Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4093

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Viskelæder » 27. feb 2016, 17:12

Jeg er bare sådan lidt trist disse dage. Uden grund? Det er noget mærkeligt noget.
0
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 298
Likede indlæg: 2997

Indlægaf vibbsen » 27. feb 2016, 17:53

At vores toilet stoppede og jeg måtte a) ud og købe et rensebånd og b) stå ansigt til ansigt med gamle sure pøller og toiletpapirs klumper

Hvorfor fanden skulle jeg også gifte mig med en papir nusser istedet for en VVS'er ?????
1
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 356
Likede indlæg: 2708

Indlægaf Urtekussen » 27. feb 2016, 19:02

At jeg skulle have læst op til min fagprøve i dag (der er to uger til), men har brugt hele dagen på at se efter ungerne (hvoraf den ene er smådårlig oven på vaccination i går), handle, rengøring, uventede gæster, en inviteret gæst og en bagstiv stodder-mand.

Han kom først hjem kl 3 og var så fuld, at han ikke trak ud i toilettet, efter han havde besudlet det. Og så var han ikke til at vække, og bestemt ikke til nogen hjælp, da han stod op.

I morgen har han inviteret gæster, og der er ikke handlet til det. "Jamen hvad skal vi have?"
Ja, pas, det er ikke mine gæster.
1
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 161
Likede indlæg: 845

Indlægaf Daphne » 27. feb 2016, 23:23

Jeg har her til aften opdaget en bar plet på min kats forben - det er fint lyserødt og ikke irriteret at se på, så håber at hun "bare" er kommet til at vaske sig lidt for meget... Hun virker ellers frisk og rørig, men kan ikke lade være med at blive bekymret for, om der er noget, der irriterer hende enten fysisk eller psykisk :( Skal vist have fat i dyrlægen på mandag for en sikkerheds skyld...
0
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 150
Likede indlæg: 855

Indlægaf Panton » 28. feb 2016, 08:24

At jeg desværre må lade en af mine bedste veninder gå, efter at hun svigtede min tillid :whine: Jeg kan ikke tilgive det da det handler om at mit barn i fortrolighed har fortalt noget om et andet barn, som hun så har fortalt til det andet barns forældre. Jeg troede ikke jeg var nødt til at sige hun skulle holde tæt, det er jo normen at man ikke fortæller ting videre.

Jeg er bare så skide hamrende ked af det og jeg hader allerede denne dag :trist:
0
Brugeravatar
vibbsen

Indlægaf vibbsen » 28. feb 2016, 10:39

At jeg om muligt er endnu mere syg af ebola/SARS/Dengue/Forkølelse end jeg var igår
At katten har brækket sig på gulvet
At hele huset flyver med vasketøj
At jeg skal bage kage til min arbejdsplads til i morgen. Og jeg har overhovedet ikke lyst til at tage derud...Jeg er pt. fritstillet og skal ud og hente mine ting og sige pænt farvel...

Tror måske det især er det sidste der rumsterer....
0
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5866

Indlægaf Smiling_Goat » 28. feb 2016, 10:58

Jeg snakkede med en bekendt i går, som fortalte mig, at hendes kæreste lige var gået fra hende, og hun var ret ked af det. Det er rigtig trist, og jeg er ked af det på hendes vegne, men det er især hendes bortforklaring af det, der gør mig trist. Hun forklarede det nemlig med, hvad jeg formoder, er den forklaring hendes nu eks har givet hende, og det er bs.

Han skal pga. arbejde flytte til nabobyen (hvor der er et hav af bus- og togforbindelser til nærmest hele døgnet.) Jeg kom til at lave et vantro udbrud, over at det skulle være grund til at gå fra hinanden, og så forklarede hun, at han ville arbejde så meget, at de aldrig ville se hinanden. Hun kunne sagtens flytte med, men så ville hun bare komme til at sidde alene i en lejlighed hele tiden, og det skulle hun jo ikke. Hun skulle ud og leve og have frihed, og andet bs, som lyder som noget en kæreste siger for at give et brud et positivt spin.

Manden er 20-22 år, jeg tvivler altså alvorligt på, at han har gang i den store karriere. Så det var bare virkelig deprimerende at stå og lytte på hende lyve for sig selv (jeg kunne også godt se på hendes kropssprog og entustiasmen hun forsøgte at overbevise mig med, at hun ikke helt selv troede på det, men forsøgte.)

Åh altså.. Det gør mig trist.
0
Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 61
Likede indlæg: 625

Indlægaf Sevii » 28. feb 2016, 21:55

Jeg føler mig trist for tiden, og jeg forsøger at skubbe det væk. Men når jeg stopper op og endelig får lov til at tænke og føle mig selv, bliver bekymringerne så store..."hvad laver jeg med mit liv? Hvad skal der blive af mig?". Det er faktisk hårdt at gå rundt med de tanker, fordi jeg kan ikke svare dem lige nu. Så i stedet skriver jeg det her, anonymt, fordi hvem kan man dog dele sådan nogle tanker med egentlig?
0
:banan: :banan:
Brugeravatar
KinderBueno
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1055

