Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ShuruQ » 26. apr 2016, 10:04

Egentligt var det i går, men det nager mig stadig.

Jeg havde jo fået en praktikplads i hus på et asylcenter for uledsagede unge og jeg glædede mig. Her i formiddags var det så meningen jeg skulle møde op deroppe og vi skulle aftale opstartsdato, timetal og arbejdstider endeligt. I går eftermiddags modtager jeg så først et opkald fra dem, som jeg ikke får svaret på, senere tikker der så en sms ind om at de bliver nødt til at aflyse i morgen (i dag), tænker, "nårh ja, ok, de rykker bare mødet til en anden dag", men får så læst videre at de annullerer aftalen om praktik helt.

Det er jo rigtig fint de melder ud når de ikke mener de er gearet til det, men for 2 uger siden var det helt anderledes. Jeg er da glad for de kommer med det, men jeg er mildest talt også rigtig skuffet, irriteret og ked af det.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Buller
Kort karma: 29
Likede indlæg: 643

Indlægaf Buller » 26. apr 2016, 10:44

lillebjoern skrev:At jeg tager på og på og på og på.

Jeg har altid gerne ville tabe mig, men jeg har altid givet op, fordi der åbenbart skal virkelig meget til før jeg taber mig. I efteråret var jeg på Dukan-diæten hvor jeg smed næsten 10 kg, men det er næsten umuligt for mig at komme på den igen + jeg gerne ville opnå et sundt vægttab denne gang og ikke være totalt begrænset med kun at måtte spise protein.

Nu har jeg trænet hver 2. dag i lidt over fire uger hvor jeg forbrænder ca. 500 kcal pr. gang. Jeg spiser meget sundere end før og har helt droppet slik, kage og sukker – men vægten går bare kun én vej, og det er op. Det er ikke engang fordi den bliver hvor den er. Den går op ca. 500 g om ugen. Jeg mister heller ikke centimeter på kroppen.

Det er så skidefrustrerende at kæmpe så hårdt for noget, og så bare se at det kun bliver værre og værre. Jeg kæmper utroligt hårdt med det, og det er noget som jeg tænker meget på hver dag. Så er det fandeme hårdt at finde motivationen :trist:

Prøv at læse lidt her, det er en ny(faktisk ret gammel men ny-genoptaget) og videnskabeligt funderet tilgang til overvægt og vægttab. https://intensivedietarymanagement.com/ ... es-part-1/

men man skal være forberedt på at give afkald på alle de ting man er blevet indoktrineret med om kost og vægttab.... men hey, de virker jo tydeligvis heller ikke, så hvorfor er det egentlig man holder fast i dem til at begynde med... ingen anden medicin med en 2% succesrate ville jo blive forsvaret så voldsomt som kalorier-teorien gør.

Som sagt, prøv evt. at kigge der. :)
1
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1285

Indlægaf Thestral » 26. apr 2016, 10:50

En kollega der gnasker tyggegummi med åben mund hele dagen hver dag :rulle:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 161
Likede indlæg: 849

Indlægaf Daphne » 26. apr 2016, 12:44

Hovedpine! Panodiler virker ikke, vand virker ikke, mad virker ikke, hvis der er helt stille føles det værre, hvis det larmer for meget føles det også træls, sove kan jeg heller ikke. Kan slet ikke rumme det lige nu, og denne her type hovedpine kommer altid på den her tid af måneden, men hvor er det dog belastende...
0
Brugeravatar
Sukisaki
Kort karma: 32
Likede indlæg: 503

Indlægaf Sukisaki » 26. apr 2016, 13:51

Hovedpine og udmattethed. Det er en slags efter-terapi-tømmermænd, som jeg næsten får hver gang :(
0
Smiling_Goat
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5910

Indlægaf Smiling_Goat » 26. apr 2016, 15:11

Jeg ligger i flytterod, og min lejlighed skal synes fredag formiddag, så da et sted (laaangt væk) ringede og inviterede mig til jobsamtale torsdag, var jeg nødt til at sige, at jeg simpelthen ikke kunne den dag, men jeg meget gerne ville ugen efter. Det vidste hun ikke, om jeg kunne - men hun ville lige finde ud af det.

