Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 392
Likede indlæg: 3768

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophaya » 15. sep 2015, 06:13

Jeg er lige vågnet fra en drøm om juleaften. Da aftenen var slut rakte jeg ud efter min morfar for at ae ham på armen - og kom i tanke om, at han slet ikke var der. Jeg vågnede hulkende. Puha. Det er tre år siden at han døde i dag. Lortedag.
0
x
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3448

Indlægaf Ballademager » 15. sep 2015, 16:04

At min kæreste er skidesur! Årh, det er irriterende. Har længe gået med en følelse af, at der er et eller andet, der nager ham, men knudemanden vil ikke ud med sproget. Vil jo gerne gøre noget ved det, men det er ikke let, når han ikke siger noget. Øv :(
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 392
Likede indlæg: 3768

Indlægaf Sophaya » 15. sep 2015, 18:10

Tak for kortet D.itsen :kys:
0
x
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 195
Likede indlæg: 1973

Indlægaf lillebjoern » 15. sep 2015, 19:39

At min kærestes cykel er blevet stjålet igen. To cykler på to måneder. Og denne gang havde han købt en ABUS-lås, én af de der med rigtig tung kæde, kodelås, og stof over det hele. Den var blevet brændt over med en eller anden sav. Det er så synd for ham. :(

Det er vildt nok at folk tør på Indre Nørrebro, især på sådan en hverdag...
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 16. sep 2015, 10:55

Hold i ryggen. Det gør virkelig ondt og tager ret lang tid at vende mig rundt i sengen, så jeg har sovet rigtig dårligt i nat. Da jeg stod op, kunne jeg slet ikke rette ryggen ud, og det gjorde ondt helt ned til benene. ARG! Nu har jeg taget lidt piller, og det hjælper på det. Heldigvis har jeg fri i dag og i morgen. Det ville være noget nær umuligt at gå på arbejde sådan her. Det startede i går, da jeg havde aftenvagt, og måtte gå rundt med småbøjet ryg som en anden slidt gammel dame. :tie: :gammel:
0
TurtleSpeed
Kort karma: 100
Likede indlæg: 595

Indlægaf TurtleSpeed » 16. sep 2015, 14:30

Hold i nakken :sur:
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5029

Indlægaf ManicNinja » 17. sep 2015, 08:59

Kan I SÅ se at komme til fys, de damer! :naughty:
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 17. sep 2015, 15:36

Min verden er godt nok blevet rystet i dag.

Min far har muligvis en tumor i hjernen.
Han kan først scannes i næste uge.

Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal reagere lige nu.
Så jeg er gået i research mode.

Vær søde ikke at quote, jeg vil gerne kunne slette senere.
0
Brugeravatar
Pussikat82
Kort karma: 238
Likede indlæg: 975
Kontakt:

Indlægaf Pussikat82 » 17. sep 2015, 16:11

@Whoosh det er jeg godt nok ked af at læse :ae: Håber, at man ikke finder noget ved den undersøgelse.

Kom egentlig ind for at skrive, at min dag er negativ, fordi jeg har været hårdt plaget af kvalme og smerter det meste af dagen, men sammenlignet med dit indlæg er det jo ingenting. Håber på det bedste for jer. :kryds:
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Billede
Brugeravatar
Whoosh
Moderator

Indlægaf Whoosh » 17. sep 2015, 16:27

@Pussikat82

Min kæreste skulle bare køre min far til ørelægen for en mindre ting, og så endte det med akut konsultation med neurologer på sygehuset.
Jeg er så ked af at jeg ikke tog med. Men jeg kunne jo ikke vide det. :trist:

Min kæreste er meget glad for min far, så han er også meget påvirket lige nu.
De to stakkels mænd havde siddet helt grådkvalte i bilen, og min kæreste havde prøvet at trøste så godt han kunne.
Jeg skulle have været der.

Og jeg har taget total forskud på sorgerne, og tænker på hvordan vi rent praktisk klare evt behandling, transport osv.

