Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mani » 20. apr 2016, 07:07

Daine skrev:
Studsgaard skrev:
Daine skrev:Jeg skulle lige til at skrive i positiv-tråden, at jeg knuselsker min e-reolen app. Nu virker den så ikke :rulle: Var først logget ind, men fik fejlbeskeder ved forsøg på lån om, at jeg havde tastet forkert pin. Gu havde jeg ej, jeg VAR jo logget ind. Så loggede jeg ud, slettede appen og gen-hentede den. Hjalp ikke, nu kan jeg så slet ikke logge ind, den melder fejl i kode.
Men kan godt bruge koden til at logge ind på bibliotekets hjemmeside, så det kan jo ikke være den den er gal med :gruble:
Øv altså.

Vi havde i en periode også problemer, og når vi ville låne nogen bøger kom der en fejl kode.
Det viste sig, efter en lang snak med biblioteket, at de kun har betalt for et bestemt antal lån i komunen og når det antal er brugt, så kan vi i komunen ikke låne flere den månede.

Det burde bare ikke udløse fejl 114 koden, som er fejl i login. Jeg var inde og tjekke fejlkodelisten, og der er vist en kode der gælder det du nævner. Men nu prøver jeg igen i morgen tidlig, ellers må jeg jo omkring biblioteket :)

Det problem har mine drenge også med jævne mellemrum. Vi har aldrig fundet ud af hvorfor. Hvis vi ser bort fra det er det en fantastisk app.
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 196
Likede indlæg: 1977

Indlægaf lillebjoern » 20. apr 2016, 07:20

Daine skrev:
Studsgaard skrev:
Daine skrev:Jeg skulle lige til at skrive i positiv-tråden, at jeg knuselsker min e-reolen app. Nu virker den så ikke :rulle: Var først logget ind, men fik fejlbeskeder ved forsøg på lån om, at jeg havde tastet forkert pin. Gu havde jeg ej, jeg VAR jo logget ind. Så loggede jeg ud, slettede appen og gen-hentede den. Hjalp ikke, nu kan jeg så slet ikke logge ind, den melder fejl i kode.
Men kan godt bruge koden til at logge ind på bibliotekets hjemmeside, så det kan jo ikke være den den er gal med :gruble:
Øv altså.

Vi havde i en periode også problemer, og når vi ville låne nogen bøger kom der en fejl kode.
Det viste sig, efter en lang snak med biblioteket, at de kun har betalt for et bestemt antal lån i komunen og når det antal er brugt, så kan vi i komunen ikke låne flere den månede.

Det burde bare ikke udløse fejl 114 koden, som er fejl i login. Jeg var inde og tjekke fejlkodelisten, og der er vist en kode der gælder det du nævner. Men nu prøver jeg igen i morgen tidlig, ellers må jeg jo omkring biblioteket :)

Det er når e-reolen opdaterer deres servere. Jeg havde også problemer for et stykke tid siden, og kontaktede dem. Hver gang de opdaterer deres servere, får brugerne fejl i deres kode i stedet for bare at skrive at de opdaterer deres servere :rulle: Jeg var ved at blive sindssyg over ikke at kunne huske min kode.
2
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 717
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6836

Indlægaf Daine » 20. apr 2016, 10:13

Appen virkede fint her til morgen, så det giver god mening at de opdaterede server. Men ja, det kunne de nu godt lave en kode for ;)
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3486

Indlægaf Ballademager » 20. apr 2016, 11:22

At min næse er så stoppet, at jeg snorker værre end de fleste mænd. Har ikke allergi, så ingen ved, hvorfor det er så galt, bortset fra min skæve næsevæg. Er indkaldt til forundersøgelse til mulig operation i...slutningen af oktober (blev indkaldt i januar). Øv... :(
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Rakel
Kort karma: 419
Likede indlæg: 3100

Indlægaf Rakel » 20. apr 2016, 11:24

Mere ondt end vanligt. Det er irriterende.
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 522
Likede indlæg: 2431

Indlægaf Bøtte » 20. apr 2016, 11:49

Ballademager skrev:At min næse er så stoppet, at jeg snorker værre end de fleste mænd. Har ikke allergi, så ingen ved, hvorfor det er så galt, bortset fra min skæve næsevæg. Er indkaldt til forundersøgelse til mulig operation i...slutningen af oktober (blev indkaldt i januar). Øv... :(

Polypper?

