Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Smiling_Goat
Kort karma: 470
Likede indlæg: 5960

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Smiling_Goat » 9. feb 2016, 12:47

Meget sent søndag aften modtog jeg en mail fra en lærer på min skole. Han skrev, at dette var filerne, jeg skulle bruge til de næste ugers undervisning, og så var der filer vedhæftet. Jeg tænkte ikke videre over det. Det var søndag, jeg var på vej i seng, så jeg lukkede bare mailen og ville håndtere det, når jeg kom hjem fra mit weekendophold.

Hele mit undervisningsforløb har været selvstændigt arbejde, som jeg selv tilrettelagde. Der har ikke været nogen deadlines eller den slags, så jeg havde af forskellige grunde valgt at tage mandag fri, og så arbejde det hårdere de andre dage.

I dag ville jeg så i gang, så jeg åbnede mailen, og i en af filerne står der, at jeg jeg skal til vejledningsmøde kl. 9 mandag morgen (altså morgenen efter jeg modtog mailen sent om aftenen.) Fedt. Kunne han for pokker ikke have skrevet det i selve mailen? Kunne han ikke også evt. have sendt den mail tidligere? Evt. Fredag så jeg ikke havde lagt planer om en fridag mandag.

Inde i selve programmet hvor undervisningen foregår, kan jeg se i undervisningsplanen for dette forløb (der først blev aktivt i går,) at jeg skal til noget skemalagt gruppeundervisning fra 8-15 de næste uger (inkl. i går og i dag.)

Jamen hvordan pokker skulle jeg kunne vide det?!

Jeg har ringet og skrevet til ham for at finde ud af, hvad jeg nu skal gøre (jeg er jo ligesom kommet lidt bagefter) men han har selvfølgelig ikke reageret, for han underviser.
0
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1285

Indlægaf Thestral » 9. feb 2016, 13:12

At jeg sidder og er ved at falde i søvn på job
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
didas
Kort karma: 223
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2276

Indlægaf didas » 9. feb 2016, 13:34

At min bil er punkteret, igen! Det er anden gang på under 1 år. Og at jeg har taget på trods træning og sund kost
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1916

Indlægaf Purple Haze » 9. feb 2016, 13:46

Har en del færre penge end jeg havde regnet med... Hvilket er virkelig ufedt når jeg står og skal på ferie.

Så nu overvejer jeg kraftigt at låne penge af en sød veninde, så ferien ikke bliver fyldt med.... Champange brunch? Hvor meget? Ej det er for dyrt! Super billige sko til de næste par år? Ej det har jeg ikke penge til! Mad igen i dag??? Hmmm... :gruble: jo men så kun en LILLE smule og vi deler IKKE regningen!
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Pussikat82
Kort karma: 238
Likede indlæg: 975
Kontakt:

Indlægaf Pussikat82 » 10. feb 2016, 11:32

Min mave, som "for en gangs skyld" :rulle: er i uorden. Det kommer virkelig ubelejligt, for jeg VIL altså kunne deltage i min egen fødselsdag på lørdag og spise en bolle mv. Er så fucking træt af det mavehelbred! :sur: :(
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Billede
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 151
Likede indlæg: 855

Indlægaf Panton » 10. feb 2016, 11:44

Hmpf :sur: mig selv for pokker!
0
Brugeravatar
ina
Kort karma: 134
Likede indlæg: 728

Indlægaf ina » 10. feb 2016, 12:54

At det var morgen kl 2 i nat, ifølge min datter. :whine: Fik sønnen afleveret i insititution og datteren hos hendes farmor, og så fik jeg sovet to timer. Men er jo stadig helt fladmast. :(

Mega dårlig timing, at hun bliver så syg, når min mand er på skiferie. Er gået glip af undervisning mandag og tirsdag, og det ser ikke ud til at jeg kan komme afsted i morgen. :(

Dumme mand der tager på skiferie! (Nej, det er ikke hans skyld, men nogen skal have skæld ud :genert: )
0
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 164
Likede indlæg: 1846

Indlægaf Anilara » 11. feb 2016, 16:02

At jeg er blevet kaldet på vagt i nat som standby. Så.. Jeg skal være vågen 31 timer, sove 4 timer, og så på vagt i 12 timer igen. Jeg siger snart op.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 464
Likede indlæg: 4111

Indlægaf Viskelæder » 11. feb 2016, 16:47

Jeg har lavet en underretning på et familiemedlem. Det er altid sådan lidt drænende.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 464
Likede indlæg: 4111

Indlægaf Viskelæder » 11. feb 2016, 16:48

Anilara skrev:At jeg er blevet kaldet på vagt i nat som standby. Så.. Jeg skal være vågen 31 timer, sove 4 timer, og så på vagt i 12 timer igen. Jeg siger snart op.

Holy shit, sådan kan man da ikke leve!
1
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 164
Likede indlæg: 1846

Indlægaf Anilara » 11. feb 2016, 17:11

Viskelæder skrev:
Anilara skrev:At jeg er blevet kaldet på vagt i nat som standby. Så.. Jeg skal være vågen 31 timer, sove 4 timer, og så på vagt i 12 timer igen. Jeg siger snart op.