Tro mig, hvis det havde været muligt, havde jeg smidt alt og var løbet til jobsamtalen, men det kan simpelthen ikke lade sig gøre. Jeg kan ikke flytte syningen af lejligheden. Æv.
0
Brugeravatar
Thestral

Indlægaf Thestral » 26. apr 2016, 15:20

Jeg har glemt at tage min medicin her kl 13 og har det nu sindsygt dårligt
0
Jeg har nået den alder,
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10272

Indlægaf DetSorteCirkus » 26. apr 2016, 15:35

Mine kognitive vanskeligheder rører kraftigt på sig efter sidste uge, hvor min mor var uventet indlagt, og jeg lå syg i tre dage.
Det føles, som om min hjerne bliver tromlet over af en kagerulle, og jeg kan ikke rigtig komme i gang med noget og har det seneste døgn sovet 10-11 timer.
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Thestral

Indlægaf Thestral » 26. apr 2016, 15:54

Beskeden om at min mors kræft er tilbage
0
Jeg har nået den alder,
Firebird
Kort karma: 160
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Indlægaf Firebird » 26. apr 2016, 16:04

Du får lige en megatrøstekrammer her. :kram:

Det er godtnok lortenyheder.
1
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3943

Indlægaf Angelina » 26. apr 2016, 17:25

At jeg er ved at blive syg - det er lidt upraktisk her op til festen i weekenden.
0
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
ina
Kort karma: 132
Likede indlæg: 717

Indlægaf ina » 26. apr 2016, 19:40

At jeg i den grad har nej-hatten på, på det her modul. Det er lige startet og jeg tror det bliver træls og råddent. Det bunder helt sikkert i en usikkerhed, og så fordi det skal afsluttes med en mundtlig eksamen - det er jeg bare ikke god til!

Ville ønske jeg kunne smide den dumme hat, og bare se hvad der sker. Stakkels min gruppe. :genert:
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 353
Likede indlæg: 3513

Indlægaf Ballademager » 27. apr 2016, 07:19

Daphne skrev:Hovedpine! Panodiler virker ikke, vand virker ikke, mad virker ikke, hvis der er helt stille føles det værre, hvis det larmer for meget føles det også træls, sove kan jeg heller ikke. Kan slet ikke rumme det lige nu, og denne her type hovedpine kommer altid på den her tid af måneden, men hvor er det dog belastende...

Prøv evt. Treo. Panodil virker sjældent for mig, men Treo gør næsten hver gang.
1
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 161
Likede indlæg: 849

Indlægaf Daphne » 27. apr 2016, 08:26

Ballademager skrev:
Daphne skrev:Hovedpine! Panodiler virker ikke, vand virker ikke, mad virker ikke, hvis der er helt stille føles det værre, hvis det larmer for meget føles det også træls, sove kan jeg heller ikke. Kan slet ikke rumme det lige nu, og denne her type hovedpine kommer altid på den her tid af måneden, men hvor er det dog belastende...

Prøv evt. Treo. Panodil virker sjældent for mig, men Treo gør næsten hver gang.

Tak for rådet - men det er de der brusetabletter, ikke? Jeg kan slet ikke få dem ned :genert:
Men der var en anden sød debattør som mindede mig om Ipren - min kæreste bruger dem til sin migræne, men jeg kunne bare slet ikke tænke i går, så det var først, da det blev foreslået, at jeg kom i tanke om, at vi havde dem. Jeg havde det møg-skidt, så tog 2 x panodil + 2x ipren. Det virkede bare - kunne gå oprejst uden at have det dårligt lige pludselig! Men man skal vist ikke køre bil på den omgang, hvilket jeg heldigvis heller ikke skulle. :)
1
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8510

Indlægaf 2SHY » 27. apr 2016, 12:13

Det er klart i petitesse kategorien men jeg har fået tilsendt det forkerte bogmærke jeg havde bestilt via eBay. Det er lidt fesent når man nu havde skrevet ret specifikt hvilket et man gerne ville købe. Nu har jeg skrevet til dem og så må vi se hvad der kan gøres
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:

Tilbage til "Generelt"