Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10255

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf icelady » 21. sep 2016, 12:13

Var en tur forbi ungernes folkeskole, som er ved at blive revet ned, til fordel for "Fremtidens plejehjem."

Det er lidt sørgeligt at se den så... "ribbet."
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1142
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9622

Indlægaf kidkomb » 21. sep 2016, 12:30

Stadig sovet dårligt.
Det klør, igen som når man begynder at få svamp.
Jeg er godt nok træt af det.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1903

Indlægaf Purple Haze » 21. sep 2016, 14:53

Der har været lidt mange henvendelser på job i dag - som har gjort det svært at få lavet nogle specifikke opgaver.
Brokkede mig lidt over det på facebook, på en "sjov" måde - fordi jeg selv synes min reaktion på en henvendelse var lidt sjov.

Har så fået et hav af gode råd og "sådan undgår du stress", pas nu på osv. - hvilket vel var sødt nok, men faktisk bare irreterende - Man kan godt have en lidt travl dag uden at det betyder at man er ved at få stress fordi man ikke kan finde ud af at administre sin tid og e-mails på arbejdet. Så blev egentlig bare irreteret over det, og slettede hele lortet.

Måske jeg er ved at få PMS, eller også er jeg bare lidt træt af andre mennesker i dag.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 129
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1084

Indlægaf FrøkenM » 21. sep 2016, 18:03

Som indehaver af et fysisk handicap tænker jeg selv, at det er meget normalt når folk spørger hvorfor man går "underligt", men idag gik det langt over grænsen. Kom ind i bussen og satte mig på et klapsæde, en mand overfor spørger hvorfor jeg går sådan. Jeg svarer. Han bliver så temmelig agressiv og begynder at sparke til mine ben og "rette" på mit knæ da han absolut ikke kan forstå det kan være SÅ svært for mig. Han træner nemlig heste og dem kan man jo dressere så man burde da også kunne dressere en fysisk handicappet.

Heldigvis kom en ung fyr mig til undsætning og tilbød mig sin plads.

Øv en skoddag :trist:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6807

Indlægaf Daine » 21. sep 2016, 18:40

FrøkenM skrev:Som indehaver af et fysisk handicap tænker jeg selv, at det er meget normalt når folk spørger hvorfor man går "underligt", men idag gik det langt over grænsen. Kom ind i bussen og satte mig på et klapsæde, en mand overfor spørger hvorfor jeg går sådan. Jeg svarer. Han bliver så temmelig agressiv og begynder at sparke til mine ben og "rette" på mit knæ da han absolut ikke kan forstå det kan være SÅ svært for mig. Han træner nemlig heste og dem kan man jo dressere så man burde da også kunne dressere en fysisk handicappet.

:8: Ej en opførsel!

Sådan en idiot :kram:
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
FrøkenM

Indlægaf FrøkenM » 21. sep 2016, 18:41

Daine skrev:
FrøkenM skrev:Som indehaver af et fysisk handicap tænker jeg selv, at det er meget normalt når folk spørger hvorfor man går "underligt", men idag gik det langt over grænsen. Kom ind i bussen og satte mig på et klapsæde, en mand overfor spørger hvorfor jeg går sådan. Jeg svarer. Han bliver så temmelig agressiv og begynder at sparke til mine ben og "rette" på mit knæ da han absolut ikke kan forstå det kan være SÅ svært for mig. Han træner nemlig heste og dem kan man jo dressere så man burde da også kunne dressere en fysisk handicappet.

:8: Ej en opførsel!

Sådan en idiot :kram:

Jeg har oplevet meget, også lettere underlig opførsel, men det her er sgu toppen :tie:

Tak :kys: er også rimelig påvirket, faktisk.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 28
Likede indlæg: 241

Indlægaf Prosperity74 » 23. sep 2016, 07:44

En dårlig nats søvn :rulle:
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 346
Likede indlæg: 2364

Indlægaf achillaxedprune » 23. sep 2016, 08:45

Der er kommet bladlus på min chiliplante! :(
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Tilly
Kort karma: 23
Likede indlæg: 328

Indlægaf Tilly » 23. sep 2016, 18:44

Er mega skuffet på min veninde over at hun ikke vælger at anerkende den tid jeg har brugt på at hjælpe hende. Arbejder på at skubbe min skuffelse til side, men ved simpelthen ikke om jeg kan.
0
D.itsen
Kort karma: 172
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1375

