Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Smiling_Goat
Kort karma: 470
Likede indlæg: 5961

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Smiling_Goat » 30. aug 2016, 08:55

Regeringens nye udspil faktisk.

Halvdelen af SU'en skal fremover fungere som et lån. Der gik den drøm om videregående uddannelse op i røg og et klasseopdelt samfund kom lige et skridt tættere på.

Jeg tror ikke rigtigt, det var det, deres vælgere havde i tankerne, da de satte deres kryds.

At regeringen så samtidig skyder beslutningen på udlændingene er bare ekstra salt i såret, og et glimrende eksempel på hvad tyskerne ville have gjort i 1930'erne/-40'erne (yes, I went there.)
2
Brugeravatar
ina
Kort karma: 134
Likede indlæg: 728

Indlægaf ina » 30. aug 2016, 18:47

Min mand og hans evne til at synes at han fortjener en medalje for det utrolig lille stykke arbejde han laver herhjemme. :cuss:
1
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 222
Likede indlæg: 1734

Indlægaf Guilded_Lily » 30. aug 2016, 19:02

At jeg måtte kapitulere og indse, jeg ikke længere kunne sno mig udenom at blive medlem af forældrerådet i sønnens klasse. Der er en ulempe ved små klasser...
1
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1153
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9752

Indlægaf kidkomb » 30. aug 2016, 19:38

Helt ærligt!
Jeg har været på arbejdet hele dagen med min overbelastede menisk og det er gået nogenlunde. Det er hårdt at stå op og begge knæ er ømme af at aflaste.
Og så!
Så da jeg er kommet ud fra arbejde og på vej til bilen, så får jeg trådt forkert udover en kantsten og det giver et kæmpe jag.
Nej, nej, nej, hvor er det bittert :(
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
MissHindenburg
Kort karma: 6
Likede indlæg: 75

Indlægaf MissHindenburg » 30. aug 2016, 20:05

Min kæreste har influenza, det startede søndag og han kører altså nu på 3. dagen - jeg er idag blevet opereret i mit håndled, jeg er ret så handicappet jvf. Det.

Alligevel ender jeg med at stå og lave aftensmad, får minus hjælp og han sukker og ruller med øjnene over det mindste.

Den lokalbedøvelse jeg fik på sygehuset er så småt ved være ude af systemet og panodil og ibumentin er bare ikke helt det samme...

Jvf. Kærestens influenza kan han ikke sove med hans cpap maskine (behandling for søvnapnø) ergo han ligger uroligt og snorker voldsomt (snot i kraniet hjælper ikke just heller) = jeg får en træls nat, jeg burde sove på sofaen men vil også bare rigtig gerne ligge godt jvf. den der hånd.

Jeg er træt, har smerter og er generelt bare pirrelig!
Lorte dag all in all!
0
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 334
Likede indlæg: 3781

Indlægaf Novella » 30. aug 2016, 21:00

MissHindenburg skrev:Min kæreste har influenza, det startede søndag og han kører altså nu på 3. dagen - jeg er idag blevet opereret i mit håndled, jeg er ret så handicappet jvf. Det.

Alligevel ender jeg med at stå og lave aftensmad, får minus hjælp og han sukker og ruller med øjnene over det mindste.

Den lokalbedøvelse jeg fik på sygehuset er så småt ved være ude af systemet og panodil og ibumentin er bare ikke helt det samme...

Jvf. Kærestens influenza kan han ikke sove med hans cpap maskine (behandling for søvnapnø) ergo han ligger uroligt og snorker voldsomt (snot i kraniet hjælper ikke just heller) = jeg får en træls nat, jeg burde sove på sofaen men vil også bare rigtig gerne ligge godt jvf. den der hånd.

Jeg er træt, har smerter og er generelt bare pirrelig!
Lorte dag all in all!

