Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 655
Likede indlæg: 3694

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 25. sep 2015, 17:17

Lurende Peber skrev:@Bøtte:
Måske det skal opfattes som:
Hvis din mand svarede "...lige hende gider jeg ikke knalde, men havde det været Anna...." :tie:

Nårh :genert:

Mit barn synes ikke vi skulle sove fra 3-5.30, så jeg er træt og langsom.
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 25. sep 2015, 17:18

Havde han nu sagt det, havde jeg nok forlangt skilsmisse.
0
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 102
Likede indlæg: 2832

Indlægaf Tibbler » 25. sep 2015, 19:17

Pixie88 skrev:En gennemgang af hver evig eneste fucking morgen:

Min kæreste har 10 minutter kørsel på arbejde og møder kl 7.

Kl 5: Vækkeuret ringer.
Han sover videre
5.05: mobilalarmen ringer, han snoozer den skide alarm hvert 10. minut i en time! Han sover mellem hver alarm - jeg ligger selvfølgelig vågen og bliver mere og mere irriteret.

06: Han står op og skal selvfølgelig stå lige hvor gulvet knirker voldmeget, mens han roder med tøj og andet bras.

06.05: Ryger på den lukkede altan, der er foran soveværelset så røgen rætti kan komme derind og kradse min morgentørre hals
Han giver sig også gerne til at se en YouTube video, med høj volume.

Herefter tramper han rundt i køkkenet og stuen, flår og smækker køkkenlåger og døre op og i. Larmer med krus. Sætter sig på toilettet og skider så højlydt, at jeg kan høre det.
Sluprer kaffe. Skider igen. Tramper rundt i et forsøg på at finde sine nøgler.
Tager på arbejde.

Så jeg ligger i næsten to timer og kan ikke sove pga ham. Har bedt ham droppe de der 1 million alarmer men "han kan godt lide at vågne tidligt og have god tid".
Mmh. Bortset fra at han sover hele den time han snoozer og reelt først vågner når klokken er 6.

:sur:

Nogle har fundet den perfekte løsning til jer: :D

http://www.bt.dk/forbrug/vaekkeuret-vi- ... beltsengen
2
Brugeravatar
Charly
Kort karma: 73
Likede indlæg: 1410

Indlægaf Charly » 26. sep 2015, 10:35

Lige nu. Han sidder bare og krydrer røv mens jeg åbenbart er udnævnt til husholderske. At jeg har hold i nakken og pisseondt, tæller åbenbart ikke i den sammenhæng.
0
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 360
Likede indlæg: 4272

Indlægaf Zombie » 28. sep 2015, 19:18

Han er lidt en nar for tiden, fordi han er syg.

Det i sig selv kan han jo ikke gøre for, men det betyder at han lægger op til en masse, han ikke kan fuldføre når det kommer til stykket. Eksempelvis lagde han op til sex i morges, og vi lå da også og hygge-knaldede lidt, da hans lift til skolen (de kører sammen) sms'ede om at være ankommet. Jeg går så hele dagen og er lidt frisky, men drengen er totaltsmadret pga. sygdom og en lang skoledag, så ingen sex til mig.

Det ville være til at overleve, hvis ikke han havde lavet lignende stunts de sidste par dage. Ok, fredag aften/nat fik jeg rigeligt, men det ændrer ikke på, at det er træls at blive kørt helt op og så efterladt dér alene, uden 'forløsning'.

Jeg har sagt det til ham i dag, at han skal stoppe sig selv lidt. Teasing er kun sjovt, hvis det rent faktisk kan føre til noget i nærmeste fremtid. Han skal til lægen i morgen, og jeg aner ikke hvornår han er "klar" igen. Eller om jeg er, til den tid. Det er frustrerende.
1
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 877
Likede indlæg: 2713

Indlægaf Spjaerten » 29. sep 2015, 15:20

ShuruQ skrev:Lige i de her dage er min mand en kæmpe, kæmpe. kæmpe, kæmpe nar - mest fordi jeg bliver urolig.

Sidste jeg hørte fra ham var en kysse-smiley natten til lørdag. Det er altså ved at være pænt, pænt længe :(.

Det kan jeg godt forstå :ae:
Lyder vildt med sådan en opførsel når i har børn og en dagligdag der skal hænge sammen!
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 826
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 7885

Indlægaf Dikus » 29. sep 2015, 17:23

ShuruQ skrev:Lige i de her dage er min mand en kæmpe, kæmpe. kæmpe, kæmpe nar - mest fordi jeg bliver urolig.

Sidste jeg hørte fra ham var en kysse-smiley natten til lørdag. Det er altså ved at være pænt, pænt længe :(.

Er han ude at rejse?
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 557
Likede indlæg: 5905

Indlægaf Ballademager » 12. okt 2015, 19:36

Ikke en nar, men... Han har sådan en irriterende ide om, at det er mega hyggeligt, hvis han tager arbejdscomputeren med i seng sent om aftenen. Det er også fint nok på papiret, jeg slapper bare ikke særlig godt af til lyden af (arbejds)telefonsamtaler, tastaturklapren og blåt lys i øjnene. Det forstår han ikke, for "det er jo ikke dig, der arbejder", og han kan godt blive sådan lidt småfornærmet, hvis jeg ikke gider være i soveværelset, mens han arbejder.
0
Forstadskedelig :love:

I won't let it die
I can feel you when you're not around
When the night gets cold
We won't be alone
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 13. okt 2015, 12:40

