Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 715
Likede indlæg: 4281

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 24. sep 2015, 20:17

Hvad sker der for mænd, når deres kærester/koner drømmer dumme ting :stoned:

Jeg har også lige haft en ubehagelig drøm, hvor min mand indrømmede at han havde kysset flere i starten af vores forhold og også knaldet én bestemt. Og efterfølgende ville han skilles, fordi han blev sur over at jeg blev sur .
Da jeg fortalte ham om drømmen, var hans svar "bare rolig, lige netop hende kunne jeg aldrig drømme om at knalde".
2
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1114
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10260

Indlægaf Fru Sunshine » 24. sep 2015, 20:45

Liseletpåtå skrev:
Fru Sunshine skrev:Apropos drømme, så har jeg flere nætter i træk drømt, at min mand ville skilles, fordi jeg ikke kunne acceptere, at en af hans veninder insisterede på at være nøgen, hver gang de var sammen.

Jeg var ret ked af det, da jeg vågnede - og det gjorde det ikke bedre, at han var stået op, så hans side af sengen var tom.
Da jeg så fortalte ham om drømmen, sagde han:"Chancen for at nogen kvinde smider tøjet på den måde er jo lig nul."
Jamen for hulen. Han burde jo have læst mine tanker og sagt noget i retning af, at om der så var 50 kvinder, der smed tøjet i hans selskab, ville han være ligeglad.
HMPF.

Det er også vildt strengt, han ikke kan læse tanker :-D

Det fortalte jeg ham også, og så grinede han bare.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 900
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 9269

Indlægaf Dikus » 24. sep 2015, 22:02

Bøtte skrev:Hvad sker der for mænd, når deres kærester/koner drømmer dumme ting :stoned:

Jeg har også lige haft en ubehagelig drøm, hvor min mand indrømmede at han havde kysset flere i starten af vores forhold og også knaldet én bestemt. Og efterfølgende ville han skilles, fordi han blev sur over at jeg blev sur .
Da jeg fortalte ham om drømmen, var hans svar "bare rolig, lige netop hende kunne jeg aldrig drømme om at knalde".

Men heldigt, du ikke drømte om Anna :lol:
0
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 25. sep 2015, 06:07

Dikus skrev:
Bøtte skrev:Hvad sker der for mænd, når deres kærester/koner drømmer dumme ting :stoned:

Anna? :genert:
0
Karkluden
Kort karma: 255
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2494

Indlægaf Karkluden » 25. sep 2015, 08:05

englishchannel skrev:Jeg havde et virkelig livagtigt mareridt, hvor min kæreste først knaldede med en fra hans studie i min fars soveværelse, mens jeg sad nedenunder og kunne høre det hele, og derefter kom de ned hånd i hånd, og min kæreste tog en kapsel frem fra lommen. Han sagde, at han havde fundet den ovenpå i huset og beskyldte nu mig for at tage methamfetamin.

Jeg vågnede så og var rigtig ked af det på den der måde som man kan være over et mareridt, og fortæller så ham om det. Og hans eneste (!) reaktion er følgende (og dette er et ordret citat): "Methamfetamin er altså ikke i kapselform." Og så fortsatte han med at spille playstation.

Way to trøste din triste kæreste :sarkasme:

Min første tanke var også "methamfetamin er i tablet- og ikke kapselform". :lol:
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 25. sep 2015, 11:39

Bøtte skrev:
Dikus skrev:

Nååååhhhh... Bare et eller andet tilfældigt, men konkret pigenavn :lol:
0
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 25. sep 2015, 13:21

Dikus skrev:
Bøtte skrev:
Dikus skrev:

Nååååhhhh... Bare et eller andet tilfældigt, men konkret pigenavn :lol:

Men det var jo en bestemt pige, jeg drømte om, jeg kan bare ikke huske hendes navn.
1
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 281
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 2660

Indlægaf Lurende Peber » 25. sep 2015, 13:32

@Bøtte:
Måske det skal opfattes som:
Hvis din mand svarede "...lige hende gider jeg ikke knalde, men havde det været Anna...." :tie:
3
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 25. sep 2015, 14:44

Lurende Peber skrev:@Bøtte:
Hvis din mand svarede "...lige hende gider jeg ikke knalde, men havde det været Anna...." :tie:

JEPS :D
0
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 25. sep 2015, 17:17

Lurende Peber skrev:@Bøtte:

Nårh :genert:

Mit barn synes ikke vi skulle sove fra 3-5.30, så jeg er træt og langsom.
0
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 25. sep 2015, 17:18

Havde han nu sagt det, havde jeg nok forlangt skilsmisse.
0
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 109
Likede indlæg: 3099

Indlægaf Tibbler » 25. sep 2015, 19:17

Pixie88 skrev:En gennemgang af hver evig eneste fucking morgen:

Min kæreste har 10 minutter kørsel på arbejde og møder kl 7.

Kl 5: Vækkeuret ringer.
Han sover videre
5.05: mobilalarmen ringer, han snoozer den skide alarm hvert 10. minut i en time! Han sover mellem hver alarm - jeg ligger selvfølgelig vågen og bliver mere og mere irriteret.

06: Han står op og skal selvfølgelig stå lige hvor gulvet knirker voldmeget, mens han roder med tøj og andet bras.

06.05: Ryger på den lukkede altan, der er foran soveværelset så røgen rætti kan komme derind og kradse min morgentørre hals
Han giver sig også gerne til at se en YouTube video, med høj volume.

Herefter tramper han rundt i køkkenet og stuen, flår og smækker køkkenlåger og døre op og i. Larmer med krus. Sætter sig på toilettet og skider så højlydt, at jeg kan høre det.
Sluprer kaffe. Skider igen. Tramper rundt i et forsøg på at finde sine nøgler.
Tager på arbejde.

Så jeg ligger i næsten to timer og kan ikke sove pga ham. Har bedt ham droppe de der 1 million alarmer men "han kan godt lide at vågne tidligt og have god tid".
Mmh. Bortset fra at han sover hele den time han snoozer og reelt først vågner når klokken er 6.

:sur:

Nogle har fundet den perfekte løsning til jer: :D

http://www.bt.dk/forbrug/vaekkeuret-vi- ... beltsengen
2
Brugeravatar
Charly
Kort karma: 100
Likede indlæg: 1714

Indlægaf Charly » 26. sep 2015, 10:35

Lige nu. Han sidder bare og krydrer røv mens jeg åbenbart er udnævnt til husholderske. At jeg har hold i nakken og pisseondt, tæller åbenbart ikke i den sammenhæng.
0
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 450
Likede indlæg: 5612

Indlægaf Zombie » 28. sep 2015, 19:18

Han er lidt en nar for tiden, fordi han er syg.

Det i sig selv kan han jo ikke gøre for, men det betyder at han lægger op til en masse, han ikke kan fuldføre når det kommer til stykket. Eksempelvis lagde han op til sex i morges, og vi lå da også og hygge-knaldede lidt, da hans lift til skolen (de kører sammen) sms'ede om at være ankommet. Jeg går så hele dagen og er lidt frisky, men drengen er totaltsmadret pga. sygdom og en lang skoledag, så ingen sex til mig.

Det ville være til at overleve, hvis ikke han havde lavet lignende stunts de sidste par dage. Ok, fredag aften/nat fik jeg rigeligt, men det ændrer ikke på, at det er træls at blive kørt helt op og så efterladt dér alene, uden 'forløsning'.

Jeg har sagt det til ham i dag, at han skal stoppe sig selv lidt. Teasing er kun sjovt, hvis det rent faktisk kan føre til noget i nærmeste fremtid. Han skal til lægen i morgen, og jeg aner ikke hvornår han er "klar" igen. Eller om jeg er, til den tid. Det er frustrerende.
1
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 988
Likede indlæg: 3159

Indlægaf Spjaerten » 29. sep 2015, 15:20

ShuruQ skrev:Lige i de her dage er min mand en kæmpe, kæmpe. kæmpe, kæmpe nar - mest fordi jeg bliver urolig.

Sidste jeg hørte fra ham var en kysse-smiley natten til lørdag. Det er altså ved at være pænt, pænt længe :(.

Det kan jeg godt forstå :ae:
Lyder vildt med sådan en opførsel når i har børn og en dagligdag der skal hænge sammen!
0
Tryk på * :slem:

Tilbage til "Forhold og sex"