Bestil sgu da pizza i stedet :kys: God bedring
4
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 161
Likede indlæg: 853

Indlægaf Daphne » 30. aug 2016, 22:58

Kærestens arbejde er pludselig knapt så forstående overfor hans sygdom - noget vi desværre kommer til at mærke økonomisk allerede fra næste måned. Samtidig er jeg/vi ret sikre på, at der er urent mel i posen fra deres side... :boo:
0
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 151
Likede indlæg: 855

Indlægaf Panton » 31. aug 2016, 05:15

Barnet er stadig syg, dag 3! Jeg blev selv rask først mandag aften (der havde jeg det nogenlunde) og så have barn syg efterfølgende trækker tænder ud :rulle: Han er nemlig slet ikke spor irriterende at være sammen med, slet ikke :D
0
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2506

Indlægaf Pandesteg » 31. aug 2016, 12:35

Kattene har dårlig mave. Igen. Igen. Igen :rulle: er SÅ træt af det mavebøvl og det er skidesynd for dem. Og for mit trægulv, som var indsmurt i lort :tie:

Og det værste er at vi kun kan bebrejde os selv, da det med al sandsynlighed er fordi de har fået nogle godbidder de ikke kan tåle.
0
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 31. aug 2016, 15:17

Et temmelig ophedet skænderi med et bud, der "glemte" at tage de ting med han skulle (og i øvrigt lige havde skrevet under på, at han hentede) og som efterfølgende gav sig til at diskutere med mig og komme med trusler om, at han så ikke ville tage resten (som stod på lageret) med :cuss:
Jeg ringede bagefter og klagede over hans opførsel,- hvis man opfører sig sådan, er man ikke velkommen i vores firma.
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 357
Likede indlæg: 3571

Indlægaf Ballademager » 31. aug 2016, 19:45

Smiling_Goat skrev:Regeringens nye udspil faktisk.

Halvdelen af SU'en skal fremover fungere som et lån. Der gik den drøm om videregående uddannelse op i røg og et klasseopdelt samfund kom lige et skridt tættere på.

Jeg tror ikke rigtigt, det var det, deres vælgere havde i tankerne, da de satte deres kryds.

At regeringen så samtidig skyder beslutningen på udlændingene er bare ekstra salt i såret, og et glimrende eksempel på hvad tyskerne ville have gjort i 1930'erne/-40'erne (yes, I went there.)

Krydret med en mega uambitiøs klimapolitik :rulle:
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 580
Likede indlæg: 5120

Indlægaf ManicNinja » 31. aug 2016, 19:49

Daphne skrev:Kærestens arbejde er pludselig knapt så forstående overfor hans sygdom - noget vi desværre kommer til at mærke økonomisk allerede fra næste måned. Samtidig er jeg/vi ret sikre på, at der er urent mel i posen fra deres side... :boo:

Fagforening?
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1153
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9752

Indlægaf kidkomb » 31. aug 2016, 20:04

Ej, men altså.
Jeg er holdt op med at sælge noget i den blå avis. Folk er simpelthen for useriøse, nævenyttige og upålidelige.
Så da jeg skiftede madras valgte jeg at lægge den op i en Facebook-gruppe for gratis ting.
En dame henvender sig så og beder om den og vi aftaler dag og ca tid og hun giver mig lige et heads up, da hun er på vej med kæresten og en trailer.
De har svært ved at finde en parkeringsplads helt tæt på (hvad havde de regnet med, det er på en travl hovedgade og man kan holde relativt tæt på anyways) og det bliver kæresten så sur over, at de kører igen og ikke vil have madrassen alligevel...
Gud fader bevares. Hvis der ikke skal mere til, hvorfor så bede om den i første omgang.
Og hvorfor skal jeg sidde og vente på dem og have slæbt madras ud i gangen for at gøre det nemmere for dem. Tak.
Jeg bliver nogle gange så træt af mennesker.
2
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 161
Likede indlæg: 853

Indlægaf Daphne » 31. aug 2016, 20:24

ManicNinja skrev:
Daphne skrev:Kærestens arbejde er pludselig knapt så forstående overfor hans sygdom - noget vi desværre kommer til at mærke økonomisk allerede fra næste måned. Samtidig er jeg/vi ret sikre på, at der er urent mel i posen fra deres side... :boo:

Fagforening?

De er sat på sagen, men hvis han vil beholde sit job, er det ikke sikkert, at han kan kræve sin ret. Vi skal lige have vurderet mulighederne... Uanset hvad er det en lortesituation... :boo:
0
Brugeravatar
didas
Kort karma: 223
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2276

Indlægaf didas » 31. aug 2016, 20:34

At jeg er blevet syg, men er i forvejen håbløst bagud på job pga ferie, så jeg kan ikke blive hjemme. Og skal holde fødselsdagsfest i weekenden, men lige nu har jeg mest lyst til at blive under dynen i en uge.

Så snyd, var også syg til min fest sidste år.
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:

Tilbage til "Generelt"