Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 435
Likede indlæg: 5643

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf POCKETKITTEN » 4. nov 2016, 17:58

Han vrænger af mig, når han gentager noget, jeg har sagt, og jeg bare hader, når folk vrænger af mig, og det ved han godt.

Denne gang tilføjede han endda klynkelyde. Han fatter slet ikke, hvor nedladende det er.
3
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 913
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 9582

Indlægaf Dikus » 4. nov 2016, 18:17

POCKETKITTEN skrev:Han vrænger af mig, når han gentager noget, jeg har sagt, og jeg bare hader, når folk vrænger af mig, og det ved han godt.

Denne gang tilføjede han endda klynkelyde. Han fatter slet ikke, hvor nedladende det er.

Ej! Det skal han da stoppe med :ae:
4
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 373
Likede indlæg: 5828

Indlægaf Joe » 4. nov 2016, 18:34

POCKETKITTEN skrev:Han vrænger af mig, når han gentager noget, jeg har sagt, og jeg bare hader, når folk vrænger af mig, og det ved han godt.

Jeg var gået fuldstændig amok over sådan noget.
9
you did not break me
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 825
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 12886

Indlægaf LadyFox » 4. nov 2016, 18:59

Vi havde været ude i regnen og var gennemblødte og kolde - på vej hjem var han sulten og skal ind på Mac D, så vi stopper før jeg for set mig om siger han "pas lige på min cykel" og så var han væk inden jeg kunne nå at sige noget..
Som om det skal ligge mig mig til last at han har valgt at have en cykel der SKAL låses mega godt fast med flere låse, som om jeg gider at stå ude i regnen og vente.

Når han kommer ud og jeg fortæller ham at jeg synes det er nedern af ham bare at stille mig ude i regnen pisse frysende, imens han selv går ind i varmen, så spørger han mig gud hjælpende om jeg så ikke vil have en varm nugget...
Jeg var slet ikke noget der til hvor jeg ville fortælle ham jeg synes det er nedern når nu jeg skal stå der at han ikke spørger mig om jeg evt. ville have noget med...
2
"It was the beginning of the greatest Christmas ever. Little food. No presents. But there was a snowman in their basement."
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 283
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 2721

Indlægaf Lurende Peber » 4. nov 2016, 21:59

Så må han stå og vente i regnen, når nu du er blevet sulten og går ind efter noget

LadyFox skrev:Vi havde været ude i regnen og var gennemblødte og kolde - ........... det er nedern når nu jeg skal stå der at han ikke spørger mig om jeg evt. ville have noget med...
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 825
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 12886

Indlægaf LadyFox » 5. nov 2016, 08:20

Lurende Peber skrev:Så må han stå og vente i regnen, når nu du er blevet sulten og går ind efter noget

LadyFox skrev:Vi havde været ude i regnen og var gennemblødte og kolde - ........... det er nedern når nu jeg skal stå der at han ikke spørger mig om jeg evt. ville have noget med...

Så sandt. Men jeg ville hellere hjem og have tørt tøj på :)
0
"It was the beginning of the greatest Christmas ever. Little food. No presents. But there was a snowman in their basement."
MissSpring
Kort karma: 14
Likede indlæg: 65

Indlægaf MissSpring » 5. nov 2016, 10:15

Han ringer og forstyrrer min sommerhustur, han er åbenbart blevet kørt ned og kan derfor Ikke lave to do listen.. Det er så typisk.
0
Glimmer
Kort karma: 8
Likede indlæg: 43

Indlægaf Glimmer » 5. nov 2016, 10:19

Jeg har givet min kæreste et Apple watch og nu svarer han alle mine beskeder fra det skide ur. Så jeg får bare beskeder med helt sikkert! Og super!

Har seriøst overvejet at smadre det ur. Især fordi han bare skriver helt sikkert! Når jeg skriver han lige skal ordne det og det, og så bagefter siger at det var det eneste svar der kom tættest på rend mig!

Han er ret doven....
1
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 367
Likede indlæg: 3078

Indlægaf Mulan » 5. nov 2016, 13:09

MissSpring skrev:Han ringer og forstyrrer min sommerhustur, han er åbenbart blevet kørt ned og kan derfor Ikke lave to do listen.. Det er så typisk.

Jeg er nok fatsvag, men du er forhåbentlig ironisk her ikke? (Man ved aldrig :gruble: )
7
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Frk._Strawberry
Kort karma: 68
Likede indlæg: 590

Indlægaf Frk._Strawberry » 5. nov 2016, 14:03

Nu.

Han har, ligesom jeg, været ude at drikke øl igår aftes (vi har dog ikke været sammen og vi har været på besøg hos venner i hver vores by).
Min kæreste har fået en hel del at drikke kan jeg tolke på sms'erne fra ham i nat og han har da det da også rigtig nok skidt, da jeg endelig (!) får fat på ham kl. 10.30..

Han er stadig ikke kommet hjem og han svarer ikke på mine opkald, når jeg ringer, men svarer kun med en SMS, hvor der står "sover"

Du er en voksen mand, for fanden, og jeg tror sgu at hans kammerat er ved at være lidt træt af at være barnepige i en hel dag for ham.

Derudover ved han, at jeg bliver urolig og bekymret, når jeg ikke kan få fat på ham..

