Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Whoosh » 13. feb 2016, 22:02

Mani skrev:
Mani skrev:
Whoosh skrev:
Mani skrev:Mosaiksten - hvem helved har opfundet dem?

Sumererne? :-p

Hævder du, at civilisation og mosaiksten hænger sammen :gruble:

Hvilket måske igen forklarer hvorfor Babylon kædes sammen med oprindelsen af alverdens sprog - det var ikke pga. et tårn men opfindelser som mosaiksten :shock:

Og så blev de allesammen uvenner over de lortesten og gad ikke tale sammen med.
*unfriend*
3
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 164
Likede indlæg: 1846

Indlægaf Anilara » 13. feb 2016, 22:10

At jeg har tabt i et spil.. Nu går jeg i seng.
0
Sorenspige
Kort karma: 215
Likede indlæg: 1021

Indlægaf Sorenspige » 14. feb 2016, 06:02

At jeg åbenbart alligevel skal bruge min ferie på at være syg :(.
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 724
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6890

Indlægaf Daine » 15. feb 2016, 17:02

Jeg har haft en meget traumatisk oplevelse i min lokale Onlys prøverum. Der var jo spejle over det hele :shock:

Og ja, min røv SER åbenbart stor ud i de bukser :sur: Fanme surt, når det er en trøje man er inde for at prøve!
2
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 580
Likede indlæg: 5120

Indlægaf ManicNinja » 15. feb 2016, 18:34

Daine skrev:Jeg har haft en meget traumatisk oplevelse i min lokale Onlys prøverum. Der var jo spejle over det hele :shock:

Og ja, min røv SER åbenbart stor ud i de bukser :sur: Fanme surt, når det er en trøje man er inde for at prøve!

Vissevasse. Hvis det kun er i et bestemt par bukser, er det vel bare et spørgsmål om ikke at gå med dem (hvis du ikke synes, de klæder dig). Eller? Med mig er det fuldstændigt lige meget, hvilke bukser jeg har på: Min røv ser altid stor ud. Det er, fordi den ER stor. Det har jeg det sådan set ret godt med. Den er stor, men pæn. :D

Aj, sorry. Jeg har aldrig rigtigt forstået den dér sætning.
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 15. feb 2016, 20:04

Saml-selv-gamerstole :rulle:

Og skat :tie:
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 15. feb 2016, 20:10

ManicNinja skrev:
Daine skrev:Jeg har haft en meget traumatisk oplevelse i min lokale Onlys prøverum. Der var jo spejle over det hele :shock:

Vissevasse. Hvis det kun er i et bestemt par bukser, er det vel bare et spørgsmål om ikke at gå med dem (hvis du ikke synes, de klæder dig). Eller? Med mig er det fuldstændigt lige meget, hvilke bukser jeg har på: Min røv ser altid stor ud. Det er, fordi den ER stor. Det har jeg det sådan set ret godt med. Den er stor, men pæn. :D

Jeg har pt. kun to par bukser jeg kan bruge på arbejde, resten er slidt i stykker her hen over vinteren. Nu har jeg lige bestilt nogle nye par hjem, så 7-9-13 er der nogen af dem jeg kan passe :D
Og bukserne er skam klædelige nok, det er min vægt der er problemet. Men det må jeg så bare se at få gjort noget ved, desværre sker det jo ikke lige på 5 minutter.
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 580
Likede indlæg: 5120

Indlægaf ManicNinja » 15. feb 2016, 20:54

Daine skrev:
ManicNinja skrev:

Jeg har pt. kun to par bukser jeg kan bruge på arbejde, resten er slidt i stykker her hen over vinteren. Nu har jeg lige bestilt nogle nye par hjem, så 7-9-13 er der nogen af dem jeg kan passe :D
Og bukserne er skam klædelige nok, det er min vægt der er problemet. Men det må jeg så bare se at få gjort noget ved, desværre sker det jo ikke lige på 5 minutter.

