Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10356

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf icelady » 6. sep 2016, 10:07

At jeg fik panikanfald i MR-scanneren her til formiddag og ikke kunne gennemføre det. :(

Det kravlede lige så langsomt ind på mig og jeg kæmpede for at holde angsten væk, men niks... Måtte bruge panik-bolden.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Bad Samaritan
Kort karma: 135
Likede indlæg: 1567

Indlægaf Bad Samaritan » 6. sep 2016, 11:25

Alt pretty much. En masse uvished (og ubeslutsomhed) omkring job og risisci forbundet med det. Der er en masse liv og død stuff ind over også - og så er der den dér hjemvé, som vokser sig større og stærkere med alt det andet. Heldigvis har jeg en hel uge fri (hvilket betyder kun 1-2 møder pr dag) fra i morgen, hvor jeg flyver til Nairobi og hooker up med en dansk kollega + nogle andre, som også har lidt ferie at brænde af. Så håber jeg, at jeg lige kan komme lidt ned på jorden og få vendt tingene over et glas vin eller fyrre...
0
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 818
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8459
Kontakt:

Indlægaf Ado » 6. sep 2016, 11:52

At jeg gik ombord i en gammel stak cd-rommer med billeder. Æv, hvor gør det ondt.
Der poppede en bunke billeder op af mig og min eks-kæreste. Ham, der bare forsvandt. Og jeg så så lykkelig ud på de billeder. Gennemsyret oprigtig svinelykkelig ud.
Og ja, jeg ved godt det er mange år siden og at man ikke skal hænge ved fortiden. Men nu poppede han altså op på min skærm i dag og for en stund tilbage i mit liv. Og jeg ved ikke hvad der skete, men tårerne væltede frem på den mest irriterende måde. De løber bare ud af øjnene som en utæt vandslange.

Jeg har ikke set de billeder, siden vi var sammen. Og jeg hader, at jeg stadig savner ham, når jeg kigger på billederne. Han fortjener det ikke. Det er sgu da ikke normalt at reagere sådan efter otte år. Dybt unormalt. Og jeg bliver oprigtigt bange for, om jeg nogensinde bliver i stand til at elske en mand så inderligt igen.

Det er så sært. For han er et svin. Et forstyrret sygt svin. Og alligevel savner jeg ham virkelig lige nu. Røvhul.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 43
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 506

Indlægaf Luffegås » 6. sep 2016, 12:30

Pga. min arbejdsløshed, der nok også skyldes jeg ikke har erfaring, er jeg begyndt nogle stedet at være frivillig. Skal primært styre deres facebook. Det ene sted kommer jeg dagligt, og har på 14 dage fået gjort en facebookside mere aktiv. Der er søde frivillige, men bestyrelsen er godt nok usynlig. Kun 1 ud af 7 bestyrelsesmedlemmer liker siden, de svare ikke på en mail jeg har sendt om hvor vi kan være mere synlige fysisk, og generelt virker det hele godt nok som om man lader de frivillige rode med alt. Der er åbent dagligt, men der sker næsten ikke noget, og det er lidt spild af alles tid. Helt ærligt, jeg vil gerne vide hvad bestyrelsens mening med foreningen er, for ellers er det godt nok kun for de frivillige at huset har åbent.

Det gør mig altid ked af det når jeg ser bestyrelser ikke tage ansvar for deres forening
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 579
Likede indlæg: 5112

Indlægaf ManicNinja » 6. sep 2016, 14:44

At jeg efter virkelig dejlig middag ude i går var så dum at bestille en dobbelt espresso. Kl 21:30!? Og ganske som jeg jo godt ved: Jeg sov ELENDIGT! Kunne ikke falde i søvn. Og da det så endelig lykkedes, vågnede jeg cirka en gang i timen og var overbevist om, jeg havde både sovet over mig og glemt 37 ultravigtige aftaler og pligter ...

Nu sidder jeg på lukkevagt og er fuldstændigt slukket i låget :stoned: :træt: Har fri kl 21 ...
Hvornår lærer jeg det?
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 396
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 6. sep 2016, 14:54

Jeg synes faktisk lidt, at det hele er noget lort i dag.
0
x
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 43
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 506

Indlægaf Luffegås » 6. sep 2016, 15:48

Luffegås skrev:Pga. min arbejdsløshed, der nok også skyldes jeg ikke har erfaring, er jeg begyndt nogle stedet at være frivillig. Skal primært styre deres facebook. Det ene sted kommer jeg dagligt, og har på 14 dage fået gjort en facebookside mere aktiv. Der er søde frivillige, men bestyrelsen er godt nok usynlig. Kun 1 ud af 7 bestyrelsesmedlemmer liker siden, de svare ikke på en mail jeg har sendt om hvor vi kan være mere synlige fysisk, og generelt virker det hele godt nok som om man lader de frivillige rode med alt. Der er åbent dagligt, men der sker næsten ikke noget, og det er lidt spild af alles tid. Helt ærligt, jeg vil gerne vide hvad bestyrelsens mening med foreningen er, for ellers er det godt nok kun for de frivillige at huset har åbent.

