Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 724
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6885

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 13. apr 2016, 05:25

Jeg kunne ikke få en videooverførsel til at fungere i går og jeg var/er så frustreret at jeg ikke har sovet ordentligt over det :sur:
Nu er jeg taget tidligt på arbejde for at se om en af mine løsninger har virket, ellers må jeg tage videoen om i små bidder. Pis'os.
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
bluetof1
Kort karma: 134
Likede indlæg: 647

Indlægaf bluetof1 » 13. apr 2016, 06:15

At være skilt. At være skilt har virkelig påvirket min dag negativt.

Dette indlæg kan uden videre redigering gentages i "hvad irriterer dig grænseløst?" og "upassende"-tråden.

Fuck :(
0
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 579
Likede indlæg: 5112

Indlægaf ManicNinja » 13. apr 2016, 16:27

At scanningen viste, at min underlivssygdom er blusset op, efter at jeg smed p-pillerne. Så nu er det på den igen - nu med minipiller. Jeg er så bange for, at jeg skal blive depressiv og følelsesløs af dem, på samme måde som jeg blev med p-pillerne. Eller få andre latterlige bivirkninger.

Well. Får jeg det, må jeg efter min speciallæges anvisning smide dem, og så bliver jeg opereret. Men altså ... flere måneder, hvor man render rundt og føler sig som forsøgskanin og måske bliver en omvandrende humør(udsvings)bombe. Det er bare nederen, når nu jeg har haft det FANTASTISK i de måneder, der er gået uden noget kunstigt lortehormon. Det er virkelig pest eller kolera, det her: Enten gror der cyster på størrelse med tennisbolde i mit underliv. Eller også er jeg en følelsesmæssig zombie uden skyggen af sexlyst.

Denne gang vil jeg holde godt øje med mit eget humør, har jeg lovet mig selv. Bum! Jeg ved, man siger, der skal gå et halvt år med den slags, før kroppen har vænnet sig. Men jeg nægter at gå rundt i måneder og tude og slå (de samme) folk ihjel flere gange dagligt ...
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 195
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2349

Indlægaf Studsgaard » 13. apr 2016, 16:48

At Maja (lille katten) ikke har været hjemme siden i aftes.

Det var for pokker i sidste uge vi fik aflivet gamle Laban, så jeg magter slet ikke hvis ikke snart hun kommer hjem. :trist:
Tror heldigvis ikke ungerne endnu har opdaget hun ikke har været hjemme idag.
0
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 13. apr 2016, 17:30

Studsgaard skrev:At Maja (lille katten) ikke har været hjemme siden i aftes.

Det var for pokker i sidste uge vi fik aflivet gamle Laban, så jeg magter slet ikke hvis ikke snart hun kommer hjem. :trist:

Jeg kom ind for at skrive det samme om Skævse - håber bare det er forårskuller der holder dem ude :ae:
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
Studsgaard

Indlægaf Studsgaard » 13. apr 2016, 18:16

Mani skrev:

Jeg kom ind for at skrive det samme om Skævse - håber bare det er forårskuller der holder dem ude :ae:

Ja det håber jeg også, selvom vores Maja er steriliseret, så hun burde ikke rende med drenge.
0
Brugeravatar
Studsgaard

Indlægaf Studsgaard » 13. apr 2016, 19:51

Studsgaard skrev:
Mani skrev:

Ja det håber jeg også, selvom vores Maja er steriliseret, så hun burde ikke rende med drenge.

Hun kom hjem lige da jeg var på vej afsted - hun skulle lige have noget mad, gik hen til drengenes lukkede døre og miavede for at komme ind og se til dem, gik en ekstra runde i huset, åd noget mere og gik så ud igen....
Tror hun har fået forårskuller :wacko:

Håber også jeres snart kommer hjem mani
2
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9736

Indlægaf kidkomb » 13. apr 2016, 22:27

En sølvgrå bil med nummerpladen "STIEG"
Jeg har aldrig set nogen køre så farligt.
Han lå i inderbanen med ca 85km/h. Så kørte han halvt ud i midterbanen. Så lidt tilbage. Længe lå han mellem de to spor.
Så helt ud i midterbanen og så lå han der og slingrede mellem yderbanen og midterbanen.
Jeg ved ikke hvad fanden der foregik og da jeg holdt ind til siden og ringede til politiet sagde de desværre til mig, at næste gang skulle jeg ringe mens jeg kørte bagved. For de skulle tage ham "på hjul."
Øv, jeg ville virkelig gerne have haft, at politiet lige havde kigget lidt på ham.
Det var virkelig farligt altså :(