Indlægaf KinderBueno » 28. feb 2016, 22:23

Jeg fik en kokkekniv op i min albue i dag. Jeg skulle sætte en pakke morgenmadsprodukt på plads på vores øverste skabshylde, og så ramte min arm magneten med køkkenknive på vej ned. Jeg fik et chok, fordi jeg havde revet den store kokkekniv ned, så den faldt ned på bordet med et ordentligt spektakel. Og så gik det op for mig, at den havde ramt min albue; jeg havde fået spidsen stukket direkte ind op i albuen. :ad!: Et øjeblik stod jeg stille og håbede, at jeg havde ramt forkert, tænkte bare "fuck, fuck, fuck, please sig den ikke ramte" - men så kunne jeg mærke, at ærmet på min striktrøje blev vådt af blod :nerve: Puha, så satte jeg mig ned på køkkengulvet fordi jeg blev skidt tilpas (jeg får sådan en umiskendelig kvalme inden jeg besvimer...) Jeg tog trøjen af, og det blødte nedad armen, men stoppede heldigvis hurtigt igen. Kniven havde kun været små 2 cm inde og såret i sig selv er smalt og ser fint ud ny.
Til gengæld er det i løbet af eftermiddagen og aftenen begyndt at gøre ondt inden i hele armen. :mellow:
0
hej hest, hestehest
Brugeravatar
Charly
Kort karma: 51
Likede indlæg: 708

Indlægaf Charly » 29. feb 2016, 08:42

Min søn er syg - igen. Det vil bare ingen ende tage.
0
Kan man ringe til en voksen?
Brugeravatar
Charly
Kort karma: 51
Likede indlæg: 708

Indlægaf Charly » 29. feb 2016, 08:43

KinderBueno skrev:Jeg fik en kokkekniv op i min albue i dag. Jeg skulle sætte en pakke morgenmadsprodukt på plads på vores øverste skabshylde, og så ramte min arm magneten med køkkenknive på vej ned. Jeg fik et chok, fordi jeg havde revet den store kokkekniv ned, så den faldt ned på bordet med et ordentligt spektakel. Og så gik det op for mig, at den havde ramt min albue; jeg havde fået spidsen stukket direkte ind op i albuen. :ad!: Et øjeblik stod jeg stille og håbede, at jeg havde ramt forkert, tænkte bare "fuck, fuck, fuck, please sig den ikke ramte" - men så kunne jeg mærke, at ærmet på min striktrøje blev vådt af blod :nerve: Puha, så satte jeg mig ned på køkkengulvet fordi jeg blev skidt tilpas (jeg får sådan en umiskendelig kvalme inden jeg besvimer...) Jeg tog trøjen af, og det blødte nedad armen, men stoppede heldigvis hurtigt igen. Kniven havde kun været små 2 cm inde og såret i sig selv er smalt og ser fint ud ny.
Til gengæld er det i løbet af eftermiddagen og aftenen begyndt at gøre ondt inden i hele armen. :mellow:

Hvordan går det med armen i dag?
0
Kan man ringe til en voksen?
Brugeravatar
KinderBueno
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1055

Indlægaf KinderBueno » 29. feb 2016, 09:09

Charly skrev:
KinderBueno skrev:Jeg fik en kokkekniv op i min albue i dag. Jeg skulle sætte en pakke morgenmadsprodukt på plads på vores øverste skabshylde, og så ramte min arm magneten med køkkenknive på vej ned. Jeg fik et chok, fordi jeg havde revet den store kokkekniv ned, så den faldt ned på bordet med et ordentligt spektakel. Og så gik det op for mig, at den havde ramt min albue; jeg havde fået spidsen stukket direkte ind op i albuen. :ad!: Et øjeblik stod jeg stille og håbede, at jeg havde ramt forkert, tænkte bare "fuck, fuck, fuck, please sig den ikke ramte" - men så kunne jeg mærke, at ærmet på min striktrøje blev vådt af blod :nerve: Puha, så satte jeg mig ned på køkkengulvet fordi jeg blev skidt tilpas (jeg får sådan en umiskendelig kvalme inden jeg besvimer...) Jeg tog trøjen af, og det blødte nedad armen, men stoppede heldigvis hurtigt igen. Kniven havde kun været små 2 cm inde og såret i sig selv er smalt og ser fint ud ny.

Hvordan går det med armen i dag?

Den er blevet lidt blå omkring såret. Jeg tror simpelthen, jeg har et blåt mærke inden i albuen, hvis man kan sige det. Og det gør ondt i albuen når jeg spænder eller strækker den. Men smerten er mere lokal nu, hvor det i går var ømt i hele armen.
0
hej hest, hestehest
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 29. feb 2016, 09:13

At jeg er så fandens træt. Vil gerne sove men jeg skal ned med vasketøj kl 12 :whine: JEG GIDER IKKE :sur:
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 195
Likede indlæg: 1974

Indlægaf lillebjoern » 29. feb 2016, 09:26

**OSCARS SPOLIER ALERT**

At jeg virkelig har taget alle midler i brug for ikke at få afsløret hvem der har vundet Oscars – og om Leo vandt. Jeg skal se det i aften og har endda valgt at arbejde hjemme i dag, så jeg ikke fik det afsløret. Så skriver min veninde kraftedme om jeg har set at Leo har vundet?! :sur:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
vibbsen

Indlægaf vibbsen » 29. feb 2016, 09:38

At hende i bilen foran mig ved udkørslen fra børnehaven, valgte at smække sin bil i bakgear, og bakke ind i mig. Med anhængerkrog på :cuss: :cuss: :whine: :sur: :sur: :sur: :sur: :cuss: :cuss:

Hvor jeg bare ikke trænger til at skulle rode med at få bil på værksted :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo:
0

Tilbage til "Generelt"