Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10262

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf icelady » 14. jul 2016, 22:00

3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 104
Likede indlæg: 1198

Indlægaf Kattefjæs » 14. jul 2016, 22:19

At oplysningerne på Borger.dk er forældede og ikke bliver opdateret på trods af rykkere fra rette myndighed.

At personalet i Borgerservice ikke er klar over at reglerne er ændret og at informationen på hjemmesiden er forkert på trods af utallige henvendelser fra rette myndighed, og som resultat deraf gav mig forkerte oplysninger igen og igen og igen.

At personalet i Borgerservice for tredje dag i træk nægtede at stille mig videre eller give mig et direkte telefonnummer til dem, jeg rent faktisk skulle tale med, og som måske havde været klar over fejlen hvis bare jeg havde fået lov til at tale med dem og forklare sammenhængen. Personalet i Borgerservice mente at de havde for travlt til at tale med mig og ville derfor ikke engang prøve.

At personalet i Borgerservice, da jeg langt om længe på egen hånd havde fået redt trådene ud, nægtede at tro på at reglerne havde ændret sig og stædigt insisterede på at oplysningerne på hjemmesiden VAR korrekte...

At det var nødvendigt at kontakte min kærestes ambassade og få dem til at kontakte Borgerservice på vores vegne og slå i bordet for at rette misforståelsen... Hvilket dog ikke fik dem til at indrømme deres fejl eller - surprise - rette informationerne på hjemmesiden.

:nej:
0
Lismaens
Kort karma: 77
Likede indlæg: 467

Indlægaf Lismaens » 14. jul 2016, 23:01

Kattefjæs skrev:At oplysningerne på Borger.dk er forældede og ikke bliver opdateret på trods af rykkere fra rette myndighed.

At personalet i Borgerservice ikke er klar over at reglerne er ændret og at informationen på hjemmesiden er forkert på trods af utallige henvendelser fra rette myndighed, og som resultat deraf gav mig forkerte oplysninger igen og igen og igen.

At personalet i Borgerservice for tredje dag i træk nægtede at stille mig videre eller give mig et direkte telefonnummer til dem, jeg rent faktisk skulle tale med, og som måske havde været klar over fejlen hvis bare jeg havde fået lov til at tale med dem og forklare sammenhængen. Personalet i Borgerservice mente at de havde for travlt til at tale med mig og ville derfor ikke engang prøve.

At personalet i Borgerservice, da jeg langt om længe på egen hånd havde fået redt trådene ud, nægtede at tro på at reglerne havde ændret sig og stædigt insisterede på at oplysningerne på hjemmesiden VAR korrekte...

At det var nødvendigt at kontakte min kærestes ambassade og få dem til at kontakte Borgerservice på vores vegne og slå i bordet for at rette misforståelsen... Hvilket dog ikke fik dem til at indrømme deres fejl eller - surprise - rette informationerne på hjemmesiden.

:nej:

Hep! Jeg står stadig som værende gift derinde, på trods af at jeg blev skilt for snart 7 år siden... Det opdagede jeg for 3 år siden da jeg ville lave pas til mine unger, men ikke kunne, uden min eksmand, som vi ikke havde set siden skilsmissen. Jeg måtte hjem og finde beviser fra retten om at vi var skilt og jeg havde forældremyndigheden og komme tilbage. De undskyldte og ville rette det omgående. Jeg står stadig som værende gift med ham... Egentlig underligt at jeg uden problemer får alle mine enlig-forsørger bidrag, med sådan en fail i systemet... Jeg har kontaktet dem flere gange, fordi det gør ondt i mine øjne at se hans navn og cpr optræde under "ægtefælle", men de får det ikke rettet. :rulle:
1
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2298

Indlægaf Studsgaard » 15. jul 2016, 11:48

At jeg nu er på vej til røntgen med min fod/ankel.
Pisse dårlig timing, vi skal holde kobberbryllup imorgen og der er mistanke om der er noget brækket - håber virkelig ikke der er det :panik:
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9656

