Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
bluetof1
Kort karma: 134
Likede indlæg: 647

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf bluetof1 » 11. jun 2016, 12:17

Flytning.
Mein Gott im Himmel, hvor jeg dog hader det.
2
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
ina
Kort karma: 134
Likede indlæg: 724

Indlægaf ina » 11. jun 2016, 19:46

Pink eye.. :panik:
0
Smiling_Goat
Kort karma: 470
Likede indlæg: 5955

Indlægaf Smiling_Goat » 11. jun 2016, 19:53

Psykopatisk stalker-eks, der syntes, han, fem år efter jeg endelig fik ham rystet af mig, ville skrive hej på facebook. Han havde været af bloker et par måneder. Så kom dog videre mand.

Godt jeg har flyttet landsdel.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 578
Likede indlæg: 5108

Indlægaf ManicNinja » 12. jun 2016, 01:46

Smiling_Goat skrev:Psykopatisk stalker-eks, der syntes, han, fem år efter jeg endelig fik ham rystet af mig, ville skrive hej på facebook. Han havde været af bloker et par måneder. Så kom dog videre mand.

Undskyld men: Hvorfor i alverden fjerner du ham også fra blokér-listen?
4
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9731

Indlægaf kidkomb » 12. jun 2016, 04:00

Kl er 6 og jeg er ikke gået i seng endnu.
Ok, granted, jeg havde en hyggelig aften og fik mange øl og gode grin, men nu vil jeg altså gerne sove!
Det synes kroppedame ikke (haha jeg hader virkelig det ord. En ven havde det med at kalde sin krop for kroppemanden en overgang)
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9731

Indlægaf kidkomb » 12. jun 2016, 04:04

"Godmorgen kidkomb!"
Nej Facebook! Fuck af....
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
D.itsen
Kort karma: 173
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1387

Indlægaf D.itsen » 12. jun 2016, 06:12

Dårlig søvn. Jeg trænede 5 timer i går og det bliver ikke mindre i dag, min krop har brug for søvn, så den behøver ikke spænde ben for sig selv. Der var ingen grund til jeg sov ringe, udover det var et fremmed sted jeg sov
0
UH UH UH UH KORT :love:
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 12. jun 2016, 10:07

ManicNinja skrev:
Smiling_Goat skrev:Psykopatisk stalker-eks, der syntes, han, fem år efter jeg endelig fik ham rystet af mig, ville skrive hej på facebook. Han havde været af bloker et par måneder. Så kom dog videre mand.

Undskyld men: Hvorfor i alverden fjerner du ham også fra blokér-listen?

Jeg kan faktisk ikke helt huske det, men jeg kan huske, at jeg gik lidt i panik, da det skete og ville sætte ham tilbage på bloker igen med det samme. Det måtte jeg så ikke for facebook, så jeg måtte vente, og så glemte jeg det (utroligt nok) igen. Det var først, da der lå en besked fra ham i min indbakke, at jeg kom i tanke om det - og så røg han selvfølgelig på bloker igen med det samme.

Det får mig bare til at overveje, hvor tit han har søgt på mig derinde, når der gik så kort tid, fra han røg af, til han fandt mig.

Godt jeg har flyttet landsdel, er hemmeligholdt i alle registre og desuden intet oplyser på facebook om opholdssted. Men det var dæleme dumt at ikke få sat ham på bloker igen, før han fandt mig. Så kunne jeg have sparet mig selv for alle de tanker, minder og bekymringer, jeg har haft i går, i nat og i dag. Aldrig igen.
0
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 12. jun 2016, 10:10

Lorte statsforvaltning. Jeg er så bekymret for børnene, deres ændrede adfærd, Maliks tics og så videre og så videre. Jeg havde forfattet et brev om mine bekymringer, bekymringer som jeg deler med andre der har været inde over.

