Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 913
Likede indlæg: 14770

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf DetSorteCirkus » 6. okt 2015, 10:21

Statsministerens åbningstale.
0
Tingene er uden tvivl mere komplekse end jeg har nogen idé om.
Ukendt konspirationsteoretiker
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10968

Indlægaf 2SHY » 6. okt 2015, 15:24

Den Halloween slikskål jeg har set i Rema er udsolgt :whine: Så skal jeg til at besøge samtlige Rema butikker i Aalborg for at se om nogen af de andre har den :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 324
Likede indlæg: 2557

Indlægaf Danseprinsesse » 6. okt 2015, 15:36

Jeg er ikke særligt glad for at være på den afdeling, hvor jeg er elev lige nu.
Det blev ikke bedre, da der gik flygtninge-bashing i den i frokoststuen i dag, æv hvor var det grimt, jeg blev helt ked. :(
0
Brugeravatar
Whoosh
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2943

Indlægaf Whoosh » 6. okt 2015, 20:34

Superheltemors seneste blogindlæg. :(
Øv!
De virker som sådan en sympatisk familie.
Håber alt løser sig for dem.
0
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1323

Indlægaf Daphne » 6. okt 2015, 21:46

Vågnede af mareridt i nat - den ubehagelige følelse har siddet i kroppen hele dagen. Og har ikke lyst til at gå i seng nu, hvis jeg får mareridt igen... :(
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1223
Likede indlæg: 18380

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. okt 2015, 21:52

At jeg fik kæmpe smæk i måsen. Af en dør :(
0
I'm a social vegan. I avoid meet.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 913
Likede indlæg: 14770

Indlægaf DetSorteCirkus » 6. okt 2015, 22:11

At jeg lige har fundet ud af, at en god bekendt og tidligere tæt kollega i weekenden blev overfaldet og slået bevidstløs :trist:
0
Tingene er uden tvivl mere komplekse end jeg har nogen idé om.
Ukendt konspirationsteoretiker
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1248

Indlægaf Pixie88 » 7. okt 2015, 12:16

At vi intet internet har haft siden torsdag, hvor vi flyttede ind i vores nye lejlighed. Der kom en tekniker i går og lortet begyndte at virke. Det viste sig, at de havde oprettet os forkert, så internettet løn igennem en andens ledning end vores.. Der gik nøjagtig en time, så virkede det ikke igen og har lige siden været nede.
Så der kommer en tekniker igen i morgen :rulle: nu mener de det er centralen der er nogen galt med.

Telenor kan lige vove på at opkræve os for denne her uge, når fejlen ligger hos dem.
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Whoosh
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2943

Indlægaf Whoosh » 7. okt 2015, 15:25

Noget families kat er blevet aflivet i dag. :(
Vi fik det først at vide da vi ankom for at passe den lille hittekilling, og spurgte efter den voksne kat.

Så nu sidder vi her, mens den voksne kat ligger død i sin kasse i et andet rum. :(
Vi er alle meget glade for dyr, så alle har grædt.
Det er den rene elendighed.

Og midt i det hele skal killingen have sutteflaske.
0
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3000

Indlægaf Tibbler » 7. okt 2015, 19:34

Jeg gik ind på jubii, for at gemme nogle gamle indlæg, fra mødregruppetråden, da yngstemanden var helt lille. Sådan for at have det til senere - og så var indlæggene i tråden væk; eller i hvertfald ikke lige at få øje på. Både i terminstråden, og den første mødregruppetråd, som dækkede hans første år.

Ej, men for helvede :sarkasme: Jeg ved skisme ikke, om jeg skal le eller græde.
0
Brugeravatar
Garfield
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1318

Indlægaf Garfield » 7. okt 2015, 23:44

Moxy-lady skrev:Har lige fået en mail fra eksamenstilmeldingen på uni om at jeg ikke har bestået nok ECTS til at kunne gå til eksamen i min bachelor i dette semester. Hvilket vil sige at det (sandsynligvis) ikke vil tælle som undervisning og at jeg derfor mangler 15 ECTS i dette semester.

