Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6807

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 14. okt 2016, 16:32

En mail fra vores hovedkontor omkring et kursus i København en af os SKAL på - og det er selvfølgelig lige den dag hvor vi skal til Chris Carter foredrag om aftenen :rulle: Det er så typisk, og vedkommende der skal afsted kan ikke nå at komme tilbage til Herning inden det starter. Jeg tror vi ender med at må trække lod. Øv.
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1709

Indlægaf Guilded_Lily » 15. okt 2016, 07:16

Det er måske lidt tidligt på dagen at vurdere, men altså. To ting:

- Jeg er blevet snotforkølet af at stå i skoven til motionsdagen i går, fordi jeg havde glemt at tage et par ekstra sokker på, og mine støvlers såle er ikke tykke nok til at holde kulden ude. Resten af kroppen var så grundigt pakket ind i tøj og tæppe, at mine kolleger mente, jeg var en ny pokémon.

- Vi skal i sommerhus ved Vestkysten i denne ferie. Men det er ikke "mit" sommerhus - det var lejet ud. Og det blæser. Vi har hverken pakket eller fået gjort helt rent herhjemme endnu, og jeg har ondt i hovedet pga. snot, så jeg orker ikke være aktiv. Min mand mener det godt, når han tvinger mig af sted (han oplever en helt anden kone, når jeg er derovre), men jeg er allerede stresset på forhånd. Det holder ikke!
0
Muddi
Kort karma: 58
Likede indlæg: 192

Indlægaf Muddi » 15. okt 2016, 07:59

Virkelig dårligt humør og jeg orker ingenting
0
Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 258
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 2079

Indlægaf Pjeps » 15. okt 2016, 09:16

At jeg stadig ikke er færdig med at gøre den gamle lejlighed færdig!

10 nattevagter + dagvagter de andre dage samtidig med en flytning og istandgørelse af den gamle lejlighed gør mig lidt presset !
0
:ninja:
Brugeravatar
zembra1986
Kort karma: 77
Likede indlæg: 1133

Indlægaf zembra1986 » 15. okt 2016, 13:42

At der er så gråt og mørkt i dag....ligesom de sidste mange dage

Kan bare mærke hvordan jeg visner mere og mere for hver dag der går, og hvordan de negative dystre tanker begynder at overtage :( :trist:

lorte efterår!!
2
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 251
Likede indlæg: 4095

Indlægaf Persnikedy » 15. okt 2016, 14:29

Jeg ved ikke hvad der sker for en af mine overboer idag.

For et par timer siden virkelig høje bankelyde. Som i ikke bare min yderdør vibrerede men døren fra min entre ind til selve lejligheden vibrerede. Og det fik selvfølgelig min opmærksomhed. "DU SKYLDER PENGE... DET ER HVAD ER SKER NÅR DU SKYLDER PENGE" blev der råbt og skreget i opgangen imens der blev hamret og sparket på overboens dør. Manden derfra trampede bagefter ned og ud hvor han begyndte at ringe fra sin telefon (ja, jeg lurede både igennem dørspionen og du af vinduet).
Det er vist faldet til ro igen... tænkte jeg

Nu sidder der en eller anden i en bil ude foran blokken og høre højt techno tramper musik som jeg kan høre selv igennem vinduerne... Og som jeg skriver dette kommer manden oppe fra ned og sætter sig ind i bilen. Vidste bare at de 2 kødhoveder kendte hinanden

Ffs, det var sådan en dejlig stille opgang....
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2283

Indlægaf Studsgaard » 15. okt 2016, 14:37

En tur til dyrlægen lige fra morgenstunden.

Hunden er blevet ret dårlig. Et tydeligt skidt tilpas, vil hverken spise eller drikke og viser tegn på at have ondt i maveregionen.

Dyrlægen konstatere hun har lidt feber og de kan jo også tydeligt se hun er dårlig, så man frygter lidt noget betændt livmoder.
Hun bliver undersøgt og testet, heldigvis tyder det ikke på livmoderen men testene viste blod i urin og nogle andre ting. Så nu er hun på smertestillende og antibiotika samt vi har specialkost med hjem til hende.

Heldigvis har vi fået lidt mad og vand i hende efter det smertestillende er begyndt at virke. Og hun kan slappe af nu. Hvilket hun ikke kunne før.
0
Brugeravatar
sortkaffe
Kort karma: 41
Likede indlæg: 329

Indlægaf sortkaffe » 15. okt 2016, 14:39

God bedring med vuffen
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5920

Indlægaf LadyFox » 15. okt 2016, 16:06

Tømmermænd.

Jeg skal lære at gå hjem første gang jeg tænker at det burde jeg, ikke 4 timer senere.
2
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5030

Indlægaf ManicNinja » 15. okt 2016, 17:09

Persnikedy skrev:Jeg ved ikke hvad der sker for en af mine overboer idag.

