Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 479
Likede indlæg: 6011

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 6. okt 2018, 18:21

PaleSeptember skrev:
Guilded_Lily skrev:
Hmmm. Jeg har dyr, og jeg synes altid, jeg kan støvsuge dobbelt, hvis jeg starter med at støvsuge.

Kom igen - jeg har 11 norske skovkatte :-D

Jeg kan kun tale for egen erfaring. Og jeg gider ikke støvsuge dobbelt, derfor støver jeg af først. Det virker her.
0
Brugeravatar
RavenClaw
Kort karma: 74
Likede indlæg: 1640

Indlægaf RavenClaw » 7. okt 2018, 16:54

Jeg føler mit hoved er blevet kørt over af en damptromle...
0
Ja, det er en slem Dreng, den Amor.
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 301
Likede indlæg: 3562

Indlægaf Mani » 7. okt 2018, 17:44

Jeg er stadig monster sur over et stunt min chef lavede i fredags. Så for en gang skyld gider jeg overhovedet ikke på arbejde i morgen og er bare blevet mere og mere rasende som dagen er gået.
0
'Don’t be afraid to be open minded. Your brain is not going to fall out.'
AgentPixie
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2074

Indlægaf AgentPixie » 8. okt 2018, 12:06

Lægen siger jeg har halsbetændelse :sur:
0
That awkward moment between birth and death.
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 339
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 11147

Indlægaf Hunkat » 8. okt 2018, 12:12

Jeg kan mærke der er nogle arbejdsting som påvirker mig rigtig negativt i øjeblikket. Lidt for mange ting som bliver slået hen med "nu må vi jo se" og ting jeg skal høre på vandrørene selvom det direkte påvirker mit arbejde.

Det er sgu irriterende og føles lidt som om der mangler noget respekt. Jeg vil ikke gætte mig til hvordan mit arbejde ser ud i næste uge/måned, jeg vil sgu vide det!
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 662
Likede indlæg: 6992

Indlægaf Pandesteg » 10. okt 2018, 04:51

Skulle op før fanden får sko på og til Kbh, det var ikke det negative, men da jeg kører på landevejen mod togstationen, der er det sindssygt mørkt, fuldstændig øde og der kommer sådan nogle bølger af tåge imod mig, nå okay men jeg bor på landet og er ikke bange for mørke... men pludselig lyder der et højt bump oppefra, som om noget lander på taget af min bil og det sker samtidig med at de i radioen taler om den der nye creepy Momo-dukketingest... :nerve: der trykkede jeg lige lidt ekstra på speederen og holdt vejret til jeg kom ned på den store landevej til lys og andre biler.
0
I don't follow rules. I follow dogs. On Instagram.
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 666
Likede indlæg: 12365

Indlægaf Persnikedy » 10. okt 2018, 09:18

Jeg havde for 3 uger siden en tid ved lægen, men da de havde skiftet reservations system og ikke længer brugte lægevejen så havde jeg ikke en tid alligevel. De havde IKKE informeret nogen om at de da var skiftet, og mange var skide sure og sekratæren undskyldte nærmest før jeg trådte ind af døren. Jeg skulle snakke homonspiral og ahve kigget på mit håndled. Lægen undskydte også flere gange at jeg ikke havde fået min tid..
Jeg fik en akut tid til håndledet og en ny tid til spiral snak. den 10-10 kl 10. dejlig nemt at huske.
Det var så i dag... hun havde skrevet kl 9 ind i kalenderen så igen fik jeg ikke min tid..

Nu har jeg fået en ny tid... om 2 fucking uger til den snak.

Efter det er blevet et lægehus er det hele gået helt af helved til
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Kort karma: 166
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 2423

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 10. okt 2018, 16:21

Jeg har været skide uheldig helbredsmæssigt de sidste to uger, kronet af med at der var en der kørte ind i min bil med piskesmæld og hjernerystelse. I den forbindelse har jeg måtte aflyse vagter og har i den forbindelse giver en begrundelse.

I dag ringer arbejdet så mens jeg sidder på hospitalet og venter på en udredende undersøgelse. Jeg tager derfor ikke telefonen, men min kæreste gør. De spørger ham om jeg vil tage nogle ekstra vagter - han svarer tilbage at jeg pt. Er skidt tilpas og på hospitalet. De svarer derefter “betyder det at hun ikke vil tage vagter denne weekend?”
Ikke noget med er hun okay eller god bedring, nope. Kan hun ikke arbejde? Amen så fuck da hende.

Det er super fedt når man i forvejen føler sig skidt tilpas. Og så har jeg selvfølgelig haft mavesmerter og kvalme siden den skide undersøgelse. Fanfuckingtastisk..
1
No1
Kort karma: 151
Likede indlæg: 2195

Indlægaf No1 » 11. okt 2018, 16:15

Jeg fortæller min far, at jeg har en lortedag. Han svarer, at han har det godt og solen skinner.

Jeg fortæller min kæreste om, hvad der er sket. Han svarer mig ikke hele dagen, indtil jeg spørger om han er på arbejde til sent. Nej, nej, han fik lige fikset sin scooter efter arbejdet og det kostede så og så meget...

Jeg tror bare, at jeg finder omsorg et andet sted i dag.
1
Don't get so tolerant that you tolerate intolerance.
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 288
Likede indlæg: 2044

Indlægaf Daphne » 13. okt 2018, 13:38

Hele min familie er taget til udlandet til dejlig familiefest og miniferie, og jeg ligger bare på sofaen og hoster løs og er syg - det har varet over en uge nu og er på penicillin. For pokker da også... :(
0
D.itsen
Kort karma: 295
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 3417

Indlægaf D.itsen » 13. okt 2018, 15:56

Håndværkere. Altså seriøst, hvordan er det muligt at have håndværkere i skuret og så have vand inden i huset 3-4-5 gange? Og så var vaskemaskinen ikke sat til selvom de var blevet bedt om det, så flyder det med værktøj, så kommer de ikke som aftalt, så er ting de har lavet ikke godt nok og skal laves om, og nu er strømmen til fryseren gået (de har flyttet den og trukket strøm til den) så alt er tøet. Sgu da godt vi ikke selv skal betalt, men det bliver da godt nok en lang liste med ting de skal udbedre inden de smutter
0
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
Angerboda
Kort karma: 18
Likede indlæg: 204

Indlægaf Angerboda » 14. okt 2018, 04:38

Nå, så gik den nat lystigt med vågenskab siden midnat. Vi ser frem til en overskudsagtig dag. :nerve: (hvad jeg kunne komme nærmest en overtræt emoji)
0
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 63
Likede indlæg: 2049

Indlægaf Nicolait » 14. okt 2018, 05:33

At få at vide at et par i min udvidede familie skal skilles.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Muddi
Kort karma: 242
Likede indlæg: 1282

Indlægaf Muddi » 14. okt 2018, 06:43

Jeg har fået en regning fra sygehuset i Flagstaff, på 197 dollars, som forsikringsselskabet åbenbart ikke vil betale.
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1990
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 20500

Indlægaf Daine » 14. okt 2018, 08:02

Min arm gør stadig ondt og jeg har en bule lige bag håndleddet efter "strabadserne" (aka vinduespudsning i går). Det er sgu mystisk, det har jeg alligevel aldrig oplevet før. Og jeg skal bage boller senere, det skal nok blive hyggeligt at ælte dejen :wacko:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Tilbage til "Generelt"