Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Karkluden » 25. sep 2015, 11:54

Ham idioten i en gruppe på facebook, der lavede en meget belærende opslag om "sidste anvendelsesdato" og "mindst holdbar til" - med en masse fejloplysninger. Som jeg rettede ham i. Og så fik jeg sådan en "lille ven, da, du tager fejl". Baseret på min alder. Og det gør jeg ikke. Jeg har ret. Idiot.
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
D.itsen
Kort karma: 173
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1387

Indlægaf D.itsen » 25. sep 2015, 14:37

At min rejse-veninde har valgt at hun ikke vil være her mere. Vi skulle da på skiferie næste år og alt muligt, hun kan sgu da ikke have taget livet af sig selv :whine:
0
UH UH UH UH KORT :love:
Rakel
Kort karma: 423
Likede indlæg: 3114

Indlægaf Rakel » 25. sep 2015, 15:04

At jeg overså en kollega i dag i den afsindige travlhed, der var. Ikke ok, når hun faktisk sagde, at hun havde det skidt og bad om to pamol og hun bare fik det og havde brug for at en lyttede til hende. Åh suk.
0
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 166
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2572

Indlægaf Mi55y » 25. sep 2015, 16:36

Har lige fået at vide, at min veninde har fået beskeden "Ikke mere at gøre" mht. hendes kræftsyge lille dreng... Fuck!
0
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 528
Likede indlæg: 2496

Indlægaf Bøtte » 26. sep 2015, 05:19

At min krop til tider opfører sig dumt. Lige nu ligner jeg fx en der har fået bank, fordi jeg er fuldstændig hævet op i den ene side af ansigtet, fordi jeg har fået en lille bums, der er gået betændelse. Så nu må jeg til vagtlæge og have penicillin.
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Garfield
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1308

Indlægaf Garfield » 26. sep 2015, 05:58

Det var godt nok i torsdags:

At jeg på arbejdet kom til at køre på en kollega. Han har påtaget sig at lave et stykke arbejde, der påvirker alle os andre, men han har ikke fået ordentlige instrukser. Hver gang vi spørger om han ikke kunne gøre sådan eller sådan, siger han bare nej. Når vi så spørger hvordan det kan være, når det kunne lade sig gøre før han fik tjansen, så svarer han ukonkret. Så står man dér og ved ikke, hvem man så skal gå til for at få det gjort.

I torsdags ville to af os så gerne have et konkret svar, hvilket resulterede i at han til sidst råbte at han ikke ville tale om det mere, at det ikke var hans job, dét vi bad om og så gik han hastigt ud af kontoret. En kollega sagde, at han synes vi kørte på ham med opgaven. Det var jo ikke meningen. Vi forstår bare ikke, hvem vi skal gå til for at få tingene gjort.

Er ikke vild med mit arbejde for tiden.... :trist:
0
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11800

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. sep 2015, 12:51

Det gør mig trist at se på de parfotos mange lægger på FB, hvor de står og krammer kæresten (det kunne også være veninden eller deres barn) foran et webcam. Imens de IKKE kigger på hinanden, men i stedet holder kærligt stirrende øjenkontakt med sig selv i kameraet.
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 816
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8442
Kontakt:

Indlægaf Ado » 26. sep 2015, 13:03

Ado skrev:At det lader til jeg er blevet brændt af her i weekenden. Skrev til personen i tirsdag for at høre om tidspunktet, men har kun fået tavshed tilbage.
Årh, hvor det irriterer mig, når folk ikke bare kan melde klart ud.

Arghh! Hvor er det respektløst. Har nu sendt endnu en sms og spurgt, om vores planer er på eller ej. Intet svar. Møgøre.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. sep 2015, 13:26

Ado skrev:
Ado skrev:At det lader til jeg er blevet brændt af her i weekenden. Skrev til personen i tirsdag for at høre om tidspunktet, men har kun fået tavshed tilbage.

Arghh! Hvor er det respektløst. Har nu sendt endnu en sms og spurgt, om vores planer er på eller ej. Intet svar. Møgøre.

Hvad fanden er det da for en opførsel? Det er så uhøfligt at man næsten må tænke at der er sket en ulykke eller sådan noget :s
0
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 197
Likede indlæg: 1986

Indlægaf lillebjoern » 26. sep 2015, 13:29

ManicNinja skrev:Hellere at ingen kommenterer end alle de dér mennesker, der spørger: "Er du blevet klippet?" og tydeligt forventer, at jeg skal takke for, at de spørger. Hvad sker der for dét? Man kan takke for en kompliment, men det er sgu da ikke en kompliment at spørge. :stoned: :D

Jeg har aldrig hørt at folk takker for, at man spørger. "Er du blevet klippet?" – "Ja, tusinde tak!". Er det sådan du mener?

Og jeg tror der tales om det, at der overhovedet ikke bliver lagt mærke til det. Ikke, at de ikke får komplimenter.
2
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 816
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8442
Kontakt:

Indlægaf Ado » 26. sep 2015, 14:10

Dirtylittledevil skrev:
Ado skrev:

Hvad fanden er det da for en opførsel? Det er så uhøfligt at man næsten må tænke at der er sket en ulykke eller sådan noget :s

Ja. Hvis det ikke var fordi, han har været aktiv på Facebook, skulle man tro han var semi-død.

Altså, det er ingen date. Det er bare en gammel ven, som jeg har savnet helt vildt. Og som selv tog kontakt til mig og foreslog i dag. Det skuffer mig enormt meget. Jeg havde virkelig glædet mig.

Men så er det godt jeg har 20Prince-Light. Så kan han komme og holde mig med selskab.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 396
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 26. sep 2015, 14:20

Jeg har glemt at købe den sidste ingrediens til min ærtesuppe. Og jeg magter ikke at tage ud og købe ind.
0
x
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 356
Likede indlæg: 1438

Indlægaf Dime » 26. sep 2015, 14:31

Eftervirkninger / brystsmerter
0
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. sep 2015, 14:35

Ado skrev:Men så er det godt jeg har 20Prince-Light. Så kan han komme og holde mig med selskab.

Hils. Han er tilfældigvis også den eneste mand jeg har set på den ynkelige singleside, som har haft nogle fornuftige kommentarer til tingene derinde.
0
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 197
Likede indlæg: 1986

Indlægaf lillebjoern » 26. sep 2015, 14:38

MINE HOFTER!!! Min krop er så fucking mærkelig. Jeg bruger str. M i overdele, men når jeg skal købe bukser, er det seriøst et helvede... Jeg bruger M/L i benene, men mine hofter kan åbenbart ikke klemme sig ned i mindre end XL! EKSTRA large... Så det er enten alt for flagrende buks eller også smadrer bukserne mine indvolde. Som lige nu, hvor jeg har nogle nye par på.

Meget behageligt... :rulle:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:

Tilbage til "Generelt"