For et par timer siden virkelig høje bankelyde. Som i ikke bare min yderdør vibrerede men døren fra min entre ind til selve lejligheden vibrerede. Og det fik selvfølgelig min opmærksomhed. "DU SKYLDER PENGE... DET ER HVAD ER SKER NÅR DU SKYLDER PENGE" blev der råbt og skreget i opgangen imens der blev hamret og sparket på overboens dør. Manden derfra trampede bagefter ned og ud hvor han begyndte at ringe fra sin telefon (ja, jeg lurede både igennem dørspionen og du af vinduet).
Det er vist faldet til ro igen... tænkte jeg

Nu sidder der en eller anden i en bil ude foran blokken og høre højt techno tramper musik som jeg kan høre selv igennem vinduerne... Og som jeg skriver dette kommer manden oppe fra ned og sætter sig ind i bilen. Vidste bare at de 2 kødhoveder kendte hinanden

Ffs, det var sådan en dejlig stille opgang....

Øv. Mon ikke din overbo skylder penge for stoffer? Eller i hvert fald er så dum at låne af én, der sælger dem? Stoffer, altså ... Bare der kun er forvoldt materiel skade - er min første tanke ...
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 15. okt 2016, 17:13

ManicNinja skrev:
Øv. Mon ikke din overbo skylder penge for stoffer? Eller i hvert fald er så dum at låne af én, der sælger dem? Stoffer, altså ... Bare der kun er forvoldt materiel skade - er min første tanke ...

Det er jeg næsten sikker på. For overboen og stod for lidt tid siden udenfor og snakkede om det med et par venner. Den samtale fangede min opmærksomhed da han nærmest i afmagt råbte til sine venner "Jamen, hvad fanden skal jeg gøre?"

Stakkels knægt, han er sgu ude i noget lort og han er ikke særlig gammel
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5030

Indlægaf ManicNinja » 15. okt 2016, 17:18

Persnikedy skrev:
ManicNinja skrev:

Det er jeg næsten sikker på. For overboen og stod for lidt tid siden udenfor og snakkede om det med et par venner. Den samtale fangede min opmærksomhed da han nærmest i afmagt råbte til sine venner "Jamen, hvad fanden skal jeg gøre?"

Stakkels knægt, han er sgu ude i noget lort og han er ikke særlig gammel

Dér er jeg nok ikke særligt medmenneskelig: Jeg bliver mest irriteret over, at nogen er så dumme. Og dernæst irriteret over, hvis jeg pga dem pludselig skal have halvkriminelle, farlige typer rendende i min opgang ... Men dét burde måske ligge i Det må man ikke sige ... :fløjt:
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 15. okt 2016, 17:27

ManicNinja skrev: Dér er jeg nok ikke særligt medmenneskelig: Jeg bliver mest irriteret over, at nogen er så dumme. Og dernæst irriteret over, hvis jeg pga dem pludselig skal have halvkriminelle, farlige typer rendende i min opgang ... Men dét burde måske ligge i Det må man ikke sige ... :fløjt:

Jeg tænkte nu det samme :genert:
Men afmagten i knægtens stemme ramte mig nu alligevel.

Vi plejede at være en opgang af ældre mennesker (og mig på 30, som dog er pensionist) men nu er der kommet et par unge techo fans. Og den ene af dem kommer så i sådan nogle milijøer.

(For lige at bevise min gamle kone status og ret til at være i opgangen så gav jeg både den unge mand og hans flytte folk muffins da han flyttede ind. Han lignede en der havde set Morten Korch komme til live :lol: )
5
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1709

Indlægaf Guilded_Lily » 15. okt 2016, 21:49

Jeg savner vores sædvanlige sommerhus. Nu ankom vi godt nok sent, så det var mørkt, svært at finde og vi var trætte, men jeg blev slet ikke mødt af følelsen af at være velkommen, da vi trådte ind. Jeg håber godt nok, det bliver bedre i morgen... :(
0
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 230
Likede indlæg: 2445
Kontakt:

Indlægaf Annione » 16. okt 2016, 14:06

Jeg er på besøg ved en veninde, som jeg ikke har besøgt i nogle år. Kan nu love, at det igen varer nogle år, før jeg besøger hende igen. Hendes 2 børn driver mig til vanvid. De larmer så meget, at det føles som tortur. Tror faktisk ikke de larmer meget mere end andre børn, men jeg ved nu, at hvis jeg nogensinde var i tvivl om jeg skulle have børn, så er det helt klarlagt nu. Jeg skal aldrig have børn. Jeg sætter tydeligvis mere pris på stilhed, end jeg var klar over.
Er så stresset, at jeg i skrivende stund sidder på gæsteværelset, med mine bose hørebøffer på og hører musik. Bare for at slippe for larm et øjeblik. Jeg er jo ved at tude af stress.
2
At rejse er at leve :love2:

Tilbage til "Generelt"