Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 356
Likede indlæg: 1428

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Dime » 9. jun 2016, 16:13

Fucking Post Danmark!
grrrrrrrrrr...
0
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 356
Likede indlæg: 2708

Indlægaf Urtekussen » 9. jun 2016, 21:29

At babyen ikke gider ammes mere. Med den store stoppede jeg. Det er sgu lidt svært lige nu. Jeg får aldrig en baby mere, og jeg elsker at amme :trist:
0
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1709

Indlægaf Guilded_Lily » 10. jun 2016, 05:00

At jeg vågnede med migræne kl. 4.50. Heldigvis hjalp medicinen hurtigt denne gang, så jeg kan tage på arbejde og til festival.
0
bluetof1
Kort karma: 132
Likede indlæg: 639

Indlægaf bluetof1 » 10. jun 2016, 06:06

Bad Samaritan skrev:At se hvordan min nærmeste kollegas ægteskab langsomt opløses. Han har kone og barn ikke engang to timers flyvetur herfra, men han har ikke set dem i snart et år - og nu er hun, forståeligt nok, begyndt at slå i bordet. Manden skruer sig ned i mere og mere ansvar, flere og flere sidste øjebliks opgaver, i stedet for at tage den ferietid, han har krav på. Hver aften ringer hun og skælder ud på ham - græder så højt at jeg kan høre det i den anden ende af stuen - og manden er så pisseforpint at han slet ikke kan finde ud af bare at tage sin taske og skride, som han burde have gjort for længe siden.

Seriøst, jeg elsker det her job, og jeg ville aldrig lave noget andet. Men når jeg ser, hvad det gør ved de her familiemennesker? Puha... :(

Jeg spørger lige så forsigtigt om ikke I andre kan sige til ham at han nok er nødt til at prioritere sin familie lidt? Pyt med konen, hun er voksen og har selv valgt, men hans barn tilgiver ham aldrig.
I det mindste må han vise sin familie den respekt at han tager hjem og bliver skilt så de kan komme videre hvis han ikke interesseret i livet som gift mand og far længere.
1
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
Bad Samaritan
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1511

Indlægaf Bad Samaritan » 10. jun 2016, 06:41

bluetof1 skrev:
Bad Samaritan skrev:At se hvordan min nærmeste kollegas ægteskab langsomt opløses. Han har kone og barn ikke engang to timers flyvetur herfra, men han har ikke set dem i snart et år - og nu er hun, forståeligt nok, begyndt at slå i bordet. Manden skruer sig ned i mere og mere ansvar, flere og flere sidste øjebliks opgaver, i stedet for at tage den ferietid, han har krav på. Hver aften ringer hun og skælder ud på ham - græder så højt at jeg kan høre det i den anden ende af stuen - og manden er så pisseforpint at han slet ikke kan finde ud af bare at tage sin taske og skride, som han burde have gjort for længe siden.

Seriøst, jeg elsker det her job, og jeg ville aldrig lave noget andet. Men når jeg ser, hvad det gør ved de her familiemennesker? Puha... :(

Jeg spørger lige så forsigtigt om ikke I andre kan sige til ham at han nok er nødt til at prioritere sin familie lidt? Pyt med konen, hun er voksen og har selv valgt, men hans barn tilgiver ham aldrig.
I det mindste må han vise sin familie den respekt at han tager hjem og bliver skilt så de kan komme videre hvis han ikke interesseret i livet som gift mand og far længere.

Manden har haft en slags "mentor-agtig" rolle for mig (jeg overtager helt reelt hans job i den kommende tid), og det er først her på det sidste at relationen har ændret sig på en måde, så at det reelt har været en mulighed at italesætte det. Men jeg havde faktisk lige præcis den snak med ham igår kort forinden jeg skrev indlægget - for han er helt HELT ude at skide, og jeg er slet ikke sikker på at han selv kan finde ud af tage handling på tingene selv. Han gør ting, som er fucking farlige i det her område - drikker sig pikkestiv og dingler rundt nede i byen, hvor folk kan se det, og har hyppige damebesøg med, hvad jeg er ret sikker på er en slags kurtisane eller "luksusprostitueret". Jeg har også talt med vores nærmeste leder om, at de bare skal se at sende ham hjem, og så må jeg tage over, selv om jeg ikke er klar til det...

