Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
bluetof1
Kort karma: 171
Likede indlæg: 1324

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf bluetof1 » 4. aug 2016, 19:32

ina skrev:
ina skrev:Snot. Kold. Træt.

Glemte lige menstruationssmerter, PMS og at min yngste ikke gider sove.

Og at jeg skal spise ordentligt, men har lyst til at rulle mig sammen i fosterstilling og køre is og chokolade ind.

:fløjt:

Chokolade og cola haves, jeg spiser nachos til aftensmad og jeg har ikke engang menstruationssmerter. Jeg er bare flytteramt og i "fuck verden"-humør.
0
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
Brugeravatar
ina
Kort karma: 216
Likede indlæg: 1265

Indlægaf ina » 4. aug 2016, 20:22

bluetof1 skrev:
ina skrev:
ina skrev:Snot. Kold. Træt.

Glemte lige menstruationssmerter, PMS og at min yngste ikke gider sove.

Og at jeg skal spise ordentligt, men har lyst til at rulle mig sammen i fosterstilling og køre is og chokolade ind.

:fløjt:

Chokolade og cola haves, jeg spiser nachos til aftensmad og jeg har ikke engang menstruationssmerter. Jeg er bare flytteramt og i "fuck verden"-humør.

Håber snart det flytte-noget er overstået. :ae: Sig til, hvis du har brug for hjælp!

Nachos er mega godt og mega velfortjent!
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1149
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10652

Indlægaf 2SHY » 4. aug 2016, 20:29

Nu vil jeg også have nachos... Og jeg har ikke nogen i huset :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
ina

Indlægaf ina » 4. aug 2016, 20:31

2SHY skrev:Nu vil jeg også have nachos... Og jeg har ikke nogen i huset :(

Det har jeg heller ikke. Det må være planen for i morgen aften, når jeg er børne- og mandefri.
0
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 4. aug 2016, 20:41

ina skrev:

Det har jeg heller ikke. Det må være planen for i morgen aften, når jeg er børne- og mandefri.

Jeg kan ikke engang lave det selv hvis jeg havde det hele hjemme går det op for mig. Min ovn virker ikke endnu og min udlejer kommer først hjem fra ferie på mandag :trist: Og til den tid skal han først til at finde en ny/anden ovn til mig :(
0

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

bluetof1

Indlægaf bluetof1 » 4. aug 2016, 20:42

Undskyld :(
0
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 4. aug 2016, 20:45

bluetof1 skrev:

Det gør ikke noget :kys: Hvis alt fejler kører jeg til Nykøbing og bestiller nogen på en café hvor de har lavet de bedste nachos jeg har fået længe :love: Eller også kompenserer jeg og lever af det en uge når jeg får en funktionsdygtig ovn
1

bluetof1

Indlægaf bluetof1 » 4. aug 2016, 20:48

2SHY skrev:
bluetof1 skrev:

Det gør ikke noget :kys: Hvis alt fejler kører jeg til Nykøbing og bestiller nogen på en café hvor de har lavet de bedste nachos jeg har fået længe :love: Eller også kompenserer jeg og lever af det en uge når jeg får en funktionsdygtig ovn

Det lyder umiddelbart som en overkompensation :lol:

Men nachos i Nykøbing lyder godt. It has a nice ring to it :D
0
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 4. aug 2016, 20:56

bluetof1 skrev:
2SHY skrev:
bluetof1 skrev:

Det lyder umiddelbart som en overkompensation :lol:

Men nachos i Nykøbing lyder godt. It has a nice ring to it :D

Jeg ville formodentlig være en anelse træt af det på 4.-5. dagen :lol: og dog... Så glad som jeg er for guacemole så tvivler jeg

Det lyder faktisk ret godt ja :gogo:
0

Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1120
Likede indlæg: 16559

Indlægaf Dirtylittledevil » 4. aug 2016, 21:15

At jeg er træt og pylret og ved en fejl troede jeg kunne li lakridsis så det købte jeg :(
0
"This is the strangest life I've ever known."
Jim Morrison
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 46
Likede indlæg: 389

Indlægaf Prosperity74 » 4. aug 2016, 21:39

Min dumme hud ( jeg har rosacea ) der driller, og det påvirker min psyke - og min dumme psyke påvirker mit rosacea. Øv :sur:
0
Brugeravatar
ina

Indlægaf ina » 5. aug 2016, 07:27

2SHY skrev:
ina skrev:

Jeg kan ikke engang lave det selv hvis jeg havde det hele hjemme går det op for mig. Min ovn virker ikke endnu og min udlejer kommer først hjem fra ferie på mandag :trist: Og til den tid skal han først til at finde en ny/anden ovn til mig :(

Hepper på hurtig ovn-levering! :kys:
2
Brugeravatar
zembra1986
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1843

Indlægaf zembra1986 » 5. aug 2016, 08:16

At jeg sover over mig på den dag jeg skulle til CV møde hos HK i brabrand. Vågnede først lige lidt efter mødets starttidpunkt, og har altså slet ikke hørt min alarm(som ellers er skruet op på højeste lydstyrke) :8: :shock:

Og mig som stort set ALDRIG sover over mig!!, HVORFOR skulle det lige ske i dag??!! :whine:

Er så skuffet og sur på mig selv :( Ved godt jeg ikke kan gøre for det, men damn jeg føler mig dum :trist:
0
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 355
Likede indlæg: 5711

Indlægaf Rosa Espinosa » 5. aug 2016, 13:25

Mit arbejde. Har været der i snart to måneder og føler bare ikke at jeg er blevet bedre til tingene. Laver konstant fejl og bliver derfor rettet på hver dag. Har så ondt i maven når jeg tager hjem, for ved ikke om det jeg har lavet er rigtigt før dagen efter. Og det er så pinligt hvis det er forkert og en af de andre skal have mine prøver med, når de laver deres analyse.
Føler bare jeg er i vejen for de andre og en byrde. Har aldrig været så dårlig til et arbejde før. Ved ikke hvad der sker. Kan ikke koncentrere mig og kan ikke huske noget, selvom jeg har fået tingene fortalt dagen før. Min hjerne er helt tom for tanker, som om en har trykket på stopknappen.

Lorte dag, endnu en gang.
0
Jeg trænger til et slumretæppe
Smiling_Goat
Kort karma: 562
Likede indlæg: 8146

Indlægaf Smiling_Goat » 5. aug 2016, 13:37

Rosa Espinosa skrev:Mit arbejde. Har været der i snart to måneder og føler bare ikke at jeg er blevet bedre til tingene. Laver konstant fejl og bliver derfor rettet på hver dag. Har så ondt i maven når jeg tager hjem, for ved ikke om det jeg har lavet er rigtigt før dagen efter. Og det er så pinligt hvis det er forkert og en af de andre skal have mine prøver med, når de laver deres analyse.
Føler bare jeg er i vejen for de andre og en byrde. Har aldrig været så dårlig til et arbejde før. Ved ikke hvad der sker. Kan ikke koncentrere mig og kan ikke huske noget, selvom jeg har fået tingene fortalt dagen før. Min hjerne er helt tom for tanker, som om en har trykket på stopknappen.

Lorte dag, endnu en gang.

F'øler du dig stresset? Det går ofte ud over hukommelsen og koncentrationen.

Æv, at det går sådan. Det kan også være, det bliver nemmere med tiden. Al begyndelse er jo svær.
1

Tilbage til "Generelt"