Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2068

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tibbler » 24. sep 2016, 19:26

Bad Samaritan skrev:Jeg har åndsvagt meget hjemve - og det har fucket med mig hele dagen. Måske er det bare en reaktion på at jeg lige har underskrevet kontrakt for et helt år i et forholdsvis risikabelt job, og at virkeligheden stadig lige skal synke sådan rigtigt ind. Jeg har i hvert fald aldrig haft det sådan før - og mine tanker flyder totalt over med sortsyn og worst case scenarios lige nu. Eller også er jeg bare overtræt. Har kørt rimelig hårdt på de sidste par døgn, og i morgen kører jeg ud på en længere tur, som nok kommer til at betyde i hvert fald et par dage i marken med flere hundrede kilometers kørsel i 45 graders varme og ekstremt shitty terræn, hvor der ovenikøbet også er ballade lige nu... og for så at toppe det off, fik jeg lige ét samlet minut af hende dér Pernille Lortemund på dr2 her til aften, og nu føles det fandme som om mit eget land - eller bare alt som var fedt ved det engang - er ved at blive revet ned sten for sten af en flok narrøve også. :sarkasme:

Jeg burde nok gå i seng. Men istedet bliver jeg bare ved med at overspringshandle mig fra de her beregninger, som virkelig gerne skulle være færdige, inden vi rykker ud i morgen. Jeg er i det hele taget så pissedesperat for virkelighedsflugt lige nu at jeg forsøger mig med at streame Jan Gintberg med 10kb i minuttet, og jeg hører kun sådan cirka ti sammenhængende ord af gangen. Men så igen: hans jokes har aldrig været sjovere - og hans blegfede face frosset i halvhjernede grimasser hvert 3. sekund får mig til at tænke, at der er værre ting i livet end at sidde i et borgerkrigsramt land lige nu. Som feks at være gæst til det show dér...

Agh det er ikke nemt at være mig lige nu! :(

At arbejde i de del af verden, som du bevæger sig rundt i, kan ikke andet end at påvirke en. Får du noget psykolog eller lignende som hjælp til at takle de påvirkninger? F.eks. gennem din kontrakt?
0
Brugeravatar
Bad Samaritan
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1529

Indlægaf Bad Samaritan » 24. sep 2016, 20:36

Tibbler skrev:
Bad Samaritan skrev:Jeg har åndsvagt meget hjemve - og det har fucket med mig hele dagen. Måske er det bare en reaktion på at jeg lige har underskrevet kontrakt for et helt år i et forholdsvis risikabelt job, og at virkeligheden stadig lige skal synke sådan rigtigt ind. Jeg har i hvert fald aldrig haft det sådan før - og mine tanker flyder totalt over med sortsyn og worst case scenarios lige nu. Eller også er jeg bare overtræt. Har kørt rimelig hårdt på de sidste par døgn, og i morgen kører jeg ud på en længere tur, som nok kommer til at betyde i hvert fald et par dage i marken med flere hundrede kilometers kørsel i 45 graders varme og ekstremt shitty terræn, hvor der ovenikøbet også er ballade lige nu... og for så at toppe det off, fik jeg lige ét samlet minut af hende dér Pernille Lortemund på dr2 her til aften, og nu føles det fandme som om mit eget land - eller bare alt som var fedt ved det engang - er ved at blive revet ned sten for sten af en flok narrøve også. :sarkasme:

Jeg burde nok gå i seng. Men istedet bliver jeg bare ved med at overspringshandle mig fra de her beregninger, som virkelig gerne skulle være færdige, inden vi rykker ud i morgen. Jeg er i det hele taget så pissedesperat for virkelighedsflugt lige nu at jeg forsøger mig med at streame Jan Gintberg med 10kb i minuttet, og jeg hører kun sådan cirka ti sammenhængende ord af gangen. Men så igen: hans jokes har aldrig været sjovere - og hans blegfede face frosset i halvhjernede grimasser hvert 3. sekund får mig til at tænke, at der er værre ting i livet end at sidde i et borgerkrigsramt land lige nu. Som feks at være gæst til det show dér...

At arbejde i de del af verden, som du bevæger sig rundt i, kan ikke andet end at påvirke en. Får du noget psykolog eller lignende som hjælp til at takle de påvirkninger? F.eks. gennem din kontrakt?

Vi har supervisionsordninger, som jeg også benytter mig flittigt af. Men altså: Hvis jeg ikke OGSÅ kunne have det sådan her engang imellem - erkende at nogen gange, så ER det bare fucking nederen at være langt væk fra alting - og hvis ikke det gjorde mig pissebange bare engang imellem, så ville jeg virkelig ikke have noget at gøre her.

Men det med Gintberg er straks værre. Jeg er fyrre minutter inde i det dér tæerkrummende pinlige show, og jeg har allerede brug for et kram... :(
Senest rettet af Bad Samaritan 24. sep 2016, 21:17, rettet i alt 1 gang.
2
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2068

Indlægaf Tibbler » 24. sep 2016, 21:05

Bad Samaritan skrev:
Tibbler skrev:

Vi har supervisionsordninger, som jeg også benytter mig flittigt af. Men altså: Hvis jeg ikke OGSÅ kunne have det sådan her engang imellem - erkende at nogen gange, så ER det bare fucking nederen at være langt væk fra alting - og hvis ikke det gjorde mig pissebange, så ville jeg virkelig ikke have noget at gøre her.

