Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 265
Likede indlæg: 1318

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Thestral » 25. feb 2016, 09:24

Dumpe smerter i mine fødder fra gårsdagens EMG undersøgelse
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 668
Likede indlæg: 2051

Indlægaf Spjaerten » 25. feb 2016, 17:05

Ham jeg bakkede ud i på P-pladsen der pænt indrømmede han kiggede på hans navigation - hvilket vil sige han var uopmærksom og derudover vil jeg vove at påstå han kørte for stærkt.

Øv selvrisiko at skal af med!
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Chatsy
Kort karma: 50
Likede indlæg: 726

Indlægaf Chatsy » 26. feb 2016, 18:49

En modbydelig hovedpine, der ramte mig som et lyn fra en klar himmel.
Gik ned ad gangen på arbejdet for at hente noget og pludselig fik jeg sådan et modbydeligt, smertende jag i hovedet, så jeg næsten strøg i gulvet. I stedet mistede jeg balancen og røg ind i en hylde, så der lød et brag. Ikke godt for min stolthed.
De værste smerter varede ikke så længe, men resten af dagen kunne jeg godt mærke, at den lurede og skød frem i nye jag, når jeg havde lidt for travlt.

Har generelt været lidt sløj på det seneste, så bliver virkelig træt, hvis det er noget forkølelse eller influenza, der trænger sig på.
0
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 265
Likede indlæg: 1318

Indlægaf Thestral » 27. feb 2016, 10:38

At svigerne ikke kunne mønstre et tillykke eller en eller anden grad af begejstring igår da vi annoncerede vores planer om at flytte sammen
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1966

Indlægaf Mani » 27. feb 2016, 11:15

Migræne - igen, igen, igen! Godt nok har anfaldsmedicinen virket, men jeg er træt og uoplagt og orker det ikke mere.
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Buller
Kort karma: 37
Likede indlæg: 735

Indlægaf Buller » 27. feb 2016, 15:38

Spjaerten skrev:Ham jeg bakkede ud i på P-pladsen der pænt indrømmede han kiggede på hans navigation - hvilket vil sige han var uopmærksom og derudover vil jeg vove at påstå han kørte for stærkt.

det er også ligegyldigt hvad han lavede.. du har ubetinget vigepligt når du bakker på en p-plads. Er selv blevet påkørt af en der bakkede ud af en p-bås, det er ca. umuligt at undvige.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 668
Likede indlæg: 2051

Indlægaf Spjaerten » 27. feb 2016, 15:56

Buller skrev:
Spjaerten skrev:Ham jeg bakkede ud i på P-pladsen der pænt indrømmede han kiggede på hans navigation - hvilket vil sige han var uopmærksom og derudover vil jeg vove at påstå han kørte for stærkt.

det er også ligegyldigt hvad han lavede.. du har ubetinget vigepligt når du bakker på en p-plads. Er selv blevet påkørt af en der bakkede ud af en p-bås, det er ca. umuligt at undvige.

Når man ikke kan se noget når man orienterer sig, fordi vedkommende kører for stærkt og pludselig kommer om et hjørne og indrømmer han kiggede andre steder end på trafikken, så jo er det fandme ikke min skyld
0
Tryk på * :slem:
Buller
Kort karma: 37
Likede indlæg: 735

Indlægaf Buller » 27. feb 2016, 16:07

Spjaerten skrev:
Buller skrev:

Når man ikke kan se noget når man orienterer sig, fordi vedkommende kører for stærkt og pludselig kommer om et hjørne og indrømmer han kiggede andre steder end på trafikken, så jo er det fandme ikke min skyld

man bakker jo langsomt og kigger mens man kører, så medmindre han har påkørt dig i siden af din bil, så har du vel haft mulighed for at stoppe?
0
bluetof1
Kort karma: 148
Likede indlæg: 936

Indlægaf bluetof1 » 27. feb 2016, 16:08

Børn.
Børn har i meget høj grad påvirket min dag pissefucking negativt. De sataner skal bare pikle af NU :cuss:
Jeg har i runde tal skældt ud 50 gange siden kl. 10.30 og jeg gider bare overhovedet ikke høre mere fra de små pissemyrer :sur:
0
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 526
Likede indlæg: 4556

Indlægaf Viskelæder » 27. feb 2016, 17:12

Jeg er bare sådan lidt trist disse dage. Uden grund? Det er noget mærkeligt noget.
0
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 361
Likede indlæg: 3861

Indlægaf vibbsen » 27. feb 2016, 17:53

At vores toilet stoppede og jeg måtte a) ud og købe et rensebånd og b) stå ansigt til ansigt med gamle sure pøller og toiletpapirs klumper

Hvorfor fanden skulle jeg også gifte mig med en papir nusser istedet for en VVS'er ?????
1
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 380
Likede indlæg: 2870

Indlægaf Urtekussen » 27. feb 2016, 19:02

At jeg skulle have læst op til min fagprøve i dag (der er to uger til), men har brugt hele dagen på at se efter ungerne (hvoraf den ene er smådårlig oven på vaccination i går), handle, rengøring, uventede gæster, en inviteret gæst og en bagstiv stodder-mand.

Han kom først hjem kl 3 og var så fuld, at han ikke trak ud i toilettet, efter han havde besudlet det. Og så var han ikke til at vække, og bestemt ikke til nogen hjælp, da han stod op.

I morgen har han inviteret gæster, og der er ikke handlet til det. "Jamen hvad skal vi have?"
Ja, pas, det er ikke mine gæster.
1
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 161
Likede indlæg: 859

Indlægaf Daphne » 27. feb 2016, 23:23

Jeg har her til aften opdaget en bar plet på min kats forben - det er fint lyserødt og ikke irriteret at se på, så håber at hun "bare" er kommet til at vaske sig lidt for meget... Hun virker ellers frisk og rørig, men kan ikke lade være med at blive bekymret for, om der er noget, der irriterer hende enten fysisk eller psykisk :( Skal vist have fat i dyrlægen på mandag for en sikkerheds skyld...
0
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 154
Likede indlæg: 872

Indlægaf Panton » 28. feb 2016, 08:24

At jeg desværre må lade en af mine bedste veninder gå, efter at hun svigtede min tillid :whine: Jeg kan ikke tilgive det da det handler om at mit barn i fortrolighed har fortalt noget om et andet barn, som hun så har fortalt til det andet barns forældre. Jeg troede ikke jeg var nødt til at sige hun skulle holde tæt, det er jo normen at man ikke fortæller ting videre.

Jeg er bare så skide hamrende ked af det og jeg hader allerede denne dag :trist:
0
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 361
Likede indlæg: 3861

Indlægaf vibbsen » 28. feb 2016, 10:39

At jeg om muligt er endnu mere syg af ebola/SARS/Dengue/Forkølelse end jeg var igår
At katten har brækket sig på gulvet
At hele huset flyver med vasketøj
At jeg skal bage kage til min arbejdsplads til i morgen. Og jeg har overhovedet ikke lyst til at tage derud...Jeg er pt. fritstillet og skal ud og hente mine ting og sige pænt farvel...

Tror måske det især er det sidste der rumsterer....
0
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO

Tilbage til "Generelt"