Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8500

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 27. apr 2016, 12:17

Hov ja og nogle vedhæng jeg glæder mig rigtig meget til at få ligger hos Told lige pt :tie: Bare det ikke bliver en virkelig dyr fornøjelse :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 27. apr 2016, 12:22

Min far.
0
x
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8500

Indlægaf 2SHY » 27. apr 2016, 13:08

Rystesyge. Skide irriterende når finmotorikken ryger :sur:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 28. apr 2016, 08:30

Suspenderet fra arbejdet, indtil videre.
Havde nu heller ikke regnet med deres opbakning.
Elsker de fleste af kollegerne, men vatpik-ledelses-stilen, har pisset mig af længe.
0
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1634

Indlægaf dykkersild » 28. apr 2016, 08:52

Elvispop skrev:Suspenderet fra arbejdet, indtil videre.
Elsker de fleste af kollegerne, men vatpik-ledelses-stilen, har pisset mig af længe.

Suspenderet - det lyder da alvorligt Elvis - du arbejder så vidt jeg husker, i butik?
0
Brugeravatar
Elvispop

Indlægaf Elvispop » 28. apr 2016, 09:11

dykkersild skrev:

Suspenderet - det lyder da alvorligt Elvis - du arbejder så vidt jeg husker, i butik?

Det er korrekt husket.
0
Firebird
Kort karma: 160
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Indlægaf Firebird » 28. apr 2016, 09:22

Elvispop skrev:
dykkersild skrev:

Det er korrekt husket.

Har du pisset direkte på dem, eller har de læst med her på Debatten? :P
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Elvispop

Indlægaf Elvispop » 28. apr 2016, 09:36

Firebird skrev:
Elvispop skrev:
dykkersild skrev:

Det er korrekt husket.

Nej og nej.

Kort fortalt.
Jeg har været for sjofel, overfor en praktikant. Og hun har valgt at gå til ledelsen i stedet for at bede mig om at klappe i.
(Der var ingen fysisk berøring eller lignende, bare sjofle jokes og plat "onkel-humor")

Jeg ved godt at det er forkert at overtræde en anden persons grænser, men forventer at voksne mennesker selv kan sige fra.
1
Firebird
Kort karma: 160
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Indlægaf Firebird » 28. apr 2016, 09:39

Elvispop skrev:
Firebird skrev:
Elvispop skrev:
dykkersild skrev:

Det er korrekt husket.

Nej og nej.

Kort fortalt.
Jeg har været for sjofel, overfor en praktikant. Og hun har valgt at gå til ledelsen i stedet for at bede mig om at klappe i.
(Der var ingen fysisk berøring eller lignende, bare sjofle jokes og plat "onkel-humor")

Jeg ved godt at det er forkert at overtræde en anden persons grænser, men forventer at voksne mennesker selv kan sige fra.

Er det ikke et lidt tyndt grundlag at suspendere en medarbejder på? :gruble: Hvis jeg skulle suspenderes hvergang jeg har brændt en lummert af, så ville jeg være permanent suspenderet frem til folkepensionen. :fløjt:
2
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 28. apr 2016, 09:45

Jeg ved godt at du ingen onde intentioner har haft, Elvis :kys:
Men hvis en mand på min arbejdsplads var sjofel, ville jeg højst sandsynligt finde det meget grænseoverskridende, og ville også sige det til ledelsen, i stedet for ham :genert:

Jeg kan så ikke forstå at du ligefrem er suspenderet. Det virker som et ret tyndt grundlag.
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
dykkersild

Indlægaf dykkersild » 28. apr 2016, 12:57

Guldlok skrev:Måske OT, men det er da også ret upassende at være sjofel over for både praktikanter og kolleger sådan generelt.
Som Pixie var jeg nok også gået til lederen, da især, hvis jeg var på stedet som praktikant og ikke ellers kender pågældende kollega.

Ikke at jeg ved, hvorvidt det berettiger til suspendering eller ej, men upassende, det er det altså.

Det kommer vel an på hvordan tonen er på den arbejdsplads?

