Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
HappyQ
Kort karma: 135
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 968

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf HappyQ » 8. aug 2016, 09:31

Vejret jeg skal hente to af mine børnebørn i efter skole, deres mor lånte vores to paraplyer forleden, men vi har ikke fået dem igen, det ser i høj grad ud til regn hele dagen :(
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1658
Likede indlæg: 9223

Indlægaf Wizzze » 8. aug 2016, 10:08

Jeg blev fanget ude i en byge, og selvom der kun gik 2-3 min. Så er jeg gennemblødt :evil:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 45
Likede indlæg: 330

Indlægaf Prosperity74 » 8. aug 2016, 20:24

Jeg kunne slet ikke komme igennem til hudlægen, jeg har prøvet at ringe guderne må vide hvor mange gange :rulle:
0
Brugeravatar
Charly
Kort karma: 61
Likede indlæg: 990

Indlægaf Charly » 9. aug 2016, 09:16

At vi er to kollegaer nede i et team på 8 mennesker. Der skal godt nok løbes hurtigt...
0
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 241
Likede indlæg: 1845

Indlægaf Pityt » 9. aug 2016, 09:29

Min nakke har "sat sig" igen,- det giver mig hovedpine og kiropraktoren har først tid i morgen tidlig :(
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1417
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 12243

Indlægaf kidkomb » 9. aug 2016, 10:28

Min søster delte igår et billede på facebook af sin yngste med titlen "Jeg er så stolt af min store dreng i 1.klasse".
Som sædvanligt ingenting om den ældste.
Jeg kiggede alle hendes opslag på facebook igennem idag og ikke een eneste gang har hun delt noget om ældsten eller skrevet af hun er stolt af ham.
Den yngste skriver hun det jævnligt om og kommer med billeder fra hans fodbold og cirkus osv.
Og så selvfølgelig billeder af dem begge og hvad de har lavet.
Men intet om ældsten alene.
Han startede endda i helt ny skole mandag, fordi han er blevet flyttet til en anden.
-det synes jeg måske burde være anledning til, at være stolt af ham og hans nye udfordringer.

I den underretning jeg lavede understregede jeg specifikt at jeg finder favoriseringen af den yngste bekymrende og hun har læst den.
Men fortsætter ufortrødent.
Altså wtf?
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 9. aug 2016, 10:55

Det var koldt og blæsende da jeg tog afsted i morges, men mens jeg ventede på bussen kom solen pludselig frem. Så stod jeg dėr med mine mange lag tøj og kampsvedte :sur:
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 332
Likede indlæg: 5294

Indlægaf Rosa Espinosa » 9. aug 2016, 15:05

Endnu en dag hvor jeg lavede fejl på arbejde, så endnu en dag med ondt i maven og hvor jeg ikke har lyst til at møde ind i morgen. Voksenlivet er ikke noget for mig :(
0
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 760
Likede indlæg: 6012

Indlægaf ManicNinja » 9. aug 2016, 18:16

Rosa Espinosa skrev:Endnu en dag hvor jeg lavede fejl på arbejde, så endnu en dag med ondt i maven og hvor jeg ikke har lyst til at møde ind i morgen. Voksenlivet er ikke noget for mig :(

Nu har du nævnt dette nogle gange. Det lyder virkelig ikke rart. Mon ikke du er for hård ved dig selv?

Og er der ikke en kollega eller chef, du føler dig så tryg ved, at du kan vende din utilstrækkelighedsfølelse med vedkommende og blive bekræftet i, at det slet ikke er galt eller unormalt og/eller få lidt vejledning i, hvad du kunne gøre for at rette op på det?
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1073
Likede indlæg: 7866

Indlægaf ShuruQ » 9. aug 2016, 18:31

Faktisk kunne dette indlæg ligeså godt ligge i positiv-tråden, da jeg er lidt ambivalent i forhold til om det er det ene eller andet.

Jeg var på kirkegården i dag for at besøge min afdøde kærestes grav. Han døde for i april forrige år. Det skal ikke forstås som jeg har glemt ham, for det har jeg ikke og det gør jeg aldrig, men han dukker ikke op i min bevidsthed længere dagligt. De sidste par uger har han dog fyldt mine tanker rigtig meget, så jeg havde nok brug for at komme ned med en blomst til ham. Da jeg kørte derfra væltede minderne indover mig og jeg mærkede ham for fuld kraft og melankolien skyllede nærmest indover mig, det varede kun få minutter, men det var så kraftfuldt at jeg var helt og aldeles flad bagefter og jeg er stadig lidt mørbanket.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Rosa Espinosa

Indlægaf Rosa Espinosa » 9. aug 2016, 18:31

ManicNinja skrev:
Rosa Espinosa skrev:Endnu en dag hvor jeg lavede fejl på arbejde, så endnu en dag med ondt i maven og hvor jeg ikke har lyst til at møde ind i morgen. Voksenlivet er ikke noget for mig :(

Nu har du nævnt dette nogle gange. Det lyder virkelig ikke rart. Mon ikke du er for hård ved dig selv?

