Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 492
Likede indlæg: 1600

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Spjaerten » 18. okt 2016, 22:16

Der foregår nogle hårde og svære ting i mit liv i øjeblikket. Og har rakt ud til mit netværk, som der så bare ikke rigtig er noget respons fra, føles enormt ensomt.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 19. okt 2016, 05:45

Alanna skal opereres om en lille time, og jeg har det frygteligt. Jeg ville langt hellere selv tage den hvis jeg kunne. Der er ikke noget værre end at vide, de har smerter.
0
x
DenBlødeJyde
Kort karma: 78
Likede indlæg: 904

Indlægaf DenBlødeJyde » 19. okt 2016, 06:48

Tror jeg har tilranet mig en gang begyndende mellemøre - og halsbetændelse.... Det gør ondt i øret og halsen.

Det har jeg bare ikke tid til!
0
Brugeravatar
Lucia
Kort karma: 11
Likede indlæg: 276

Indlægaf Lucia » 19. okt 2016, 08:03

Jeg er virkelig kørt sur i jobsøgningshalløjet. Jeg har simpelthen haft så svært ved at finde nogen som helst motivation i den her uge, så jeg har ikke lavet noget som helst jobsøgningsrelateret, bortset fra at lave sidehoved på den ene ansøgning, jeg skal have lavet, og kigge i 2 minutter på virksomhedens hjemmeside. Og jeg ved jo godt, at der nok ikke lige kommer et job dumpende med sådan en lille indsats, men alligevel kan jeg bare ikke tage mig sammen til at gøre noget ved det :rulle: Håber, det bliver bedre i næste uge!
0
Brugeravatar
Sophaya

Indlægaf Sophaya » 19. okt 2016, 08:47

Sophaya skrev:Alanna skal opereres om en lille time, og jeg har det frygteligt. Jeg ville langt hellere selv tage den hvis jeg kunne. Der er ikke noget værre end at vide, de har smerter.

Og dyrlægen har ringet og sagt at et af hendes blodprøvetal er alt for højt og de gerne vil lave flere tests på hende :tie: Holder vejret, og sidder med en gruende fornemmelse af, at hun ikke kommer hjem igen..
0
x
Muddi
Kort karma: 58
Likede indlæg: 192

Indlægaf Muddi » 19. okt 2016, 08:52

At min bedstefar er indlagt med lungebetændelse, og ikke overlever det, det er i hvert fald det meldingen er. Måske er han allerede død :whine:

Han er gammel og dement, så det er jo det bedste, men det er underligt og trist alligevel :trist:
0
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4211

Indlægaf Persnikedy » 19. okt 2016, 11:14

Jeg bliver idag mindet meget om min begyndende ledgigt i mine hænder.
Jeg har svært ved nu at åbne en cola og de nyeste flasker jeg har med e-væske til min damper har de ændret låget sådan at jeg abre ikke kan åbne dem. Min ene hånd dunker som en gal nu efter at jeg havde forsøgt.
Nu må jeg tage ind til byen imorgen og købe ny væske OG få dem i butikken til at hjælpe mig med at åbne de 2 jeg har som jeg ikke kan få åbnet.
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
zembra1986
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1145

Indlægaf zembra1986 » 19. okt 2016, 11:18

Lucia skrev:Jeg er virkelig kørt sur i jobsøgningshalløjet. Jeg har simpelthen haft så svært ved at finde nogen som helst motivation i den her uge, så jeg har ikke lavet noget som helst jobsøgningsrelateret, bortset fra at lave sidehoved på den ene ansøgning, jeg skal have lavet, og kigge i 2 minutter på virksomhedens hjemmeside. Og jeg ved jo godt, at der nok ikke lige kommer et job dumpende med sådan en lille indsats, men alligevel kan jeg bare ikke tage mig sammen til at gøre noget ved det :rulle: Håber, det bliver bedre i næste uge!

Så er vi 2

Jeg har gået ledig i snart 3 måneder nu, og jeg er allerede ved at mistet modet, og motivationen for at skrive en ansøgning er efterhånden ikke eksisterende :(
0
Brugeravatar
Sophaya

Indlægaf Sophaya » 19. okt 2016, 11:43

Sophaya skrev:
Sophaya skrev:Alanna skal opereres om en lille time, og jeg har det frygteligt. Jeg ville langt hellere selv tage den hvis jeg kunne. Der er ikke noget værre end at vide, de har smerter.

Og dyrlægen har ringet og sagt at et af hendes blodprøvetal er alt for højt og de gerne vil lave flere tests på hende :tie: Holder vejret, og sidder med en gruende fornemmelse af, at hun ikke kommer hjem igen..

Tak for de søde grønne kort, pande :kys:
Jeg fik hende heldigvis hjem, det kræver bare en operation nr 2 om en måned.
2
x
Brugeravatar
Lucia
Kort karma: 11
Likede indlæg: 276

Indlægaf Lucia » 19. okt 2016, 12:41

zembra1986 skrev:
Lucia skrev:Jeg er virkelig kørt sur i jobsøgningshalløjet. Jeg har simpelthen haft så svært ved at finde nogen som helst motivation i den her uge, så jeg har ikke lavet noget som helst jobsøgningsrelateret, bortset fra at lave sidehoved på den ene ansøgning, jeg skal have lavet, og kigge i 2 minutter på virksomhedens hjemmeside. Og jeg ved jo godt, at der nok ikke lige kommer et job dumpende med sådan en lille indsats, men alligevel kan jeg bare ikke tage mig sammen til at gøre noget ved det :rulle: Håber, det bliver bedre i næste uge!

Så er vi 2

Jeg har gået ledig i snart 3 måneder nu, og jeg er allerede ved at mistet modet, og motivationen for at skrive en ansøgning er efterhånden ikke eksisterende :(

Det er ca. samme periode jeg har været i gang med jobsøgning. Jeg synes, det er alt for tidligt til at have det sådan her, men det er bare meget hårdere end jeg havde regnet med.
Men det er da altid noget at vide, at jeg ikke er den eneste, der har det sådan med det :genert: Jeg prøver at trøste mig med at det er midlertidigt og at det nok skal lykkes på et eller andet tidspunkt, men det er godt nok svært at holde gejsten oppe indimellem.
1
Brugeravatar
billiebean
Kort karma: 23
Likede indlæg: 393

Indlægaf billiebean » 19. okt 2016, 13:31

At jeg vågnede kl. freaking 3.30 i nat og ikke kunne sove mere. Føler mig næsten småfuld af rundtossethed.
0
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 133
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1104

Indlægaf FrøkenM » 19. okt 2016, 20:28

Ekstremt mange smerter i dag. Kan næsten ikke gå :whine:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 34
Likede indlæg: 243

Indlægaf Prosperity74 » 19. okt 2016, 22:34

En "prop" i mit højre øre, er ved at blive vanvittig. Det kom efter at jeg var i bad i morges og er her stadig :sur:
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 939
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8515

Indlægaf 2SHY » 20. okt 2016, 05:06

Jeg blev vækket af skraldebilen kl lort i morges :træt3: Så kan jeg lære at jeg skal sove i soveværelset og ikke i stuen hveranden torsdag
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 20. okt 2016, 13:05

På grund af efterårsferie og en del sygdom er der simpelthen så stille på jobbet i dag. Dagen bliver så laaaaaaaaang :træt:
0
What's done in the dark will be brought to the light

Tilbage til "Generelt"