Det hjalp på min stoppede næse, da jeg fik fjernet dem. Jeg er også mindre forkølet og kommer hurtigere over det, når jeg er.

Indtil operationen kan du måske have gavn af at skylle næsen med saltvand to gange dagligt.
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 20. apr 2016, 12:39

Bøtte skrev:
Ballademager skrev:At min næse er så stoppet, at jeg snorker værre end de fleste mænd. Har ikke allergi, så ingen ved, hvorfor det er så galt, bortset fra min skæve næsevæg. Er indkaldt til forundersøgelse til mulig operation i...slutningen af oktober (blev indkaldt i januar). Øv... :(

Polypper?

Det hjalp på min stoppede næse, da jeg fik fjernet dem. Jeg er også mindre forkølet og kommer hurtigere over det, når jeg er.

Indtil operationen kan du måske have gavn af at skylle næsen med saltvand to gange dagligt.

Måske? Har haft sådan en kikkert nede i næsen, men lægen snakkede ikke pm polypper. Men det er da værd at undersøge.
0

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2232

Indlægaf Puffi » 20. apr 2016, 19:37

At baby i min venindes mave ikke blev til en baby alligevel :(
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Smiling_Goat
Kort karma: 467
Likede indlæg: 5894

Indlægaf Smiling_Goat » 20. apr 2016, 21:41

Jeg ved godt, jeg brokker mig over det samme tit, men det er dæleme også irriterende. Jeg nåede at sove en halv time, så gav underboens kæreste sig til at hvine, mens han grinede højt i længere tid.

Så nu er jeg så helt vågen og frisk igen. For pokker da! Og jeg ved godt, de skal have lov at være her, men for pokker hvor er jeg træt af at blive vækket om natten, når jeg i forvejen har søvnproblemer.
0
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 21. apr 2016, 06:42

Smiling_Goat skrev:Jeg ved godt, jeg brokker mig over det samme tit, men det er dæleme også irriterende. Jeg nåede at sove en halv time, så gav underboens kæreste sig til at hvine, mens han grinede højt i længere tid.

Så nu er jeg så helt vågen og frisk igen. For pokker da! Og jeg ved godt, de skal have lov at være her, men for pokker hvor er jeg træt af at blive vækket om natten, når jeg i forvejen har søvnproblemer.

:ae: Forstår dig fuldt ud, det der er så rædsomt! Var der ikke noget med, at du snart skulle flytte?

Sådan var det også i vores gamle lejlighed. Vi havde en skrigeskinke/snoozer i nabolejligheden (skrigeri/hysterisk grineri på alle tidspunkter af døgnet og snooze med vibrator på hårdt underlag fire-fem gange mellem 05 og 06) og en nataktiv zombie oven på (han havde et skab med skydedøre, og de døre skulle åbnes og lukkes cirka hver halve time mellem midnat og kl 05).

Jeg siger dig, at hvis vi ikke var flyttet, var det endt med mord :genert: Når først, man er blevet irriteret over det, så kan selv den mindste lyd give hjertebanken og ubehag. Efter vi flyttede er jeg begyndt at sove igen.
0

Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 21. apr 2016, 07:39

Ballademager skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg ved godt, jeg brokker mig over det samme tit, men det er dæleme også irriterende. Jeg nåede at sove en halv time, så gav underboens kæreste sig til at hvine, mens han grinede højt i længere tid.

:ae: Forstår dig fuldt ud, det der er så rædsomt! Var der ikke noget med, at du snart skulle flytte?

Sådan var det også i vores gamle lejlighed. Vi havde en skrigeskinke/snoozer i nabolejligheden (skrigeri/hysterisk grineri på alle tidspunkter af døgnet og snooze med vibrator på hårdt underlag fire-fem gange mellem 05 og 06) og en nataktiv zombie oven på (han havde et skab med skydedøre, og de døre skulle åbnes og lukkes cirka hver halve time mellem midnat og kl 05).

Jeg siger dig, at hvis vi ikke var flyttet, var det endt med mord :genert: Når først, man er blevet irriteret over det, så kan selv den mindste lyd give hjertebanken og ubehag. Efter vi flyttede er jeg begyndt at sove igen.

Vent, tror du, at mine søvnproblemer kan skyldes larmen? Jeg har faktisk aldrig haft søvnproblemer før.

