Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ina
Kort karma: 134
Likede indlæg: 727

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ina » 4. aug 2016, 20:31

2SHY skrev:Nu vil jeg også have nachos... Og jeg har ikke nogen i huset :(

Det har jeg heller ikke. Det må være planen for i morgen aften, når jeg er børne- og mandefri.
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8529

Indlægaf 2SHY » 4. aug 2016, 20:41

ina skrev:

Det har jeg heller ikke. Det må være planen for i morgen aften, når jeg er børne- og mandefri.

Jeg kan ikke engang lave det selv hvis jeg havde det hele hjemme går det op for mig. Min ovn virker ikke endnu og min udlejer kommer først hjem fra ferie på mandag :trist: Og til den tid skal han først til at finde en ny/anden ovn til mig :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
bluetof1
Likede indlæg: 647

Indlægaf bluetof1 » 4. aug 2016, 20:42

Undskyld :(
0
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 4. aug 2016, 20:45

bluetof1 skrev:

Det gør ikke noget :kys: Hvis alt fejler kører jeg til Nykøbing og bestiller nogen på en café hvor de har lavet de bedste nachos jeg har fået længe :love: Eller også kompenserer jeg og lever af det en uge når jeg får en funktionsdygtig ovn
1

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

bluetof1
Likede indlæg: 647

Indlægaf bluetof1 » 4. aug 2016, 20:48

2SHY skrev:
bluetof1 skrev:

Det gør ikke noget :kys: Hvis alt fejler kører jeg til Nykøbing og bestiller nogen på en café hvor de har lavet de bedste nachos jeg har fået længe :love: Eller også kompenserer jeg og lever af det en uge når jeg får en funktionsdygtig ovn

Det lyder umiddelbart som en overkompensation :lol:

Men nachos i Nykøbing lyder godt. It has a nice ring to it :D
0
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 4. aug 2016, 20:56

bluetof1 skrev:
2SHY skrev:
bluetof1 skrev:

Det lyder umiddelbart som en overkompensation :lol:

Men nachos i Nykøbing lyder godt. It has a nice ring to it :D

Jeg ville formodentlig være en anelse træt af det på 4.-5. dagen :lol: og dog... Så glad som jeg er for guacemole så tvivler jeg

Det lyder faktisk ret godt ja :gogo:
0

Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 872
Likede indlæg: 11823

Indlægaf Dirtylittledevil » 4. aug 2016, 21:15

At jeg er træt og pylret og ved en fejl troede jeg kunne li lakridsis så det købte jeg :(
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 35
Likede indlæg: 244

Indlægaf Prosperity74 » 4. aug 2016, 21:39

Min dumme hud ( jeg har rosacea ) der driller, og det påvirker min psyke - og min dumme psyke påvirker mit rosacea. Øv :sur:
0
Brugeravatar
ina
Likede indlæg: 727

Indlægaf ina » 5. aug 2016, 07:27

2SHY skrev:
ina skrev:

Jeg kan ikke engang lave det selv hvis jeg havde det hele hjemme går det op for mig. Min ovn virker ikke endnu og min udlejer kommer først hjem fra ferie på mandag :trist: Og til den tid skal han først til at finde en ny/anden ovn til mig :(

Hepper på hurtig ovn-levering! :kys:
2
Brugeravatar
zembra1986
Kort karma: 79
Likede indlæg: 1150

Indlægaf zembra1986 » 5. aug 2016, 08:16

At jeg sover over mig på den dag jeg skulle til CV møde hos HK i brabrand. Vågnede først lige lidt efter mødets starttidpunkt, og har altså slet ikke hørt min alarm(som ellers er skruet op på højeste lydstyrke) :8: :shock:

Og mig som stort set ALDRIG sover over mig!!, HVORFOR skulle det lige ske i dag??!! :whine:

Er så skuffet og sur på mig selv :( Ved godt jeg ikke kan gøre for det, men damn jeg føler mig dum :trist:
0
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 292
Likede indlæg: 4473

Indlægaf Rosa Espinosa » 5. aug 2016, 13:25

Mit arbejde. Har været der i snart to måneder og føler bare ikke at jeg er blevet bedre til tingene. Laver konstant fejl og bliver derfor rettet på hver dag. Har så ondt i maven når jeg tager hjem, for ved ikke om det jeg har lavet er rigtigt før dagen efter. Og det er så pinligt hvis det er forkert og en af de andre skal have mine prøver med, når de laver deres analyse.
Føler bare jeg er i vejen for de andre og en byrde. Har aldrig været så dårlig til et arbejde før. Ved ikke hvad der sker. Kan ikke koncentrere mig og kan ikke huske noget, selvom jeg har fået tingene fortalt dagen før. Min hjerne er helt tom for tanker, som om en har trykket på stopknappen.

