Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Smiling_Goat
Kort karma: 580
Likede indlæg: 8740

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Smiling_Goat » 5. aug 2016, 13:37

Rosa Espinosa skrev:Mit arbejde. Har været der i snart to måneder og føler bare ikke at jeg er blevet bedre til tingene. Laver konstant fejl og bliver derfor rettet på hver dag. Har så ondt i maven når jeg tager hjem, for ved ikke om det jeg har lavet er rigtigt før dagen efter. Og det er så pinligt hvis det er forkert og en af de andre skal have mine prøver med, når de laver deres analyse.
Føler bare jeg er i vejen for de andre og en byrde. Har aldrig været så dårlig til et arbejde før. Ved ikke hvad der sker. Kan ikke koncentrere mig og kan ikke huske noget, selvom jeg har fået tingene fortalt dagen før. Min hjerne er helt tom for tanker, som om en har trykket på stopknappen.

Lorte dag, endnu en gang.

F'øler du dig stresset? Det går ofte ud over hukommelsen og koncentrationen.

Æv, at det går sådan. Det kan også være, det bliver nemmere med tiden. Al begyndelse er jo svær.
1
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 372
Likede indlæg: 4770

Indlægaf POCKETKITTEN » 5. aug 2016, 13:56

Hele nabolaget griller, og det er umuligt at holde duften ude. Jeg skal selv have dødkedelig aftensmad.
0
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 369
Likede indlæg: 5992

Indlægaf Rosa Espinosa » 5. aug 2016, 14:47

Smiling_Goat skrev:
Rosa Espinosa skrev:Mit arbejde. Har været der i snart to måneder og føler bare ikke at jeg er blevet bedre til tingene. Laver konstant fejl og bliver derfor rettet på hver dag. Har så ondt i maven når jeg tager hjem, for ved ikke om det jeg har lavet er rigtigt før dagen efter. Og det er så pinligt hvis det er forkert og en af de andre skal have mine prøver med, når de laver deres analyse.
Føler bare jeg er i vejen for de andre og en byrde. Har aldrig været så dårlig til et arbejde før. Ved ikke hvad der sker. Kan ikke koncentrere mig og kan ikke huske noget, selvom jeg har fået tingene fortalt dagen før. Min hjerne er helt tom for tanker, som om en har trykket på stopknappen.

Æv, at det går sådan. Det kan også være, det bliver nemmere med tiden. Al begyndelse er jo svær.

Det synes jeg ikke at jeg er. Var sygemeldt med stress for et par år siden og tror jeg ville kunne mærke hvis det var på vej igen.

Det ved jeg også godt og det prøver jeg også at fortælle mig selv, men det har aldrig stået så slemt til før. Plejer at kunne tingene efter et stykke tid, men her føler jeg hele tiden at jeg skal starte forfra. Det er sgu irriterende. Føler jeg skal oplades hele tiden, for energiniveaut er bare i bund. Godt det er weekend. Nu skal jeg heller ikke brokke mig for meget. Er trods alt glad og taknemmelig for at have et arbejde.
0
Jeg trænger til et slumretæppe
Smiling_Goat
Kort karma: 580
Likede indlæg: 8740

Indlægaf Smiling_Goat » 5. aug 2016, 15:15

Rosa Espinosa skrev:
Smiling_Goat skrev:

Det synes jeg ikke at jeg er. Var sygemeldt med stress for et par år siden og tror jeg ville kunne mærke hvis det var på vej igen.

Det ved jeg også godt og det prøver jeg også at fortælle mig selv, men det har aldrig stået så slemt til før. Plejer at kunne tingene efter et stykke tid, men her føler jeg hele tiden at jeg skal starte forfra. Det er sgu irriterende. Føler jeg skal oplades hele tiden, for energiniveaut er bare i bund. Godt det er weekend. Nu skal jeg heller ikke brokke mig for meget. Er trods alt glad og taknemmelig for at have et arbejde.

Jeg kan godt følge dig i, at du burde kunne mærke det, hvis det var stress, når du har haft det før. Jeg synes bare, der er mange fællestræk i det du beskriver: hukommelsesproblemer, koncentrationsbesvær, træthed. Har du overvejet at tage en test på stress-foreningens hjemmeside? Det kunne måske være et fingerpeg, om du skal være opmærksom. Det er jo ikke sikkert, stress føles ens hver gang.