Åh. Troede kun, det var mig, der havde det sådan - så kan jeg meget bedre forstå din ærgrelse. Også angående vægten - altså, jeg har førhen oplevet, at det nærmest kunne komme bag på mig, hvordan jeg reelt så ud. Så dén følelse forstår jeg udmærket! Til gengæld kan det næsten også være en lettelse, når man først har indset det og så forholder sig til realiteterne og går i gang med at løse det og ikke længere lyver for sig selv/flygter fra det.
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Tricolette
Kort karma: 82
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 655

Indlægaf Tricolette » 15. feb 2016, 21:16

Min mor har kol.

Denne vinter har det så været ekstra slemt, hun har været på sygehuset 2- 3 gange inden for den sidste måned for at få ilt. Og nu er hun på den 3. kur med binyrebarkhormon siden december

OG HUN HAR ALDRIG RØGET!
0
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 16. feb 2016, 06:46

En tur på vægten :sur:

Forhåbentlig kan turen i prøverummet i går og på vægten i dag sætte gang i min beslutsomhed! Jeg har gjort det før (tabt mig), jeg kan gøre det igen, jeg skal bare lige finde motivationen. Det værste er bare, at jeg hader at motionere når det er koldt :rulle: Men så må jeg jo igang med kosten først, det skal ihf ikke være en undskyldning for ikke at gøre noget som helst.
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1153
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9749

Indlægaf kidkomb » 16. feb 2016, 10:22

Jeg så lige et billede af en træstamme på facebook.
Nu har jeg lyst til træstammer :whine:
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 16. feb 2016, 10:39

]
kidkomb skrev:Jeg så lige et billede af en træstamme på facebook.
Nu har jeg lyst til træstammer :whine:

:devil:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8532

Indlægaf 2SHY » 16. feb 2016, 10:42

At der ikke er et helt krystalklart svar på kræets blodprøver og at de nu vil forsøge at køre nogle flere hvis de ellers har mere serum tilbage
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Kort karma: 95
Likede indlæg: 1563

Indlægaf Velvet-Goldmine » 16. feb 2016, 11:13

At jeg pludselig ikke kan åbne nogen officeprogrammer på min computer. Eller pludselig og pludselig, det har jeg ikke kunnet et stykke tid faktisk.

Jeg har 'kun' office-starter som computeren er født med (hvilket er fint til privat brug) og jeg har endda været på nettet for at downloade det igen for ligesom at se om det var selve programmet der på forunderlig vis var væk, og det kan jeg heller ikke... installationen fejler.
Jeg hader computere der ikke virker! Jeg er ikke GOD til computere der ikke virker, og nu ser jeg alt muligt besværligt halløj med formattering, geninstallering og hvad har vi, foran mig og jeg er ikke god til det! -og hvad nu med alle mine dokumenter, billeder osv osv fra de sidste 100 år? Jeg har faktisk flyttet de vigtigste via et USB til en gl. computer jeg har liggende, men nu er jeg gået i stå og tør nærmest ikke gå videre, for det skal NOK fucke up, og hele mit digitale liv ligger i ruiner.
Jeg får hovedpine og det er ikke sjovt.
Jeg er ikke god til det! :sur:

Nu skrider jeg ud og vasker op i stedet, nå.

EDIT: for jeg har jo heller ingen opvaskemaskine, vel??? Lortedag!!
2
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 133
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3368

Indlægaf Hunkat » 16. feb 2016, 12:20

Jeg får lyst til at banke visse folk på min arbejdsplads hårdt og gentagende gange oven i hovedet med en opvreden SøndagsBerlingerne!

Først må jeg rykke og rykke får at få de mest basale oplysninger. Man skulle ellers tro folk var lidt på dupperne når det handler om en ansættelse for man kan sjovt nok ikke få løn før vi har alle oplysningerne.

Nu er den så ENDELIG kommet afsted, voldsomt forsinket og med alle de "HASTER" mærkater på som vi overhovedet kan.
Så skriver fjolset at de har ombestemt sig og gerne vil ændre i perioden.

Jamen det er sgu for sent makker, den gik ud med posten fra centralt hold ved frokost. Det skulle du have tænkt på før! :cuss:
1
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast

Tilbage til "Generelt"