Her i min afdelingen hvor 2 ud af 3 virksomhedsejere sidder, kan jeg love dig for, at der er dømt pik-og-patter til den store guldmedalje - mand som kvinde. De ansættelser jeg har været med til, har det været en ting vi har nævnt til jobsamtalerne. En bly viol ville ikke overleve i den afdelingen.
0
Brugeravatar
Fuck.exe
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1498

Indlægaf Fuck.exe » 28. apr 2016, 13:04

dykkersild skrev:
Guldlok skrev:Måske OT, men det er da også ret upassende at være sjofel over for både praktikanter og kolleger sådan generelt.
Som Pixie var jeg nok også gået til lederen, da især, hvis jeg var på stedet som praktikant og ikke ellers kender pågældende kollega.

Ikke at jeg ved, hvorvidt det berettiger til suspendering eller ej, men upassende, det er det altså.

Her i min afdelingen hvor 2 ud af 3 virksomhedsejere sidder, kan jeg love dig for, at der er dømt pik-og-patter til den store guldmedalje - mand som kvinde. De ansættelser jeg har været med til, har det været en ting vi har nævnt til jobsamtalerne. En bly viol ville ikke overleve i den afdelingen.

Men det handler jo ikke om at være en bly viol eller ej. Det handler om at nogle mennesker bare ikke gider høre på sjofle "jokes" på en arbejdsplads. Jeg gider virkelig ikke lægge øre til pik-og-patter-thø-hø-og-nørj-hvor-har-vi-det-skægt humor en hel dag. Heldigvis er den slags ikke normen i mit fag, men dengang jeg arbejdede ufaglært på fx fabrik, da gad jeg godt nok heller ikke høre på den slags. Heller ikke selvom at tonen den slags steder er grov.

Jeg synes ikke at det gør det okay at være sjofel overfor sine kollegaer, bare fordi nogen har bildt sig selv ind at det er heeeeelt okay.

(sorry, Elvis. Det er ikke for at tvære i det. Det er skide træls at du er blevet suspenderet, men du er nok bedre tjent uden den arbejdsplads :) )
2
Gulvaber er også mennesker.
Brugeravatar
dykkersild

Indlægaf dykkersild » 28. apr 2016, 13:12

Fuck.exe skrev:
dykkersild skrev:

Men det handler jo ikke om at være en bly viol eller ej. Det handler om at nogle mennesker bare ikke gider høre på sjofle "jokes" på en arbejdsplads. Jeg gider virkelig ikke lægge øre til pik-og-patter-thø-hø-og-nørj-hvor-har-vi-det-skægt humor en hel dag. Heldigvis er den slags ikke normen i mit fag, men dengang jeg arbejdede ufaglært på fx fabrik, da gad jeg godt nok heller ikke høre på den slags. Heller ikke selvom at tonen den slags steder er grov.

Jeg synes ikke at det gør det okay at være sjofel overfor sine kollegaer, bare fordi nogen har bildt sig selv ind at det er heeeeelt okay.

(sorry, Elvis. Det er ikke for at tvære i det. Det er skide træls at du er blevet suspenderet, men du er nok bedre tjent uden den arbejdsplads :) )

Så slet begrebet bly viol - og tænk, at det er noget vi taler om til ansættelserne. Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestiller mig, at der blev ansat en som ikke dels havde fået det af vide og 2 så havde accepteret det.

Gik du så til ledelsen hver gang der var pik-og-patter snak på fabrikken - eller hvordan blev det løst?

Det er faktisk ikke normen i min branche - og jeg har også engang fået en henstilling med et smil, fordi jeg spurgte supporten: den der fixer min pc, må se mine bryster. Derfor skriver jeg også afdelingen - ikke firmaet som sådan.
0
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1285

Indlægaf Thestral » 28. apr 2016, 14:27

At jeg idag faldt i søvn til et møde ude i byen. Jeg har sjældent skammet mig så meget
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1832

Indlægaf Anilara » 29. apr 2016, 07:23

Min kæreste har gennemført det sidste af Dark souls III uden jeg var med :sur:
0

Tilbage til "Generelt"