Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 616
Likede indlæg: 5283

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 21. apr 2016, 11:11

Ikke decideret påvirket min dag negativt. Men det er lidt irriterende, at jeg har glemt min mobiloplader ude på kontoret. Gider ikke være uden mobil. Punk-tum. Desuden bruger jeg den som vækkeur og skal op og på job lørdag morgen. Så nu må jeg suse til byen og bruge et par hundrede på en ny (nej, jeg gider ikke en billig kopi-én, som går hurtigt i stykker og/eller brænder min fon af).
Senest rettet af ManicNinja 21. apr 2016, 11:38, rettet i alt 1 gang.
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 385
Likede indlæg: 3948

Indlægaf Ballademager » 21. apr 2016, 11:34

Smiling_Goat skrev:
Ballademager skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg ved godt, jeg brokker mig over det samme tit, men det er dæleme også irriterende. Jeg nåede at sove en halv time, så gav underboens kæreste sig til at hvine, mens han grinede højt i længere tid.

Så nu er jeg så helt vågen og frisk igen. For pokker da! Og jeg ved godt, de skal have lov at være her, men for pokker hvor er jeg træt af at blive vækket om natten, når jeg i forvejen har søvnproblemer.

:ae: Forstår dig fuldt ud, det der er så rædsomt! Var der ikke noget med, at du snart skulle flytte?

Sådan var det også i vores gamle lejlighed. Vi havde en skrigeskinke/snoozer i nabolejligheden (skrigeri/hysterisk grineri på alle tidspunkter af døgnet og snooze med vibrator på hårdt underlag fire-fem gange mellem 05 og 06) og en nataktiv zombie oven på (han havde et skab med skydedøre, og de døre skulle åbnes og lukkes cirka hver halve time mellem midnat og kl 05).

Jeg siger dig, at hvis vi ikke var flyttet, var det endt med mord :genert: Når først, man er blevet irriteret over det, så kan selv den mindste lyd give hjertebanken og ubehag. Efter vi flyttede er jeg begyndt at sove igen.

Vent, tror du, at mine søvnproblemer kan skyldes larmen? Jeg har faktisk aldrig haft søvnproblemer før.

Og jo, jeg flytter på mandag. Jeg glæder mig reeet meget.. Det er nemlig rigtig irriterende med konstant støj fra naboerne. I nat blev jeg også så irriteret, at jeg bankede i gulvet, og det fik dem heldigvis til at stoppe. Det burde bare ikke være nødvendigt. Det kan også være, at jeg bare skal ignorere det, men jeg har virkelig mistet den sidste rest tålmodighed, og jeg er helt ligeglad med, hvor træls eller urimelig de synes jeg er. Jeg bor her kun til mandag. Så kan de larme så sindssygt, de har lyst til fra mandag aften.

Sagtens. Jeg boede i konstant larm (legeplads uden for vinduet, naboer og håndværkere) i over to år, og jeg sov så dårligt i den periode, fordi der aldrig var ro. Det blev meget drænende i længden, fordi jeg simpelthen fik stresssymptomer, hver gang, der var noget, der larmede.

Det tog tre-fire måneder at få genoprettet et fornuftigt søvnmønster.
1
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Smiling_Goat
Kort karma: 495
Likede indlæg: 6536

Indlægaf Smiling_Goat » 21. apr 2016, 12:12

Buller skrev:dine søvnproblemer kan sagtens skyldes larmen, hvis du bliver vækket tit så kan det give kaotiske søvnmønstre og med tiden bliver det sværere at sove ordentligt, så man vågner lettere. Desuden er der nok også en del larm som vækker dig, men som ikke er nok til at du bevidst registrerer at det var det som vækkede dig.

Godt du flytter snart så du kan få reetableret din søvn. :)

Ballademager skrev:Sagtens. Jeg boede i konstant larm (legeplads uden for vinduet, naboer og håndværkere) i over to år, og jeg sov så dårligt i den periode, fordi der aldrig var ro. Det blev meget drænende i længden, fordi jeg simpelthen fik stresssymptomer, hver gang, der var noget, der larmede.

Det tog tre-fire måneder at få genoprettet et fornuftigt søvnmønster.

