Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 376
Likede indlæg: 4882

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf POCKETKITTEN » 19. jul 2016, 09:05

Torsdag fik jeg ondt i halsen og hovedet, lørdag blev jeg snottet og fik feber oven i, og i dag topper jeg lige turen med en øjenbetændelse.
0
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 341
Likede indlæg: 2663

Indlægaf Mulan » 19. jul 2016, 17:13

POCKETKITTEN skrev:Torsdag fik jeg ondt i halsen og hovedet, lørdag blev jeg snottet og fik feber oven i, og i dag topper jeg lige turen med en øjenbetændelse.

Præcis samme forløb her. Fik dog øjenbetændelse midt i et bryllup - knaldrødt, væskende øje.
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1082
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 10506

Indlægaf Daine » 20. jul 2016, 15:26

At skabet der er lavet til køleskabet stadig er for lille :sur: Min bror var ellers sådan "selvfølgelig passer skabet til dit nye køleskab søs! Jeg har jo taget nye bredere bund/topplaner med!" Men næ nej, der mangler et par cem i højden + 1-1,5 cm i siden. Så nu er vi (min far og jeg) nødt til at ødelægge skabet og tage den ene side + toppen ud.
Det mest trælse er, at skabet står inderst mellem køkkenelementer og væg, og det er ikke muligt at flytte køkkenet mere.
0
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 50
Likede indlæg: 412

Indlægaf Prosperity74 » 20. jul 2016, 17:09

At jeg ikke skal fortsætte i regions psykiatrien :trist:
0
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 451
Likede indlæg: 4354

Indlægaf Sophaya » 20. jul 2016, 18:05

En halsbetændelse der pludselig accelererede og virkelig gør mig skidt tilpas. Troede jeg skulle dø på vej ud til vagtlægen :lol:
Nu er jeg på penicillinkur de næste 8 dage og går i seng...
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
chokoladegris
Kort karma: 23
Likede indlæg: 164

Indlægaf chokoladegris » 20. jul 2016, 18:15

At jeg er så træt hele tiden. Har jeg været det sidste stykke tid! Lidt irriterende :-D
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1582
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 14235

Indlægaf kidkomb » 21. jul 2016, 11:48

Vi skulle have været ude at spise frokost inden min kæreste skal på arbejde og sekundet, og jeg mener lige nøjagtig på sekundet, vi skal til at gå, ringer de fra hans arbejde og siger at han skal komme så hurtigt som muligt istedet for.
Hvor er jeg dog fucking træt at det arbejde!
Jeg aner aldrig hvornår han er hjemme og om han har fri eller pludselig skal arbejde alligevel.
Og nu sidder jeg her og har taget pænt tøj på og solcreme og er pisse-sulten.
Og pisse sur. Så jeg gider ikke engang selv gå ud at finde noget.
Røv-dag. Røv-vejr.
2
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 710
Likede indlæg: 5806

Indlægaf Rapfisk » 21. jul 2016, 12:00

Sløve mavemuskler. :mellow:
0
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 451
Likede indlæg: 4354

Indlægaf Sophaya » 21. jul 2016, 18:09

Sophaya skrev:En halsbetændelse der pludselig accelererede og virkelig gør mig skidt tilpas. Troede jeg skulle dø på vej ud til vagtlægen :lol:

At jeg endnu ikke har det bedre. Det er så slemt at jeg hverken kan læse, se serier eller kigge på min telefon i længere tid ad gangen. Virk nu, penicillin!
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 946
Likede indlæg: 7408

Indlægaf ManicNinja » 21. jul 2016, 20:07

Sophaya skrev:En halsbetændelse der pludselig accelererede og virkelig gør mig skidt tilpas. Troede jeg skulle dø på vej ud til vagtlægen :lol:

Øjs! God bedring og sov godt til næste weekend! ;)
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1166
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10848

Indlægaf 2SHY » 21. jul 2016, 20:24

Lidt begyndende migræne her til aften. Jeg har simpelthen for meget om ørerne lige pt :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 907
Likede indlæg: 2824

Indlægaf Spjaerten » 21. jul 2016, 20:29

Får mere og mere ondt i lænden.
Håber dælme ikke jeg skal igennem flere måneders kiropraktor behandling igen som sidste år.