Du må gerne have haft en lortedag! Dine smerter og kvalme er jo ikke mindre, bare fordi jeg er ked af det.
Der er altid nogen, der har det værre end en selv, og hvad så? Det sucks jo stadig!
Jeg håber du får det bedre snart. :kys:
0
Brugeravatar
Pussikat82
Kontakt:

Indlægaf Pussikat82 » 17. sep 2015, 17:01

@Whoosh Sikke noget møg :( Du kunne jo altså ikke vide det, så du må ikke bebrejde dig selv :ae: Jeg kender alt til at tage sorgerne på forskud, så det kan jeg sagtens sætte mig ind i. Det er vel også en strategi for at gøre et eller andet, for at være beredt. Men forhåbentlig viser det sig ikke at være noget. :kryds: Hvis det skulle vise sig at være noget møg, vil jeg tro, der er noget hjælp at hente i patientvejledningen eller lignende i forbindelse med sygehuset. Da min mor skulle til Vejle for at få kemo (hun boede mellem Juelsminde og Glud - hvis det siger dig noget? Du er lidt lokalkendt? Også lige meget, men i hvert fald en 30-40 kms kørsel), kunne hun blive kørt dertil i taxa, så der er en mulighed for hjælp til transport, hvis det er.

Indtil I ved mere, må I prøve at tage en dyb vejrtrækning og så tage én ting eller dag ad gangen. Der er ikke så meget andet, man kan gøre lige nu. Selvom hovedet sikkert er fyldt til randen med alt for mange tanker :ae:

Nej, jeg ved det godt :genert: Tak, jeg satser på at få det bedre i morgen. I dag er vist et tabt kapitel i den retning. Men hey, jeg har da fået tøj på og er i gang med at lave mad, så det er da trods alt en lille sejr. :blush:
0

Billede
Brugeravatar
Whoosh
Moderator

Indlægaf Whoosh » 17. sep 2015, 17:36

@Pussikat82

Han er vist berettiget til transport, men jeg ville aldrig kunne få mig selv til at han skulle sidde i timevis og vente, eller køre med en sygetransport, hvor de skal aflevere 6 andre først.

Det er ikke så meget hvis det er få gange det er mere hvis det nu er strålebehandling 5 dage om ugen i ugevis.
Så kan det godt blive presset.

Jeg håber sådan han bliver kaldt ind i morgen, og vi ikke skal vente til næste uge. Komplet ønsketænkning, men det vil jeg have lov til.
Og at det viser sig at være et eller andet fuldstændig harmløst. Selvom de harmløse ting er blevet udelukket.
Lige her må der gå være lidt lægesjusk.

Jeg vil ringe til Hjernesagen og Kræftens Bekæmpelse i morgen, og bede om gode råd til pårørende/bisidder.
0
Brugeravatar
Pussikat82
Kontakt:

Indlægaf Pussikat82 » 17. sep 2015, 18:26

@Whoosh Jeg husker ikke så meget fra min mors første forløb, hvor hun også fik stråler, men jeg tror ikke, hun fik det så tit, altså mange gange om ugen. Det var dog for kræft i lungerne og for 13 år siden. Det lyder som en god ide at få snakket om nogen hurtigt, der kan rådgive. Jeg håber sådan, at han kommer til hurtigt, så I ikke skal gå og vente længe på en afklaring.
0

Billede
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7793

Indlægaf ShuruQ » 17. sep 2015, 18:28

Et kæmpe skriftligt skænderi med min mand.

Jeg fik en kæmpe mavepuster i går (ikke i fysisk forstand) og jeg har fået rigtig meget støtte i den forbindelse af rigtig mange og det er jeg rigtig taknemlig for. Og jeg skal ikke bestemme over ham, men jeg higer virkelig efter hans støtte i den forbindelse, og jeg føler bare der er nul støtte, og jeg er faktisk rigtig såret.
Senest rettet af ShuruQ 17. sep 2015, 18:37, rettet i alt 1 gang.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Whoosh
Moderator

Indlægaf Whoosh » 17. sep 2015, 18:29

@Pussikat82
Det håber jeg også.
Hvis vi har det skidt, har han det jo 100 gange værre.
Mine forældre kommer her i morgen, det skulle egentlig bare have været et hyggekaffebesøg, men nu bliver det jo nok noget ganske andet. :(
0

Tilbage til "Generelt"