Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5102

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 21. jun 2016, 04:38

KitKat skrev:
KitKat skrev:Min ex, som ellers normalt er et fint og godt menneske.

Jeg vågnede op i morges til en besked fra ham om, at han havde fundet herind og læst mine indlæg i håb om at finde et svar på hvorfor vi gik fra hinanden.

Shit hvor er jeg gal, altså. Han har hele tiden vidst jeg havde debatten, og at det var mit fri-rum og et sted hvor jeg kunne dele tanker og få input på en anden måde end irl, netop fordi mit irl-netværk var adskilt fra jer herinde.

Det kan jeg ikke længere, og jeg aner ikke hvor meget af det jeg har skrevet herinde han rent faktisk har fundet, og hvad han så har tolket ud fra det han har fundet. Øv hvor er jeg ked af at det føles ødelagt.

Problem løst :klap:

Patrick har slettet alle mine indlæg frem til nu, så hvis eks'en kommer i tanker om at kigge med igen vil der ikke længere være noget som kommer ham ved.

Godt at du med den løsning føler dig bedre tilpas. Men alligevel surt, at du må gribe til sådanne midler. Fatter derudover ikke, at din eks gider det dér. Jeg skulle eddermame ikke nyde noget af at læse en eks' fremlæggelser af vores forhold på den måde ... Så kan man sidde dér og tolke og ikke have krav på svar, fordi man har læst med et sted, man ikke burde. Så hellere leve i lykkelig uvidenhed. Har af samme grund heller aldrig Facebookstalket eks'er - i hvert fald ikke mens det stadig gjorde ondt :D
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1715

Indlægaf Guilded_Lily » 23. jun 2016, 05:09

Det er min mors dødsdag. To år.

Og i anledning af Skt. Hans er der bedsteforældredag i børnehaven. Min datter er ked.
0
Brugeravatar
Anlewi
Kort karma: 28
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 389

Indlægaf Anlewi » 23. jun 2016, 05:52

Er inde i en stime af migræneanfald der hæmmer min hverdag. Måtte gå hjem igår og starte dagen med en migrænepille
0
:love: lige børn leger godt - skæve børn har det sjovere :love:
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 23. jun 2016, 05:57

Kan mærke migræne på vej i baghovedet. Ikke lige sådan jeg gerne ville starte en forlænget weekend til london!
0
x
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 23. jun 2016, 06:02

Jeg er med på migræne holdet :(
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10273

Indlægaf DetSorteCirkus » 23. jun 2016, 09:33

En uklar og ja, faktisk usympatisk TR, der med sine rodede, ugennemtænkte spørgsmål fik ødelagt slutningen på en ellers vellykket jobsamtale, som jeg var til i går. Hvis jeg alligevel får jobbet, vil min glæde faktisk kunne ligge på et ret lille sted, for jeg ved ikke, om jeg kan blive tryg ved vedkommende, og det skal man være, når det gælder en TR, synes jeg.
0
Je suis un tableau noir.
pige1987
Kort karma: 2
Likede indlæg: 41

Indlægaf pige1987 » 23. jun 2016, 09:37

Vejret.. Øv hvor det pisser ned... keder mig altid inde.. God jeg ikke skal til sankthans :-)
0
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 23. jun 2016, 09:53

pige1987 skrev:Vejret.. Øv hvor det pisser ned... keder mig altid inde.. God jeg ikke skal til sankthans :-)

Wauw. Vi har fuld sol i København. Og det skulle blive 27 grader ...
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 23. jun 2016, 10:01

Anlewi skrev:Er inde i en stime af migræneanfald der hæmmer min hverdag. Måtte gå hjem igår og starte dagen med en migrænepille

Sophaya skrev:Kan mærke migræne på vej i baghovedet. Ikke lige sådan jeg gerne ville starte en forlænget weekend til london!

Mani skrev:Jeg er med på migræne holdet :(

Hold da op! Det var mange i rap - rigtigt god bedring fra en anden migrænepatient, som dog heldigvis ikke er plaget i dag. Men tung, fugtig luft som de seneste par dage trigger det jævnligt. Måske er det dét, der gør det hos jer?
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10301

Indlægaf icelady » 23. jun 2016, 14:52

At en mand er gået amok i en biograf i Tyskland og har skudt vildt omkring sig.

Indtil videre siger rygterne op mod 25 sårede.

Edit: De er så åbenbart kommet til skade pga tåregas:
http://www.dr.dk/nyheder/udland/omkring-25-saaret-af-taaregas-i-tysk-biografskyderi

Edit 2: Manden er anholdt og har tilsyneladende "kun" skudt en enkelt gang op i loftet i biografen.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Sukisaki
Kort karma: 32
Likede indlæg: 503

Indlægaf Sukisaki » 23. jun 2016, 15:01

Jeg er med på migræneholdet... Dog heldigvis i light-versionen
0
Brugeravatar
Craver
Kort karma: 43
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 342

Indlægaf Craver » 23. jun 2016, 15:29

En virkelig skøn mand var så sød at kalde mig fede svin i toget imorges, da jeg var på vej til studie - det fortsatte også, da vi kom frem, hvor han så heldigvis ikke skulle med samme bus som os. Eddermaneme stramt at beherske både vrede og tårer foran to nye studiekammerater.
0
... I would name her Rock'N'Roll
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 23. jun 2016, 16:15

Det er Sankt Hans og det regner rigtig meget. Og jeg elsker Sankt Hans med bål langs kysten og lange lune sommeraftner. Det er sådan nærmest indbegrebet af mine barndoms sommerminder. Men det regner!
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8423
Kontakt:

Indlægaf Ado » 23. jun 2016, 16:46

Craver skrev:En virkelig skøn mand var så sød at kalde mig fede svin i toget imorges, da jeg var på vej til studie - det fortsatte også, da vi kom frem, hvor han så heldigvis ikke skulle med samme bus som os. Eddermaneme stramt at beherske både vrede og tårer foran to nye studiekammerater.

Ord kan ikke beskrive, hvor lave tanker jeg har om sådanne ynkelige mennesker. :badr:
4
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Nipsting
Kort karma: 14
Likede indlæg: 81

Indlægaf Nipsting » 23. jun 2016, 20:03

At jeg ikke kan få yndlings hvidvinen længere....og ikke at jeg er afhængig, men veninde kommer lørdag, og vi elsker den begge
0

Tilbage til "Generelt"