Det gør mig altid ked af det når jeg ser bestyrelser ikke tage ansvar for deres forening

Og jeg tilfføjer lige til "ØV"-puljen at da vi så her til eftermiddags havde åbent hus/café arrangement, dukkede ingen i bestyrelsen op, ikke engang formanden der i det mindste havde lovet det, OG at skaffe kage. Der stod troligt 2 frivillige ældre herre, og så mig. Kæft hvor slapt.
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8529

Indlægaf 2SHY » 6. sep 2016, 16:39

Flere stenkast. Denne gang et sted jeg har kørt utallige gange. Jeg må indrømme at jeg bliver endnu mere kold og klam indeni jo flere episoder der kommer med den slags lort :(
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 195
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2349

Indlægaf Studsgaard » 6. sep 2016, 16:57

2SHY skrev:Flere stenkast. Denne gang et sted jeg har kørt utallige gange. Jeg må indrømme at jeg bliver endnu mere kold og klam indeni jo flere episoder der kommer med den slags lort :(

Jeg er helt med dig her.
Nok også fordi det nu er et sted min mand køre hver dag til og fra arbejde og ofte flere gange på job.
Syntes der er gået lidt "efteraber/konkurrence/et eller andet jeg ikke lige har et ord for" igang med alle de stenkast - og som tyder på mange unge har været involveret i.
Heg tænker hvad pokker der får dem til det?
0
Undtagelsen
Kort karma: 26
Likede indlæg: 258

Indlægaf Undtagelsen » 6. sep 2016, 17:01

Ado skrev:At jeg gik ombord i en gammel stak cd-rommer med billeder. Æv, hvor gør det ondt.
Der poppede en bunke billeder op af mig og min eks-kæreste. Ham, der bare forsvandt. Og jeg så så lykkelig ud på de billeder. Gennemsyret oprigtig svinelykkelig ud.
Og ja, jeg ved godt det er mange år siden og at man ikke skal hænge ved fortiden. Men nu poppede han altså op på min skærm i dag og for en stund tilbage i mit liv. Og jeg ved ikke hvad der skete, men tårerne væltede frem på den mest irriterende måde. De løber bare ud af øjnene som en utæt vandslange.

Jeg har ikke set de billeder, siden vi var sammen. Og jeg hader, at jeg stadig savner ham, når jeg kigger på billederne. Han fortjener det ikke. Det er sgu da ikke normalt at reagere sådan efter otte år. Dybt unormalt. Og jeg bliver oprigtigt bange for, om jeg nogensinde bliver i stand til at elske en mand så inderligt igen.

Det er så sært. For han er et svin. Et forstyrret sygt svin. Og alligevel savner jeg ham virkelig lige nu. Røvhul.

Men du savner jo ikke at have ham i dit liv nu.
Du savner en ukompliceret tid, hvor du ikke var blevet svigtet og det synes jeg er ret forståeligt.
Men kan godt forstå det gør ondt at se billederne :ae:
1
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8529

Indlægaf 2SHY » 6. sep 2016, 17:10

Studsgaard skrev:
2SHY skrev:Flere stenkast. Denne gang et sted jeg har kørt utallige gange. Jeg må indrømme at jeg bliver endnu mere kold og klam indeni jo flere episoder der kommer med den slags lort :(

Jeg er helt med dig her.
Nok også fordi det nu er et sted min mand køre hver dag til og fra arbejde og ofte flere gange på job.
Syntes der er gået lidt "efteraber/konkurrence/et eller andet jeg ikke lige har et ord for" igang med alle de stenkast - og som tyder på mange unge har været involveret i.
Heg tænker hvad pokker der får dem til det?

Ah men det er så vanvittigt blæst at nogen i første omgang finder på det. At nogen så tænker de vil gøre dem kunsten efter er jo helt væk fra vinduet. Jeg begriber ikke hvad der foregår mellem ørerne på den slags personer

Jeg har faktisk skrevet til en veninde og bedt hende køre andre veje end under de gangbroer der :genert: Jeg tror ikke jeg kan kapere hvis der sker hende eller hendes kommende barn noget :trist:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Frk._Strawberry
Kort karma: 49
Likede indlæg: 386

Indlægaf Frk._Strawberry » 7. sep 2016, 21:07

At motoren i vores bil melder fejl og blev hentet af Falck in the middle of nowhere her til aften..

Nå ja - og at min kæreste er gået sur i seng og vil ikke kysse mig godnat..
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 222
Likede indlæg: 1727

Indlægaf Guilded_Lily » 8. sep 2016, 04:53

At vaskemaskinen valgte at skide på os i går aftes, mens datterens sovepose lå og hyggede sig derinde. Nu skal hun have dyne med på koloni - damen er IKKE glad!
0
Brugeravatar
Charly
Kort karma: 52
Likede indlæg: 708

Indlægaf Charly » 8. sep 2016, 05:42

Jeg vågnede kl. 4 i morges og kunne ikke sove mere pga åndssvage tanker, der kører rundt.
0
Kan man ringe til en voksen?
Frk._Strawberry
Kort karma: 49
Likede indlæg: 386

Indlægaf Frk._Strawberry » 8. sep 2016, 05:46

Har kun sovet 2 timer i nat, pga. tankemylder og skal møde til aftenvagt.. Ved godt, at jeg kan sove inden, men det er ikke det samme som en god nats søvn op til..
0

Tilbage til "Generelt"