Det er også frustrerende at ikke føle, man kan "følge med," jeg kender det godt, og så synes jeg i øvrigt, du skal "brokke dig" alt det, du orker. Hellere ude end inde. Jeg tror ikke, der er nogen, der tvivler på, at du er glad for at have et arbejde, selvom du lige nu er lidt træt.
0
IrmaPigen
Kort karma: 165
Likede indlæg: 1872

Indlægaf IrmaPigen » 5. aug 2016, 16:55

Har fået to vabler på venstre tommelfinger af en tur i havkajak.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1181
Likede indlæg: 17510

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. aug 2016, 17:20

Lidt for meget dovenskab
0
"This is the strangest life I've ever known."
Jim Morrison
OberstNasig
Kort karma: 57
Likede indlæg: 588

Indlægaf OberstNasig » 5. aug 2016, 17:56

At jeg kan se frem til en weekend helt alene. Det er længe siden, jeg har haft sådan en. Før i tiden elskede jeg den slags weekender, men idag får det mig bare til at føle mig ensom.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 886
Likede indlæg: 13624

Indlægaf DetSorteCirkus » 7. aug 2016, 19:28

At jeg er begyndt at blive nervøs for at tage hul på det nye skoleår og møde mine elever, hvilket jeg ellers har glædet mig til hele sommeren :(
Ikke at man ikke må have den slags følelser; det, der irriterer mig ved det, er, at der så tydeligt mest er tale om, at jeg er blevet smittet af mine to teamkollegers ambivalente tilgang til arbejdet.
0
Brugeravatar
Fräulein L.
Kort karma: 304
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3198

Indlægaf Fräulein L. » 8. aug 2016, 08:56

En statusopdatering på facebook, hvor min bedste veninde, mand og et andet fælles vennepar er tagget fordi de er ude og få brunch sammen. Åh hvor ville jeg gerne være sådan en der bare er ligeglad. Men det er jeg altså bare ikke. Øv, har helt ondt i maven og føler mig udenfor. De ved jeg også har ferie.
0
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
HappyQ
Kort karma: 146
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 1057

Indlægaf HappyQ » 8. aug 2016, 09:31

Vejret jeg skal hente to af mine børnebørn i efter skole, deres mor lånte vores to paraplyer forleden, men vi har ikke fået dem igen, det ser i høj grad ud til regn hele dagen :(
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1877
Likede indlæg: 10836

Indlægaf Wizzze » 8. aug 2016, 10:08

Jeg blev fanget ude i en byge, og selvom der kun gik 2-3 min. Så er jeg gennemblødt :evil:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 48
Likede indlæg: 406

Indlægaf Prosperity74 » 8. aug 2016, 20:24

Jeg kunne slet ikke komme igennem til hudlægen, jeg har prøvet at ringe guderne må vide hvor mange gange :rulle:
0
Brugeravatar
Charly
Kort karma: 73
Likede indlæg: 1414

Indlægaf Charly » 9. aug 2016, 09:16

At vi er to kollegaer nede i et team på 8 mennesker. Der skal godt nok løbes hurtigt...
0
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 258
Likede indlæg: 2078

Indlægaf Pityt » 9. aug 2016, 09:29

Min nakke har "sat sig" igen,- det giver mig hovedpine og kiropraktoren har først tid i morgen tidlig :(
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1546
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 13917

Indlægaf kidkomb » 9. aug 2016, 10:28

Min søster delte igår et billede på facebook af sin yngste med titlen "Jeg er så stolt af min store dreng i 1.klasse".
Som sædvanligt ingenting om den ældste.
Jeg kiggede alle hendes opslag på facebook igennem idag og ikke een eneste gang har hun delt noget om ældsten eller skrevet af hun er stolt af ham.
Den yngste skriver hun det jævnligt om og kommer med billeder fra hans fodbold og cirkus osv.
Og så selvfølgelig billeder af dem begge og hvad de har lavet.
Men intet om ældsten alene.
Han startede endda i helt ny skole mandag, fordi han er blevet flyttet til en anden.
-det synes jeg måske burde være anledning til, at være stolt af ham og hans nye udfordringer.

I den underretning jeg lavede understregede jeg specifikt at jeg finder favoriseringen af den yngste bekymrende og hun har læst den.
Men fortsætter ufortrødent.
Altså wtf?
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.

Tilbage til "Generelt"