Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1449

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Badesandalen » 1. jun 2016, 06:32

At jeg for måske første gang i mit liv havde behov for kaffe da jeg stod op. Nøj, hvor har jeg sovet dårligt i nat. :træt2:
0
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Daine
Kort karma: 723
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6871

Indlægaf Daine » 1. jun 2016, 10:33

Jeg blev vækket kl 4.30 af et brægende lam :sur: Hvilket betyder, at jeg nu er helt hyperaktiv af træthed.
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 222
Likede indlæg: 1717

Indlægaf Guilded_Lily » 1. jun 2016, 11:59

Daine skrev:Jeg blev vækket kl 4.30 af et brægende lam :sur: Hvilket betyder, at jeg nu er helt hyperaktiv af træthed.

Gid, jeg blev hyperaktiv, når jeg er træt... :træt: :træt3:
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 222
Likede indlæg: 1717

Indlægaf Guilded_Lily » 1. jun 2016, 12:00

Varmen. Jeg er træt, dvask og doven. Jeg sveder - og jeg skal til massør om tre kvarter. Lækkert!
0
Brugeravatar
Lull
Kort karma: 68
Likede indlæg: 898

Indlægaf Lull » 1. jun 2016, 12:01

Guilded_Lily skrev:Varmen. Jeg er træt, dvask og doven. Jeg sveder - og jeg skal til massør og tre kvarter. Lækkert!

Varmen. Jeg er træt, dvask og doven. Jeg sveder - og jeg skal til en GU om tre kvarter. Ikke lækkert! :ad!:
0
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 1. jun 2016, 12:35

Aircondition! Jeg fryser og har ondt i halsen - jeg vil hellere være svedig :o
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 1. jun 2016, 13:07

Guilded_Lily skrev:
Daine skrev:Jeg blev vækket kl 4.30 af et brægende lam :sur: Hvilket betyder, at jeg nu er helt hyperaktiv af træthed.

Gid, jeg blev hyperaktiv, når jeg er træt... :træt: :træt3:

Mine kollegaer er ikke helt enige, for jeg tvinger dem til at være aktive :devil:
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 357
Likede indlæg: 3545

Indlægaf Ballademager » 1. jun 2016, 14:47

Guilded_Lily skrev:Varmen. Jeg er træt, dvask og doven. Jeg sveder - og jeg skal til massør om tre kvarter. Lækkert!

Jeg skulle fremlægge på et møde i dag - da jeg næsten var færdig brød to svedpletter ud på min mave (!!!) på min lyse skjorte. Pænt pinligt! Note to self... Næste gang, jeg skal præsentere i lille lokale med alt for mange mennesker i 40 graders varme, så skal jeg have noget mørkt på. Pyha...
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Muddi
Kort karma: 58
Likede indlæg: 193

Indlægaf Muddi » 1. jun 2016, 20:03

Min yngste nevø er blevet indlagt med lungebetændelse. Stakkels lille skat :trist:
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8524

Indlægaf 2SHY » 2. jun 2016, 06:03

At maven stadig ikke er helt i top. Åndssvage fiskefilet :sur:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Aviva
Kort karma: 10
Likede indlæg: 68

Indlægaf Aviva » 2. jun 2016, 16:24

At krogen på altandøren faldt ned, da døren smækkede i.. Måtte sidde fra ca 16.30-18 før der kom en låsemed.. han måtte tilbage efter nogle andre nøgler, da han var her ca 17.44..

Havde heldigvis mobilen med ude
0
Palestine never existed!

Gud velsigne ISRAEL
bluetof1
Kort karma: 134
Likede indlæg: 646

Indlægaf bluetof1 » 2. jun 2016, 18:35

Det har påvirket min dag umådelig negativt at alle sprang fra at hjælpe mig med at flytte mine ting og jeg derfor de facto er nødt til at forære min eksmand mit svinedyre spisebord, en vaskemaskine og en tørretumbler for jeg kan ikke rigtig selv bære skidtet op på 2.
For helvede altså hvor ville jeg ønske at folk lod være med at tilbyde hjælp når de springer fra aftalen når det hele så er faldet på plads.
0
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 2. jun 2016, 18:59

bluetof1 skrev:Det har påvirket min dag umådelig negativt at alle sprang fra at hjælpe mig med at flytte mine ting og jeg derfor de facto er nødt til at forære min eksmand mit svinedyre spisebord, en vaskemaskine og en tørretumbler for jeg kan ikke rigtig selv bære skidtet op på 2.
For helvede altså hvor ville jeg ønske at folk lod være med at tilbyde hjælp når de springer fra aftalen når det hele så er faldet på plads.

Det er sgu tarveligt! Siger man ja til at hjælpe, hopper man ikke fra igen uden meget gyldig grund. Øv hvor er det træls for dig :kram:

Kan det betale sig, at få et flyttefirma til at flytte (og bære op) de tre ting?
0
bluetof1
Kort karma: 134
Likede indlæg: 646

Indlægaf bluetof1 » 2. jun 2016, 19:06

Daine skrev:
bluetof1 skrev:Det har påvirket min dag umådelig negativt at alle sprang fra at hjælpe mig med at flytte mine ting og jeg derfor de facto er nødt til at forære min eksmand mit svinedyre spisebord, en vaskemaskine og en tørretumbler for jeg kan ikke rigtig selv bære skidtet op på 2.

Det er sgu tarveligt! Siger man ja til at hjælpe, hopper man ikke fra igen uden meget gyldig grund. Øv hvor er det træls for dig :kram:

Kan det betale sig, at få et flyttefirma til at flytte (og bære op) de tre ting?

Ville have bestilt at flyttefirma hvis jeg havde pengene. Hader at være afhængig af andres hjælp, men denne gang havde jeg ikke andre muligheder.
Men lige meget. Jeg klarer mig sgu da bare uden min vaskemaskine og mit spisebord, ingen problemer. Begge dele er jo ting jeg bare kan købe igen i næste måned.

Ja, jeg er fåtting bitter :sur:
1
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Aesel82
Kort karma: 8
Likede indlæg: 135

Indlægaf Aesel82 » 2. jun 2016, 19:06

Det er da også temmeligt lousy af dine venner :( .

Det kan jeg godt forstå, at du bliver sur over.
0

Tilbage til "Generelt"