Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 328
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3259

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf DD_81 » 27. mar 2016, 14:19

at mit kranie er fyldt op med snot og forkølelse, mine øjne er trætte, ørene forkølelsesknaser, og halsen har haft det bedre.
Og oveni er jeg græsenke fra i dag, til og med næste søndag.
0
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 307
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2548

Indlægaf Rikke » 27. mar 2016, 14:25

En hulke-tur, som jeg slet ikke havde set komme og som blev udløst af en tur igennem mine mobil-uploads på FB.

Lige pludseligt følte jeg mig pisseuretfærdigt behandlet af universet igen, selvom samme univers belønnede mig med en lille levende pige kort efter at have pisset mig op og ned af ryggen.
0
:whip:
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 27. mar 2016, 15:11

Jeg fryser! Gi' mig så sol & forår, tak!
2
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Lykke
Kort karma: 45
Likede indlæg: 721

Indlægaf Lykke » 27. mar 2016, 16:35

Fio skrev:Den lammekølle jeg står med synes jeg ikke lugter godt/rigtigt, venter på min kæreste kan tjekke den (han er efter persille), det er en dyr fersk dansk øko én. Den burde f. være i orden. Er bare SÅ træt af kød der ikke er i orden. Juleaften var den også gal med ænderne, og vi havde en træls oplevelse for ikke så længe siden med nogle andebryster.

Øv! Endte den med at blive spist?
0
Muddi
Kort karma: 58
Likede indlæg: 192

Indlægaf Muddi » 27. mar 2016, 17:34

Jeg er begyndt at få ondt i halsen. Gå så væk!
0
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2331

Indlægaf Studsgaard » 27. mar 2016, 17:45

En datter der startede midt nat med opkast og feber. Så der har ikke været meget søvn til hverken hende eller mig.
0
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 27. mar 2016, 18:32

Min mor fortalte mig i dag, at min moster arbejder det sted hvor en pædagog i fredags blev stukket ihjel af en psykotisk beboer. Min moster er ikke selv bange for at tage på arbejde, men vi andre er klart nok lidt mere nervøse. Især når vi så hører hvordan tingene rent faktisk fungerer i psykiatrien :/ gerningsmanden gik åbenbart med kniv (kniv, psykose og stofmisbrug er ikke en fed kombo) og de ansatte har flere gange meldt det til politiet, som så sent som i sidste uge ransagede hans bolig. Men manden kan jo bare gå ned i føtex og købe en ny. Suk.
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 27. mar 2016, 18:42

Jeg er sulten hele tiden!
0
x
Aviva
Kort karma: 10
Likede indlæg: 68

Indlægaf Aviva » 27. mar 2016, 19:33

Den prop der sad på mit "gode" øre (i 2 uger) er nu flyttet over til det "dårlige" øre, men nu kan jeg da i det mindste høre..
Så gå da væk, din dumme virus!
0
Palestine never existed!

Gud velsigne ISRAEL
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3946

Indlægaf Angelina » 28. mar 2016, 09:46

At min makeupartist er blevet syg ... så de 20 mennesker jeg har booket til gratis CV fotografering inkl makeup, nu skal ombookes for at det passer ind. *ARGH* (og ja, jeg søger højt og lavt efter en afløser, men uden held p.t)
0
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1914

Indlægaf Purple Haze » 28. mar 2016, 09:49

Kom i tanke om at jeg snart har brugt aprils penge..... Og det er altså stadig marts!
Hurra for at skattepengene kommer retur i april måned.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 104
Likede indlæg: 1198

Indlægaf Kattefjæs » 28. mar 2016, 09:55

At nogen har været i baggården og rode skraldecontainerne igennem og efterladt hovedparten af indholdet på jorden så det nu flyver rundt over det hele og lugter.

Det generer mig fordi det er grimt og lugter, det giver sig selv, men endnu mere fordi gårdmanden skal bruge tid på sådan noget når han har så mange andre ting han skal lave. Han er ikke ansat til at samle skrald, men kommunens skraldemænd, som tømmer containerne, går jo heller ikke rundt og samler op på den måde, så gårdmanden ender jo nok med at gøre det alligevel (også fordi han er utrolig sød).

Men det generer mig nok mest af alt fordi der ikke burde være mennesker i Danmark som har brug for at rode i skraldespande for at overleve.
1
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 200
Likede indlæg: 1344

Indlægaf Sophies-mor » 28. mar 2016, 10:00

Min enormt sure mand, som mener at ferie er noget fanden har skabt og kun, hvis det er på hans præmisser.
Samtidig vil han så sent som muligt på arbejde, hvilket betyder, at jeg igen-igen står med et barn, der kommer for sent i seng, taget i betragtning af at det er skole/arbejde i morgen OG mit frirum i aften som skulle bruges på "mig" tid (ny neglelak & div. kvinde-smukkeserende-ting) er væk!
Damn it.

På positiv-siden (nu vil jeg ikke tage det ud af kontekst :D ) har jeg åbenbart lampet ham én i søvne, da han begyndte at nusse kl. 7.30.
a) det er alt for tidligt i en ferie / eller bare en fridag.
b) jeg får langt fra søvn nok, når han er hjemme (og nej, ikke pga. sex) og
c) ja.. jeg ved godt, hvad klokken er slået. Men det løser sig på sigt, går jeg ud fra.
0
Billede SÅ kom bananen!

:sur: Hævnrødbede :-D
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 289
Likede indlæg: 4441

Indlægaf Rosa Espinosa » 28. mar 2016, 12:41

Min mor sendte et billede af et maleri, som jeg malede til hendes veninde for mange år siden. Kunne slet ikke huske det maleri og det fik mig til at tænke over hvornår jeg sidst har malet noget. Det er åbenbart flere år siden, hvilket næsten fik mig til at græde ved tanken over det. Tidligere var det at male en stor del af min identitet og noget som hjalp mig med at få udtrykt en masse følelser. Nu er det slet ikke en del af mit liv.
0
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 200
Likede indlæg: 1344

Indlægaf Sophies-mor » 28. mar 2016, 13:44

Rosa Espinosa skrev:Min mor sendte et billede af et maleri, som jeg malede til hendes veninde for mange år siden. Kunne slet ikke huske det maleri og det fik mig til at tænke over hvornår jeg sidst har malet noget. Det er åbenbart flere år siden, hvilket næsten fik mig til at græde ved tanken over det. Tidligere var det at male en stor del af min identitet og noget som hjalp mig med at få udtrykt en masse følelser. Nu er det slet ikke en del af mit liv.

Måske et dumt spørgsmål, men kunne du begynde igen?
:ae:
2
Billede SÅ kom bananen!

:sur: Hævnrødbede :-D

Tilbage til "Generelt"