Men det med Gintberg er straks værre. Jeg er fyrre minutter inde i det dér tæerkrummende pinlige show, og jeg har allerede brug for et kram... :(

Det var nu heller ikke fordi jeg sad og tænkte; "oh my god, der er seriøst brug for hjælp" :D

Det slog mig bare lige, at det må kunne give nogle meget tunge sten i "bagagen", hvis ens oplevelser, og kontrasten mellem det man kommer fra, og det man befinder sig i, ikke bearbejdes på en eller anden måde.
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8464

Indlægaf 2SHY » 25. sep 2016, 08:44

Den her mail kunne jeg faktisk godt have undværet :trist:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 25. sep 2016, 15:41

En person jeg i høj grad havde fejlbedømt der pludselig vendte 180 grad blev meget ubehagelig og pludselig skulle dømme mig på baggrund af en masse andre menneskers historie. Det er egentligt en der intet burde betyde, men alligevel var det et kæmpe slag i maven da vedkommende ikke forekom mig så unuanceret som han nu er. Det burde prelle af på mig efterhånden, men jeg tror det er det med at jeg havde et helt andet billede der gør at det blev sådan en mavepuster.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Aviva
Kort karma: 10
Likede indlæg: 67

Indlægaf Aviva » 25. sep 2016, 15:57

En uventet kæmperegning fra elselskabet.

Pga min flytning, vil de gerne have pengene for årspgørelsen af 2016 nu..
Den blir de sgu nødt til at dele op, kan og vil ikke leve for kun 417 kr i oktober!
0
Palestine never existed!

Gud velsigne ISRAEL
IrmaPigen
Kort karma: 76
Likede indlæg: 932

Indlægaf IrmaPigen » 26. sep 2016, 05:34

Noooooo, Svinkløv Badehotel brændt ned til grunden :nerve:

Så skal jeg aldrig mere spise i gul stue :nej:
0
Brugeravatar
Anlewi
Kort karma: 28
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 389

Indlægaf Anlewi » 26. sep 2016, 05:48

At jeg ikke er blevet kaldt til samtale på et meget spændende job
0
:love: lige børn leger godt - skæve børn har det sjovere :love:
Brugeravatar
lulu-p
Kort karma: 54
Likede indlæg: 837

Indlægaf lulu-p » 26. sep 2016, 06:38

Svinkløv badehotel er brændt ned. Det er helt åndssvagt sørgeligt.
3
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8464

Indlægaf 2SHY » 26. sep 2016, 07:14

At jeg faktisk hellere vil blive i Aalborg end at skulle hjem
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Tricolette
Kort karma: 79
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 649

Indlægaf Tricolette » 26. sep 2016, 08:03

En bestemt kunde går mig på nerverne!!! De kommer rendende på kontoret 3-5 gange om ugen med diverse ynkelige spørgsmål, og i sidste ende vil de betale nada for mine ydelser i sidste ende.....
0
Aviva
Kort karma: 10
Likede indlæg: 67

Indlægaf Aviva » 26. sep 2016, 08:06

At elselskabet ikke vil dele den regning op :(
0
Palestine never existed!

Gud velsigne ISRAEL
Buller
Kort karma: 29
Likede indlæg: 641

Indlægaf Buller » 26. sep 2016, 08:45

lulu-p skrev:Svinkløv badehotel er brændt ned. Det er helt åndssvagt sørgeligt.

hehe. De har vel heller ikke kunder nok til at gøre andet.
0
computermus
Kort karma: 43
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 899

Indlægaf computermus » 26. sep 2016, 09:11

Buller skrev:

Nu kan det godt være at du synes at du er morsom, men helt personligt, så synes jeg at du er dum at høre på.
Svinkløv badehotel, var meget efterspurgt fordi det havde en helt speciel charme, som man stort set ikke finder andre steder.
Du insinuere faktisk at ejerne måske selv har sat ild til det ? Tror du de kunne finde på at gøre det når der faktisk var omkring 70 gæster der overnattede, samt at der skulle have været afholdt et kursus, startende i dag ?
13
Brugeravatar
lulu-p
Kort karma: 54
Likede indlæg: 837

Indlægaf lulu-p » 26. sep 2016, 10:01

computermus skrev:
Buller skrev:

Nu kan det godt være at du synes at du er morsom, men helt personligt, så synes jeg at du er dum at høre på.
Svinkløv badehotel, var meget efterspurgt fordi det havde en helt speciel charme, som man stort set ikke finder andre steder.
Du insinuere faktisk at ejerne måske selv har sat ild til det ? Tror du de kunne finde på at gøre det når der faktisk var omkring 70 gæster der overnattede, samt at der skulle have været afholdt et kursus, startende i dag ?

Jeg synes også det er en upassende kommentar. Især fordi hotellet var fyldt op med gæster, og så har Svinkløv badehotel fuld belægning i hele sæsonen, og har haft det i mange år.

Men bortset fra det, så var der vist nogle gamle nordjyske hoteller som jævnligt brændte. Eller det fortalte mine nordjyske bedsteforældre i hvert fald ofte...."så strammede det lidt i kassen og hov så brændte hotellet...igen"
2
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...

Tilbage til "Generelt"