Men helt ærligt, så tror jeg han er totalt lost. Han blev bortført og sad i fangenskab i 1½ år hos nogle militstyper for noget tid siden, mens han arbejdede for en anden organisation. Han tog jobbet her umiddelbart efter han blev sat fri - og uden at kende alt for meget til detaljerne, så er det noget han slet ikke har dealet med, hverken personligt eller på hjemmefronten. Nu er det bare blevet nemmere at gemme sig i et nyt job i stedet, og han ved udmærket, at tager han hjem, så kommer han til at stå fjæs til fjæs med hele lortet - og så er det game over. Ikke flere steder at løbe hen.

Jeg gør mig ingen illusioner om at jeg kan fikse ham, selv om jeg egentlig tror at min lille brandtale om, at hans mønster ender med at koste ham den eneste konstant i hans liv lige nu, og at han hverken får posthume anerkendelser eller medaljer på kisten for at køre sig selv i graven på den her måde, nåede ind til ham. Men igår aftes da jeg kom hjem fra et møde og lidt havde håbet på at hans rejsetaske som har stået i entreen i fire uger nu, ville være væk. fandt jeg ham siddende i sofaen, mens han så på gamle 80er musikvideoer fra tiden før landet blev kastet ud i en 20 år lang borgerkrig. Stanken af sprut og de dér flakkende glas-agtige øjne, der slet ikke er tilstede i nu'et. Historierne om dengang alt var "mælk og honning", hvor alle var glade og ingen nogensinde kunne have gjort hinanden fortræd... Jeg har set det tusinde gange før - og ingen ord kan hele det shit dér. Desværre.
1
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6807

Indlægaf Daine » 10. jun 2016, 08:15

Jeg har været en tur på vægten :tie:

Jeg vidste det jo egentlig godt, for de ekstra kilo er jo ikke sprunget ind ad vinduet i nat, jeg har bare lukket øjnene. Men nu kan det fanme være nok, jeg var SÅ stolt da jeg for et par år siden tabte 10 kilo - de er efterhånden næsten alle kommet tilbage igen. Og det er ren sløseri og forkert kost fra min side.
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 195
Likede indlæg: 1974

Indlægaf lillebjoern » 10. jun 2016, 08:36

At den bil, som jeg for første gang har lånt af min kæreste nogensinde på en længere tur, vælger at gå i stykker. Midt på gaden. På Fyn. Vi bor i København. Og den er helt kaput.

Vi skulle over til bedemand og præst, fordi min morbror er død. Det var bare det sidste der skulle ske. :trist:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1008

Indlægaf Sjo » 10. jun 2016, 09:01

Jeg har lige fået at vide, at en af mine gamle klassekammerater er himlet. Han bliver bisat i dag og hans søn på 13 år har lagt den mest hjerteskærende dødsannonce på sin Facebookvæg.
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 936
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8443

Indlægaf 2SHY » 10. jun 2016, 11:38

At jeg ikke fik købt en ekstra babysikret dørstopper. Nu kan jeg så igen smide 19 kr efter porto til en til :rulle:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 305
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2537

Indlægaf Rikke » 10. jun 2016, 17:53

Jeg er råddent negativt påvirket af en gammel ven.

Jeg har skrevet, slettet, skrevet, slettet igen. Faktum er, at det var slutningen på et venskab, der har varet i mere end 25 år.
0
:whip:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1709

Indlægaf Guilded_Lily » 11. jun 2016, 08:12

Tømmermænd!
0
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 129
Likede indlæg: 1084

Indlægaf FrøkenM » 11. jun 2016, 08:24

At min mors kæreste endnu engang viser sig fra sin værste side og behandler hende som det passer ham :tie:
Det er virkelig hårdt at se på og trist hun ikke selv kan se det :whine: :trist:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
HappyQ
Kort karma: 111
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 753

Indlægaf HappyQ » 11. jun 2016, 08:36

Den idiot der var på 112 i går, min yngste datter fik kogende sukkerlage over sig på arbejdet, de ringede 112, hvoreter fjolset mente hun bare kunne tage hjem og komme vand på i seks timer :rulle.
Heldigvis mente 1813 noget andet hendes storesøster kørte hende til Hillerød Sygehus hvor de omgående satte hende i behandling,
hun har fået fjernet en del hud på overkroppen og den ene brystvorte er næsten helt væk. :trist:
Jeg håber idioten bliver fyret :evil:
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5920

Indlægaf LadyFox » 11. jun 2016, 11:43

Tømmermænd.
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 936
Likede indlæg: 8443

Indlægaf 2SHY » 11. jun 2016, 11:59

Smerter i lænden
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:

Tilbage til "Generelt"