Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 891
Likede indlæg: 12416

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. jul 2016, 13:01

klumphen skrev:En flot rød (indeni) vandmelon der smager nøjagtig som en agurk. Til 38 kroner. Nitte. Og hvorfor smager agurker aldrig af vandmelon? Fup og fidus!

When life gives you boring water melons - make pizza!

Billede

Billede
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 616
Likede indlæg: 5283

Indlægaf ManicNinja » 16. jul 2016, 15:41

kidkomb skrev:Jeg er ved at lave nogle minutnudler til mine tømmermænd, men det bouillonpulver der hører med, er åbenbart meget fint, for jeg har nu indåndet noget af det.
Det sidder virkelig dårligt i mine lunger!

Du har simpelthen inhaleret en bane minutnuddelbouillonpulver ...? Wauw!
- Var i øvrigt tæt på at skrive 'minutpuddel'. Men dét syntes jeg så alligevel blev liiiige minutkækt nok ...

Tilgiv mig. Er overtræt ... :fløjt:
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 16. jul 2016, 15:43

klumphen skrev:En flot rød (indeni) vandmelon der smager nøjagtig som en agurk. Til 38 kroner. Nitte. Og hvorfor smager agurker aldrig af vandmelon? Fup og fidus!

Send den over til mig! Kan ikke fordrage vandmelon. Agurk, derimod, er da nogenlunde fornuftigt. Eller også: Hvorfor laver du ikke bare agurkesalat af din vandmelon? Så mangler du kun en flæskesteg. Så er du da godt kørende!
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 16. jul 2016, 15:51

LadyFox skrev:Jeg skulle have været ude og spise med en veninde, men så ringer veninden fordi at hun har snakket med en anden af vores veninder om det ikke kunne være helt vildt meget federe om vi alle tre tog i biografen og så en film de to havde snakket om i stedet for? Men, nej, det synes faktisk ikke kunne være helt vildt federe, men altså, jeg gider sådan set heller ikke ud og spise med en (eller to) der hellere vil se film, så siger at de da bare skal gå i biffen hvis det er det de har lyst til, så kan vi jo bare spise en af dagene. Så svare min veninde "Vi skal alligevel imod Nørrebro snart, så vi kan jo lige ses inden"....

Øh, nej, det kan vi faktisk ikke lige.. Så vil jeg faktisk hellere sidde og lave ingenting derhjemme.

SÅ nederen, når nogen på den måde prøver at kamuflere deres eget behov for at ændre eller aflyse en aftale på: "Kunne det ikke bare være superhyggeligt at vi sås med nogle helt andre, gjorde noget fuldstændigt andet, end vi havde talt om, og at jeg i øvrigt allerede havde aftalt det hen over hovedet på dig, måske lidt fordi jeg håber, du siger nej, men så har jeg jo stadig været enormt høflig, og det er dig selv, der siger nej tak"-måden.

Gud, hvor jeg synes, det kan være irriterende!
1
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 486
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6951

Indlægaf LadyFox » 16. jul 2016, 15:56

ManicNinja skrev:
LadyFox skrev:Jeg skulle have været ude og spise med en veninde, men så ringer veninden fordi at hun har snakket med en anden af vores veninder om det ikke kunne være helt vildt meget federe om vi alle tre tog i biografen og så en film de to havde snakket om i stedet for? Men, nej, det synes faktisk ikke kunne være helt vildt federe, men altså, jeg gider sådan set heller ikke ud og spise med en (eller to) der hellere vil se film, så siger at de da bare skal gå i biffen hvis det er det de har lyst til, så kan vi jo bare spise en af dagene. Så svare min veninde "Vi skal alligevel imod Nørrebro snart, så vi kan jo lige ses inden"....

Øh, nej, det kan vi faktisk ikke lige.. Så vil jeg faktisk hellere sidde og lave ingenting derhjemme.

SÅ nederen, når nogen på den måde prøver at kamuflere deres eget behov for at ændre eller aflyse en aftale på: "Kunne det ikke bare være superhyggeligt at vi sås med nogle helt andre, gjorde noget fuldstændigt andet, end vi havde talt om, og at jeg i øvrigt allerede havde aftalt det hen over hovedet på dig, måske lidt fordi jeg håber, du siger nej, men så har jeg jo stadig været enormt høflig, og det er dig selv, der siger nej tak"-måden.