Indlægaf D.itsen » 23. sep 2016, 18:55

Mængden af halv-og helt racistiske mennesker i det område jeg bor. Når en kollega (som er muslim og har mellemøstlige aner), ligefrem har følt sig nødsaget til at sidde et andet sted end sammen med hans nærmeste kollegaer til et arrangement, fordi de hyggede gevaldigt med at fortælle racistiske jokes, så bliver jeg så træt. Og det var kun ét tilfælde i dag
0
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 392
Likede indlæg: 3769

Indlægaf Sophaya » 23. sep 2016, 19:07

Jeg har lagt en masse tid og energi i at være der for en veninde, der har haft det svært det sidste års tid. Det er rigtig mange gange jeg har hjulpet, støttet og heppet. Nu er hun så småt ovenpå igen.
Nu har jeg så selv ramt et større bump og kan godt se på det hele, at det bare ikke går begge veje.
0
x
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 111
Likede indlæg: 1085

Indlægaf girl_beat » 23. sep 2016, 19:35

Sophaya skrev:Jeg har lagt en masse tid og energi i at være der for en veninde, der har haft det svært det sidste års tid. Det er rigtig mange gange jeg har hjulpet, støttet og heppet. Nu er hun så småt ovenpå igen.
Nu har jeg så selv ramt et større bump og kan godt se på det hele, at det bare ikke går begge veje.

Det er åbenbart et udbredt symptom i flere kredse for tiden :gruble:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
FrøkenM

Indlægaf FrøkenM » 24. sep 2016, 13:48

Tusind tak for jeres søde grønne :lun:
Man bliver helt varm om hjertet :love:
0
Brugeravatar
ina
Kort karma: 132
Likede indlæg: 708

Indlægaf ina » 24. sep 2016, 18:43

Min søster har været indlagt i weekenden med forhøjet blodtryk og meget væske i kroppen. Hun er 29 uger henne i sin graviditet med andet barn og sidst fødte hun 29+2. Det er unfair at det skal være så svært for hende at være gravid!

Og min svigerinde havde en MA i maj måned i uge 11. Nu er hun gravid igen i uge 7 og en scanning har vist et foster uden hjerteblink.

Det er godt nok svært. :(
0
Brugeravatar
Bad Samaritan
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1511

Indlægaf Bad Samaritan » 24. sep 2016, 19:19

Jeg har åndsvagt meget hjemve - og det har fucket med mig hele dagen. Måske er det bare en reaktion på at jeg lige har underskrevet kontrakt for et helt år i et forholdsvis risikabelt job, og at virkeligheden stadig lige skal synke sådan rigtigt ind. Jeg har i hvert fald aldrig haft det sådan før - og mine tanker flyder totalt over med sortsyn og worst case scenarios lige nu. Eller også er jeg bare overtræt. Har kørt rimelig hårdt på de sidste par døgn, og i morgen kører jeg ud på en længere tur, som nok kommer til at betyde i hvert fald et par dage i marken med flere hundrede kilometers kørsel i 45 graders varme og ekstremt shitty terræn, hvor der ovenikøbet også er ballade lige nu... og for så at toppe det off, fik jeg lige ét samlet minut af hende dér Pernille Lortemund på dr2 her til aften, og nu føles det fandme som om mit eget land - eller bare alt som var fedt ved det engang - er ved at blive revet ned sten for sten af en flok narrøve også. :sarkasme:

Jeg burde nok gå i seng. Men istedet bliver jeg bare ved med at overspringshandle mig fra de her beregninger, som virkelig gerne skulle være færdige, inden vi rykker ud i morgen. Jeg er i det hele taget så pissedesperat for virkelighedsflugt lige nu at jeg forsøger mig med at streame Jan Gintberg med 10kb i minuttet, og jeg hører kun sådan cirka ti sammenhængende ord af gangen. Men så igen: hans jokes har aldrig været sjovere - og hans blegfede face frosset i halvhjernede grimasser hvert 3. sekund får mig til at tænke, at der er værre ting i livet end at sidde i et borgerkrigsramt land lige nu. Som feks at være gæst til det show dér...

Agh det er ikke nemt at være mig lige nu! :(
0

Tilbage til "Generelt"