Og er der ikke en kollega eller chef, du føler dig så tryg ved, at du kan vende din utilstrækkelighedsfølelse med vedkommende og blive bekræftet i, at det slet ikke er galt eller unormalt og/eller få lidt vejledning i, hvad du kunne gøre for at rette op på det?

Jo det er jeg, men føler også det er berettiget. Jeg burde kunne tingene nu.

Skrev til min chef og forklarede hende at noget var gået galt og at jeg beklagede. Hun sagde at hun ville se om det ikke kunne gå alligevel og at jeg ikke skulle tænke på det. De andre siger også til mig at tingene nok skal komme og at de også stadig laver fejl. Det er selvfølgelig dejligt at de prøver at berolige mig, men samtidig opfører de sig også lidt som at jeg er i vejen og at de er irriteret over mig. Kan godt være at det er mig som er sart fordi jeg er så nervøs og frustreret.
Må nok hellere få fat på en psykolog igen.
0
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Rosa Espinosa

Indlægaf Rosa Espinosa » 9. aug 2016, 18:35

Rosa Espinosa skrev:
ManicNinja skrev:

Skrev til min chef og forklarede hende at noget var gået galt og at jeg beklagede. Hun sagde at hun ville se om det ikke kunne gå alligevel og at jeg ikke skulle tænke på det. De andre siger også til mig at tingene nok skal komme og at de også stadig laver fejl. Det er selvfølgelig dejligt at de prøver at berolige mig, men samtidig opfører de sig også lidt som at jeg er i vejen og at de er irriteret over mig. Kan godt være at det er mig som er sart fordi jeg er så nervøs og frustreret.

Og kage :D
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 760
Likede indlæg: 6012

Indlægaf ManicNinja » 9. aug 2016, 18:46

Rosa Espinosa skrev:
ManicNinja skrev:

Kolleger siger ikke sådan for sjov. Lyt til det. Og din chefs melding er da fin. At de kan virke, som om du går i vejen kan jo meget vel handle om almindelig travlhed: Selv om man gerne vil være imødekommende og rummelig over for ny kollega i oplæring, tillader omstændighederne det desværre ikke altid. Prøv at lægge mærke til, om det kun er dig, de agerer sådan over for. Det er det garanteret ikke. :)

Uden at jeg overhovedet ved noget om dig eller din situation, så lyder det, som om det kunne være rigtigt godt for dig at få taget livtag med perfektionisme og egne tårnhøje krav til dig selv. Så du kan være glad i dit arbejde, anerkende og acceptere dig selv bedre - og undgå stress.

Kærlige hilsner fra én, der sidste år var sygemeldt i nogle uger. Det startede med utilstrækkelighedsfølelse. Jeg troede, at alle omkring mig syntes, jeg var en tordnende fiasko til mit job. Det viste sig, de syntes, jeg var svær at leve op til ... Den slags sidder ofte indeni én selv. Og stammer helt andre steder fra end det pågældende job.
Nu ved jeg ikke, hvor gammel du er. Men især i de første "rigtige" job, man har, kan det overvælde én.

De gode nyheder er, at man ikke blot bliver bedre til sit job. Man bliver også bedre til at håndtere det, de gange hvor man ikke er det. Jeg rammes stadig jævnligt af det. Men nu ved jeg, hvorfor de følelser dukker op, hvad de er signal om, og hvordan de skal håndteres. Dét punkt er jeg sikker på, du også kan nå med lidt god vejledning.

:ae:
3
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Charly
Kort karma: 61
Likede indlæg: 990

Indlægaf Charly » 10. aug 2016, 11:50

Rosa Espinosa skrev:
ManicNinja skrev:

Kan det passe at du har været i dit nye job et par måneder? Det er altså ikke ret længe. Jeg tænker at du er meget hård ved dig selv - hvis dine kollegaer siger til dig, at det er ok, så må du tro dem.
2
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1102
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9905

Indlægaf 2SHY » 10. aug 2016, 15:44

Jeg har opdaget at jeg har lavet en fysisk test forkert fordi jeg har målt forkert op :rulle: Så nu er der en masse mennesker der skal retestes :rulle: Flot!
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:

Tilbage til "Generelt"