Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 378
Likede indlæg: 6072

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Rosa Espinosa » 7. jul 2016, 12:51

Lorte dag på arbejde.
0
Jeg trænger til et slumretæppe
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 523
Likede indlæg: 4128

Indlægaf Kommodedyret » 7. jul 2016, 15:08

Jeg er sulten, men er for træt til at tilberede det mad jeg har taget op af fryseren. Overvejer at spise is til aftensmad.
1
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 486
Likede indlæg: 5517

Indlægaf Novella » 7. jul 2016, 15:43

Kommodedyret skrev:Jeg er sulten, men er for træt til at tilberede det mad jeg har taget op af fryseren. Overvejer at spise is til aftensmad.

Også her. Jeg kan lige overskue juice og franskbrød med smør. Det er ikke rigtig en del af en sund kostplan.
0
Brugeravatar
Kommodedyret

Indlægaf Kommodedyret » 7. jul 2016, 15:51

Novella skrev:
Kommodedyret skrev:Jeg er sulten, men er for træt til at tilberede det mad jeg har taget op af fryseren. Overvejer at spise is til aftensmad.

Også her. Jeg kan lige overskue juice og franskbrød med smør. Det er ikke rigtig en del af en sund kostplan.

Ved du hvad, den slags mad er også meget nemmere at tygge når man er så træææææt. :fløjt:
1
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 946
Likede indlæg: 7407

Indlægaf ManicNinja » 7. jul 2016, 16:32

Kommodedyret skrev:
Novella skrev:

Ved du hvad, den slags mad er også meget nemmere at tygge når man er så træææææt. :fløjt:

Jeg har p.t. været vågen i 32 timer :stoned: Og jeg har netop spist. Det var hårdt. Rigtig meget fysisk arbejde dér. Endda efter gåtur.

Yes, set i bagklogskabens klare lys ville jeg sgu nok gå efter isen OG juice og franskbrød. Kun den ene af delene bliver sgu lige spelt nok til mig ... Men nu har jeg så også en tendens til, når jeg bliver allermest udkørt-overtræt at spise lidt i forhåbning og forventning om, at det gælder for søvn.

Hver gang går der desværre noget tid, før jeg indser, at mad og søvn er to helt forskellige regnskaber ... :stoned:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 262
Likede indlæg: 2175

Indlægaf Pityt » 7. jul 2016, 17:18

Kommodedyret skrev:
Novella skrev:

Jeg valgte en pose vingummi. Spist liggende på sofaen. Det har været mandag i en uge nu :rulle:
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Marichen12
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2037

Indlægaf Marichen12 » 7. jul 2016, 17:22

At et par af mine yndlingsbukser revnede flere steder ned langs benet på vej til arbejde :rulle: På den positive side fik jeg købt et par nye bukser (havde heldigvis en lang jakke der kunne dække lidt af skaden da jeg stak af og ramte en butik da den åbnede)

:blush2:
0
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1080
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 10505

Indlægaf Daine » 7. jul 2016, 17:39

Pityt skrev:
Kommodedyret skrev:
Novella skrev:

Jeg valgte en pose vingummi. Spist liggende på sofaen. Det har været mandag i en uge nu :rulle:

Jeg droppede pandekagerne og har spist lunt hvidløgsbrød med pesto. Desserten bliver Chips med dip. Træt.dk.
2
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 486
Likede indlæg: 5517

Indlægaf Novella » 7. jul 2016, 17:41

Jeg har optøede rejer til mit franskbrød med smør. Burde i det mindste lave mig en rejemad. Men jeg har ingen hvidvin, for jeg er på hvid juli :( Der er meget i vejen.
0
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 7. jul 2016, 18:00

Jeg ser for mig et abnormt langt trætheds-ta' selv bord med is, rejemadder, pandekager, chips/dip, vingummier osv - og så en flok halvsovende debattører på langsiderne, halvt liggende ind over bordpladen ...
Senest rettet af ManicNinja 7. jul 2016, 18:26, rettet i alt 1 gang.
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Kommodedyret

Indlægaf Kommodedyret » 7. jul 2016, 18:05

Jeg er ved at lave mad! Det vil indeholde bacon og ost i rigelige mængder :slem:
6
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 7. jul 2016, 18:08

Kommodedyret skrev:Jeg er ved at lave mad! Det vil indeholde bacon og ost i rigelige mængder :slem:

Wuhu! Mere til buffeten!
1

Winston Churchill
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 558
Geografisk sted: Slagelse
Likede indlæg: 2575
Kontakt:

Indlægaf Vira » 8. jul 2016, 10:42

Viceværten hvor jeg bor.

