Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4212

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Persnikedy » 17. jun 2016, 05:45

Jeg vågnede kl 6:10 ved at der faldt en edderkop ned på min bare ryg. Så kan i fandme tro at jeg vågnede hurtigt.

Jeg plejer først at stå op ved 9-10 tiden men jeg kunne bare ikke sove igen... piv, og edderkoppen er herinde et sted endnu :shock:
2
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 133
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1105

Indlægaf FrøkenM » 17. jun 2016, 06:59

At finde ud af en person på mit frivillige arbejde har taget æren for noget jeg har lavet. IGEN! Det er ikke første gang men det pisser mig helt voldsomt af :tie: især fordi det i modsætning til de andre gange rent faktisk betød en del for mig at få mit navn på det. Jeg har født det arrangement og bygget det op fra bunden med hjælp fra to eksterne samarbejdspartnere.
Lav noget der er lige så godt selv. Så må du gerne få æren, men som en del af det team som rent faktisk har lavet arrangementet så er det sgu frustrerende at se en andens navn på det færdige resultat når man ved at vedkommende ikke har rørt en finger i hele processen :sur: :whine:
2
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 34
Likede indlæg: 244

Indlægaf Prosperity74 » 17. jun 2016, 07:14

Muskelspændinger i min nakke og skuldre, smerter i min højre skulder :sur:
0
Sorenspige
Kort karma: 215
Likede indlæg: 1017

Indlægaf Sorenspige » 17. jun 2016, 08:56

At mit arbejde har truffet en tåbelig beslutning mod min anbefaling, og jeg har intet at sige, da jeg pt. er på barsel.
0
Brugeravatar
Q-beben
Kort karma: 35
Likede indlæg: 561

Indlægaf Q-beben » 17. jun 2016, 11:27

Jeg tabte lige en neglelak med mintgrøn farve på gulvet, så den gik i tusinde mini-bitte-små stykker på mit køkkengulv... :(
0
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 17. jun 2016, 13:44

En eventuel praktikaftale der glippede pga tørklædet :trist:.

Jeg ved det kan skabe problemer og fair nok, men jeg synes det er rigtigt øv det skal være så besværligt. Jeg nægter virkelig at give køb på mig selv, men fandeme, sgu og satan.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 151
Likede indlæg: 855

Indlægaf Panton » 17. jun 2016, 14:48

At mit barn blev fanget i krydsilden da politien valgte at rydde pusherstreet! Derudover, hvorfor smide tåregas lige ved skolen!!
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 722
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6865

Indlægaf Daine » 17. jun 2016, 17:32

ShuruQ skrev:En eventuel praktikaftale der glippede pga tørklædet :trist:.

Jeg ved det kan skabe problemer og fair nok, men jeg synes det er rigtigt øv det skal være så besværligt. Jeg nægter virkelig at give køb på mig selv, men fandeme, sgu og satan.

Ikke for at træde i det, men må de det? Altså give et afslag med den begrundelse? Jeg har set billeder af dig og du går jo med et alm tørklæde, ikke et der dækker dit ansigt.

Men uanset hvad, så sender jeg lige et :kram: for det er ski ærgerligt for dig. Jeg håber, du snart får tilbudt en anden praktikplads med lidt mere rummelighed.
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 17. jun 2016, 17:38

Daine skrev:

Ikke for at træde i det, men må de det? Altså give et afslag med den begrundelse? Jeg har set billeder af dig og du går jo med et alm tørklæde, ikke et der dækker dit ansigt.

Men uanset hvad, så sender jeg lige et :kram: for det er ski ærgerligt for dig. Jeg håber, du snart får tilbudt en anden praktikplads med lidt mere rummelighed.

Ja, det er jo det, godt nok dækker det hår, ører og hals, men ikke mere end det. Jeg ved ikke egentligt ikke om de må :gruble:.

