Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ina
Kort karma: 150
Likede indlæg: 798

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ina » 8. jul 2016, 18:44

Jeg har åbenbart udviklet pollenallergi. :rulle: Håber øjendråber og næsespray tager det.
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 979
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8940

Indlægaf 2SHY » 10. jul 2016, 20:07

Overvejelserne om hvorvidt jeg skal opgive og finde Aslan et andet hjem :trist:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 379
Likede indlæg: 3904

Indlægaf Ballademager » 10. jul 2016, 23:10

Aftenens skybrud :( Kloakkerne kunne ikke klare mosten, så vi fik absurde mængder overfladevand ind i kælderen. Midt i det hele gik al strømmen naturligvis. Vores husforsikring har ingen alarmcentral, så de var ikke til megen hjælp. Vandet trak sig dog heldigvis igen selv. Under oprydningen kom jeg om ved mine bedsteforældres fine, gamle teaktræsreol, som desværre var gledet ned i vandet, og ikke mindre end tre par halvpebrede vinterstøvler, der heller ikke var blevet hejst op under loftet og derfor var druknet. Da vi endelig var færdige med oprydningen og lige skulle have et tiltrængt bad var der selvfølgelig ikke noget varmt vand, så fyret er vist heller ikke helt på toppen længere. Ironien i det hele er, at ham, der skal installere højtvandslukke, kommer på tirsdag (om fucking to dage!)

Kære danske "sommer"vejr, jeg slår op! :rulle:
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 754
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 7371

Indlægaf Daine » 11. jul 2016, 05:47

2SHY skrev:Overvejelserne om hvorvidt jeg skal opgive og finde Aslan et andet hjem :trist:

Hvorfor det, søde? Er han helt kuldret eller? :kram:
0
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 979
Likede indlæg: 8940

Indlægaf 2SHY » 11. jul 2016, 13:25

Daine skrev:
2SHY skrev:Overvejelserne om hvorvidt jeg skal opgive og finde Aslan et andet hjem :trist:

Det er helt ad helvede til :whine: Jeg opgiver simpelthen nu. Jeg magter ikke opgaven og jeg bliver så ulykkelig af at komme hjem og alt bare er splittet ad til atomer :whine: Det er bare slet ikke godt. Selv vores dygtige vet. sygeplejerske anbefaler at aflevere ham igen
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 754
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 7371

Indlægaf Daine » 11. jul 2016, 13:31

2SHY skrev:
Daine skrev:

Det er helt ad helvede til :whine: Jeg opgiver simpelthen nu. Jeg magter ikke opgaven og jeg bliver så ulykkelig af at komme hjem og alt bare er splittet ad til atomer :whine: Det er bare slet ikke godt. Selv vores dygtige vet. sygeplejerske anbefaler at aflevere ham igen

Årh nej da, det bliver jeg trist over at høre :( Både for din skyld og hans, hvor er det ærgerligt at han ikke kan falde til - han kunne jo ikke få et bedre hjem end hos dig :kram: Men lyt til din mavefornemmelse og din vet.sygeplejerske, for situationen er jo ikke holdbar for nogen af jer :(
1
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Jailbird
Kort karma: 58
Likede indlæg: 748

Indlægaf Jailbird » 11. jul 2016, 17:27

Vores internet er IGEN begyndt at forsvinde 20 gange om dagen. Vi havde samme problem sidste år (i 4 måneder, jow, 4 måneder og helt seriøst 20 gange om dagen), før udbyderen gad gøre noget ved det. Og nu er det begyndt igen for en uge siden. Hvad fanden skal man gøre? "Support" gemmer åbenbart ingen oplysninger fra vores pennevenneforhold (og snesevis af telefonsamtaler), så de starter helt forfra i deres røvsyge trommerum: "Er routeren tilsluttet direkte til telefonstikket? Er kablet originalt? Er der andet tilsluttet telefonstikket?" Yadayadayada. Nøj jeg er sur!
1
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 379
Likede indlæg: 3904

Indlægaf Ballademager » 11. jul 2016, 18:16

Har bare haft en lortedag :(
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1011

Indlægaf Sjo » 11. jul 2016, 19:21

Jeg kunne godt bruge et kram. De har fundet skygger på min mands fars ene lunge og jeg kan simpelthen ikke klare at se ham så ked af det, min mand altså. Det er intet vi kan gøre og jeg føler mig så skide hjælpeløs - og lidt alene også faktisk.
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
zembra1986
Kort karma: 90
Likede indlæg: 1226

Indlægaf zembra1986 » 11. jul 2016, 19:28

Sjo skrev:Jeg kunne godt bruge et kram. De har fundet skygger på min mands fars ene lunge og jeg kan simpelthen ikke klare at se ham så ked af det, min mand altså. Det er intet vi kan gøre og jeg føler mig så skide hjælpeløs - og lidt alene også faktisk.

Du får lige et cyperkram :ae:
0
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 260
Likede indlæg: 2787

Indlægaf Pandesteg » 11. jul 2016, 19:46

Har brugt alt for mange timer på at bekymre mig i dag. Håber det går bedre i morgen.
0
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1222
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 10405

Indlægaf kidkomb » 11. jul 2016, 21:51

Jeg har lige opdaget, at den tandbørste som jeg børstede tænder med igår, højst sandsynligt er samme tandbørste, som jeg har brugt til at gøre min cup ren....
No no no no no no no no no :panik:
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1268

Indlægaf Pixie88 » 11. jul 2016, 22:48

kidkomb skrev:Jeg har lige opdaget, at den tandbørste som jeg børstede tænder med igår, højst sandsynligt er samme tandbørste, som jeg har brugt til at gøre min cup ren....
No no no no no no no no no :panik:

:shock:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
11
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1268

Indlægaf Pixie88 » 12. jul 2016, 07:37

Jeg er helt væk i dag. Første menstruationsdag og det første jeg læser på FB, er om en lille marsvineunge der blev født i går. I nat døde moderen så ungen er helt alene, og ejeren leder efter en plejemor.
Jeg kom tudende ind i stuen til min kæreste, der straks troede noget var helt galt. Fortalte ham om marsvinet og han var sådan "nåh, ikke andet" mens jeg hiksede "den vejer kun 71 gra-aaa-aaam" :whine:

Så ved man bare, det bliver en dårlig dag :nej:
6
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 167
Likede indlæg: 1196

Indlægaf FrøkenM » 12. jul 2016, 09:37

*Elendig nattesøvn grundet menstruation og så blev jeg oveni det hele vækket 7.15 af GLS fragtmanden :tie:
*At en veninde endnu engang er indlagt på grund af problemer efter hendes operation
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:

Tilbage til "Generelt"