Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Oveditlevsen
Kort karma: 16
Likede indlæg: 416

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Oveditlevsen » 7. sep 2016, 19:52

Torn skrev:Tidligt i morges ringer mit vækkeur. I min halvsøvn tænker jeg, at det ikke er mit ur. Jeg vågner brat ved, at jeg får boret en finger ind i siden. "Dit ur", lyder det fra en sur kæreste. Hvad med at vække mig kærligt? Jeg plejer ikke at snooze/glemme uret, men tålmodigheden rækker åbenbart ikke til en enkelt svipser.

Et b-menneske kan ikke gøre for det. :D
0
Frk._Strawberry
Kort karma: 49
Likede indlæg: 386

Indlægaf Frk._Strawberry » 7. sep 2016, 21:12

Han er gået sur i seng. Uden at sige godnat. Da jeg så lige så stille "vækker" ham (kan høre, at han ikke sover) for at sige godnat og minde ham om at han altid - uanset humør - plejer at sige, at vi ikke skal gå sure i seng og huske at kysse godnat får jeg bare et surt "det har jeg ikke lyst til!" tilbage.. Undskyld, hr. Suresen!
1
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 240
Likede indlæg: 2522
Kontakt:

Indlægaf Annione » 7. sep 2016, 21:29

Han gik i seng for en halv time siden, pissetræt. Da jeg kommer ind for at sige godnat ligger han under dynen, og er klar til at sove.... UDEN sengetøj på, fordi jeg har glemt at lægge rent på, da jeg vaskede det andet. Helt ærligt, så sig dog til, og gå i gang med at lægge lagen på! Spade.
1
At rejse er at leve :love2:
JoyNips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2961

Indlægaf JoyNips » 8. sep 2016, 12:02

Annione skrev:Han gik i seng for en halv time siden, pissetræt. Da jeg kommer ind for at sige godnat ligger han under dynen, og er klar til at sove.... UDEN sengetøj på, fordi jeg har glemt at lægge rent på, da jeg vaskede det andet. Helt ærligt, så sig dog til, og gå i gang med at lægge lagen på! Spade.

Har han ingen arme? :gruble:
4
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 240
Likede indlæg: 2522
Kontakt:

Indlægaf Annione » 8. sep 2016, 12:07

JoyNips skrev:
Annione skrev:Han gik i seng for en halv time siden, pissetræt. Da jeg kommer ind for at sige godnat ligger han under dynen, og er klar til at sove.... UDEN sengetøj på, fordi jeg har glemt at lægge rent på, da jeg vaskede det andet. Helt ærligt, så sig dog til, og gå i gang med at lægge lagen på! Spade.

Har han ingen arme? :gruble:

Det skulle man faktisk ikke tro :gruble:
0
At rejse er at leve :love2:
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 217
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1992

Indlægaf Lurende Peber » 8. sep 2016, 12:30

Måske har han både arme og ben men ingen brugbare øjne. Den der har jeg også lavet. Bare lagt mig uden at opdage, at alt var taget af. Er man træt nok, så kan det glippe :P
1
Registreret Gammel Gris :genert:
avdotja
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1060

Indlægaf avdotja » 8. sep 2016, 20:01

Nøj den var ikke gået her - resten af indlæggene i den her tråd blegner jo fuldstændig i sammenligning :sur:
3
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 655

Indlægaf Jailbird » 8. sep 2016, 20:36

Jeg sagde til ham jeg ville have et walk-in-closet, hvortil han ruller med øjnene og siger jeg kan bruge vores crawl-in-closet i stedet :sur: (vi har et indbygget skab med plads til ca. 10 styks tøj på bøjler :rulle: ).
1
Smiling_Goat
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5917

Indlægaf Smiling_Goat » 9. sep 2016, 15:41

avdotja skrev:

Nøj den var ikke gået her - resten af indlæggene i den her tråd blegner jo fuldstændig i sammenligning :sur:

Men hvis kæresten nu ikke ser sengetøj osv. som lige så vigtigt som mange andre, og han var meget træt, har han måske ikke troet, det ville være et kæmpe problem?

Jeg ville heller aldrig sove med en dyne uden betræk, men hvis han er mere ligeglad med sengetøj, er det vel ikke utænkeligt, at han i et meget træt øjeblik vælger at undvære? Jeg kan godt forstå, man kan blive træt af det, hvis man står for vask af hans dyne osv. Ellers er det vel bare ham selv, det går ud over i virkeligheden?

