Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 499
Likede indlæg: 4375

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Viskelæder » 1. apr 2016, 07:06

At jeg er så mega træt.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 612
Likede indlæg: 5279

Indlægaf ManicNinja » 1. apr 2016, 11:09

At jeg har arbejdsweekend - og det skulle blive op til 15 grader hele weekenden. Når jeg så har fri på tirsdag, har de lovet regn. Ih!
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
No1
Kort karma: 59
Likede indlæg: 500

Indlægaf No1 » 1. apr 2016, 15:00

At jeg har forstuvet min ankel. Fuck noget lort
Altså
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1229
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 10472

Indlægaf kidkomb » 2. apr 2016, 04:01

Jeg har sovet 2 timer. Og nu skal jeg op. Great! :sur:
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 612
Likede indlæg: 5279

Indlægaf ManicNinja » 2. apr 2016, 06:26

kidkomb skrev:Jeg har sovet 2 timer. Og nu skal jeg op. Great! :sur:

Maven igen? Stakkels Kiddo! Den er da helt gal med dig. God bedring - og søvn, håber jeg. :ae:
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 2. apr 2016, 13:36

ManicNinja skrev:
kidkomb skrev:Jeg har sovet 2 timer. Og nu skal jeg op. Great! :sur:

Maven igen? Stakkels Kiddo! Den er da helt gal med dig. God bedring - og søvn, håber jeg. :ae:

Tak, ManicNinja! :kys: Nej, den arter sig bedre. Kunne bare slet ikke sove :nej:
0
Jeg kan ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
D.itsen
Kort karma: 177
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1435

Indlægaf D.itsen » 2. apr 2016, 16:27

At min bagage ikke syntes den skulle med mig til Nepal. Og den dukker med stor sandsynlighed ikke op før vi er taget ud i bjergene. Er rimelig lykkelig for at jeg rejste i mine vandrestøvlerne, men er temmelig træt af at skulle brugen dagen i morgen på at købe alt andet udstyr til 13 dages trekking
Giv mig min taske - nu
0
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 211
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2519

Indlægaf Studsgaard » 3. apr 2016, 13:42

At vi i noget tid, har gået og snakket om at at vi desværre nok snart må indse, at vores gamle Laban ikke kan klare mere. Og indenfor de sidste par uger er det blevet tydligt at han for hver dag bliver dårligere og mere underlig. Så nu har vi aftalt jeg ringer til dyrlægen imorgen for at aftale med hvornår det skal være :whine: ungerne kan da heldigvis godt forstå det, de kan jo også godt se at han ikke er sig selv mere, men for pokker det er hårdt for os alle.
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 979
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8954

Indlægaf 2SHY » 3. apr 2016, 14:01

Studsgaard skrev:At vi i noget tid, har gået og snakket om at at vi desværre nok snart må indse, at vores gamle Laban ikke kan klare mere. Og indenfor de sidste par uger er det blevet tydligt at han for hver dag bliver dårligere og mere underlig. Så nu har vi aftalt jeg ringer til dyrlægen imorgen for at aftale med hvornår det skal være :whine: ungerne kan da heldigvis godt forstå det, de kan jo også godt se at han ikke er sig selv mere, men for pokker det er hårdt for os alle.

Årh nej :trist: Ja jeg kan jo desværre alt for godt sige at jeg ved hvor hårdt det er :ae: Det gør mig utrolig ondt :ae:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 3. apr 2016, 14:02

Jeg åbnede min facebook og så det her:
-fødder er klamme. De der fødder er klamme. Pyntede, men stadig meget klamme :badr: :trist:
grimmefødder.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 3. apr 2016, 14:03

Råbende forældre til min søns håndboldkamp - så lad dog trænerne om at dirigerer med drengene!
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 104
Likede indlæg: 1209

Indlægaf Kattefjæs » 3. apr 2016, 14:38

Jeg købte tre spisemodne avocadoer for to dage siden. Den første var god, men de to andre var ret hårde, så jeg tænkte at jeg nok måtte lade dem ligge.

Den ene var stadig lidt hård i dag, men to ekstra dage burde være rigeligt, så jeg åbnede den. Helt stenhård, men kulsort og brun indeni. Skidetak, lorteavocado. :boo: :sur: :badr:
0
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 3. apr 2016, 15:02

Kattefjæs skrev:Jeg købte tre spisemodne avocadoer for to dage siden. Den første var god, men de to andre var ret hårde, så jeg tænkte at jeg nok måtte lade dem ligge.

Den ene var stadig lidt hård i dag, men to ekstra dage burde være rigeligt, så jeg åbnede den. Helt stenhård, men kulsort og brun indeni. Skidetak, lorteavocado. :boo: :sur: :badr:

Det er derfor jeg er begyndt at købe øko-avocado. Det gør aldrig sådan. Jeg ved ikke helt hvorfor. Det må noget med den kunstige modning.
1
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 104
Likede indlæg: 1209

Indlægaf Kattefjæs » 3. apr 2016, 15:28

kidkomb skrev:Det er derfor jeg er begyndt at købe øko-avocado. Det gør aldrig sådan. Jeg ved ikke helt hvorfor. Det må noget med den kunstige modning.

De havde ikke nogen og jeg havde vilde cravings den dag. :whine: Jeg var holdt op med at købe avocado i det hele taget, med mindre jeg kunne få øko. For af en pakke med tre skulle man være seriøst heldig hvis bare én var moden, og det var spild af penge.
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 756
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 7377

Indlægaf Daine » 3. apr 2016, 15:34

kidkomb skrev:
Kattefjæs skrev:Jeg købte tre spisemodne avocadoer for to dage siden. Den første var god, men de to andre var ret hårde, så jeg tænkte at jeg nok måtte lade dem ligge.

Det er derfor jeg er begyndt at købe øko-avocado. Det gør aldrig sådan. Jeg ved ikke helt hvorfor. Det må noget med den kunstige modning.

Det var en god oplysning :gogo: Jeg er holdt op med at købe avokado, for er træt af at købe så mange der er dårlige. Det er de for dyre til! Men vil gå efter økoudgaven næste gang :)
0
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.

Tilbage til "Generelt"