Og jo, jeg flytter på mandag. Jeg glæder mig reeet meget.. Det er nemlig rigtig irriterende med konstant støj fra naboerne. I nat blev jeg også så irriteret, at jeg bankede i gulvet, og det fik dem heldigvis til at stoppe. Det burde bare ikke være nødvendigt. Det kan også være, at jeg bare skal ignorere det, men jeg har virkelig mistet den sidste rest tålmodighed, og jeg er helt ligeglad med, hvor træls eller urimelig de synes jeg er. Jeg bor her kun til mandag. Så kan de larme så sindssygt, de har lyst til fra mandag aften.
0
Buller
Kort karma: 29
Likede indlæg: 642

Indlægaf Buller » 21. apr 2016, 10:31

dine søvnproblemer kan sagtens skyldes larmen, hvis du bliver vækket tit så kan det give kaotiske søvnmønstre og med tiden bliver det sværere at sove ordentligt, så man vågner lettere. Desuden er der nok også en del larm som vækker dig, men som ikke er nok til at du bevidst registrerer at det var det som vækkede dig.

Godt du flytter snart så du kan få reetableret din søvn. :)
2
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5094

Indlægaf ManicNinja » 21. apr 2016, 11:11

Ikke decideret påvirket min dag negativt. Men det er lidt irriterende, at jeg har glemt min mobiloplader ude på kontoret. Gider ikke være uden mobil. Punk-tum. Desuden bruger jeg den som vækkeur og skal op og på job lørdag morgen. Så nu må jeg suse til byen og bruge et par hundrede på en ny (nej, jeg gider ikke en billig kopi-én, som går hurtigt i stykker og/eller brænder min fon af).
Senest rettet af ManicNinja 21. apr 2016, 11:38, rettet i alt 1 gang.
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 21. apr 2016, 11:34

Smiling_Goat skrev:
Ballademager skrev:

Vent, tror du, at mine søvnproblemer kan skyldes larmen? Jeg har faktisk aldrig haft søvnproblemer før.

Og jo, jeg flytter på mandag. Jeg glæder mig reeet meget.. Det er nemlig rigtig irriterende med konstant støj fra naboerne. I nat blev jeg også så irriteret, at jeg bankede i gulvet, og det fik dem heldigvis til at stoppe. Det burde bare ikke være nødvendigt. Det kan også være, at jeg bare skal ignorere det, men jeg har virkelig mistet den sidste rest tålmodighed, og jeg er helt ligeglad med, hvor træls eller urimelig de synes jeg er. Jeg bor her kun til mandag. Så kan de larme så sindssygt, de har lyst til fra mandag aften.

Sagtens. Jeg boede i konstant larm (legeplads uden for vinduet, naboer og håndværkere) i over to år, og jeg sov så dårligt i den periode, fordi der aldrig var ro. Det blev meget drænende i længden, fordi jeg simpelthen fik stresssymptomer, hver gang, der var noget, der larmede.

Det tog tre-fire måneder at få genoprettet et fornuftigt søvnmønster.
1

Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 21. apr 2016, 12:12

Buller skrev:dine søvnproblemer kan sagtens skyldes larmen, hvis du bliver vækket tit så kan det give kaotiske søvnmønstre og med tiden bliver det sværere at sove ordentligt, så man vågner lettere. Desuden er der nok også en del larm som vækker dig, men som ikke er nok til at du bevidst registrerer at det var det som vækkede dig.

Godt du flytter snart så du kan få reetableret din søvn. :)

Ballademager skrev:Sagtens. Jeg boede i konstant larm (legeplads uden for vinduet, naboer og håndværkere) i over to år, og jeg sov så dårligt i den periode, fordi der aldrig var ro. Det blev meget drænende i længden, fordi jeg simpelthen fik stresssymptomer, hver gang, der var noget, der larmede.

Det tog tre-fire måneder at få genoprettet et fornuftigt søvnmønster.

Årh det lyder lækkert. Jeg sover så let og dårligt nu, hvilket jeg aldrig har gjort før. Jeg havde faktisk to vækkeure før i tiden, fordi jeg nogle gange overhørte det ene.

Så det kunne da være rimeligt fedt, hvis jeg kunne sove lidt tungere. Desuden render jeg jo også rundt med stress-symptomer, som jeg ikke har kunnet forstå, hvor kom fra. Tænk, hvis alting går i orden, når jeg er flyttet. Det kunne være så fedt.
0

Tilbage til "Generelt"