Men det er vist en ret gennemgående holdning de steder konsulenten har været i kontakt med at de ikke godtager praktikanter der skilter med deres religion. Troede egentligt ikke det var helt så udbredt som det lader til.

Før eller siden må det jo lykkes, tørklædet til trods :lun:.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Flowergirl
Kort karma: 9
Likede indlæg: 149

Indlægaf Flowergirl » 18. jun 2016, 11:09

Startede egentlig meget tidligt i morges.. Glemte min p-pille torsdag så var nødt til at tage 2 igår, og jeg vidste at jeg ville blive skide syg af det. Bum 6 timer senere lå jeg bare med kvalme og opkast. :s
Bryder mig egentlig ikke om tanken, at p-piller kan gøre det ved ens krop.
0
Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 61
Likede indlæg: 627

Indlægaf Sevii » 18. jun 2016, 11:31

Flowergirl skrev:Startede egentlig meget tidligt i morges.. Glemte min p-pille torsdag så var nødt til at tage 2 igår, og jeg vidste at jeg ville blive skide syg af det. Bum 6 timer senere lå jeg bare med kvalme og opkast. :s

Er det da normalt med p-piller? Jeg har også lige glemt det i to dage, og der var ingen bivirkninger overhovedet. Men god bedring :kram: . Det var da irriterende.
0
:banan: :banan:
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 290
Likede indlæg: 4444

Indlægaf Rosa Espinosa » 18. jun 2016, 11:48

At jeg har sagt ja til at passe en hundehvalp i et par timer. Orker ikke alt det energi i dag, vil bare ligge på sofaen og se film.
0
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Flowergirl
Kort karma: 9
Likede indlæg: 149

Indlægaf Flowergirl » 18. jun 2016, 12:45

Sevii skrev:
Flowergirl skrev:Startede egentlig meget tidligt i morges.. Glemte min p-pille torsdag så var nødt til at tage 2 igår, og jeg vidste at jeg ville blive skide syg af det. Bum 6 timer senere lå jeg bare med kvalme og opkast. :s

Er det da normalt med p-piller? Jeg har også lige glemt det i to dage, og der var ingen bivirkninger overhovedet. Men god bedring :kram: . Det var da irriterende.

Jeg ved det ikke helt - har hørt at nogle kvinder kan få bivirkninger såsom kvalme, hovedpine, brystspændinger osv. Desværre har jeg bare skiftet p-piller flere gange og prøvet andet prævention, men jeg får stadig let kvalme af det (kan dog holde det ud). Men bliver bare syg af det hvis jeg f.eks. Har glemt en pille og må tage to. :boo:

Mange tak :kys:
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1715

Indlægaf Guilded_Lily » 18. jun 2016, 13:02

Flowergirl skrev:
Sevii skrev:

Jeg ved det ikke helt - har hørt at nogle kvinder kan få bivirkninger såsom kvalme, hovedpine, brystspændinger osv. Desværre har jeg bare skiftet p-piller flere gange og prøvet andet prævention, men jeg får stadig let kvalme af det (kan dog holde det ud). Men bliver bare syg af det hvis jeg f.eks. Har glemt en pille og må tage to. :boo:

Mange tak :kys:

Tager du de to på samme tid?
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5106

Indlægaf ManicNinja » 18. jun 2016, 13:08

ShuruQ skrev:
Daine skrev:

Ja, det er jo det, godt nok dækker det hår, ører og hals, men ikke mere end det. Jeg ved ikke egentligt ikke om de må :gruble:.

Men det er vist en ret gennemgående holdning de steder konsulenten har været i kontakt med at de ikke godtager praktikanter der skilter med deres religion. Troede egentligt ikke det var helt så udbredt som det lader til.

Før eller siden må det jo lykkes, tørklædet til trods :lun:.

Gad vide, om de reagerer på samme måde, hvis folk synligt bærer et guldkors om halsen? :gruble:
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".

Tilbage til "Generelt"