NB jeg skriver "han" for nemheds skyld. Jeg ved ikke om det var en mand eller en kvinde. Jeg turde ikke overhale af skræk for at blive påkørt.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Newsugar
Kort karma: 4
Likede indlæg: 46

Indlægaf Newsugar » 13. apr 2016, 22:50

Atmin lejlighed måske bliver solgt efter jeg knap har boet her i 2 mdr. Jeg fandt denne lejlighed efter at have ledt i 5 måneder og imellem dette, været blevet snydt af en udlejer. Nu står jeg måske og skal flytte igen uden jeg har betalt mit lån tilbage fra depositummet og ikke nok tid til at spare op til et nyt :trist:
0
Brugeravatar
Mani

Indlægaf Mani » 14. apr 2016, 05:58

Studsgaard skrev:Hun kom hjem lige da jeg var på vej afsted - hun skulle lige have noget mad, gik hen til drengenes lukkede døre og miavede for at komme ind og se til dem, gik en ekstra runde i huset, åd noget mere og gik så ud igen....

Godt hun var hjemme forbi :)

----

At Skævben stadig ikke har været hjemme. Jeg har været på en lang tur for at lede efter ham her til morgen - det er rigtig længe siden han har været hjemmefra 2 nætter i træk :trist:
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
Mani

Indlægaf Mani » 14. apr 2016, 16:30

Mani skrev:
Studsgaard skrev:Hun kom hjem lige da jeg var på vej afsted - hun skulle lige have noget mad, gik hen til drengenes lukkede døre og miavede for at komme ind og se til dem, gik en ekstra runde i huset, åd noget mere og gik så ud igen....

Godt hun var hjemme forbi :)

----

At Skævben stadig ikke har været hjemme. Jeg har været på en lang tur for at lede efter ham her til morgen - det er rigtig længe siden han har været hjemmefra 2 nætter i træk :trist:

Han er endelig kommet hjem - mens vi gik og kaldte og ledte efter ham. Han er dog slemt skrammet efter en slåskamp :trist: Så han skal forbi dyrelægen i morgen - det er ikke så slemt at der skal vagtdyrelæge til - lige nu skal der mad og tryghed til.
3
Lismaens
Kort karma: 87
Likede indlæg: 469

Indlægaf Lismaens » 15. apr 2016, 07:41

Jeg bliver 30 i dag. Og jeg har ikke ét eneste menneske i hele verden, at fejre dagen med udover mine to børn. Ikke nogen der kan ringe/skrive og ønske tillykke, ikke én at få en lille gave af. Ikke en økonomi, der gør at jeg kan forkæle mig selv, eller på nogen måde anerkende at lige denne dag, den er lidt mere speciel end alle andre.
Denne dag, den er dum.
0
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 292
Likede indlæg: 4473

Indlægaf Rosa Espinosa » 15. apr 2016, 08:56

Noget så latterligt som, at der ingen solskin er. Der er bare gråt, trist og vådt. Det er vildt den effekt dårligt vejr har på ens humør. Man burde bo et varmere sted. Men det orker man heller ikke :lol:
1
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8529

Indlægaf 2SHY » 15. apr 2016, 10:34

Bilen gik ikke gennem syn :( Så der skal nye bremseskiver til. Godt jeg stadig har pænt mange penge fra SKAT på kontoen endnu!
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Smiling_Goat
Kort karma: 470
Likede indlæg: 5955

Indlægaf Smiling_Goat » 15. apr 2016, 10:35

Mit øje hævede lidt for et par uger siden, og jeg fik besked på, at jeg skulle stoppe med at bruge linser, og komme til tjek ved min optiker nogle uger senere. Det var så i dag. Nu har jeg så fået strenge ordrer på at lægge varme omslag på mit øje hver aften i en uge, og hvis det ikke løser problemet, skal jeg øge mængden af varme omslag til tre om dagen i et par dage. Virker det heller ikke, skal jeg til øjenlæge og have noget salve at smøre i øjet.. Årh hvor jeg ikke gider også have bøvl med mit øje :rulle:

Til gengæld mente han godt, jeg kunne begynde at bruge linser igen så småt.
0

Tilbage til "Generelt"