Men nå indikation af at jeg virkelig skal til at gøre noget ved det træning (core / styrke) så jeg kan få trænet lænd & ryg op.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1582
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 14235

Indlægaf kidkomb » 21. jul 2016, 21:04

Min tlf insisterer i Chrome, med korte intervaller, på at jeg har "Four virus".
Mig i røven.
Det er irriterende at jeg så er nødt til at bruge Firefox.
Det fungerer virkelig dårligt på Android åbenbart.
Alt går meget, meget langsomt :sur:
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 310
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2249

Indlægaf Puffi » 22. jul 2016, 04:19

Faktisk er det nok min chef og ikke selve uheldet, der har påvirket mig negativt. Jeg skar mig ret kraftigt på et mandolinjern på arbejde i går. Det var et uheld, var ikke engang nået helt ned til enden af den peberfrugt, jeg skar ud, den smuttede for mig og fingeren fik et stykke hakket af (dog stort set "kun" hud lige på blommen af tommelfingeren). Det var dumt, det ved jeg godt, men et uheld. Mine kollegaer bandt fingeren ind, men det blev jo bare ved med at bløde. Chefen kom ned og jeg fortalte det og viste min indbundne finger med en gummihandske udenpå. Hun skældte mig ud :wacko: Ikke noget med at spørge om jeg var okay eller hvor galt, det var gået, bare skældud over at man ikke skal bruge et mandolinjern, hvis man ikke har styr på det og styr på at stoppe inden man er helt nede - og selvfølgelig skal man ikke det, men det var jo sådan set ikke derfor, jeg var kommet til skade, det var et fucking uheld.

Jeg ringede til vagtlæge, da jeg havde fri. Kunne ikke bare smutte fra min kollega, så hun skulle stå med hele butikken selv. Kom på skadeklinik og fik den bundet ind og blev anbefalet af sygeplejersken ikke at tage på arbejde dagen efter fordi hun kunne se på min tshirt, hvor butiksnavnet står, at jeg arbejder med fødevarer.

Men jeg tør ikke melde mig syg - hvor fucked er det lige? :mellow: Jeg sidder med tårer i øjnene nu over at skulle møde op til chefens vrede. Der er noget helt galt i det her.

Så jeg sidder her med en forbinding om hele tommeltotten, der oveni stadig dunker og gør ondt. Min overarm gør også ondt fordi jeg fik en stivkrampevaccination for en sikkerheds skyld. Jeg skal på en eller anden måde have en handske eller noget andet over min hånd, så jeg ikke står med, faktisk, åbent sår og rører ved kundernes mad. For ikke at nævne alle de ting, jeg ikke kan fordi man bruger tommelfingeren til ret mange ting. Oveni det har jeg ikke makeup på, fordi jeg ikke kunne tage mascara på. Mit hår er samlet i en skod-hestehale fordi jeg ikke kunne lave den bedre. Hvordan jeg får bundet mine sko og mit forklæde, ved jeg ikke.

Det bliver en lortedag :mellow: :(
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 310
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2249

Indlægaf Puffi » 22. jul 2016, 10:25

Ballademager skrev:
Hold nu op, hvor lyder din chef toptræls :ae: Chefer, der skælder ud over uheld, er simpelthen ikke værd at bruge tid på. Hun burde have sendt dig til lægen med det samme og bedt dig blive hjemme dagen efter.

Håber det snart går lidt bedre med fingeren :ae:

Min kollega skar sig for en måneds tid siden - 1/4 af hvor slemt, jeg skar mig i går. Hende sendte JEG til læge (hun bor i byen hvor vi arbejder så har også læge der). Hun fik den selvfølgelig også bare bundet ind og kom tilbage og var der den sidste time.

I morges blev jeg mødt med et "hvad skal jeg gøre ved det?", da jeg viste chefen forbindingen og fortalte at jeg havde været på skadeklinik om aftenen. Øhh, godt så. Måske bare prøve at lade som om du bekymrer dig og spørge om alt det du "glemte" at spørge om i går. Min kollega kunne med det samme se, hvor skidt, jeg havde det - både psykisk og fysisk. Og den sidste time gav hun gav mig lige et klem eller aede mig hver gang, vi gik forbi hinanden, fordi hun kunne se, det blev værre. Jeg tror, jeg elsker hende lidt :lun:

Jeg fik min kollega til at blive min vagt ud og tog hjem kl 10, jeg havde så ondt både i fingeren og i armen hvor jeg havde fået stivkrampevaccination.

Tak for de grønne kort, de lunede :blomst:
2
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…

Tilbage til "Generelt"