Intet sker der, andet end et brev som kvittering for de har modtaget og at de i øvrigt henlægger sagen. Jeg er rasende. Og ikke mindst meget bekymrede for drengene. Jeg har slået i en pude i 5 år nu. Jeg ved ikke hvad der skal til. Jeg frygter snart de først fatter budskabet når børnene er kriminelle eller lignende :trist:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 12. jun 2016, 10:21

Fedt nu vil de også skære i mine penge fordi jeg anses som værende enlig. Men hvad er det de vil skære i? Hvordan kan de skære mere væk end de fucking 469 kr jeg har til rådighed om måneden?

Jeg drukner mig snart i fiskedammen eller hænger mig i flagstangen :P. Spøg til side, men det er fandeme op af bakke for tiden :trist:.

Engang lovede jeg mig selv aldrig at kigge i postkassen i weekenden, i dag blev jeg lige mindet om hvorfor.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 12. jun 2016, 10:52

ShuruQ skrev:Fedt nu vil de også skære i mine penge fordi jeg anses som værende enlig. Men hvad er det de vil skære i? Hvordan kan de skære mere væk end de fucking 469 kr jeg har til rådighed om måneden?

Jeg drukner mig snart i fiskedammen eller hænger mig i flagstangen :P. Spøg til side, men det er fandeme op af bakke for tiden :trist:.

Engang lovede jeg mig selv aldrig at kigge i postkassen i weekenden, i dag blev jeg lige mindet om hvorfor.

Ej men for pokker da.. Jeg troede, man fik mindre udbetalt, når man var et par. Det lyder da helt omvendt for mig.
0
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 12. jun 2016, 13:04

3x lort.

Fik endelig samlet mig til at kigge på tredje brev. Det var så fra kommunen angående børnene "vi kontakter den anden forældre blaaaaa". Det havde jeg frabedt mig i brevet, med begrundelse, og det er ikke for sjov skyld og narrestreger.

Jeg frygtede at skrive til Ballerup kommune fordi de alle andre gange straks er gået videre, hvilket har betydet han har spændt yderligere ben for børnene og mig. Og så præcis det samme igen. Så starter vi vel forfra. Jeg kan sgu ikke helt forstå man ikke kan udtrykke en bekymring uden de straks foreligger den. De for intet ud af det, udover tingene måske ændres lidt indtil opsynet skæres ned igen. Det er fandeme så frustrerende at blive ved med den her kamp, i 5 år nu og stadig ingen der lytter, bare modarbejder.
0
Brugeravatar
Frøken Himmelblå
Kort karma: 9
Likede indlæg: 157

Indlægaf Frøken Himmelblå » 12. jun 2016, 19:02

Suk... Nu er hele weekenden gået med at læse op på et fag. Selvfølgelig finder jeg da så ud af her til aften, at jeg tidligere har kigget forkert og skal op i et andet fag her i morgen :panik:
Så nu har jeg læst op til faget på onsdag i stedet for det i morgen... Gætter på at eksamen kommer til at gå fantastisk. Eller noget. :mellow:
0
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2233

Indlægaf Puffi » 13. jun 2016, 03:55

Jeg har lige meldt mig syg fra arbejde. Og jeg har allerede dårlig samvittighed. Jeg er vitterligt syg, men den dårlige samvittighed er der bare alligevel.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Firebird
Kort karma: 160
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Indlægaf Firebird » 13. jun 2016, 04:03

Puffi skrev:Jeg har lige meldt mig syg fra arbejde. Og jeg har allerede dårlig samvittighed. Jeg er vitterligt syg, men den dårlige samvittighed er der bare alligevel.

Gider du lige. :nerve: Hvis du var min kollega, var jeg var kraftedme blevet sur på dig hvis du havde stillet på arbejde som en viral pestbombe.
Så pak lige den dårlige samvittighed væk, og koncentrer dig om at blive rask igen. God bedring. :wave:
9
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.

Tilbage til "Generelt"