. sep 2016, 11:27

Smiling_Goat skrev:
MyGirl skrev:Han har fået en meget charmerende vane med kun at rede sin del af sengen. (Kan jeg gøre for, at han sover til klokken 10, mens jeg passer hans børn og laver morgenmad om morgenen?!)

Altså han står op senere end dig og redder kun sin side af sengen? Det er det, der sker?

Ja, det er lige præcis det, der nu er sket to morgener i træk.

Konfronterede ham med det, og han mener, det var 'fordi hans dyne trængte til at blive rystet'.. Joo, men det kunne også være meget rart, at min blev det :D
0
Smiling_Goat
Kort karma: 466
Likede indlæg: 5881

Indlægaf Smiling_Goat » 4. sep 2016, 13:05

MyGirl skrev:
Smiling_Goat skrev:

Konfronterede ham med det, og han mener, det var 'fordi hans dyne trængte til at blive rystet'.. Joo, men det kunne også være meget rart, at min blev det :D

Så er jeg med. Godt I fik talt om det :)
1
Brugeravatar
Lull
Kort karma: 68
Likede indlæg: 882

Indlægaf Lull » 6. sep 2016, 09:05

MyGirl skrev:
Smiling_Goat skrev:

Ellers ryster du bare din for fuld hammer, gerne hen over ham, når du står op :devil:
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 6. sep 2016, 09:06

Lull skrev:
MyGirl skrev:
Smiling_Goat skrev:

Ellers ryster du bare din for fuld hammer, gerne hen over ham, når du står op :devil:

Ohhh yes! Og ruller gardinet op og åbner vinduet på vid gab :-D
2
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 161
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2519

Indlægaf Mi55y » 6. sep 2016, 09:36

Da han foreslog, at vi rykkede vores housewarmingfest lidt, så vi kunne kombinere den med hans fødselsdag, Jeg har fødselsdag en måned senere, og foreslog så, at vi slog det hele sammen, da jeg alligevel altid holder min fødselsdag deromkring for ikke at komme for tæt på jul og ramle ind i julefrokoster. Det synes han ikke var en god ide... Da jeg så pointerede det mærkelige i, at jeg skal dele "min" housewarming med hans fødselsdag, men han ikke vil dele hans fødselsdag med min, så meldte han ud, at han så nok bare ville tage ned til sine forældre og spise på sin fødselsdag... Øhm okay, god tur...

Umiddelbart efter sagde han dog, at vi da også bare kunne tage ud at spise os to eller invitere nogle venner til middag. Tror egentlig bare det var en vane, fordi han altid plejer at blive inviteret ud af sine forældre på sin fødselsdag, så det er hans go-to-aktivitet på fødselsdage. Det faldt bare lidt uheldigt ud med det der "jeg" og ikke "vi".
0
Frisk på brætspil i Århus? viewtopic.php?f=5&t=4972

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1124

Indlægaf Torn » 7. sep 2016, 05:14

Tidligt i morges ringer mit vækkeur. I min halvsøvn tænker jeg, at det ikke er mit ur. Jeg vågner brat ved, at jeg får boret en finger ind i siden. "Dit ur", lyder det fra en sur kæreste. Hvad med at vække mig kærligt? Jeg plejer ikke at snooze/glemme uret, men tålmodigheden rækker åbenbart ikke til en enkelt svipser.
0

Tilbage til "Forhold og sex"