Har lige været nede og tale med ham, halvanden meter høj og ingenting kan lade sig gøre!
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Flowergirl
Kort karma: 9
Likede indlæg: 149

Indlægaf Flowergirl » 8. jul 2016, 12:10

At jeg bare har fået en ordentlig skideballe af en familiemedlem...
Er på Sjælland (bor i Jylland) da jeg har været til koncert igår og har overnattet hos min kusine. Vi tager så ned i byen for at købe sko, og da hun ikke har kørekort skal jeg køre. Hun gider ikke og tage bussen. Men jeg skal sige til hvis bilen er træls og køre i, for gearkassen er lidt mærkelig. Den er så svær at få første gear, men det lykkedes mig nu fint. På vej hjem begynder hun nærmest med det samme at råbe af mig, da det at få den i første gear bare ikke kan lykkes, så er nødt til at starte i anden gear, når vi holdte stille. Det bliver hun så skide sur over og råber op om, at hun håber ikke at jeg har ødelagt bilen nu, og det vil koste en masse for at få den lavet. På hele hjemturen skælder hun mig nærmest ud over det, og jeg skulle have sagt hvis jeg ikke kunne køre bilen. Hvor skulle jeg vide det fra? Det gik fint derud. Vi kører så forbi Hvidovre hospital, og jeg holder øje med bilen foran da den pludselig bremser op og drejer. Hun skriger så op, at jeg altså skal dreje og om jeg ikke har set, at jeg ikke må fortsætte ligeud, det er kun busser der må. Jeg vidste ikke at vi skulle dreje, samt at jeg igår så andre biler køre på den vej. Jeg drejer så med det samme, og der holder en lastbil på den smalle vej, så kører stille til siden og bliver nødt til at køre en smule op på fortovet. Hun bliver ved med at råbe af mig, for bilen er sænket og jeg skal ikke smadre den. Derudover får jeg bare en ordentlig skideballe om, at jeg overhovedet ikke ser mig for, at hun ikke håber bilen er ødelagt, at hun troede at man kunne køre alle biler når man havde kørekort.

Prøvede virkelig at være forsigtig med bilen, men det er fandeme heller ikke nemt når hun bare råber af mig hele vejen hjem.
Og det er da min fejl, at jeg ikke havde set, at man ikke må køre der ved Hvidovre hospital, men det hjælper fandeme heller ikke, at man sidder og bliver råbt af samt at man prøver og holde fokus...

For fanden hvor ville jeg ønske, at jeg skulle hjem i dag.
0
Flowergirl
Kort karma: 9
Likede indlæg: 149

Indlægaf Flowergirl » 8. jul 2016, 12:27

Ballademager skrev:
Flowergirl skrev:At jeg bare har fået en ordentlig skideballe af en familiemedlem...
Er på Sjælland (bor i Jylland) da jeg har været til koncert igår og har overnattet hos min kusine. Vi tager så ned i byen for at købe sko, og da hun ikke har kørekort skal jeg køre. Hun gider ikke og tage bussen. Men jeg skal sige til hvis bilen er træls og køre i, for gearkassen er lidt mærkelig. Den er så svær at få første gear, men det lykkedes mig nu fint. På vej hjem begynder hun nærmest med det samme at råbe af mig, da det at få den i første gear bare ikke kan lykkes, så er nødt til at starte i anden gear, når vi holdte stille. Det bliver hun så skide sur over og råber op om, at hun håber ikke at jeg har ødelagt bilen nu, og det vil koste en masse for at få den lavet. På hele hjemturen skælder hun mig nærmest ud over det, og jeg skulle have sagt hvis jeg ikke kunne køre bilen. Hvor skulle jeg vide det fra? Det gik fint derud. Vi kører så forbi Hvidovre hospital, og jeg holder øje med bilen foran da den pludselig bremser op og drejer. Hun skriger så op, at jeg altså skal dreje og om jeg ikke har set, at jeg ikke må fortsætte ligeud, det er kun busser der må. Jeg vidste ikke at vi skulle dreje, samt at jeg igår så andre biler køre på den vej. Jeg drejer så med det samme, og der holder en lastbil på den smalle vej, så kører stille til siden og bliver nødt til at køre en smule op på fortovet. Hun bliver ved med at råbe af mig, for bilen er sænket og jeg skal ikke smadre den. Derudover får jeg bare en ordentlig skideballe om, at jeg overhovedet ikke ser mig for, at hun ikke håber bilen er ødelagt, at hun troede at man kunne køre alle biler når man havde kørekort.

Prøvede virkelig at være forsigtig med bilen, men det er fandeme heller ikke nemt når hun bare råber af mig hele vejen hjem.
Og det er da min fejl, at jeg ikke havde set, at man ikke må køre der ved Hvidovre hospital, men det hjælper fandeme heller ikke, at man sidder og bliver råbt af samt at man prøver og holde fokus...

For fanden hvor ville jeg ønske, at jeg skulle hjem i dag.

Jesus :rulle: Damen må tage bussen fremover eller se at få sig et kørekort :stoned:

Synes også det var lidt hysterisk. Altså nu har jeg sgu kørt bil i nogle år, og har aldrig så meget som fået en skramme. :rulle:
0

Tilbage til "Generelt"