Han er ikke decideret en nar, men han er simpelthen så irriterede og frustrerende at høre på omkring vores økonomi i tiden.
Han ynder at sige vi er på røven rent økonomisk, og det er vi langt fra, for man er ikke på røven, når man kan afbetale næsten det dobbelte på ens huslån i banken, eller når man kan have et lydbogs abonnement til 99,- i måneden, eller når man har en optagefunktion til 99,- , eller et tv2play abonnement til 39,- i måneden, og derudover have en månedlig opsparing - , en dyr tvpakke, en stor madpost, osv osv. Vi mangler intet, vi har vores hverdag fyldt med 'Nice to have'-udgifter.
Det er rigtigt at vores opsparing ikke er kæmpe stor (længere), og at vi har skåret nogle andre luksusting fra og ikke bare kan bruge løs uden omtanke, men vi mangler ikke noget, vi lever ikke sparsomt og vi er i den grad IKKE på røven.
Det provokerer mig af 3 årsager, når han siger sådan:
1) fordi jeg er arbejdsløs og derfor selvfølgelig ikke har så høj indtægt
2) fordi det er mig, der primært sidder og laver vores budget og jævnligt tjekker det efter og sikrer mig at det løber rundt og endda med et okay årligt overskud.
3) jeg synes det er en vanvittigt forkælet holdning han har til det.

Jeg kan mærke at jeg virkelig skal stramme mig an for ikke at eksplodere i hovedet af ham og liste op hvorfor vi på ingen måder er på røven.
Senest rettet af Bøtte 16. okt 2015, 18:38, rettet i alt 2 gange.
2
Brugeravatar
Maoam
Kort karma: 70
Likede indlæg: 960

Indlægaf Maoam » 16. okt 2015, 06:48

Nar er et hårdt ord, men det her var irriterende..

Jeg har bagt fødselsdagskage til 40 mand på hans arbejde i går aftes, fordi han gerne ville have det med.

Hans kommentar her til morgen? Et surt "Hvordan skal jeg have det med på cykel?". Og at fredag ikke er en god dag at have kage med, fordi der allerede er kage. Det kunne han godt have sagt i onsdags, hvor vi aftalte, at jeg skulle bage i går, så han kunne have det med i dag.

Giver mig ikke ligefrem lyst til at bage til ham igen.
8
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Maoam
Kort karma: 70
Likede indlæg: 960

Indlægaf Maoam » 22. okt 2015, 08:58

Maoam skrev:Nar er et hårdt ord, men det her var irriterende..

Jeg har bagt fødselsdagskage til 40 mand på hans arbejde i går aftes, fordi han gerne ville have det med.

Hans kommentar her til morgen? Et surt "Hvordan skal jeg have det med på cykel?". Og at fredag ikke er en god dag at have kage med, fordi der allerede er kage. Det kunne han godt have sagt i onsdags, hvor vi aftalte, at jeg skulle bage i går, så han kunne have det med i dag.

Giver mig ikke ligefrem lyst til at bage til ham igen.

Som svar på jeres søde kort vil jeg lige komme med en opdatering. Jeg fik en stor undskyldning, da han kom hjem fra arbejde. Han havde sovet meget dårligt og var morgengnaven.
14
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 557
Likede indlæg: 5905

Indlægaf Ballademager » 31. okt 2015, 11:15

Lige nu... Han har givet en kammerat ok til at være hos os sådan on-off fra den 18. december til efter nytår. Vi havde snakket om en weekend lige op mod jul, og så lige omkring nytår. Men sgu ikke hele ferien! Kammeraten er en rigtig fin fyr, så det er ikke fordi, der er noget galt med ham, og han skal jo også til sin egen familie til jul, men jeg orker ikke at have besøg så længe. Man slapper bare ikke af på samme måde, og det føles bare ikke helt som ferie så.
1
Forstadskedelig :love:

I won't let it die
I can feel you when you're not around
When the night gets cold
We won't be alone
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1869
Likede indlæg: 10704

Indlægaf Wizzze » 31. okt 2015, 11:35

I morges, kom i seng lidt over 6, og lidt over 9 var lejligheden fuld af kvindfolk der vimsede rundt og snakkede og larmede med tallerkner og jeg fik først fred da de forlod lejligheden. Nu er jeg stået op til bord med tomme glas og tallerkner, krummer, blødt smør og kun franskbrød, ikke en eneste lille basse eller thebirkes har de efterladt :whine:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 877
Likede indlæg: 2713

Indlægaf Spjaerten » 31. okt 2015, 11:37

Wizzze skrev:I morges, kom i seng lidt over 6, og lidt over 9 var lejligheden fuld af kvindfolk der vimsede rundt og snakkede og larmede med tallerkner og jeg fik først fred da de forlod lejligheden. Nu er jeg stået op til bord med tomme glas og tallerkner, krummer, blødt smør og kun franskbrød, ikke en eneste lille basse eller thebirkes har de efterladt :whine:

:ae:

I det mindste var der brød til dig.

Som ikke indehaver af en bedre halvdel måtte jeg selv til bageren på vej på job :evil:
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 350
Likede indlæg: 5260

Indlægaf Joe » 2. nov 2015, 18:16

Vi talte om, at den bikini jeg har bestilt, muligvis sendes som brevpost.
Mig: Den fylder jo ikke så meget, det er bare en bikini.
Min nar-kæreste: Er du sikker på, du ikke har bestilt en for lille størrelse, så?
11
you did not break me

Tilbage til "Forhold og sex"