Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9669

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 25. maj 2016, 21:27

Min søster.
Skal i biografen med ældsten imorgen og han er et barn med brug for MEGET struktur og skal forberedes på, når noget ud over det sædvanlige sker.
Så jeg skrev en besked til ham mandag om, at torsdag kommer far og henter ham fra skole og så kommer moster og henter ham hos far og så skal vi i bio og at jeg glæder mig meget.
Her til aften får jeg så en besked fra min søster, at han er forberedt på at jeg henter imorgen....
NEJ, som jeg skrev til ham, så kommer FAR og henter ham og jeg henter hos far.
Gør dig nu lidt umage for helvede!
Så faren og jeg står imorgen med et barn, som ikke helmer før han ved, hvem der "løj" for ham.
Min lille skat :(

Edit: Der var lige en der spurgte til, hvordan vi ville greje den, så jeg gengiver lige her:
Et af hans problemer er netop, at min søsters version af virkeligheden ikke altid er helt den samme som vores andres. Derfor higer han efter, at få sit verdensbillede til at gå op. Siger vi "pyt med det", vil han føle, at han ikke skulle have spurgt. Altså at hans følelse af at være blevet løjet for ikke bliver taget alvorligt. Så vi er nok ude i, at sige at mor nok bare misforstod og at far jo gerne lige ville kramme ham ekstra meget, fordi det er lang tid siden han har set ham.
Senest rettet af kidkomb 26. maj 2016, 09:31, rettet i alt 1 gang.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
canoodle
Kort karma: 353
Likede indlæg: 2099

Indlægaf canoodle » 25. maj 2016, 21:30

At min far åbenbart har stukket min bedste veninde en negativ kommentar om hvordan jeg håndterer opdragelsen af min søn.
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8466

Indlægaf 2SHY » 25. maj 2016, 21:35

Generel tristhed og frustration i dag. Det må godt pakke sammen og fise af inden i morgen
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 31
Likede indlæg: 242

Indlægaf Prosperity74 » 25. maj 2016, 22:18

En dum hovedpine der har varet hele dagen ( og ikke gad at gå væk selvom jeg tog Panodil og Ibuprofen ) :sur:
0
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1008

Indlægaf Sjo » 26. maj 2016, 08:43

Mit domæne er blevet købt af en kineser, fordi DK Hostmaster har syltet mine henvendelser. Tak for lort.
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5094

Indlægaf ManicNinja » 26. maj 2016, 13:01

Mens-smerter og varme holdt mig vågen i nat. Så sov kl 01:30 og skulle op tre timer senere. Humøret er okay, men er fuldstændigt zombieagtigt træt. Og kender jeg mig selv ret, kan jeg på ingen måde sove tidligt i aften, for da kvikker jeg op ... :gisp:
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Aviva
Kort karma: 10
Likede indlæg: 67

Indlægaf Aviva » 26. maj 2016, 13:10

At det ser ud til at jeg skal betale en større elregning og bankrenter i juli måned
- havde regnet med at elregningen kom her til juni

er på kh, så ved ikke lige hvor de penge skulle komme fra.

Elselskabet har lavet om i regningerne i år, fordi det er lettere for dem at, de blir betalt 4 gange om året..
Jeg ville hellere betale pr måned, da det andet er for uoverskueligt.. så må de jo lukke for strømmen så :sur:
0
Palestine never existed!

Gud velsigne ISRAEL
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1008

Indlægaf Sjo » 26. maj 2016, 13:13

Aviva skrev:At det ser ud til at jeg skal betale en større elregning og bankrenter i juli måned
- havde regnet med at elregningen kom her til juni

er på kh, så ved ikke lige hvor de penge skulle komme fra.

Elselskabet har lavet om i regningerne i år, fordi det er lettere for dem at, de blir betalt 4 gange om året..
Jeg ville hellere betale pr måned, da det andet er for uoverskueligt.. så må de jo lukke for strømmen så :sur:

Du kan vel sætte af på budgettet til el-regningerne så? Jeg forstår udmærket, hvor du kommer fra, men strømpriserne er jo de samme sådan cirka om du betaler 12 gange om året eller 4 gange om året.
7
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 161
Likede indlæg: 846

Indlægaf Daphne » 26. maj 2016, 17:32

Daphne skrev:
Daphne skrev:Kæresten har været ved lægen igen i dag, og lægerne er bekymrede over blodprøverne. Han har fået en hastetid på hospitalet på torsdag til at blive tjekket for kræft. KRÆFT! Jeg ved godt, at det er bedre at være på den sikre side og få det udelukket hurtigst muligt, og det er rart at de tager det alvorligt, men for pokker da.....

Tak for alle de grønne kort og søde beskeder. De varmer i disse dag, hvor vi bare går hvileløse rundt herhjemme og venter på, at det bliver torsdag, og at alt forhåbentligt er fint.