Årh det lyder lækkert. Jeg sover så let og dårligt nu, hvilket jeg aldrig har gjort før. Jeg havde faktisk to vækkeure før i tiden, fordi jeg nogle gange overhørte det ene.

Så det kunne da være rimeligt fedt, hvis jeg kunne sove lidt tungere. Desuden render jeg jo også rundt med stress-symptomer, som jeg ikke har kunnet forstå, hvor kom fra. Tænk, hvis alting går i orden, når jeg er flyttet. Det kunne være så fedt.
0
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 21. apr 2016, 13:26

Det her: http://nyheder.tv2.dk/krimi/2016-04-21- ... ium=Social

Jeg føler mig sådan cirka lige præcis ikke en skid værd som kvinde.
2
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1235
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 10532

Indlægaf kidkomb » 21. apr 2016, 13:28

Smiling_Goat skrev:Det her: http://nyheder.tv2.dk/krimi/2016-04-21- ... ium=Social

Jeg gad godt have set den retssag med tre piger med strapons og en fuld fyr....
8
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 21. apr 2016, 13:32

kidkomb skrev:
Smiling_Goat skrev:Det her: http://nyheder.tv2.dk/krimi/2016-04-21- ... ium=Social

Ja, jeg føler egentligt også et eller andet sted, at hvis dommeren og forsvarsadvokaten ender med at blive voldtaget af tre mænd, fordi de er for fulde til at sige fra.. Så er det nok i virkeligheden bare karma.

Og så er jeg i øvrigt utroligt taknemmelig for, at jeg ikke er hverken gift med dem eller datter af dem. Jeg ville få en grundlæggende tvivl på deres kvindesyn, og dermed på mig, som de aldrig ville kunne ændre.
4
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 980
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8978

Indlægaf 2SHY » 21. apr 2016, 13:34

kidkomb skrev:

Det er så grotesk. Enhver idiot kan da se om en person er bevidstløs og sårbar. Man giver sig sq ikke til at knalde med en der er bevidstløs og derfor ikke kan sige fra. Der burde være helt logisk tænkning
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 21. apr 2016, 13:36

2SHY skrev:
kidkomb skrev:

Det er så grotesk. Enhver idiot kan da se om en person er bevidstløs og sårbar. Man giver sig sq ikke til at knalde med en der er bevidstløs og derfor ikke kan sige fra. Der burde være helt logisk tænkning

Især taget i betragtning, at det havde været soleklart brud på loven, hvis de havde gjort det mod et dyr. Netop fordi det ikke kan sige fra...
4
Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 63
Likede indlæg: 676

Indlægaf Sevii » 21. apr 2016, 14:05

Læste det godt tidligere i dag. Jeg følte mig helt tom, fordi det giver bare ikke mening.
1
:banan: :banan:
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 318
Likede indlæg: 4318

Indlægaf Angelina » 21. apr 2016, 14:11

En rigtig træls kunde! Øj altså ... *fik lige lidt lange patter*
0
~indsæt smart signatur her~
Buller
Kort karma: 33
Likede indlæg: 693

Indlægaf Buller » 21. apr 2016, 15:43

Blev date-rape lige lovligt der? Det lyder da helt hen i hegnet.
3
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 21. apr 2016, 16:26

Buller skrev:

Ja, det er også lidt det, jeg udleder af det.
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 239
Likede indlæg: 1942

Indlægaf Guilded_Lily » 21. apr 2016, 17:44

Nyheden om Princes død! :whine:
0
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 127
Likede indlæg: 1496

Indlægaf Badesandalen » 21. apr 2016, 20:24

Hold kæft, hvor jeg håber karma gruppevoldtager de mænd der gjorde det, forsvarsadvokaten og dommeren der sagde at det var okay! :sur:
2
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 213
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2537

Indlægaf Studsgaard » 21. apr 2016, 20:34

Smiling_Goat skrev:
Buller skrev:

Ja, det er også lidt det, jeg udleder af det.

Det er så skrækkeligt skræmmende at sålænge en kvinde ikke har sagt tydeligt nej (og hvornår er det så tydeligt nok) så er det ok. ?

I min verden burde en voldtægtsforbryder kunne dømmes når der ikke er sagt ja. Syntes der er en kæmpe forskel i de to ting
4

Tilbage til "Generelt"