Holy shit, sådan kan man da ikke leve!

Næh, ikke i længden. Derfor håber jeg, at få det deltidsarbejde jeg har søgt, så det hele bliver mere tilregneligt :)
0
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 496
Likede indlæg: 1608

Indlægaf Spjaerten » 11. feb 2016, 18:33

Glemte at købe vitamin piller, tænker min vintertræthed kunne bruge et skud D-vitamin
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 197
Likede indlæg: 1986

Indlægaf lillebjoern » 11. feb 2016, 19:34

At jeg simpelthen ikke kan finde ud af at køre bil.

Som jeg også har skrevet herinde, så gik det supergodt til første time – sådan, virkelig fejlfrit. Men efter at have kørt en del gange nu, går det bare ned af bakke... jeg kan ikke sætte igang, jeg bøvler med at skifte gear, og kan slet ikke overskue både at orientere mig, bremse, dreje, skifte gear og blinke samtidig. Det hele virker enormt uoverskueligt, og min kørelærer er en kæmpe hat og enormt upædagogisk. Jeg er SÅ tæt på bare at smide det hele ud i skraldespanden og så skide på de penge, jeg har brugt på det. Jeg KAN bare ikke køre bil og kommer jo så nok heller aldrig til det. :(
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2091

Indlægaf Tibbler » 11. feb 2016, 19:58

lillebjoern skrev:At jeg simpelthen ikke kan finde ud af at køre bil.

Som jeg også har skrevet herinde, så gik det supergodt til første time – sådan, virkelig fejlfrit. Men efter at have kørt en del gange nu, går det bare ned af bakke... jeg kan ikke sætte igang, jeg bøvler med at skifte gear, og kan slet ikke overskue både at orientere mig, bremse, dreje, skifte gear og blinke samtidig. Det hele virker enormt uoverskueligt, og min kørelærer er en kæmpe hat og enormt upædagogisk. Jeg er SÅ tæt på bare at smide det hele ud i skraldespanden og så skide på de penge, jeg har brugt på det. Jeg KAN bare ikke køre bil og kommer jo så nok heller aldrig til det. :(

Jeg brød mig absolut ikke om at køre bil, mens jeg tog kørekort.

Da jeg havde fået kørekortet udviklede jeg mere eller mindre angst for at køre bil - Jeg havde svært ved at finde koblingspunktet, og var bange for at gå i stå. Så Det fyldte utrolig meget i timerne op til at jeg skulle køre, og jeg blev utilpas, når jeg kørte; hjertebanken og knæ der rystede.
Så til sidst holdt jeg op med at køre. Da vi skiftede bil, valgte vi at købe en bil med automatgear; og nu elsker jeg at køre. Den var nem og naturlig for mig at køre i, fra den første tur. Jeg sætter mig dog stadig ikke bag rettet i en bil med manuelt gear.
Med nogle køretimer kunne jeg idag, måske godt kunne vænne mig til at køre med manuelt gear; men har ikke noget behov for det.

Så jeg kan sagtens sætte mig i dit sted, og vil bare sige: Det kan godt lykkes at få kørekortet, og finde en måde at blive glad for at køre.
0
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 197
Likede indlæg: 1986

Indlægaf lillebjoern » 11. feb 2016, 20:03

Tibbler skrev:
lillebjoern skrev:At jeg simpelthen ikke kan finde ud af at køre bil.

Jeg brød mig absolut ikke om at køre bil, mens jeg tog kørekort.

Da jeg havde fået kørekortet udviklede jeg mere eller mindre angst for at køre bil - Jeg havde svært ved at finde koblingspunktet, og var bange for at gå i stå. Så Det fyldte utrolig meget i timerne op til at jeg skulle køre, og jeg blev utilpas, når jeg kørte; hjertebanken og knæ der rystede.
Så til sidst holdt jeg op med at køre. Da vi skiftede bil, valgte vi at købe en bil med automatgear; og nu elsker jeg at køre. Den var nem og naturlig for mig at køre i, fra den første tur. Jeg sætter mig dog stadig ikke bag rettet i en bil med manuelt gear.
Med nogle køretimer kunne jeg idag, måske godt kunne vænne mig til at køre med manuelt gear; men har ikke noget behov for det.

Så jeg kan sagtens sætte mig i dit sted, og vil bare sige: Det kan godt lykkes at få kørekortet, og finde en måde at blive glad for at køre.

Men du bestod selvom du havde svært ved det? Jeg har det på samme måde som dig - bliver helt nervøs og spænder i hele kroppen (hvorfor min krop nok også sætter ud rent morotisk), og så bliver det hele lige pludselig meget uoverskueligt. Jeg skal til køreprøve om mindre end en måned, og det ligger så fjernt for mig – jeg kan jo ikke engang starte den skide bil.

Men er glad for at høre, at der i det mindste er lys på den anden side... :)
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:

Tilbage til "Generelt"