Efter en lang dag med undersøgelser og ventetid er de kommet frem til, at der er meget lille sandsynlighed for kræft, og at det nok nærmere drejer sig om et mavesår. Så han skal undersøges igen i næste uge i både den ene og den anden ende, så de kan finde ud af, hvad der er galt. Så det hele er ikke overstået endnu, og vi ved intet med sikkerhed, men alligevel tillader vi os, at ånde en lille smule lettere op, da lægen mente risikoen for kræft var ekstrem lille, og hældte en lille smule til mavesår, hvis han absolut skulle give et bud. Det er selvfølgelig heller ikke rart, hvis det er det, men mere håndtérbart end kræft.
20
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 26. maj 2016, 17:53

Daphne skrev:
Daphne skrev:
Daphne skrev:Kæresten har været ved lægen igen i dag, og lægerne er bekymrede over blodprøverne. Han har fået en hastetid på hospitalet på torsdag til at blive tjekket for kræft. KRÆFT! Jeg ved godt, at det er bedre at være på den sikre side og få det udelukket hurtigst muligt, og det er rart at de tager det alvorligt, men for pokker da.....

Tak for alle de grønne kort og søde beskeder. De varmer i disse dag, hvor vi bare går hvileløse rundt herhjemme og venter på, at det bliver torsdag, og at alt forhåbentligt er fint.

Efter en lang dag med undersøgelser og ventetid er de kommet frem til, at der er meget lille sandsynlighed for kræft, og at det nok nærmere drejer sig om et mavesår. Så han skal undersøges igen i næste uge i både den ene og den anden ende, så de kan finde ud af, hvad der er galt. Så det hele er ikke overstået endnu, og vi ved intet med sikkerhed, men alligevel tillader vi os, at ånde en lille smule lettere op, da lægen mente risikoen for kræft var ekstrem lille, og hældte en lille smule til mavesår, hvis han absolut skulle give et bud. Det er selvfølgelig heller ikke rart, hvis det er det, men mere håndtérbart end kræft.

Det kræver altså en lille forsigtig :banan: Jeg krydser stadigvæk dog :kys:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
Smiling_Goat
Kort karma: 467
Likede indlæg: 5894

Indlægaf Smiling_Goat » 27. maj 2016, 05:23

Den hund, jeg havde, fra han var hvalp, til han var fire, før han flyttede hjem til min mor, har åbenbart helt tabt småkagen, og skal aflives :(

Han er fuldstændig højspændt, gør af skygger og alle lyder, og bider efter et eller andet, som ingen kan se, omkring sine fødder. Ingen i huset har sovet i et par nætter nu, fordi han er helt oppe at ringe. Der er forsøgt med beroligende medicin og allergimedicin, men intet har virket, så nu skal han have ro.

Og jeg får ikke engang sagt farvel.
0
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Kort karma: 21
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 361

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 27. maj 2016, 06:29

Et projekt der bare blive ved med at dukke op med nye problemer, selvom det burde være afsluttet for længst. Det har sat sig lige i panden som en dejlig morgenhovedpine. Og alle de høvdinge som var inde over den opgave, synes kun det var interessant da beslutningerne skulle tages.
Nu hvor det viser sig at være dårlige beslutninger, er de pludselig ikke involveret længere.
0
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 27. maj 2016, 07:30

Jeg er vågnet med allergi :sur: men der er ikke pollen i luften :forvirret:
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4430

Indlægaf Rosa Espinosa » 27. maj 2016, 08:57

At jeg er kommet til skade med min arm, da jeg lige var i gang med at ordne have. Har ikke tid til det, har to læs haveaffald der skal på lossepladsen, og ligeledes to læs jord der skal med tilbage, plus skal have hentet sten i to forskellige byer :cuss: :cuss:

Det irriterer mig helt grænseløst, at min tidsplan bliver ødelagt.
0
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Smiling_Goat
Kort karma: 467
Likede indlæg: 5894

Indlægaf Smiling_Goat » 27. maj 2016, 11:03

Smiling_Goat skrev:Den hund, jeg havde, fra han var hvalp, til han var fire, før han flyttede hjem til min mor, har åbenbart helt tabt småkagen, og skal aflives :(

Han er fuldstændig højspændt, gør af skygger og alle lyder, og bider efter et eller andet, som ingen kan se, omkring sine fødder. Ingen i huset har sovet i et par nætter nu, fordi han er helt oppe at ringe. Der er forsøgt med beroligende medicin og allergimedicin, men intet har virket, så nu skal han have ro.

Og jeg får ikke engang sagt farvel.

Og nu er han væk. Min stakkels, lille hund.
0

Tilbage til "Generelt"