Indlægaf kidkomb » 16. jul 2016, 10:44

Jeg er ved at lave nogle minutnudler til mine tømmermænd, men det bouillonpulver der hører med, er åbenbart meget fint, for jeg har nu indåndet noget af det.
Det sidder virkelig dårligt i mine lunger!
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5993

Indlægaf LadyFox » 16. jul 2016, 12:12

Jeg skulle have været ude og spise med en veninde, men så ringer veninden fordi at hun har snakket med en anden af vores veninder om det ikke kunne være helt vildt meget federe om vi alle tre tog i biografen og så en film de to havde snakket om i stedet for? Men, nej, det synes faktisk ikke kunne være helt vildt federe, men altså, jeg gider sådan set heller ikke ud og spise med en (eller to) der hellere vil se film, så siger at de da bare skal gå i biffen hvis det er det de har lyst til, så kan vi jo bare spise en af dagene. Så svare min veninde "Vi skal alligevel imod Nørrebro snart, så vi kan jo lige ses inden"....

Øh, nej, det kan vi faktisk ikke lige.. Så vil jeg faktisk hellere sidde og lave ingenting derhjemme.
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 86
Likede indlæg: 802

Indlægaf klumphen » 16. jul 2016, 12:25

En flot rød (indeni) vandmelon der smager nøjagtig som en agurk. Til 38 kroner. Nitte. Og hvorfor smager agurker aldrig af vandmelon? Fup og fidus!
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11696

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. jul 2016, 13:01

klumphen skrev:En flot rød (indeni) vandmelon der smager nøjagtig som en agurk. Til 38 kroner. Nitte. Og hvorfor smager agurker aldrig af vandmelon? Fup og fidus!

When life gives you boring water melons - make pizza!

Billede

Billede
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 572
Likede indlæg: 5092

Indlægaf ManicNinja » 16. jul 2016, 15:41

kidkomb skrev:Jeg er ved at lave nogle minutnudler til mine tømmermænd, men det bouillonpulver der hører med, er åbenbart meget fint, for jeg har nu indåndet noget af det.
Det sidder virkelig dårligt i mine lunger!

Du har simpelthen inhaleret en bane minutnuddelbouillonpulver ...? Wauw!
- Var i øvrigt tæt på at skrive 'minutpuddel'. Men dét syntes jeg så alligevel blev liiiige minutkækt nok ...

Tilgiv mig. Er overtræt ... :fløjt:
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 16. jul 2016, 15:43

klumphen skrev:En flot rød (indeni) vandmelon der smager nøjagtig som en agurk. Til 38 kroner. Nitte. Og hvorfor smager agurker aldrig af vandmelon? Fup og fidus!

Send den over til mig! Kan ikke fordrage vandmelon. Agurk, derimod, er da nogenlunde fornuftigt. Eller også: Hvorfor laver du ikke bare agurkesalat af din vandmelon? Så mangler du kun en flæskesteg. Så er du da godt kørende!
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 16. jul 2016, 15:51

LadyFox skrev:Jeg skulle have været ude og spise med en veninde, men så ringer veninden fordi at hun har snakket med en anden af vores veninder om det ikke kunne være helt vildt meget federe om vi alle tre tog i biografen og så en film de to havde snakket om i stedet for? Men, nej, det synes faktisk ikke kunne være helt vildt federe, men altså, jeg gider sådan set heller ikke ud og spise med en (eller to) der hellere vil se film, så siger at de da bare skal gå i biffen hvis det er det de har lyst til, så kan vi jo bare spise en af dagene. Så svare min veninde "Vi skal alligevel imod Nørrebro snart, så vi kan jo lige ses inden"....

Øh, nej, det kan vi faktisk ikke lige.. Så vil jeg faktisk hellere sidde og lave ingenting derhjemme.