Jeg har dumpet en del fag som jeg tager om nu. Jeg er ret sikker på at fremdriftsreformen kommer til at spænde ben for at jeg kan læse videre. Det kan jeg slet ikke overskue lige nu.

(ja, man kan argumentere for at det er min egen fejl at jeg er dumpet fagene, helt sikkert. Ift. at have tjekket reglerne, så har jeg prøvet, men kunne ikke finde den regel som eksamenskontoret citerede. Det passer helt sikkert, men står åbenbart et andet sted end der hvor jeg har kigget)

Forstår ieg dig ret, at du har deltaget i noget bachelorgradsundervisning, som du nu ikke må afslutte, fordi du mangler ECTS point? Er der mulighed for at bruge noget af dét, du har lavet, til et specialkursus? Sådan at du kan få i hvert fald nogle point for det?
0
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 303
Likede indlæg: 4363

Indlægaf Moxy-lady » 8. okt 2015, 11:51

Garfield skrev:
Moxy-lady skrev:Har lige fået en mail fra eksamenstilmeldingen på uni om at jeg ikke har bestået nok ECTS til at kunne gå til eksamen i min bachelor i dette semester. Hvilket vil sige at det (sandsynligvis) ikke vil tælle som undervisning og at jeg derfor mangler 15 ECTS i dette semester.

Jeg har dumpet en del fag som jeg tager om nu. Jeg er ret sikker på at fremdriftsreformen kommer til at spænde ben for at jeg kan læse videre. Det kan jeg slet ikke overskue lige nu.

(ja, man kan argumentere for at det er min egen fejl at jeg er dumpet fagene, helt sikkert. Ift. at have tjekket reglerne, så har jeg prøvet, men kunne ikke finde den regel som eksamenskontoret citerede. Det passer helt sikkert, men står åbenbart et andet sted end der hvor jeg har kigget)

Forstår ieg dig ret, at du har deltaget i noget bachelorgradsundervisning, som du nu ikke må afslutte, fordi du mangler ECTS point? Er der mulighed for at bruge noget af dét, du har lavet, til et specialkursus? Sådan at du kan få i hvert fald nogle point for det?

Jeg var en tur forbi studievejlederen i går for at finde ud af hvad mine muligheder var. Og gudskelov får jeg lov til at fortsætte fordi mine eksamener også tæller med i mine ECTS, så jeg har nok. Min bachelor bliver så rykket til foråret, hvilket nok også er for det bedste. Nu har jeg bedre tid til at læse op på de fag jeg mangler så jeg forhåbentlig kan bestå de eksamener jeg mangler. Hold op, hvor var jeg lettet.

Men tak for svar! Nogle af de ECTS-fag er faste, så dem kan jeg ikke undgå at tage. Jeg ved ikke i hvor høj grad jeg kan bytte resten ud med andre kurser. Forhåbentlig bliver det ikke nødvendigt alligevel, men skriver mig det lige bag øret for fremtiden. :gogo:
2
Jeg kan godt finde ud af sammensatte navneord og endelser men nogle gange går det lidt stærkt og jeg opdager ikke at stavekontrollen har været på spil.
FitBrideToBE
Likede indlæg: 268

Indlægaf FitBrideToBE » 8. okt 2015, 12:30

Min pludseligt totalt udeblivende arbejdsmoral.. Ud af det blå - kæmpe træthed og ikke en samlet tanke at finde NOGEN steder..
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1605
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 14563

Indlægaf kidkomb » 8. okt 2015, 12:36

Det eneste jeg har spist idag er havregryn og røræg. Jeg spildte begge dele ned ad min hvide bluse....
2
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Garfield
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1318

Indlægaf Garfield » 8. okt 2015, 16:57

Tibbler skrev:Jeg gik ind på jubii, for at gemme nogle gamle indlæg, fra mødregruppetråden, da yngstemanden var helt lille. Sådan for at have det til senere - og så var indlæggene i tråden væk; eller i hvertfald ikke lige at få øje på. Både i terminstråden, og den første mødregruppetråd, som dækkede hans første år.

Ej, men for helvede :sarkasme: Jeg ved skisme ikke, om jeg skal le eller græde.

Har du checket om de skulle ligge på Google Cache?
0
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.

Tilbage til "Generelt"