Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Aviva
Kort karma: 17
Likede indlæg: 190

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Aviva » 11. okt 2016, 11:48

At jeg blev nødt til at gå fra en/flere killing/er, da jeg ikke kunne finde den i det buskads den/de var i
(den/de holdte op med at pive da jeg rodede rundt og snakkede til dem)

Har sagt det til en vicevært og slået det op i "bygruppen", tager afsted igen for at høre om den/de stadig er der om 30- 1 times tid.. Jeg kan ikke beholde den/dem..
0
Palestine never existed!

Gud velsigne ISRAEL
Brugeravatar
Muuh
Kort karma: 130
Likede indlæg: 1836

Indlægaf Muuh » 11. okt 2016, 12:13

Snot, jeg er blevet godt og grundig forkølet

Det sætter bare en dæmper på min energi i dag
0
Ved ikke at give op nåede selv sneglen Noahs ark
Muddi
Kort karma: 150
Likede indlæg: 618

Indlægaf Muddi » 11. okt 2016, 17:27

At den veninde jeg skulle ind og se Brigdet Jones Baby med, nu går ind og ser den med nogle kolleger i stedet for :(
0
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 55
Likede indlæg: 511

Indlægaf Prosperity74 » 12. okt 2016, 16:40

Slem vedvarende hovedpine ( der ikke gider at gå væk ) og spændinger i mine skuldre og nakke :sur:
At jeg ikke måtte fortsætte med den pillekur jeg får mod mit rosacea, jeg skulle prøve nogle andre i stedet for
0
Oveditlevsen
Kort karma: 23
Likede indlæg: 583

Indlægaf Oveditlevsen » 12. okt 2016, 18:04

Jeg har lige hørt Amalie trække en kat i halen eller "synge" som hun kaldte det i en teaser... :shock: :badr: :whine:
Men hun har da ret i at det lyder ligeså "godt" som Medina :rulle:
0
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 486
Likede indlæg: 5516

Indlægaf Novella » 12. okt 2016, 19:18

At min lille finke er så syg, at vi må skyde en hvid pind efter at holde fødselsdag i morgen. Yay, altså :(
0
godtnavn
Kort karma: 328
Likede indlæg: 2204

Indlægaf godtnavn » 13. okt 2016, 10:26

Jeg har fået fejl i en opgave i en eksamen, og jeg er 100% sikker på der er fejl i opgaven, for mit svar er rigtigt. Det var en mega nem opgave, og jeg har efterfølgende kigget den igennem flere gange, det er rigtigt det jeg har lavet. Overvejer at skrive til dem og klage, men omvendt er det en bestået-ikke bestået eksamen, og da jeg fik 80% rigtig er jeg jo bestået, så for mig gør det ikke rigtig den store forskel. Lidt gør det dog, da de lægges sammen med nogle andre, dvs. jeg kan ikke lave nær så mange fejl i næste prøve uden at dumpe, men er jeg egentlig slet ikke bekymret for.

Men nørj jeg bliver negativ over at få fejl når jeg ved mit svar er korrekt! Det er matematik, og skulle kun angive facit, så det er ikke en gang noget med de mener jeg ikke har forklaret det godt nok. Øv!
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 1043
Likede indlæg: 8364

Indlægaf ManicNinja » 13. okt 2016, 10:34

godtnavn skrev:Jeg har fået fejl i en opgave i en eksamen, og jeg er 100% sikker på der er fejl i opgaven, for mit svar er rigtigt. Det var en mega nem opgave, og jeg har efterfølgende kigget den igennem flere gange, det er rigtigt det jeg har lavet. Overvejer at skrive til dem og klage, men omvendt er det en bestået-ikke bestået eksamen, og da jeg fik 80% rigtig er jeg jo bestået, så for mig gør det ikke rigtig den store forskel. Lidt gør det dog, da de lægges sammen med nogle andre, dvs. jeg kan ikke lave nær så mange fejl i næste prøve uden at dumpe, men er jeg egentlig slet ikke bekymret for.

Men nørj jeg bliver negativ over at få fejl når jeg ved mit svar er korrekt! Det er matematik, og skulle kun angive facit, så det er ikke en gang noget med de mener jeg ikke har forklaret det godt nok. Øv!

Klag! Det fylder jo hos dig - forståeligt nok. Og andre må jo have oplevet det samme ...
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
godtnavn
Kort karma: 328
Likede indlæg: 2204

Indlægaf godtnavn » 13. okt 2016, 11:35

ManicNinja skrev:
godtnavn skrev:Jeg har fået fejl i en opgave i en eksamen, og jeg er 100% sikker på der er fejl i opgaven, for mit svar er rigtigt. Det var en mega nem opgave, og jeg har efterfølgende kigget den igennem flere gange, det er rigtigt det jeg har lavet. Overvejer at skrive til dem og klage, men omvendt er det en bestået-ikke bestået eksamen, og da jeg fik 80% rigtig er jeg jo bestået, så for mig gør det ikke rigtig den store forskel. Lidt gør det dog, da de lægges sammen med nogle andre, dvs. jeg kan ikke lave nær så mange fejl i næste prøve uden at dumpe, men er jeg egentlig slet ikke bekymret for.