SÅ nederen, når nogen på den måde prøver at kamuflere deres eget behov for at ændre eller aflyse en aftale på: "Kunne det ikke bare være superhyggeligt at vi sås med nogle helt andre, gjorde noget fuldstændigt andet, end vi havde talt om, og at jeg i øvrigt allerede havde aftalt det hen over hovedet på dig, måske lidt fordi jeg håber, du siger nej, men så har jeg jo stadig været enormt høflig, og det er dig selv, der siger nej tak"-måden.

Gud, hvor jeg synes, det kan være irriterende!
1
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5993

Indlægaf LadyFox » 16. jul 2016, 15:56

ManicNinja skrev:
LadyFox skrev:Jeg skulle have været ude og spise med en veninde, men så ringer veninden fordi at hun har snakket med en anden af vores veninder om det ikke kunne være helt vildt meget federe om vi alle tre tog i biografen og så en film de to havde snakket om i stedet for? Men, nej, det synes faktisk ikke kunne være helt vildt federe, men altså, jeg gider sådan set heller ikke ud og spise med en (eller to) der hellere vil se film, så siger at de da bare skal gå i biffen hvis det er det de har lyst til, så kan vi jo bare spise en af dagene. Så svare min veninde "Vi skal alligevel imod Nørrebro snart, så vi kan jo lige ses inden"....

SÅ nederen, når nogen på den måde prøver at kamuflere deres eget behov for at ændre eller aflyse en aftale på: "Kunne det ikke bare være superhyggeligt at vi sås med nogle helt andre, gjorde noget fuldstændigt andet, end vi havde talt om, og at jeg i øvrigt allerede havde aftalt det hen over hovedet på dig, måske lidt fordi jeg håber, du siger nej, men så har jeg jo stadig været enormt høflig, og det er dig selv, der siger nej tak"-måden.

Hun ringede så før for at fortælle at de ikke tog i biffen, for hun ville faktisk hellere spise med mig.. Jeg kunne melde hende at "det var ærgerligt, for nu har jeg lavet andre planer"..
Jeg tror ikke hun håbede på jeg sagde nej, hun er bare meget spontan, og lader sig nemt rive med, og nogengange glemmer hun så lige at mærke temperaturen :/
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 16. jul 2016, 15:59

LadyFox skrev:
ManicNinja skrev:

Hun ringede så før for at fortælle at de ikke tog i biffen, for hun ville faktisk hellere spise med mig.. Jeg kunne melde hende at "det var ærgerligt, for nu har jeg lavet andre planer"..
Jeg tror ikke hun håbede på jeg sagde nej, hun er bare meget spontan, og lader sig nemt rive med, og nogengange glemmer hun så lige at mærke temperaturen :/

Det tror jeg heldigvis heller ikke som regel, at folk ønsker. :) Satte den bare på spidsen. Men jeg kender typen - og de er lidt nogen fjolser med den spontanitet dér, som de ikke helt fornår at styre/indtænke andre i.
Kan godt lide dit svar til hende. Kald mig bare tøsefornærmet :D Det dér pis gider jeg altså ikke at være kastebold i.
1
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 86
Likede indlæg: 802

Indlægaf klumphen » 16. jul 2016, 17:19

ManicNinja skrev:

Send den over til mig! Kan ikke fordrage vandmelon. Agurk, derimod, er da nogenlunde fornuftigt. Eller også: Hvorfor laver du ikke bare agurkesalat af din vandmelon? Så mangler du kun en flæskesteg. Så er du da godt kørende!

Kan du ikke fordrage vandmelon? :ad!:
2
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 16. jul 2016, 17:43

klumphen skrev:
ManicNinja skrev:

Kan du ikke fordrage vandmelon? :ad!:

Niks. Når du nu direkte spørger. Både smagen, konsistensen og de klamme kerner er ... nåja ... klamt.

Meloner har aldrig rigtigt været mig. Men nogle af dem er jeg da efterhånden kommet overens med. Det bliver bare ikke vandmelon.
0

Tilbage til "Generelt"