Jeg er måske også bare i et ekstra overbærende humør lige nu pga. sol og weekend, det vil jeg ikke afvise :P
2
Aquadorable
Kort karma: 23
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 247

Indlægaf Aquadorable » 9. sep 2016, 17:46

Han har efterladt mig hjemme i fire dage, mens han leger turist i Dublin. Håber fandeme for ham, at han har meget chokolade med hjem.

Især fordi jeg skal på reportageopgave i morgen, lørdag. Grrr.
0
:love:
avdotja
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1060

Indlægaf avdotja » 9. sep 2016, 18:48

Smiling_Goat skrev:
avdotja skrev:

Men hvis kæresten nu ikke ser sengetøj osv. som lige så vigtigt som mange andre, og han var meget træt, har han måske ikke troet, det ville være et kæmpe problem?

Jeg ville heller aldrig sove med en dyne uden betræk, men hvis han er mere ligeglad med sengetøj, er det vel ikke utænkeligt, at han i et meget træt øjeblik vælger at undvære? Jeg kan godt forstå, man kan blive træt af det, hvis man står for vask af hans dyne osv. Ellers er det vel bare ham selv, det går ud over i virkeligheden?

Jeg er måske også bare i et ekstra overbærende humør lige nu pga. sol og weekend, det vil jeg ikke afvise :P

Det var nu ironisk ment :)

Når det er sagt, så er det en af de ting som jeg ville finde virkelig træls på en "idiot-spasser-ikke-fyringsgrund-men-bestemt-heller-ikke-sødt-og-sjovt"-måde. På den ene side ER det en lille ting og ikke noget der på nogen måde er hverken ledt eller ondskabsfuldt over for mig, bare en uskyldig lille forglemmelse som ikke gør nogen til hverken et dårligere menneske eller en dårligere partner. På den anden side giver det kraftige "det er da virkelig ikke min opgave, så det lukker jeg lige let og elegant øjnene for indtil husmoderen kommer og ordner det for mig"-associationer.
4
Smiling_Goat
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5917

Indlægaf Smiling_Goat » 9. sep 2016, 18:58

avdotja skrev:
Smiling_Goat skrev:
avdotja skrev:

Det var nu ironisk ment :)

Når det er sagt, så er det en af de ting som jeg ville finde virkelig træls på en "idiot-spasser-ikke-fyringsgrund-men-bestemt-heller-ikke-sødt-og-sjovt"-måde. På den ene side ER det en lille ting og ikke noget der på nogen måde er hverken ledt eller ondskabsfuldt over for mig, bare en uskyldig lille forglemmelse som ikke gør nogen til hverken et dårligere menneske eller en dårligere partner. På den anden side giver det kraftige "det er da virkelig ikke min opgave, så det lukker jeg lige let og elegant øjnene for indtil husmoderen kommer og ordner det for mig"-associationer.

Oh, den fangede jeg ikke lige. Beklager.

Ja, jeg kan godt følge associationerne. Jeg tænker bare, at det måske også bare kan skyldes, at hans behov for at sove NU, for ham var vigtigere end at skifte sengetøj. Han kan have haft enhver intention om at gøre det dagen efter jo, mener jeg.

Når det er sagt, skulle han også næsten være trekantet af træthed, før jeg ikke blev irriteret over stuntet - jeg er nu åbenbart i et mindre overbærende humør, men solen er også væk.
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 355
Likede indlæg: 3526

Indlægaf Ballademager » 11. sep 2016, 17:19

Han har sådan en vane med at tysse på mig med et irriteret "shhhhhhhh!" som om, at jeg var et treårigt barn. Kan.ikke.have.det! :puke:
2
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
sortkaffe
Kort karma: 41
Likede indlæg: 338

Indlægaf sortkaffe » 11. sep 2016, 18:42

"jeg ringer til dig når jeg kommer hjem"
7 timer efter sms jeg ham, om han stadig er ude..
SÅ ringer han .. nej han havde bare ikke noget at fortælle...
1
Brugeravatar
Mooserinde
Kort karma: 7
Likede indlæg: 100

Indlægaf Mooserinde » 12. sep 2016, 22:02

Ballademager skrev:Han har sådan en vane med at tysse på mig med et irriteret "shhhhhhhh!" som om, at jeg var et treårigt barn. Kan.ikke.have.det! :puke:

Min kæreste siger sådan en "psjjjt" lyd istedet for shhh. Psjjjt er sådan en lyd man siger, når man vil skræmme en kat ud af haven eller sådan noget. Det er pisse irriterende.
2

Tilbage til "Forhold og sex"