Hun ringede så før for at fortælle at de ikke tog i biffen, for hun ville faktisk hellere spise med mig.. Jeg kunne melde hende at "det var ærgerligt, for nu har jeg lavet andre planer"..
Jeg tror ikke hun håbede på jeg sagde nej, hun er bare meget spontan, og lader sig nemt rive med, og nogengange glemmer hun så lige at mærke temperaturen :/
1
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 16. jul 2016, 15:59

LadyFox skrev:
ManicNinja skrev:

Hun ringede så før for at fortælle at de ikke tog i biffen, for hun ville faktisk hellere spise med mig.. Jeg kunne melde hende at "det var ærgerligt, for nu har jeg lavet andre planer"..
Jeg tror ikke hun håbede på jeg sagde nej, hun er bare meget spontan, og lader sig nemt rive med, og nogengange glemmer hun så lige at mærke temperaturen :/

Det tror jeg heldigvis heller ikke som regel, at folk ønsker. :) Satte den bare på spidsen. Men jeg kender typen - og de er lidt nogen fjolser med den spontanitet dér, som de ikke helt fornår at styre/indtænke andre i.
Kan godt lide dit svar til hende. Kald mig bare tøsefornærmet :D Det dér pis gider jeg altså ikke at være kastebold i.
1
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 94
Likede indlæg: 916

Indlægaf klumphen » 16. jul 2016, 17:19

ManicNinja skrev:

Send den over til mig! Kan ikke fordrage vandmelon. Agurk, derimod, er da nogenlunde fornuftigt. Eller også: Hvorfor laver du ikke bare agurkesalat af din vandmelon? Så mangler du kun en flæskesteg. Så er du da godt kørende!

Kan du ikke fordrage vandmelon? :ad!:
2
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 16. jul 2016, 17:43

klumphen skrev:
ManicNinja skrev:

Kan du ikke fordrage vandmelon? :ad!:

Niks. Når du nu direkte spørger. Både smagen, konsistensen og de klamme kerner er ... nåja ... klamt.

Meloner har aldrig rigtigt været mig. Men nogle af dem er jeg da efterhånden kommet overens med. Det bliver bare ikke vandmelon.
0
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 262
Likede indlæg: 2812

Indlægaf Pandesteg » 19. jul 2016, 08:20

En af killingerne har fået dårlig mave igen, så nu er jeg bekymret for ham :trist:
0
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 249
Likede indlæg: 3121

Indlægaf POCKETKITTEN » 19. jul 2016, 09:05

Torsdag fik jeg ondt i halsen og hovedet, lørdag blev jeg snottet og fik feber oven i, og i dag topper jeg lige turen med en øjenbetændelse.
0
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 313
Likede indlæg: 2390

Indlægaf Mulan » 19. jul 2016, 17:13

POCKETKITTEN skrev:Torsdag fik jeg ondt i halsen og hovedet, lørdag blev jeg snottet og fik feber oven i, og i dag topper jeg lige turen med en øjenbetændelse.

Præcis samme forløb her. Fik dog øjenbetændelse midt i et bryllup - knaldrødt, væskende øje.
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 756
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 7397

Indlægaf Daine » 20. jul 2016, 15:26

At skabet der er lavet til køleskabet stadig er for lille :sur: Min bror var ellers sådan "selvfølgelig passer skabet til dit nye køleskab søs! Jeg har jo taget nye bredere bund/topplaner med!" Men næ nej, der mangler et par cem i højden + 1-1,5 cm i siden. Så nu er vi (min far og jeg) nødt til at ødelægge skabet og tage den ene side + toppen ud.
Det mest trælse er, at skabet står inderst mellem køkkenelementer og væg, og det er ikke muligt at flytte køkkenet mere.
0
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 36
Likede indlæg: 273

Indlægaf Prosperity74 » 20. jul 2016, 17:09

At jeg ikke skal fortsætte i regions psykiatrien :trist:
0
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 402
Likede indlæg: 3824

Indlægaf Sophaya » 20. jul 2016, 18:05

En halsbetændelse der pludselig accelererede og virkelig gør mig skidt tilpas. Troede jeg skulle dø på vej ud til vagtlægen :lol:
Nu er jeg på penicillinkur de næste 8 dage og går i seng...
0
x
chokoladegris
Kort karma: 6
Likede indlæg: 112

Indlægaf chokoladegris » 20. jul 2016, 18:15

At jeg er så træt hele tiden. Har jeg været det sidste stykke tid! Lidt irriterende :-D
0

Tilbage til "Generelt"