Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Rakel
Kort karma: 419
Likede indlæg: 3100

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Rakel » 7. jul 2016, 09:00

DSB prøver at fryse mig ud af toget :tie:
0
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4430

Indlægaf Rosa Espinosa » 7. jul 2016, 12:51

Lorte dag på arbejde.
0
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3478

Indlægaf Ballademager » 7. jul 2016, 15:00

Rosa Espinosa skrev:Lorte dag på arbejde.

This... Sidder med en opgave, som er over deadline og som i øvrigt aldrig ender. Over middag fik jeg ondt i maven, kvalme og ledsmerter, og nu ligger jeg under dynen og har voldsomt ondt af mig selv :genert:
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3308

Indlægaf Kommodedyret » 7. jul 2016, 15:08

Jeg er sulten, men er for træt til at tilberede det mad jeg har taget op af fryseren. Overvejer at spise is til aftensmad.
1
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 330
Likede indlæg: 3737

Indlægaf Novella » 7. jul 2016, 15:43

Kommodedyret skrev:Jeg er sulten, men er for træt til at tilberede det mad jeg har taget op af fryseren. Overvejer at spise is til aftensmad.

Også her. Jeg kan lige overskue juice og franskbrød med smør. Det er ikke rigtig en del af en sund kostplan.
0
Brugeravatar
Kommodedyret

Indlægaf Kommodedyret » 7. jul 2016, 15:51

Novella skrev:
Kommodedyret skrev:Jeg er sulten, men er for træt til at tilberede det mad jeg har taget op af fryseren. Overvejer at spise is til aftensmad.

Også her. Jeg kan lige overskue juice og franskbrød med smør. Det er ikke rigtig en del af en sund kostplan.

Ved du hvad, den slags mad er også meget nemmere at tygge når man er så træææææt. :fløjt:
1
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5094

Indlægaf ManicNinja » 7. jul 2016, 16:32

Kommodedyret skrev:
Novella skrev:

Ved du hvad, den slags mad er også meget nemmere at tygge når man er så træææææt. :fløjt:

Jeg har p.t. været vågen i 32 timer :stoned: Og jeg har netop spist. Det var hårdt. Rigtig meget fysisk arbejde dér. Endda efter gåtur.

Yes, set i bagklogskabens klare lys ville jeg sgu nok gå efter isen OG juice og franskbrød. Kun den ene af delene bliver sgu lige spelt nok til mig ... Men nu har jeg så også en tendens til, når jeg bliver allermest udkørt-overtræt at spise lidt i forhåbning og forventning om, at det gælder for søvn.

Hver gang går der desværre noget tid, før jeg indser, at mad og søvn er to helt forskellige regnskaber ... :stoned:
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 7. jul 2016, 17:18

Kommodedyret skrev:
Novella skrev:

Jeg valgte en pose vingummi. Spist liggende på sofaen. Det har været mandag i en uge nu :rulle:
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Marichen12
Kort karma: 289
Likede indlæg: 2038

Indlægaf Marichen12 » 7. jul 2016, 17:22

At et par af mine yndlingsbukser revnede flere steder ned langs benet på vej til arbejde :rulle: På den positive side fik jeg købt et par nye bukser (havde heldigvis en lang jakke der kunne dække lidt af skaden da jeg stak af og ramte en butik da den åbnede)

:blush2:
0
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 717
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6829

Indlægaf Daine » 7. jul 2016, 17:39

Pityt skrev:
Kommodedyret skrev:
Novella skrev:

Jeg valgte en pose vingummi. Spist liggende på sofaen. Det har været mandag i en uge nu :rulle:

Jeg droppede pandekagerne og har spist lunt hvidløgsbrød med pesto. Desserten bliver Chips med dip. Træt.dk.
2
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 330
Likede indlæg: 3737

Indlægaf Novella » 7. jul 2016, 17:41

Jeg har optøede rejer til mit franskbrød med smør. Burde i det mindste lave mig en rejemad. Men jeg har ingen hvidvin, for jeg er på hvid juli :( Der er meget i vejen.
0
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 7. jul 2016, 18:00

Jeg ser for mig et abnormt langt trætheds-ta' selv bord med is, rejemadder, pandekager, chips/dip, vingummier osv - og så en flok halvsovende debattører på langsiderne, halvt liggende ind over bordpladen ...
Senest rettet af ManicNinja 7. jul 2016, 18:26, rettet i alt 1 gang.
4
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Kommodedyret

Indlægaf Kommodedyret » 7. jul 2016, 18:05

Jeg er ved at lave mad! Det vil indeholde bacon og ost i rigelige mængder :slem:
6
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 7. jul 2016, 18:08

Kommodedyret skrev:Jeg er ved at lave mad! Det vil indeholde bacon og ost i rigelige mængder :slem:

Wuhu! Mere til buffeten!
1
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 497
Likede indlæg: 1906

Indlægaf Vira » 8. jul 2016, 10:42

Viceværten hvor jeg bor.

Har lige været nede og tale med ham, halvanden meter høj og ingenting kan lade sig gøre!
0
I'm not limited edition, I'm weird.

Tilbage til "Generelt"