Lorte dag, endnu en gang.
0
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Smiling_Goat
Kort karma: 470
Likede indlæg: 5955

Indlægaf Smiling_Goat » 5. aug 2016, 13:37

Rosa Espinosa skrev:Mit arbejde. Har været der i snart to måneder og føler bare ikke at jeg er blevet bedre til tingene. Laver konstant fejl og bliver derfor rettet på hver dag. Har så ondt i maven når jeg tager hjem, for ved ikke om det jeg har lavet er rigtigt før dagen efter. Og det er så pinligt hvis det er forkert og en af de andre skal have mine prøver med, når de laver deres analyse.
Føler bare jeg er i vejen for de andre og en byrde. Har aldrig været så dårlig til et arbejde før. Ved ikke hvad der sker. Kan ikke koncentrere mig og kan ikke huske noget, selvom jeg har fået tingene fortalt dagen før. Min hjerne er helt tom for tanker, som om en har trykket på stopknappen.

F'øler du dig stresset? Det går ofte ud over hukommelsen og koncentrationen.

Æv, at det går sådan. Det kan også være, det bliver nemmere med tiden. Al begyndelse er jo svær.
1
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 211
Likede indlæg: 2700

Indlægaf POCKETKITTEN » 5. aug 2016, 13:56

Hele nabolaget griller, og det er umuligt at holde duften ude. Jeg skal selv have dødkedelig aftensmad.
0
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 292
Likede indlæg: 4473

Indlægaf Rosa Espinosa » 5. aug 2016, 14:47

Smiling_Goat skrev:
Rosa Espinosa skrev:Mit arbejde. Har været der i snart to måneder og føler bare ikke at jeg er blevet bedre til tingene. Laver konstant fejl og bliver derfor rettet på hver dag. Har så ondt i maven når jeg tager hjem, for ved ikke om det jeg har lavet er rigtigt før dagen efter. Og det er så pinligt hvis det er forkert og en af de andre skal have mine prøver med, når de laver deres analyse.

Æv, at det går sådan. Det kan også være, det bliver nemmere med tiden. Al begyndelse er jo svær.

Det synes jeg ikke at jeg er. Var sygemeldt med stress for et par år siden og tror jeg ville kunne mærke hvis det var på vej igen.

Det ved jeg også godt og det prøver jeg også at fortælle mig selv, men det har aldrig stået så slemt til før. Plejer at kunne tingene efter et stykke tid, men her føler jeg hele tiden at jeg skal starte forfra. Det er sgu irriterende. Føler jeg skal oplades hele tiden, for energiniveaut er bare i bund. Godt det er weekend. Nu skal jeg heller ikke brokke mig for meget. Er trods alt glad og taknemmelig for at have et arbejde.
0
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Smiling_Goat
Kort karma: 470
Likede indlæg: 5955

Indlægaf Smiling_Goat » 5. aug 2016, 15:15

Rosa Espinosa skrev:
Smiling_Goat skrev:

Det synes jeg ikke at jeg er. Var sygemeldt med stress for et par år siden og tror jeg ville kunne mærke hvis det var på vej igen.

Det ved jeg også godt og det prøver jeg også at fortælle mig selv, men det har aldrig stået så slemt til før. Plejer at kunne tingene efter et stykke tid, men her føler jeg hele tiden at jeg skal starte forfra. Det er sgu irriterende. Føler jeg skal oplades hele tiden, for energiniveaut er bare i bund. Godt det er weekend. Nu skal jeg heller ikke brokke mig for meget. Er trods alt glad og taknemmelig for at have et arbejde.

Jeg kan godt følge dig i, at du burde kunne mærke det, hvis det var stress, når du har haft det før. Jeg synes bare, der er mange fællestræk i det du beskriver: hukommelsesproblemer, koncentrationsbesvær, træthed. Har du overvejet at tage en test på stress-foreningens hjemmeside? Det kunne måske være et fingerpeg, om du skal være opmærksom. Det er jo ikke sikkert, stress føles ens hver gang.

Det er også frustrerende at ikke føle, man kan "følge med," jeg kender det godt, og så synes jeg i øvrigt, du skal "brokke dig" alt det, du orker. Hellere ude end inde. Jeg tror ikke, der er nogen, der tvivler på, at du er glad for at have et arbejde, selvom du lige nu er lidt træt.
0

Tilbage til "Generelt"