Klag! Det fylder jo hos dig - forståeligt nok. Og andre må jo have oplevet det samme ...

Ja, jeg tænker også at få skrevet til dem, skal bare lige finde ud af hvem jeg skal skrive til, hvis der ikke var ferie i næste uge kunne jeg snakke med underviseren på mandag, men kan ikke vente halvanden uge med at få svar, så skal finde en at skrive en mail til. Jeg tænker dog lige at snakke med nogle medstuderende i morgen for at tjekke at de også mener jeg har ret.

Der er næppe mange der er blevet ramt da det er en onlineprøve hvor der måske er 50 forskellige prøver og man får en tilfældig, således at man har forskellige prøver fra de andre. Men det var 20% af besvarelsen, så ville have fået 100% rigtigt hvis jeg har ret, hvilket jeg er helt sikker på jeg har, ellers har jeg misforstået hele konceptet, og i så fald giver det ikke mening at mine andre svar er rigtige, for de kører på samme princip.
0
Brugeravatar
Avino
Kort karma: 159
Likede indlæg: 845

Indlægaf Avino » 13. okt 2016, 17:38

Aldrig- aldrig- aldrig, har jeg været udsat for- den kritik, som jeg har fået i dag af en kollega.
Jeg er så chokeret, at jeg stadigt ikke har fattet det.

Var til møde på arbejdet, hvor vedkommende, som jeg troede- jeg arbejder godt sammen med, gav mig den største dolk i ryggen.
Vi har aldrig været veninder. Vi har haft en kontrovers- for meget længe siden, som jeg dog troede var overstået.
Det var den ikke, skal jeg hilse og sige. Den var bare blevet udbygget.

Vi arbejdede sammen i går nat- uden at hun fortalte, hvad jeg havde i vente.

Hun svinede mig til på mødet- overfor ledelsen, så jeg aldrig har været ude for noget lignende. Mine andre kolleger var ligeledes i chok.
Kørte på min faglighed ? Min måde at være overfor vores beboere ? Hun udstillede mig, som et monster.

Så skal vi nok over i tråden " hvad undrer du dig over" ?
Hvordan er det muligt, at være SÅ falsk og konfliktsky, at man ikke tør tage konflikten- øje til øje, når man nu mener at der er konflikt. Som jeg overhovedet ikke har oplevet.

44 år i denne branche, uden at jeg nogen sinde har fået smidt så meget lort i hovedet.
Jeg er i chok og aner pt slet ikke, hvordan jeg skal reagere på disse svinere.

I øvrigt har jeg aldrig forstået, hvordan man kan få sig selv til, at gå til ledelsen- uden at have talt med personen først. I de senere år- er det blevet mere og mere "moderne"
Sørgeligt.

Har aldrig været i tvivl om, at hun har mindreværdskomplekser, men at køre det SÅ langt ud- er over min forstand.

Det bliver sgu svært, at arbejde sammen med hende igen.
Tak fordi- du/ I læste med. Havde virkeligt brug for, at komme af med det.
1
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 481
Likede indlæg: 4598

Indlægaf Sophaya » 13. okt 2016, 17:44

Min søde gamle kat skal opereres i munden på onsdag. Udover at det kommer til at koste kassen, så gør det bare så ondt på mig at vide, at hun har ondt indtil det bliver ordnet. Jeg glæder mig til det er overstået!
Det betyder også at der ikke bliver noget nyt komfur i denne omgang, men pyt med det. Hun er vigtigere.
2
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Avino
Kort karma: 159
Likede indlæg: 845

Indlægaf Avino » 13. okt 2016, 19:44

Tusinde TAK for jeres kort, Sophaya og Ballademager.

Det gør mig rigtigt glad og giver mig lidt mere mod. TAK til jer :kram:

Nu har jeg talt med min anden kollega, som jeg er mest sammen med.
Hun vil skrive en mail til ledelsen om, hvordan hun oplever mig. Hun og jeg har det - virkeligt godt- sammen.
Det er- godt nok- en voldsom omgang
0
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 387
Likede indlæg: 2970

Indlægaf Filipai » 14. okt 2016, 10:27

At jeg har så mange selvmordstanker at jeg slet ikke kan være nogle steder.

Og de mennesker man regner på vil være der, slet ikke viser sig at være som man regnede med :(
0
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 162
Likede indlæg: 2118

Indlægaf dykkersild » 14. okt 2016, 10:37

Vi har en kollega der har et meget, meget svært sind - vi gør hvad vi kan for at han skal have det godt. Men det er altså ikke nemt når han er som en yo-yo nogle gange. Der sker ting oppe i hans hoved som ikke har noget med virkeligheden at gøre - han kan være svær at rumme og pt. er han farlig at have med til kunderne da vi ikke kan stole på, hvad han siger. Dagen i dag er en af de dage.
0
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 162
Likede indlæg: 2118

Indlægaf dykkersild » 14. okt 2016, 10:39

Filipai skrev:At jeg har så mange selvmordstanker at jeg slet ikke kan være nogle steder.

Og de mennesker man regner på vil være der, slet ikke viser sig at være som man regnede med :(

Kan du ikke ringe til Psykiatrisk skadestue og få en snak med dem - du skal ikke være alene, når du har det så dårligt.

:ae:
3

Tilbage til "Generelt"