Aaaaaaargh!! :cuss:
0
MissSpring
Kort karma: 14
Likede indlæg: 65

Indlægaf MissSpring » 5. nov 2016, 15:18

Mulan skrev:
MissSpring skrev:Han ringer og forstyrrer min sommerhustur, han er åbenbart blevet kørt ned og kan derfor Ikke lave to do listen.. Det er så typisk.

Jeg er nok fatsvag, men du er forhåbentlig ironisk her ikke? (Man ved aldrig :gruble: )

Han kunne jo sagtens ringe, der var intet alvorligt sket.. Det er ikke første gang, der sker så noget for ham. Han er lidt en klovn, når han drikker..
0
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 508
Likede indlæg: 6533

Indlægaf vibbsen » 8. nov 2016, 16:42

Hr.vibbsen er en kæmpe nar i skrivende stund.

Jeg har været til frisør i dag og har fået lavet en page med pandehår som jeg er rigtig glad for. Jeg synes det er pænt og det er nemt at holde.

Desværre så kan hr.vibbsen ikke lide page hår da det minder ham om hans brors kone som er pædagog. Og fordi det kun er pædagoger der har den slags hår. Han mener at dette burde jeg have vist og tage hensyn til. Jeg meddelte ham at det var hans mening den var han berettiget til at have. Han sendte bolden tilbage med en bemærkning om at han inde i hans hoved simpelthen ikke kunne følges med mig nogen steder så grimt det hår var. At det simpelthen var for pinligt.

Det var lige deromkring jeg blev rigtig rigtig rigtig vred. Og meddelte ham at det skulle han slet ikke tænke på. For så kan han da bare blive hjemme. Han forsøgte at spille bolden tilbage med at han allerede nu tænkte på hvad hans kollegaer ikke ville tænke om mit grimme hår til firmaets julefest om 3 uger. Den smashede jeg lige tilbage i fjæset på ham med en besked om at så kan han da bare tage afsted selv.

Han mener jeg er ubetænksom og hensynsløs. Jeg mener han er en nar som skal se at komme over sig selv.....

Jeg er træt af alle hans fikse ideer om hvordan jeg skal se ud. Han kommer ikke med et positivt indspil til hvad der kunne være pænt. For det ved han jo ikke noget om. Til gengæld så går han ikke af vejen for at komme med sin uforbeholdne kritik. Hvis ikke du kan sige noget pænt så hold din kæft.

NARRØV !!!!
18
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 253
Likede indlæg: 2771

Indlægaf Anilara » 8. nov 2016, 16:49

vibbsen skrev:Hr.vibbsen er en kæmpe nar i skrivende stund.

Jeg har været til frisør i dag og har fået lavet en page med pandehår som jeg er rigtig glad for. Jeg synes det er pænt og det er nemt at holde.

Desværre så kan hr.vibbsen ikke lide page hår da det minder ham om hans brors kone som er pædagog. Og fordi det kun er pædagoger der har den slags hår. Han mener at dette burde jeg have vist og tage hensyn til. Jeg meddelte ham at det var hans mening den var han berettiget til at have. Han sendte bolden tilbage med en bemærkning om at han inde i hans hoved simpelthen ikke kunne følges med mig nogen steder så grimt det hår var. At det simpelthen var for pinligt.

Det var lige deromkring jeg blev rigtig rigtig rigtig vred. Og meddelte ham at det skulle han slet ikke tænke på. For så kan han da bare blive hjemme. Han forsøgte at spille bolden tilbage med at han allerede nu tænkte på hvad hans kollegaer ikke ville tænke om mit grimme hår til firmaets julefest om 3 uger. Den smashede jeg lige tilbage i fjæset på ham med en besked om at så kan han da bare tage afsted selv.

Han mener jeg er ubetænksom og hensynsløs. Jeg mener han er en nar som skal se at komme over sig selv.....

Jeg er træt af alle hans fikse ideer om hvordan jeg skal se ud. Han kommer ikke med et positivt indspil til hvad der kunne være pænt. For det ved han jo ikke noget om. Til gengæld så går han ikke af vejen for at komme med sin uforbeholdne kritik. Hvis ikke du kan sige noget pænt så hold din kæft.

NARRØV !!!!

Det kan jeg satme godt forstå du er træt af! Ej, hvor er det bare slet ikke i orden.
Fair nok han slet ikke kan lide det, og er skeptisk, men han er da godt nok virkelig strid!
7
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 244
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 7490

Indlægaf Hunkat » 8. nov 2016, 17:58

NARRØV !!!!

Hvis min partner nogensinde i ramme alvor sagde til mig at de ikke vidste om de havde lyst til at følges med mig uden at skamme sig, så var jeg taget fluks hjem til min mor for at drikke en balje rødvin og seriøst overveje mit forhold.
Det siger man SIMPELTHEN IKKE. Grimt eller pænt, medgang eller modgang. Det var det man sagde ja til i kirken og hvis man har ændret mening så kan den sag løses med nemid over nettet nu til dags.

(Ja jeg er petty, jeg ville true hvis det skete for mig)
10
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Buffy
Kort karma: 92
Likede indlæg: 1349

Indlægaf Buffy » 8. nov 2016, 18:13

NARRØV !!!!

Det er sgu da ham der er ubetænksom, hensynsløs for slet ikke at tale om pisse umoden, tænk at skabe sig sådan, fordi hans kone har fået en page.....
4

Tilbage til "Forhold og sex"